|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
שקד וסער. יטילו וטו? [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

השרים הוזהרו: ההסכם ימנע תמיכה בסרטים שיצולמו בכותל או בחרמון

שדולת ארץ ישראל בדרישה משרי גוש ימינה בממשלה: הטילו וטו נגד החלטת הממשלה המסתמנת לאמץ את הסכם התרבות עם האיחוד האירופי, בשל הפליית שטחים שכבשה ישראל ב-67' חשש מפני הסללה תרבותית וחרמות עצמיים
22/09/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

35 חברי כנסת מסיעות הקואליציה והאופוזיציה, החברים בשדולת ארץ ישראל בכנסת, שלחו מכתב לשרי מפלגות ימינה והתקווה החדשה בממשלה, בדרישה כי יטילו וטו נגד החלטת הממשלה המסתמנת, לאמץ את הסכם התרבות עם האיחוד האירופי. לדבריהם, ההסכם שערורייתי ומפלה לרעה באופן בוטה את יהודה ושומרון, רמת הגולן ואף חלקים מירושלים בירת ישראל.

המכתב נשלח (יום ה', 22.9.22) לנפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער, זאב אלקין ויועז הנדל.

חברי הכנסת שחתמו על המכתב דחו את טענתו של שר התרבות חילי טרופר, שההסכם דומה להסכמי הורייזון (אופק), שעליהם חתמו בעבר גם ממשלות ימין, וקובעים כי הורייזון אינו דוגמה, אלא מקרה קיצון שאינו אמור להפוך לנורמה.

ראשי שדולת א״י, חברי הכנסת יואב קיש (ליכוד) ואורית סטרוק (הציונות הדתית), הסבירו כי ״הסכמה של מדינת ישראל למנוע תמיכה ממי שמבקש לצלם סרט בכותל המערבי או בחרמון או ממיזמים תרבותיים שמבקשים להופיע או ליצור בים המלח, מדבר יהודה או מערת המכפלה, תפגע במאמצי הבלימה הישראלים נגד ארגוני ה-BDS והניסיונות החוזרים ונשנים של אויבינו להחרים אותנו, ותהווה זריקת עידוד לאויבי ישראל ומקדמי החרמות נגדה.

"זאת ועוד: ההסכם המפלה ייצר הסללה של היצירה התרבותית בישראל, כאשר במסגרת המאמצים של גופי ומוסדות תרבות לעמוד בתנאי ההסכם צפויה החרמה-עצמית של כל פעילות או קשר עם אזורים אלה. כך, לצד האפליה הישירה של מוסדות התרבות צפויה גם אפליה-עצמית עקיפה כלפי הציבור הרחב״.

חברי הכנסת החתומים מזכירים לשרים כי על-פי תקנון עבודת הממשלה בידם הכוח למנוע את החלטת הממשלה ודורשים מהם לפעול בהתאם. לדבריהם, כך ראוי בכל עת ובמיוחד בממשלת מעבר שבועות ספורים לפני הבחירות.

בשדולת א"י טוענים כי תקנון עבודת הממשלה הפריטטית נועד לאפשר לשרי כל אחד משני הגושים למנוע ולבלום פעולות לא רצויות של הגוש השני, אך למרות זאת שרי "גוש ימינה" (כך מכונים בתקנון שרי ימינה ותקוה חדשה) אינם פועלים לבלימת צעד חמור זה, כמו גם צעדים נוספים שנוקטים שרי גוש השמאל בממשלה.
מניעת החלטת הממשלה לאישור הסכם בינ"ל בתחום התרבות המקדם אפליה אסורה וחרם על ישראל (Europe Creative) / מכתב
דרישה משרי גוש ימינה להפעיל את סמכויותיהם הפריטטיות בממשלה, ולמנוע את קבלת הסכם התרבות שמחרים את השטחים מעבר לקו הירוק (4 עמ')

