|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
"היו נושאים אותי על כפיים" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90] עזור. פגישה בכפר המכבייה [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

חשיפת News1 | חקירות נתניהו – חלק ג': 17 באוגוסט 2018

נתניהו: "סוכלתי על-ידי החקירות האלה - ומונופול הדעות חזר"

טען שגורמים בתקשורת גרמו לחקירה נגדו בתיק 4000 כדי למנוע את פתיחת השוק לתחרות סיפר שלחץ להחליף עיתונאים במעריב ובגלי צה"ל בנימוק שקיימת הטיה לשמאל טען שכחלון וארדן הם שקיבלו סיקור אוהד כאשר היו שרי התקשורת
26/01/2023  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   משפט נתניהו   |   תגובות
מדוע פוטר לפיד
בנימין נתניהו התייחס להקדמת הבחירות בסוף 2014 ולפיטוריו של יאיר לפיד מתפקיד שר האוצר. לדבריו, "[חוק] ישראל היום זה היה מכה אחת. והייתה עוד מכה, שאמרתי ללפיד שפרויקט שהוא ברמה הלאומית עצום גם כן ויש לו השלכות כבירות על העתיד שלנו, שנקרא 'צה"ל דרום', והוא פשוט סירב להעביר את התקציב לעניין הזה. אמרתי לו קודם: עשית, תעביר את זה. פשוט סירב".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לחץ באמצע 2015 על בעלי מעריב, אלי עזור, ועל מפקד גלי צה"ל דאז, ירון דקל, להחליף עיתונאים בנימוק שהתקשורת שמאלנית ומוטה נגדו. כך סיפר נתניהו ב-17.8.18 בחקירתו בתיק 4000, הנחשפת ב-News1.

נתניהו ביקש להראות לחוקריו, שפניותיו באותה רוח לשאול אלוביץ לגבי וואלה לא היו חריגות. הוא אמר על עזור: "אני נפגש איתו בכפר המכבייה ואנחנו מדברים, גם כן [ב]ארבע עיניים [כמו עם אלוביץ]. ובשיחה הזאת אני אומר לו את הדברים הבאים. קודם כל אני אומר לו: כמה זה מעוות אצלך, כמה אתה מוטה, כמה התקשורת היא שמאלנית ומוטית שמאלה. תוקפים אותי, כי אם הייתי חוזר לגבולות 67', אז היו מהללים אותי ושמים לי כתר על הראש. ואני אומר לו: למה אתה מחזיק את האנשים האלה? שַנֵה את האנשים או שתביא אנשים חדשים. הוא אומר: תביא לי אנשים, תביא לי אנשים... הייתה לי אותה שיחה עם דקל כמה ימים לפני". נתניהו ציין, כי לא הציע שמות ספציפיים.

נתניהו גם אמר כי היה מעורב בשורה של יוזמות למכור אמצעי תקשורת "כדי לאזן את הדבר המגוחך הזה בתקשורת הישראלית. אין דבר כזה במערב; במזרח יש, במערב לא. אמרתי: אפילו תקימו ערוץ חדש, תעשו מה שאתם רוצים, תקנו, תיכנסו". הוא הזכיר את שמותיהם של רופרט מרדוק, לארי אליסון, שלדון אדלסון, ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר ("דיברתי עם עוד, אני כבר לא זוכר") בצד של המשקיעים. בצד של הנרכשים ציין נתניהו את ידיעות אחרונות, ynet, וואלה, מעריב וערוץ 2 דאז.

חקירתו של בנימין נתניהו בתיק 4000, 17.8.18 / תמלול - חלק ראשון
חקירתו של בנימין נתניהו בתיק 4000, 17.8.18 / תמלול - חלק שני
חקירתו של בנימין נתניהו בתיק 4000, 17.8.18 / תמלול - חלק שלישי
חקירתו של בנימין נתניהו בתיק 4000, 17.8.18 / מסמכים

"יש לו ראיית עולם משלו"
"שרה הייתה מלכת התבל" [אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

רעייתו הביעה דעה?
חוקר רשות ניירות ערך, יריב עמיעד, שאל: "רעייתו של אדוני הביעה דעה בעניין התמנותו של [גלעד] ארדן כשר תקשורת? ואני מתנצל מראש". נתניהו: "למה אתה מתנצל? אני לא זוכר דבר כזה. אם היא הביעה או לא הביעה, אני לא זוכר דבר כזה. לא יודע".

