|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

אבידר מבקש לפתוח בחקירה נגד שריון שיקלי וסילמן

15/09/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

יו"ר ישראל חופשית ודמוקרטית, ח״כ אלי אבידר,‬⁩ הגיש ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית בקשה לפתיחה בחקירה נגד הליכוד בעקבות שיריונם של שיקלי וסילמן בטענה כי מדובר במעשה פלילי (ynet).

תאריך:  15/09/2022   |   עודכן:  15/09/2022
עידן יוסף
+הרשימה המשותפת התפלגה לשתי רשימות
23:20 15/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מפלגת בל"ד הגישה רשימה אחת ומפלגות חד"ש ותע"ל הגישו רשימה משל עצמן  ▪  לכישלון של אחת מהן לעבור את אחוז החסימה תהיה משמעות דרמטית על מפת הגושים
כבר לא. ראשי הרשימה המשותפת [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+מרצ הגישה את רשימתה ותרוץ עצמאית
20:38 15/09/22  |  איציק וולף
מפלגת מרצ הגישה לוועדת הבחירות המרכזית את רשימתה לכנסת ה-25. בראש הרשימה עומדת זהבה גלאון ואחריה: מוסי רז, מיכל רוזין, עלי סלאלחה, יאיר גולן, גבי לסקי, ניצן הורוביץ, מאזן אבו סיאם, אומימה חאמד ועאיד בדיר.

"בבחירות הקרובות מרצ תתמודד בגאווה עם נבחרת מצוינת של מועמדים ומועמדות, מתוך ביטחון בבוחרות ובוחרים שלנו, וברבים שמצטרפים אלינו בשבועות האחרונים", אמרה גלאון עם הגשת הרשימה.

לדבריה, המפלגה תרוץ מתוך אמונה מלאה בדרך שבחרנו ומתוך גאווה בהישגים של מרצ במסגרת ממשלת השינוי, ומתוך ידיעה שהפעם יש לנו הזדמנות אדירה לעשות שינוי בסדר העדיפות, לקדם באמת את הערכים שמובילים אותנו בכל יום בממשלה ובכנסת - המאבק לסיום הכיבוש וקידום השלום, שוויון, צדק חברתי וסוציאל-דמוקרטיה. "אנחנו מרצ ורק התחלנו".
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+מפלגת הבית היהודי הגישה את רשימתה לבחירות לכנסת
20:19 15/09/22  |  איציק וולף
מפלגות הבית היהודי, בראשות איילת שקד, הגישה כעת לוועדת הבחירות המרכזית את רשימתה לבחירות לכנסת ה-25.

סדר רשימת הבית היהודי:
1. איילת שקד
2. יוסי ברודני
3. אמיתי פורת
4. ניצנה דרשן-לייטנר
5. יום טוב כלפון
6. אורנה שטרקמן
7. משה חניא
8. נוי רוזנפלד
9. גילה בן נאים
10. ג'רמי סלטן
+עבאס: לא פוסלים אפשרות לתפקידי שרים בממשלה הבאה
18:08 15/09/22  |  עידן יוסף
סיעת רע"ם הגישה את רשימתה לוועדת הבחירות לכנסת ה-25. יו"ר המפלגה מנסור עבאס אמר: "אנחנו עדיין בעיצומו של מהלך לשותפות פוליטית. אנחנו רוצים לבנות גשרים עם כל חלקי החברה. לא פוסלים אפשרות שנשתלב בממשלה הבאה וניקח תפקידי שרים".
+יש עתיד עוצרת את כל הקמפיין ברוסית
18:05 15/09/22  |  עידן יוסף
יש עתיד עוצרת את כל הקמפיין ברוסית ומורידה את האתר עד לבדיקה מחודשת. זאת בעקבות הפרסום באתר המפלגה לפיו הליכוד הפך למפלגה ספרדית.

