מקאן קהילות, האגף לפרסום אידיאולוגי של מקאן אריקסון ו-EMTV, בעלת מרכז השידורים האינטראקטיבי המסוגל לשדר לכל המנויים הדיגיטליים בישראל - יציעו למפרסמים באנרים אינטראקטיביים שיופיעו על גבי פרסומות מסחריות רגילות בנושא פעילות המפרסם ותרומתו לקהילה.
המיזם מאפשר, לראשונה בישראל, את סיקור הפעילות הקהילתית במקביל לפרסומת המסחרית.
לדברי יוסי בן טוב, מנכ"ל מקאן קהילות, מדובר במיזם שהוא "המשך ישיר להיותנו חלוצים בפיתוח ויישום מודלים פרסומיים, סינרגטיים וערכיים, בין המוצר העסקי לבין התרומה לקהילה, למען קירוב ואיחוד המגזרים הכלכליים והחברתיים.
בדיוק כמו החממות הקריאטיביות שאנחנו ממשיכים לטפח בעומק הקהילה, גם מיזם זה, המאפשר יחסי ציבור כחלק מובנה בתוך הפרסום, יעודד יותר מפרסמים להשקיע בקהילה בה הם חיים ובה הם פועלים. מצד שני יעודד אמפטיה, ינכס ערכים חיוביים, ויקרב את הקהילה למגזר העסקי.
שמעון כהן, מנכ"ל משותף בחברת EMTV מוסיף: "האפשרות לשדר שכבת מידע נוספת באמצעות האינטראקטיב על תשדיר קיים מאפשרת גמישות רבה בהעברת מסרים נלווים, לצופים שיבחרו בכך, בכל הקשור לפעילות המפרסם לטובת הקהילה.
הפלטפורמה מאפשרת למפרסם להשיג רווחים ערכיים אמיתיים ויתרונות עצומים הגלומים ביישום לתדמית המותג, ערכיו, וחיזוק עוצמתו בטווח הארוך, כמי שגם טובת הקהילה עומדת לנגד עיניו במקביל למטרותיו המסחריות.
היישום אף יאפשר לכל מפרסם בערוץ 2 לשתף את הצופים ולהפוך אותם למעורבים ישירים למען הקהילה. על-ידי פעילות ידידותית בעזרת השלט יוכל הצופה להשתתף בתרומה סמלית (בת שקל אחד למשל) שתיווסף לתרומת המפרסם".