החוקרים הציגו לנתניהו את השיחה בין יאיר נתניהו לניר חפץ, בעקבות פרסומים בוואלה ובדה-מרקר על נטייתו המינית, בה הנחה נתניהו-הבן את חפץ לשוחח ישירות עם אלוביץ בדרישה להסיר את הפרסום. בין היתר הוא אמר על דה-מרקר: "זה לא שאול, הם לא מפחדים ממך", והעלה את האפשרות שישוחח בעצמו עם אלוביץ. החוקרים שאלו את נתניהו מדוע יצא בנו מתוך הנחה שאלוביץ מפחד. נתניהו אמר שהוא המום מן השיחה וש"זה דבר מטורף. מה ליאיר ושאול?".

נתניהו יצר זיקה בין הקלטה זו לבין הקלטה אחרת, בה אמר יאיר נתניהו לבנו של קובי מימון, שאביו קיבל מראש הממשלה מיליארדי שקלים. לדבריו, "יאיר אין לו מושג ירוק, שום דבר. הוא לא מבין בעניינים האלה, הוא לא קשור בעניינים האלה. יש לו ראיית עולם משלו, והיא לא תמיד תואמת בלשון המעטה את ידיעת העובדות... כשם שיאיר אמר דבר טיפשי שם [לבנו של מימון], הוא אומר דבר טיפשי פה". הוא ציין, כי פנה בעצמו לעמוס שוקן באותו נושא, שוקן נענה לפנייתו והפרסום הוסר מדה-מרקר.

לדברי נתניהו, לא הייתה לאלוביץ כל סיבה לחשוש מפניו; "[אני] לא מזלזל בו ולא מעריך [אותו]. אני לא חושב שהוא אצלי בכיס או אצל המשפחה". החוקרים טענו, כי לשיטת חפץ – אלוביץ לא יכול היה לסרב לכל בקשה מצד נתניהו. הוא הגיב: "אני אומר שזה הבל הבלים, כי בפועל המשיך עם האתר הנוראי הזה שלו... זה נשאר אתר עוין, אתר שמאלי, לא השתנה בכלל". בהמשך דחה נתניהו את התזה לפיה הייתה לו שחיתות מתמשכת עם אלוביץ והעיר: "הדבר היחיד שיש לי עם אלוביץ זה שחיטה מתמשכת".

נתניהו שב וטען, כי התקשורת מוטה משיקולים פוליטיים נגדו ונגד התנועה שהוא מייצג (כלשונו): "כל זה לא היה קיים, אם הייתי אומר: אני חוזר לקווי 67', עושה הינתקות ביהודה ושומרון, עוקר יישובים, חוצה את ירושלים. תאמינו לי – היו נושאים אותי על כפיים, יאיר היה מלך העולם, שרה הייתה מלכת התבל וכו'. אז תוקפים אותי כל הזמן".

ארדן חש שאלוביץ סיכל את כהונתו
ארדן. נתניהו העלה בצורה חריגה [צילום: לע"מ]

"תביאו אותו לעימות"
בנוגע לעדותו של שלמה פילבר על פגישת ההנחיה, אמר נתניהו בחקירה זו: "שקר מוחלט. אם הוא אומר את זה, הוא משקר במצח נחושה". על עדותו של דוד שרן, לפיה נתניהו יזם את מכתב ההתנעה שהחל את אישור עסקת בזק-yes, הוא הגיב שוב ושוב: "שקר וכזב". בהמשך הציע נתניהו לגבי פילבר: "תביאו אותו לעימות. הוא משקר במצח נחושה". יואב תלם שאל: "ואת שרן גם לעימות?". נתניהו: "אין לי בעיה. מי שאתם רוצים". תלם: "ואת ניר חפץ גם?". נתניהו: "אני לא יודע, אני צריך לבדוק כמובן, אבל ניר חפץ ועוד איך".

החוקרים התייחסו לרפורמת השוק הסיטונאי בסוף 2014 – פתיחת תשתיות בזק לשימוש בפני מתחרותיה. שר התקשורת דאז (וכיום השגריר באו"ם), גלעד ארדן, ביקש לכרוך רפורמה זאת עם מיזוג בזק-yes וכך לכפות על בזק לשתף פעולה במימושה; כאשר נטל נתניהו לידיו את תיק התקשורת, בוטלה כריכה זו. נתניהו אמר לחוקריו, כי גישתו הכללית הייתה שיש לקדם הנחת תשתיות סיבים ולשם כך "הייתי מוכן ללכת ליריב המר ביותר שיש לי במשק הישראלי, וזו חברת החשמל" כדי להשתמש בתשתיותיה להנחת סיבים אלו. עוד אמר כי אינו זוכר האם אלוביץ התלונן בפניו על רפורמה זו.