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד) מסרה: "פחות משעה אחרי שחשפתי שיש עתיד הצפינה מסר גזעני ואנטי מזרחי לקהל דובר הרוסית שלה - החברים הטובים, המאחים והמרפאים מיש עתיד פשוט העלימו את המסר מהאתר. מחקו אותו. למה לדעתכם הם מחקו אותו?
מה הם מנסים להסתיר? ואיך זה שהם לא יודעים שיש צילומי מסך?".
+לפיד ויש עתיד חויבו ב-40 אלף שקל בעקבות שימוש בצה"ל בתעמולה
17:56 15/09/22  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחיות המרכזית, השופט יצחק עמית, קיבל את עתירת הליכוד והורה ליאיר לפיד וליש עתיד להסיר מיד מכל חשבונות הרשתות החברתיות שברשותם תמונות וקטעי וידאו שבהם נראים חיילים או סמלים צבאיים, כשהם קשורים ללפיד או למפלגה. לדבריו, חזקה עליהם כי יבחנו מיוזמתם ויפעלו להסרת תמונות אחרות עם חיילים או מתקני צה"ל, שצולמו בתקופת 90 הימים עובר למועד הבחירות.

עמית חייב את יש עתיד ואת לפיד בהוצאות בסך 40,000 שקלים.
+אתר יש עתיד ברוסית: "הליכוד הפך למפלגה סקטוריאלית של ספרדים"
16:57 15/09/22  |  עידן יוסף
אתר יש עתיד ברוסית: "הליכוד הפך למפלגה סקטוריאלית של ספרדים". ממפלגת יש עתיד נמסר כי הם "בודקים את הפרסום" (חדשות 12). במדד השנאה, סקר שנערך לאחרונה עבור תנועת "פנימה" בראשות שי פירון, העלה כי 86% ממצביעי יש עתיד שונאים מזרחיים.
+ועדת הכנסת אישרה לאביר קארה להתפצל מימינה
16:37 15/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סיעת ימינה מחולקת כעת לארבע מפלגות  ▪  ח"כ פינדרוס התנגד לבקשת הפיצול בשל הסירוב לאפשר לסילמן להתפלג  ▪  ההתפלגות תפחית את המימון השוטף של סיעת ימינה לחודשיים ימים לטובת סיעת שחר כלכלי חדש
פינדרוס התנגד לבקשת קארה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הדר מוכתר פתחה את מצעד ההגשה ביום השני
16:00 15/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יום שני ואחרון להגשת הרשימות לכנסת: בזו אחר זו נכנסות אחרונות הרשימות להגיש לוועדה את מועמדיהן  ▪  בין המגישות היום - הליכוד, המפלגות החרדיות, יש עתיד, מרצ והעבודה
https://youtu.be/dw3ZDOfwwsM
הדר מוכתר ובתאל חזן [צילום: ערוץ כנסת]
+איוב קרא פורש מהפוליטיקה
14:55 15/09/22  |  מירב ארד
אחרי שלא שוריין במקום ריאלי, איוב קרא מודיע שהוא עוזב את רשימת הליכוד ופורש מהחיים הפוליטיים. קרא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מודה לאלפי חברים שתמכו בי לצאת למלחמה צודקת עקב הדחתי מרשימת הליכוד על אף זכייתי ברוב קולות.

מלחמתי בבתי המשפט הייתי עקרונית ולא כדי לזכות במקום המשפיל - 44 לעדה הדרוזית, קיוויתי עם זכייתי לקדם את המשבצת למקומה הטבעי ה-28 כפי שהיה שנים ולהחזיר בכך את החיוך לאלפי קצינים וחיילים דרוזים כפי שהובטח לי ע״י הליכוד.

סבי נלחם להקמת ישראל ושכל את שני דודי, אבי נלחם במלחמת השחרור ושכל את שני אחיי ואני נפצעתי קשה בלבנון והלום קרב. לאור התנהלות זו כלפי וכלפי עדתי האצילה, החלטתי לפרוש מהפוליטיקה".
קרא. פורש בזעם [צילום: נועם רבקין פנטום/פלאש 90]
+ח"כ ניר אורבך פורש מהחיים הפוליטיים
14:51 15/09/22  |  מירב ארד
ח"כ ניר אורבך הודיע (יום ה') על פרישה מהחיים הפוליטיים "לעת עתה", כלשון ההודעה שפרסם. "בני ובנות הציונות הדתית הם שיכריעו האם תקום לאחר הבחירות ממשלת ימין או שנלך לבחירות נוספות. הגשת הרשימות היום לא מקרבת את גוש הימין ל-61. אני מציע לכל השחקנים להתעורר. באופן אישי אני מתכוון לעשות כל שביכולתי גם מחוץ לרשימה כדי שהציונות הדתית תצביע להקמת ממשלת ימין", דברי אורבך.
אורבך. מחוץ למגרש הפוליטי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+פורסם נוסח ההסכם הסופי בין אגודת ישראל לדגל התורה
11:32 15/09/22  |  עידן יוסף
בניגוד לטענות, לא הובטח לחרדים כי ממשלת נתניהו תשווה את תקציב החינוך לתלמיד החרדי לתקציב החילוני. כך עולה מנוסח ההסכם הסופי שהביא לאיחוד ביהדות התורה.

