|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מאיר שפיגלר, שלמה ארביב [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

"דתי שמחזירים לו חשמל רגע לפני שבת, חסר אונים ל-25 שעות"

מנכ"ל חברת החשמל: "הכי גרוע שמאשימים אותנו - הציבור לא יודע שיש טירוף מערכות שלם בביורוקרטיה אינסופית כשאנחנו זקוקים לכל פעולה לאישור מ-46 גורמים שונים" המשרד להגנת הסביבה: "מודאגים מכך שישראל ממשיכה לייצא גז לשכנותיה בזמן שחסר בה"
08/06/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

בעקבות האירועים בערב שבת האחרון, שבו תושבים רבים נותקו מאספקת החשמל, קיימה (7.6.23) הוועדה לביקורת המדינה דיון במשק החשמל בישראל ואספקת החשמל ובליקויים שעלו בדוח שפורסם לפני כחצי שנה על שימור והסבה של תחנות ייצור חשמל בפחם.
שימור והסבה של תחנות ייצור חשמל בפחם / דוח מבקר המדינה

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר אמר בדיון כי "ההסבה לא רלוונטית לייצור חשמל אלא לזיהום אוויר. גם התחנות שיהיו בעתיד יכולות לייצר גם באמצעות פחם, גם סולר וגם גז. בגלל החוסר הצפוי באנרגיה ב-2026 הגיעו להחלטת ממשלה להקמת שתי תחנות כוח לייצור חשמל. עד אז לפי האומדנים שקבעה חברת נגה יהיו פיקים שיהיה חסר חשמל - זה חמור וזו סוגיה שנמצאת על הפרק ונידונה במשרד האנרגיה. תוכנית העבודה לשנת 2023 היא שיהיה כמה שפחות תקלות אבל אין מה לעשות שהרשת לא טובה ולא מתוחזקת - זה על הפרק עשרות שנים ומועד לפורענות של תקלות ואי יציבות וחוסר יכולת לקבל את כל האנרגיה החדשה בגלל מגבלות קווי הולכה. הועברו עכשיו עוד מיליארד ש"ח לטובת כמה שיותר השקעות ברשת. בחברת החשמל יש בעיה של תזרים מזומנים המאפשרים לבצע את המוטל עליה".

שפיגלר התייחס לקשיים בקידום החברה ואמר כי "יש טירוף מערכות אחד שלם - זקוקים לתאם ולקבל אישורים של 46 גורמים שונים במשק. זה טירוף מערכות וזה פוגע בצורה אנושה במשק ובהתפתחות שמדינת ישראל. לכל פעולה נדרשים לעבור מסלול ביורוקרטיה אינסופית שחונקת כל חלקה טובה. אנחנו עוברים מסכת של ייסורים והכי גרוע שמאשימים אותנו - הציבור לא יודע מה קורה ואם היו יודעים היו חושבים שזה מדע בדיוני".

שפיגלר התייחס לסערת ניתוקי החשמל בשישי האחרון ואמר: "יש מסמך עתיק יומין שאומר שבעיתות של בעיות ביקוש וניתוקים יזומים - את מי לא מנתקים. המסמך לא מתייחס למצב של ימי שישי וערבי חג לניתוק וחיבור חשמל. המידע שפורסם ממה שאמרתי בנושא הוא שגוי ושקרי ומסית. אם יש מצב שיישובים דתיים שהיו מנותקים שעות ואם הם לא מקבלים רגע לפני שבת חשמל, הם יהיו 25 שעות בלי חשמל. גם להם יש ילדים ותינוקות. ידענו שלקראת השעה 21:00 יהיה חשמל בכל ישראל ולא תהיה בעיה. גאה בהחלטה והיא ראויה ביותר. "אם חילוני שהיה בנתק מחשמל מקבל אותו בשעה 21:00 והוא עובר את כל השבת בצורה נאותה, ודתי שמחזירים אליו את החשמל רגע לפני כניסת השבת, הוא בעצם הופך להיות חסר אונים כל השבת - ההחלטה שהתקבלה היא ההחלטה הראויה ביותר. זה הומני ואנושי".

אמיר שביט, יו"ר רשות החשמל: "במסגרת מדיניות השר אנו פועלים להיפרד מהפחם עד סוף 2026. אנחנו משמרים את היחידות לפחות עד שנת 2025 ובסופה נערוך בדיקה האם להמשיך שימור או להפסיק אותה. חייבים לשמר את אמינות האספקה בשגרה ובחירום. יש טכנולוגיות שונות במשק החשמל ובתהליך זה אי-אפשר לקפוץ לדבר החדש ולומר שהישן נמחק. צריך להסתכל על אירועי חירום. פרויקט ההסבות הולך לצורך המון גז ולכן צריך לדעת איך עושים את זה בצורה הכי מועטה. ככל שלא נמשיך להשקיע במשק וחייבים להאיץ תהליכים, משק החשמל יהיה בבעיה. חוק ההסדרים זו עזרה מאוד גדולה בהשקעת משק החשמל. אם נצליח לעמוד בפרויקטים של הקמות התחנות - לא תהיה בעיה".