החוקרים השמיעו לנתניהו קטעים מחקירתו של ארדן. האחרון אמר, הפעם היחידה בה שוחח עימו נתניהו בנושא זה "היה לשאול אותי, כי אני מניח ש[אנשי בזק] בכו לו באותה צורה, זה האם אני באמת שומע אותם ונותן להם את יומם בפנַי. אז אמרתי לו: מה, נראה לך שלא? זה נשמע לך הגיוני, ראש הממשלה, שאני אעשה רפורמה כזאת ולא אשמע אותם?

"...הוא [נתניהו] שאל אותי במה מדובר. הוא לא הכיר את הפרטים. הסברתי לו בדקה ורבע במה מדובר... התחושה שלי הייתה שבכו לו על התעריפים ושזה יביא להתמוטטות החברה [בזק]". ארדן הדגיש, כי נתניהו לא אמר לו שאלוביץ התלונן בפניו, אך זו הייתה הרגשתו הברורה – גם משום שנתניהו העלה בצורה חריגה את הנושא בפגישה שלא עסקה בו. נתניהו השיב לחוקריו, כי אינו זוכר שאלוביץ שוחח עימו בנושא, וכי מבחינתו השיחות ביניהם התמקדו בסיקור בוואלה.

עוד אמר ארדן, כי תחושתו היא שאלוביץ סיכל את המשך כהונתו כשר התקשורת, שכן הוא ביקש מנתניהו להמשיך להחזיק בתיק זה במקביל לתיק הפנים אותו קיבל בסוף 2014. נתניהו הגיב בחדות: "שטויות". הוא הסביר: "כל העֵייצֶס גיבֶּרים [נותני העצות] האלה, היועצים האלה, הם נראים באמת [כאילו ש]הם יודעים הכל. הם יודעים את המקטע הקטן של מה שיש אצלם בראש". לדבריו, הוא העניק לארדן "קידום ענק" ומשיקולים פנים-מפלגתיים בליכוד לא היה יכול ליצור מצב בו יהיו לו שני תיקים. "התיאבון של בן-אדם הוא בלתי נלאה", העיר נתניהו. בהמשך אמר: "אולי קשה לו להבין למה הוא לא מקבל את הדבר, שהוא כל כך ברור בול בין העיניים".

החוקרים שבו ותהו כיצד זה אלוביץ ואנשיו מתלוננים על הרפורמה בפני יועציו של נתניהו, אך אלוביץ אינו מנצל את גישתו הישירה לנתניהו ל"בכי" דומה. הם ציינו, כי ב-28.11.14 – עשרה ימים לאחר שנתניהו נטל לידיו את תיק התקשורת ובמקביל להחלטתו להקדים את הבחירות – הוא נפגש עם אלוביץ, תשעה חודשים לאחר פגישתם הקודמת. לטענתם, אין זה הגיוני שאלוביץ לא העלה בפגישה זו את הרפורמה, בתקווה שנתניהו יסייע לו. נתניהו השיב, כי אינו זוכר את תוכן הפגישה, וכי סביר להניח ששוחחו על הבחירות; "נושאים מקצועיים אני לא מטפל בהם", הדגיש. כאשר החוקרים המשיכו ללחוץ, השיב נתניהו: "לא דיברנו על בזק".

"לא מאמין שאתם יזמתם והפעלתם חקירות"
הסיקור החיובי זינק פי שבעה [צילום: פלאש 90]

ההתערבות בראיון עם גיל-הר
נתניהו נשאל על התערבותה המשמעותית של לשכתו בראיון שהעניק לדב גיל-הר בוואלה ערב בחירות 2015, עד כדי הורדת קטעים ממנו. הוא השיב, כי התנאי היחיד שלו להתראיין הוא שיתאפשר לו להשלים את תשובותיו, אך היחיד שהפר הסכמה זו היה גיל-הר "ממה שאתם קוראים 'אתר הבית', בדיוק הפוך למה שאתם אומרים". לטענת נתניהו, היו "המון ראיונות" שלשכתו קיבלה לעריכה לפני פרסומם.