מדובר על 55 אחוזים - זהו הסכום המקובל, לטענת החרדים הוא כורסם והיום תלמיד חרדי מקבל הרבה פחות ומטרתם שיקבל באמת 55% (חדשות 13).
+עמר בר לב החליט להתמודד ברשימת העבודה
11:27 15/09/22  |  עידן יוסף
השר עמר בר לב החליט שלא לפרוש מרשימת העבודה. הוא יתמודד ויוצב במקום 9 כפי שנבחר בבחירות המקומיות (וואלה)
.
+אברהם בצלאל מתפטר ויוצב במקום 11 ברשימת שס
11:25 15/09/22  |  עידן יוסף
סגן ראש עיריית ירושלים אברהם בצלאל מתפטר היום מהעירייה ונערך להכנס לכנסת. הוא ישובץ ע"י אריה דרעי במקום 11 ברשימה. במקומו מונה חיים כהן כנציג שס בעירייה.

במקום 12 יוצב יוני משריקי וב-13 נתי חיק. אמש החליטה מועצת חכמי התורה כי הרשימה הנוכחית של שס תישאר בעינה, אך יו"ר הרשימה יקבע מי המועמדים שיוצבו בעשירייה השנייה.
+ססמת הציונות הדתית: "מה שאתה בוחר זה מה שאתה מקבל"
11:19 15/09/22  |  עידן יוסף
רשימת ציונות הדתית פרסמה את ססמת קמפיין הבחירות - "מה שאתה בוחר זה מה שאתה מקבל". הססמה נועדה להדגיש מחויבות ונאמנות של המפלגה לעקרונותיה ולערכי הציונות הדתית. קמפיין הבחירות עלה בסרטון, במודעות, בשלטי חוצות ועל גבי אוטובוסים.

במפלגה מסבירים: "כשפוליטיקאים מבטיחים דבר אחד ועושים את ההפך, יש רק מפלגה אחת שעומדת איתנה מאחורי עקרונותיה בלי לסטות מהדרך. רק עם הציונות הדתית תקבלו בדיוק מה שאתם בוחרים: חיזוק הזהות היהודית של המדינה, ממשלה ציונית ללא תומכי טרור, תיקון מערכת המשפט, טיפול ביוקר המחיה, משילות בנגב ובגליל וחיזוק ההתיישבות".
+אלוף (מיל') ניצן אלון סרב להשתבץ ברשימת העבודה
10:57 15/09/22  |  עידן יוסף
מרב מיכאלי פנתה בימים האחרונים לאלוף פיקוד מרכז לשעבר, ניצן אלון, והציעה לו מקום ברשימת העבודה בבחירות הבאות. אלון סירב להצעה. מטעמם של השניים לא נמסרה תגובה (וואלה). הבוקר התקשתה מיכאלי לומר בראיון לגלי צה"ל האם השר עמר בר לב ייכלל ברשימה לכנסת.
+נתניהו ודרעי פועלים לפיצוח מתווה להבאת רבע מיליון מצביעי ימין
10:03 15/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בראיון לשבועון משפחה אמר יו"ר שס: "אנשי הארגון שלנו ושל הליכוד עובדים יחד במיקוד מדויק להביא אותם. גם בסקרים פנימיים שראיתי, אנחנו קצת מעל 60, וכל זה בהנחה שכל גוש השמאל עובר את אחוז החסימה"
נתניהו ודרעי. מתאמים מהלכים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+לפיד וגנץ הקימו מטה סודי לעידוד הצבעה בישובים ערבים ובריכוזי שמאל
09:39 15/09/22  |  עידן יוסף
הוקם מטה סודי משותף ליו"ר יש עתיד לפיד וליו"ר המחנה הממלכתי גנץ להעלאת אחוז ההצבעה בריכוזי השמאל וביישובים הערביים, במימון של מיליוני שקלים (רדיו קול חי).
+בכירי יש עתיד נגד מיכאלי: מנעה איחוד מסיבות אישיות
09:34 15/09/22  |  עידן יוסף
בכירים ביש עתיד: ״האיחוד בין מרצ ומפלגת העבודה ירד הבוקר סופית מהפרק. מרב מיכאלי הורידה אותו מסיבות אישיות״ (מעריב). ייתכן כי הכוונה היא לשאיפתה של יו"ר העבודה להיות ראש ממשלה, ולא להיות מזוהה עם השמאל הרדיקלי.