תאריך:  22/09/2022   |   עודכן:  22/09/2022
עידן יוסף
+"רוב בישראל תומך בשתי מדינות, אני אחד מהם"
20:03 22/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נאם בפני העצרת הכללית של האו"ם ואמר שישראל תסכים למדינה פלשתינית אם זו תהיה שוחרת שלום  ▪  תקף את המדינות באו"ם על שתיקתן לנוכח איומי אירן להשמיד את ישראל והצהיר שישראל לא תאפשר לעולם נשק גרעיני לאירן
"ממה אתם פוחדים?" לפיד באו"ם [צילום: אבי אוחיון, לע"מ]
+שיח"כ אותה
19:30 22/09/22  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
פתח את פיך ואומר לך מי אתה  ▪  תשאלו את רם בן ברק  ▪  בין ביבי לטיבי וממשלת בנט- לפיד: הביטחון לפני הכל  ▪  ולקינוח - מִמבחן הלשון לשיעור בלשון: אישי ציבור ושדרנים, דברו עברית נכונה
טרור - לא אצל נתניהו [צילום: נאסר אישתייה, פלאש 90]
+נדחתה עתירת הליכוד נגד שידור נאום לפיד באו"ם
19:10 22/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי הליכוד לא הציג נימוקים לפנייתו המאוחרת בניסיון למנוע שידור חי של ראש הממשלה בעצרת הכללית של האו"ם ולא צרף את לפיד או את המדינה כמשיבים
לפיד מתכונן לקראת נאומו בעצרת הכללית [צילום: לשכת ראש הממשלה]
+השרה שקד: לאשר את מינוי מזוז רק לצורך אישור מינוי הרמטכ"ל
18:33 22/09/22  |  איציק וולף
שרת הפנים, איילת שקד, אמרה בעקבות החלטת בג"ץ לבטל את מינוי שופט העליון בדימוס מני מזוז ליו"ר הוועדה למינויים בכירים, כי בית המשפט אמר היום את המובן מאליו, שלא ניתן לעשות איפה ואיפה בין סוגי המינויים בתקופת בחירות.

"חבל שבית המשפט היה צריך להידרש ולהתערב בסוגיה זו. אני קוראת שוב לאמץ את הצעתי המקורית ולאשר את המינוי לאישור הרמטכ"ל בלבד", אמרה.
[צילום: לשכת שרת הפנים]
+בג"ץ ביטל מינוי מזוז לוועדה לבדיקת בכירים
18:27 22/09/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
סולברג מותח ביקורת קשה על מיארה, אשר החליטה לבדה לדחות את ההצעה להסתפק במינוי אד-הוק  ▪  וילנר: מיארה סטתה מהוראות הדין, מהפסיקה ומהנחיות היועץ המשפטי
מזוז ומיארה. לא לשמונה שנים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+בנט הטיל וטו על הסכם התרבות עם האיחוד האירופי
16:50 22/09/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט הטיל וטו על אישורו של הסכם התרבות עם האיחוד האירופי שמפלה לרעה את התושבים המתגוררים בשטחים שכבשה ישראל במלחמת ששת הימים, והוא לא יעלה לאישור בממשלה.

שרת הפנים איילת שקד לחצה על בנט להטיל את הווטו, אולם בהודעה לתקשורת לא נתנה קרדיט לבנט. "האירופים הצדקנים צריכים להבין שדין תל אביב כדין אריאל ועתניאל. כל אזרחי ישראל שווים ולא אתן לחרמות מאירופה לחלחל לישראל", אמרה שקד.