החוקרים שאלו את נתניהו מדוע שלמה פילבר עסק באובססיביות (כלשונם) במיזוג בזק-yes בשבוע הראשון לתפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת (יוני 2015), אם לא קיבל הנחיה מנתניהו. הוא השיב: "אני יכול לתת לך עשרה הסברים חלופיים", אם כי לא נתן כאלה. לדברי נתניהו, פילבר נתפס בעבירה כלשהי, או לפחות חושב שהוא נתפס, "שלא קשור בי, אני בטוח, כי אני לא עושה מעשים פליליים. ולכן האיש הזה, מה המוטיבציות שלו, מה הוא חושב באמת, מה הוא חושב בתום לב ומה הוא חושב לא בתום לב, אני יכול לנחש 20 דברים".

לטענת נתניהו, סיקור חיובי היה מנת חלקם של שרי התקשורת שקדמו לו ואיש לא ייחס להם שחיתות. בהסתמכו על נתונים של אתר הימין "מידה" אמר נתניהו, כי הסיקור החיובי של ארדן בוואלה זינק פי 3.5-3 בעת כהונתו כשר התקשורת בעוד הסיקור השלילי צנח. ואילו כאשר משה כחלון היה השר, כמעט ולא היו פרסומים שליליים, בעוד החיוביים זינקו פי שבעה. בערוץ 2 ובערוץ 10, הוסיף נתניהו, הסיקור החיובי של השניים עלה ב-300%. "זו דרכו של עולם בכל המקרים", טען. בהמשך אמר: "בעצם אני היחיד שלא קיבל מתת [סיקור אוהד] מבין שלושת שרי התקשורת".

נתניהו טען בהרחבה בחקירה זו, כי הפרסומים התקשורתיים שהביאו לפתיחתה, נועדו במכוון לסכל את כוונתו לפתוח לתחרות את שוק התקשורת הטלוויזיוני. "סוכלתי על-ידי החקירות האלה ומונופול הדעות חזר", אמר. "היה צריך להיות שלושה ערוצים, ו[המציאות ב]חזרה שניים שהם באותן דעות בדיוק. המונופול הזה נשמר, מונופול הדעות נגד הדמוקרטיה, נגד התחרות, נגד כל הדברים".

בסוף החקירה, כאשר נשאל האם ברצונו להוסיף דבר מה, חזר נתניהו באריכות על אותה טענה. לדבריו, ישראל יוצאת דופן בין הדמוקרטיות בהעדר גיוון דעות בתקשורת: "לא יכול להיות שאין פה בכלל ימין", בשל חסימות רגולטוריות בתחום הטלוויזיה. לכן רצה להיות שר התקשורת, אבל "המהלך הזה סוכל על-ידי החקירות... ולא מעט במאמץ תקשורתי אדיר שיזם והפעיל חקירות, כי אני לא מאמין שאתם יזמתם והפעלתם חקירות. מישהו יזם והפעיל את זה כדי לנצור את המצב שלא פותחים כאן את שוק התקשורת". עוד אמר כי אם בוחנים קשרים תקשורתיים – יש לעשות זאת גם לגבי פוליטיקאים אחרים, שוטרים ושופטים.

עם זאת הבהיר נתניהו פעמיים, כי אינו מייחס שיקולים זרים לחוקריו. "לקח להם זמן להרחיק אותי ממשרד התקשורת... כדי להמשיך את מונופול הדעות... כל הדבר הזה נועד לעשות את הדבר הזה, רק את זה, ולצערי זה הצליח. ומדברים על דמוקרטיה ופלורליזם. בושה. לא אתם, אתם לא חלק מזה". בסוף אותה חקירה אמר ראש היאל"כ דאז, תת-ניצב אלי אסייג: "אנחנו משתדלים לעשות את זה בצורה הוגנת ונעימה". נתניהו השיב: "אין לי טענות". וכאמור, בהמשך הדגיש: "אני לא מאמין שאתם יזמתם והפעלתם חקירות".