מיכאלי אמרה הבוקר: "ממש לא סביר שבמשך חמישה שבועות מדברים כל כך הרבה על הדבר הזה שאיננו על הפרק. זה רק מראה כמה לא מדובר במשא-ומתן, אלא בקמפיין שעושה נזק לגוש - משום שנותן תחושה שהגוש לא הולך יחד, מה שמבחינתנו ודאי לא נכון".
+מפלגתה של סטלה וינשטיין נקנתה משלמה דרעי
08:44 15/09/22  |  עידן יוסף
מנכ"ל ימינה לשעבר, סטלה וינשטיין, צפויה להגיש לוועדת הבחירות המרכזית רשימה לכנסת ה־25. ההערכה במערכת הפוליטית היא שככל הנראה מטרת וינשטיין היא להוות חלופה לציבור במגזר הרוסי ולקחת קולות מישראל ביתנו.

וינשטיין קיבלה מפלגה בשם "כבוד ומסורת - התנועה הלאומית-חברתית בישראל", אשר קיימת ברשם המפלגות שהייתה ושייכת לעו"ד שלמה (מומו) דרעי, אחיו של יו"ר שס אריה דרעי. מכירת מפלגות רשומות על המדף היא הליך מקובל.

לאחרונה הוחלף בא הכוח במפלגה לעו"ד דניאל חוטובלי. על-פי מידע בדף הפייסבוק שלו, עולה כי יש היכרות בינו לבין וינשטיין מהעיר אשדוד - שם הייתה חברת מועצת עיר. חוטובלי גם שיתף תכנים של וינשטיין בפייסבוק. חוטובלי הוא תומך יש עתיד ואף שיתף תכנים ומידע על-כנסים של מטה אשדוד ביש עתיד (ישראל היום).
+שקד וברודני ניסו לצרף את גל הירש לבית היהודי
08:35 15/09/22  |  עידן יוסף
איילת שקד ויוסי ברודני הציעו בשבועות האחרונים, בנפרד, לגל הירש להצטרף לרשימת הבית היהודי - הוא סירב ואמר שהוא חבר בליכוד (בחדרי חרדים).
+איזנקוט אומר "לא" לחומש אבל "כן" לאירן
08:31 15/09/22  |  סוזי דים   |   לרשימה המלאה
מה עם דעת הקהל, איפה השכל הישר שלנו? ובכן, אנו כה טרודים בהשתלטות הרוסית על אוקראינה הרחוקה, שאנו כלל לא שמים לב להשתלטות על צפון השומרון שמתרחשת לנו מתחת לאף
איזנקוט. פטפטן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ניסיון אחרון לחיבור בשמאל
08:29 15/09/22  |  עידן יוסף
ניסיון אחרון לחיבור בשמאל: ביש עתיד ממתינים עם הגשת רשימת המועמדים לוועדת הבחירות המרכזית - בניסיון לשכנע את מפלגת העבודה לחבור למרצ. דבר שיצריך שינויים גם ברשימת יש עתיד, לצורך שיריונים לשתי המפלגות. ביש עתיד מוכנים להגדיל את ההצעה למפלגת העבודה ליותר משיריון אחד (כאן חדשות).

