דורון ודאי, לשעבר תריסר שנים בראש קבוצת כלמוביל - כלמוטור, ייבואנית מרצדס (סמארט), מיצובישי, יונדאי, סקניה ופרייטליינר, מסיים את תפקידו כמנכ"ל תדיראן - אמפא. לפני כשנתיים בישרנו פה לראשונה אודות פרישתו הצפוייה מקבוצת הרכב שהיתה גדולה. היה ויחליט לחזור לענף הרכב, לא פחות מ-3 משרות בכירות עשויות להיות מוצעות לו מיידית.
ודאי מסיים את תפקידו בתדיראן - אמפא במקביל להשלמת תוכנית ההבראה של החברה, שעברה ב-2003 לרווח תפעולי, ובימים אלה מונה אחד מבעליה, לוי קושניר, לנשיא פעיל. תדיראן - אמפא מפיצה את המותגים אמקור, ספקטרה, J.V.C תדיראן (ללא מזגנים) ו-A.E.G.
גם קבוצת כלמוביל עוברת תכנית הבראה מקפת, במסגרתה פוטרו באחרונה לא פחות מ-70 עובדים: הפיטורין נעשו בשתי קבוצות, בנות 30 ו-40 איש. "לוויתן הפך לסרדין", נאמר בעקבות הליך הפיטורין במיתקן הענק שהוקם בראש העין, ומאז חנוכתו מעולם לא הגיע לשיא כושר פעילותו.
בטרם מונה למנכ"ל הקבוצה, מילא ודאי שורת תפקידים בכירים בקבוצת כלמוביל. הוא החל כמנכ"ל משאיות סקניה השוודיות, אחר כך היה מנכ"ל משאיות פרייטליינר האמריקניות, מאוחר יותר מונה כמנכ"ל יונדאי וב-4 שנותיו האחרונות היה למנכ"ל הממונה על כל מותגי הקבוצה.
ודאי היה מהבכירים שבמנהלי סוכנויות הרכב בארץ, וזאת על-פי מדדי העוצמה שהוכפפה לידיו, הן מבחינת היקף מחזור הפעילות העסקית, מספר העובדים ומספר חברות הבת. משפחת חרל"פ, בעלת קבוצת כלמוביל, השיגה זכיונות לייבוא מיגוון עשיר של מכוניות פרטיות ומסחריות, ממקורות ייצור הפרושים ברחבי העולם. הבעלים האצילו למנכ"ל סמכויות נרחבות, עד לכדי האפלה על סמכותם בלעדית.
עם פרישתו מכלמוביל, מסר לנו ודאי כי לנוכח מעורבותו העמוקה בכל סודותיה המסחריים של הקבוצה, אין הוא רואה עצמו עובר "בשלב זה" לקבוצת רכב אחרת. אם יחליט עתה כי השלב הגיע לידי מיצוי, יוכל לשקול מספר הצעות מפתות.