תאריך:  26/01/2023   |   עודכן:  26/01/2023
איתמר לוין
+נתניהו עמד על חפותו, שיתף פעולה, סיפר שהתערב וטען לקנוניה
17:02 26/01/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
סיכום 900 עמודי שלוש חקירותיו של נתניהו בתיק 4000: הוא עמד על כך שלא היה מתת ולא הייתה תמורה, תיאר בהרחבה את התערבויותיו באמצעי תקשורת רבים, האשים גורמי תקשורת במזימה להפילו, ענה על כל השאלות ובסוף החקירה הגיע לניגודי העניינים
שמר על קור רוחו [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
החוקרים במעון רה"מ [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+בג"ץ דחה על הסף עתירה בנוגע לנבצרות נתניהו
13:04 26/01/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כשר: תנועת משמר הדמוקרטיה עתרה שבוע בלבד לאחר שפנתה בנושא למיארה ולא המתינה לתשובה - ובכך לא עמדה בדרישה למיצוי הליכים
כשר. אין סיבה לחרוג מהכלל [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+נתניהו לא חשף בהסדריו את השיחות עם אלוביץ על וואלה
10:55 26/01/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אמר לחוקרים כי סבר שהדבר מובן מאליו מאחר שהוא משוחח עם כל המו"לים  ▪  הגיב על דבריו של חפץ בנוגע למסר מאלוביץ: "שקרן, שקרן"  ▪  אומר שלא דיבר עם אלוביץ על ענייני בזק ערב בחירות 2015  ▪  על דברי בנו יאיר בנוגע להטבות לבזק: "זה מעיד על מידת הבנתו שהיא אפס"
"לא ייחסתי לזה חשיבות" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
פילבר. "יש לזה אלף סיבות" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+נתניהו לחוקריו: אתם מציגים אותי גם כמושחת וגם כאידיוט
07:51 26/01/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
דחה מכל וכל את הטענות בדבר זיקה בין הסיקור בוואלה לבין החלטותיו בנושאי בזק: הסיקור היה ונותר עוין, החתימות היו פורמליות ובעצת הדרג המקצועי  ▪  אמר שביקש מאלוביץ, כאיש ימין, לשנות את הקו של וואלה - ולא נענה  ▪  הדגיש שפנה הרבה יותר פעמים לישראל היום
"זה יהרוס את המדינה" [צילום: מארק ישראל סאלם, פלאש 90]
אלוביץ. "ידי כבולות, יש אנשים" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: "סוכלתי על-ידי החקירות האלה - ומונופול הדעות חזר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט נתניהו
שופט בית המשפט העליון, יחיאל כשר, דחה על בסף (26.1.23) את עתירה תנועת משמר הדמוקרטיה בנוגע לנבצרות נטענת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. התנועה טענה, כי יש להכריז על נבצרות של נתניהו בנימוק שהוא מפר את הסדר ניגוד העניינים שנחתם עימו על-רקע משפטו הפלילי, במיוחד בשל מעורבותו בתוכניות לרפורמה במערכת המשפט.
26/01/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא ציין את קשריו עם שאול אלוביץ בבדיקת ניגוד העניינים שלו בשנת 2015. נתניהו אמר לחוקריו, בחקירתו ב-26.3.18 בתיק 4000 הנחשפת ב-News1, כי לא היה צורך לציין זאת - אם בשל אופי היחסים, ואם משום שהיה ברור שהוא עומד בקשר עם כל המו"לים של אמצעי התקשורת העיקריים.
26/01/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דחה בתקיפות ובעקביות את הטענות בדבר יחסים מושחתים בינו לבין בעלי בזק לשעבר, שאול אלוביץ. בחקירותיו בתיק 4000, הנחשפות ב-News1, חזר נתניהו שוב ושוב על כך שביקש אומנם לשנות את הקו של וואלה, אך כלל לא עסק בענייני בזק.
26/01/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
שופטת בית הדין האיזורי לעבודה בירושלים, רחל בר"ג-הירשברג, הורתה (24.1.23) להחזיר מיד לעבודתם בשיירת ראש הממשלה את שלושת הנהגים שסולקו ממנה על-פי דרישתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בהסכמת הנהגים נקבע, כי הם ישובצו בשיירה ולאו-דווקא במכוניתו של נתניהו עצמו, תוך הימנעות מפגיעה כלשהי בשכרם ותנאי העסקתם.
24/01/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
תת-ניצב יואב תלם דוחה את טענות ההגנה בדבר הפעלת לחצים פסולים על בני הזוג שאול אלוביץ ואיריס אלוביץ בעת חקירתם בתיק 4000, וטוען שלמעט אמירות בעייתיות פה ושם - כל המהלכים היו סבירים ותקינים. הסניגור, עו"ד ז'ק חן, עסק בהרחבה (24.1.23) במהלכי החקירה, במטרה לבסס את טענתו להגנה מן הצדק בשל פגמים יסודיים שנפלו בה.
24/01/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il