יו״ר העבודה מרב מיכאלי אמרה הבוקר: ״אמרתי מהרגע הראשון שאני מאמינה בריצה נפרדת. זה יותר טוב לגוש וזה מה שאנחנו עושות״.
+נתניהו הציע שריון לעמית סגל ונדחה
07:36 15/09/22  |  עידן יוסף
נתניהו הציע לעיתונאי עמית סגל שיריון בשביעיה הראשונה של הליכוד. גם תפקיד שר בכיר היה על הפרק, וכך גם טיפול בפרוצדורה של קידום השיריון ממקום 14 לשביעיה. סגל סירב בנימוס ולא התנהל משא-ומתן בין הצדדים מעבר להצעה עצמה (גלי צה"ל).

סגל מסר בתגובה: "אני ממשיך כמובן בתפקידי כפרשן הפוליטי של חברת החדשות ומזמין את כולם לצפות במוצאי שבת בראיונות בפגוש את העיתונות". בליכוד מכחישים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אבידר מבקש לפתוח בחקירה נגד שריון שיקלי וסילמן
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
יו״ר שס אריה דרעי חושף כי תיאום המהלכים בינו ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו הדוק. בראיון לשבועון "משפחה" המתפרסם הבוקר (יום ה', 15.9.22), אמר דרעי: ״אף פעם לא עבדנו בצורה כזאת כמו שאנחנו עובדים עכשיו. הפעם אנחנו ממוקדים יחד, הליכוד ושס, לפצח ולהביא את ה-250,000 אנשי ימין שלא הגיעו לקלפי. אנשי הארגון שלנו ושל הליכוד עובדים יחד במיקוד מדויק להביא אותם. גם בסקרים פנימיים שראיתי אתמול, אנחנו קצת מעל 60, וכל זה בהנחה שכל גוש השמאל עובר את אחוז החסימה״.
15/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
כמו בבגדי המלך החדשים, הגיע הזמן לשאול את בני גנץ וגדי איזנקוט שאלות קשות מאוד בעניין לכאורה פעוט – היישוב חומש. מי שתומך בביטול חוק ההינתקות מצפון השומרון, והחזרת ההתיישבות, למשל בחומש, מוביל לאסון, טוען איזנקוט אשר גם מכנה את עצמו "מומחה גדול לסוגיה הפלשתינית". בכך איזנקוט מעמיד את מפלגתו ה"ממלכתית", שלו ושל גנץ, כנגד הימין, לרבות שותפם הנגרר גדעון סער אשר, כמו הימין, התנגד להינתקות בשעתה, ותומך בהתיישבות בצפון השומרון, גם כיום. גנץ פחות פטפטן מאיזנקוט - אך דעתו זהה. אדרבה, כשר ביטחון, גנץ דחף אקטיבית לפינוי חומש. בניגוד לרושם שנוצר, לא הבג"ץ אמר לגנץ לעשות כן, אלא ההפך: גנץ הוא שאמר לבג"ץ לפנות את חומש.
15/09/2022  |  סוזי דים  |   יומני בלוגרים
ראש האופוזיציה, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, הודיע כי ברשימת הליכוד לכנסת יהיו גם חברי הכנסת לשעבר עמיחי שיקלי ועידית סילמן, עו"ד משה סעדה, ד"ר צגה מלקו ועו"ד יוסי פוקס. כולם ישוריינו ברשימה במקומות המיועדים לכך. מזכירות הליכוד אישרה את השיריונים.
14/09/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, תוקף את שותפתו הפוליטית לשעבר, איילת שקד, לאחר שטענה כי הקמת הממשלה הנוכחית הייתה טעות. לדבריו, "מי שאומר שהקמת הממשלה הייתה טעות - נמצא בפוסט טראומה".
14/09/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מפלגת נעם מתקפלת. נסיונותיו של יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, לשכנע את הרב צבי טאו, מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם, כדי לשכנעו שנעם לא תתמודד עצמאית בבחירות לכנסת ה-25 עלו יפה. נתניהו הגיע לבית הרב בשכונת מעלה הזיתים, וביקש להסביר לו בנוכחות יו"ר מפלגת נעם חבר הכנסת אבי מעוז, מדוע כדאי שמפלגת נעם תסכים לקבל את המקום ה-11 ברשימה של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר, ולא תרוץ לבד בבחירות.
14/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il