בתגובה, מסרה ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית): "רק אחרי שפנינו, רק אחרי שפרסמנו, אולי סוף-סוף תיזכרו שיש לכם אחריות: על הסכם הגבול הימי שלפיד מעביר במחטף מתחת לאף שלכם, על תחבורה ציבורית בשבת שמרב מקדמת במרץ ואתם אפילו לא טוענים שזה גשם, מבחינתכם לא ירקו עליכם בכלל. נתתם את ההגה ללפיד והלכתם לעשות לביתכם".
+פורום המשפחות השכולות הגיש בקשה לפסילת רע"מ מהתמודדות בבחירות
15:13 22/09/22  |  מירב ארד
פורום המשפחות השכולות, הגיש בקשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, לפסילת רע"מ מהתמודדעות בבחירות לכנסת ה-25. הדיון בבקשה יתקיים בפני מליאת ועדת הבחירות המרכזית, ביום חמישי ה-29.9.2022, החל מהשעה 14:00.
+הליכוד דורש: לשדר את נאום לפיד מהאו"ם באיחור של עשר דקות
14:20 22/09/22  |  מירב ארד
הליכוד דורש מערוצי הטלוויזיה להשהות במשך 10 דקות את שידור נאום לפיד מהאו"ם. לטענת הליכוד, נאומו של נתניהו בקונגרס נגד אירן, שהיה גם כן סמוך לבחירות בישראל, הושהה למשך 10 דקות כדי למנוע תעמולת בחירות.
+מיכאלי חושפת: משרד המשפטים בולם תחבורה ציבורית בשבת
11:58 22/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת התחבורה טוענת בשיחה עם News1 כי אינה יכולה לתת היתר לקווי תחבורה ציבורית בשבת במרכז הארץ ובדרומה בשל תקופת הבחירות  ▪  מגלה: הסרנו את המניעות ההסכמיות להפעלת הרכבלית בשבת
מיכאלי בחנוכת קו 5 של המטרונית
+מועמדת ברשימת בית יהודי ביקשה להשתבץ ברשימת הציונות הדתית
10:05 22/09/22  |  עידן יוסף
ניצנה דרשן-לייטנר, מקום 4 ברשימת בית יהודי, מרבה לתקוף את רשימת הציונות הדתית. הבוקר חושף ערוץ 7 שדרשן-לייטנר פנתה לאחרונה ליו"ר בצלאל סמוטריץ' ואף נפגשה עימו, תוך שהיא מבקשת ממנו לקבל שיריון במפלגה. סמוטריץ' שמע את הבקשה אך החליט לסרב. לדיווח אין אישור ממקור אחר.
+ישראל, תרבות השקר
09:06 22/09/22  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
כאשר מנהיגות שתי מפלגות השמאל הקיצוני, זהבה גלאון שהוזעקה כדי להציל את מפלגתה השוקעת ושרת הבולענים והבולעניות העושה שמות בעברית ובתחבורה, דורשות מראש ממשלת השנאה ("השינוי") להיפגש עם מכחיש השואה מרמאללה, הן למעשה הזנב המכשכש בכלב. יש לקוות שלפחות אחת מהן תישאר במקומה הראוי, מתחת לאחוז החסימה, ואז - יש לקוות - ייפתח "אופק מדיני" ליהודים
גדר הביטחון. דבר והיפוכו [צילום: AP]
+בציונות הדתית עוצמה יהודית לא הצליחו להסכים על קמפיין משותף
08:29 22/09/22  |  עידן יוסף
ברשימת ציונות הדתית עוצמה יהודית מתכוונים להוביל שלושה מסעי בחירות לאחר שלא הצליחו להסכים על קמפיין משותף. כל אחת משלוש המפלגות המרכיבות את הרשימה (כולל נעם) ינהלו מסע בחירות עצמאי. גורמים בציונות הדתית הסבירו שזו בדיוק המשמעות של גוש טכני (כאן חדשות).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   האיחוד האירופי / Europian Union   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פטין מולא / Patin  Mula   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השרים הוזהרו: ההסכם ימנע תמיכה בסרטים שיצולמו בכותל או בחרמון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
"מדבר שקר תרחק" (שמות כ"ג, ז') כתוב בפרשת משפטים. מדינת ישראל, המתרחקת מן התנ"ך ומן השורשים, מתעלמת מציווי זה. דווקא בנושאים החשובים ביותר לעתידה היא מתרחקת מן האמת, ומשקרת לעצמה ולעולם כולו.
22/09/2022  |  רון בריימן  |   יומני בלוגרים
שופטי בית המשפט העליון רומזים, כי הם נוטים לפסול את מינויו של השופט בדימוס מני מזוז ליו"ר הוועדה לבדיקת מינויים בכירים. מדבריהם בדיון בנושא עולה (יום ד', 21.9.22), כי הם עודם סבורים שיש להסתפק במינוי זמני או במינוי אד-הוק לשם בדיקת מינויו של אלוף הרצי הלוי לרמטכ"ל.
21/09/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
"אני נגד הרחבת מסחר בשבת, כי אני מגיעה מגישה סוציאל-דמוקרטית. חייב להיות יום מנוחה והוא חייב להיות קולקטיבי, אבל זה לא יכול להפוך להיות מצור", כך אומרת שרת התחבורה מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה. היא דיברה בכינוס דת ומדינה שערך (יום ד', 21.9.22) המכון הישראלי לדמוקרטיה.
21/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
השרה איילת שקד מנסה לשכנע את מתנגדי נתניהו ואומרת כי חשיבות כניסתה לממשלה בראשותו נועדה לבלום אותו. במסגרת כינוס שהתקיים (יום ג', 20.9.22) בקריה האקדמית אונו, אמרה שקד: "חשוב שאני אהיה בקואליציה, כי אתה לא רוצה ממשלה שכולם בה יהיו עושי דברו של נתניהו. בממשלה שאני אהיה לא יהיה חוק צרפתי ולא נפטר את היועמ"שית. אפשר לעשות שינויים ותיקונים, אבל לא צריך לקיים את רצונו של אדם אחד".
21/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט יצחק עמית, דחה את עתירת הליכוד נגד המחנה הממלכתי, וקבע שפרסום תמונותיהם של ח"כים מהליכוד ברקע (מטושטש) ביחד עם תמונתו של שר הביטחון על שלט חוצות, אינה בגדר הפרעה בלתי הוגנת.
20/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2022  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 24  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 36  /  מי ומי  
מיכאלי נגד וולדיגר: אין מעשה נבלה מכוער ומטונף יותר  /  עידן יוסף
רם בן-ברק: "עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש"  /  עידן יוסף
מרצ: עידית סילמן מנועה מלהתמודד לכנסת  /  עידן יוסף
רישיון לחלל את זכר השואה   /  עמנואל בן-סבו
לביבי - לא לשפוך את התינוק עם המים  /  משה כרמל
בחירות חמישיות - 1.11.2022   /  דויד סנדובסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il