מנהלת תחום בכיר מדיניות חשמל במשרד האנרגיה, רתם אבין אמרה בדיון כי כרגע מטרת השימור היא להבטיח יכולת אספקה הן על גז ופחם, "ככל שיגדל השימוש בגז נתבסס על גז טבעי. ברגע שיש מצב חירום שהאסדות לא יספקו גז צריכה להיות יכולת ייצור בפחם. במקרה של מלחמה האנשים לא יהיו באסדות ואז המשק יתבסס על פחם וסולר. המטרה הראשונה היא אספקת החשמל והלוואי והיינו יכולים לסגור תחנות. לגבי האירועים בשישי האחרון מנכל משרד האנרגיה מבצע תחקיר והתוצאות ילמדו".

ראש אגף אקלים במשרד להגנת הסביבה, גיל פרואקטור אמר בדיון כי בסופ"ש האחרון גז הגיע לירדן ולא לישראל, "ישראל ממשיכה לייצא גז לשכנותיה בזמן שחסר בה. אנו מודאגים כי יש עליה בייצוא ללא מדיניות ברורה של תיעדוף למשק המקומי. הדרך היחידה לבוא ולהקטין את התלות של ישראל בפחם וגז היא מעבר מהיר לאנרגיה מתחדשת ואגירת אנרגיה. אלו הכלים המוכחים שמשתמשים בהם בעולם. שינויי האקלים הולכים ומקצינים וזו תהיה שנה הכי חמה אי-פעם ואחר כך עוד יותר. אנחנו חייבים להתמקד במעבר לאנרגיות מתחדשות".

יונת אלקלעי מנהלת מחלקת תעשיות באיגוד ערים לסביבה שרון כרמל, אמרה בדיון כי האיגוד דורש את סגירתן המיידית של יחידות 1-4 שפולטות מזהמים, בהתאם להחלטת הממשלה, שקבעה כי יועברו לשימור ביוני 2022, ולא להמתין שוב, הפעם ל-2025, אז יתקיים דיון נוסף.

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי לוי: "לא ייתכן שמדינת ישראל מתקדמת טכנולוגית ולא יסופק בה חשמל. על-פי הפרסומים, בשנת 2026 המדינה לא תוכל לתת מענה ל-100% מהצרכים במדינת ישראל. אלו דברים שתלויים בחיי אדם ומרכזי עשייה ביטחונית ובסיסיים צבאיים יוכלו להיפגע מכך. אינני נכנס לוויכוח האשמים לגבי ניתוקי החשמל בסוף השבוע האחרון אבל אני מודאג מהעתיד - יצאתי יותר מודאג ממה שנכנסתי לדיון. הוועדה תעקוב ותנהל דיונים פרטניים על כל הנושאים הרבים שצפו כאן בדיון"

עו"ד צחי סעד, מנהל חטיבה במשרד המבקר הציג מליקויי הדוח וההשפעה על משק החשמל והוסיף כי בדוח שיפורסם על רשות החברות בקרוב תהיה התייחסות להשפעה שאין יו"ר קבוע לחברת החשמל. בין ליקווי הדוח שהוצגו בוועדה נאמר כי חברת החשמל קבעה ששקלול הירידה בביקוש לחשמל בשנת חירום לצורך חישוב אומדן הנזק למשק מגריטת יחידות 4-1 - נקבע אומדן הנזק של 20 מיליארד ש"ח. לדברי המבקר, הנתון הזה שהציגה חברת חשמל לא מדויק ולא הביא את ניסיון העבר בנוגע לשינויים בביקוש דוגמת תקופת הקורונה ועוד. לדברי המבקר, הצמצום בפחם אינו יכול להתבצע כל עוד אין לנו בפועל מקורות מאנרגיות מתחדשות.

תאריך:  08/06/2023   |   עודכן:  08/06/2023
עידן יוסף
+האיום של ח"כ אליהו רביבו מהליכוד
13:00 08/06/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ אליהו רביבו איים כי אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה לא יקודם, הוא יהיה חופשי ממחויבות קואליציונית  ▪  אופיר כץ השיב: "שיראה עצמו כמשוחרר מתפקידיו בקואליציה"  ▪  רביבו השיב: "אם רה״מ מעוניין להדיח אותי מתפקידי שיתכבד"
רביבו. עומד לצד אחיו [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ח"כ רביבו: רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית
10:52 08/06/23  |  עידן יוסף
סוער בליכוד: ח"כ אליהו רביבו מודיע הבוקר כי כל זמן שהליכי החקיקה בנושא חוק השב"כ אינם מקודמים, אני רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית. בתגובה יו"ר הקואליציה אופיר כץ קורא לרביבו לעזוב את תפקידו כמרכז הקואליציה בוועדת כספים.
+תוכנית המגירה של לשכת נתניהו לפרישת בן-גביר
09:58 08/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ברקע החשש מפרישה אפשרית של עוצמה יהודית ממפה לשכת ראש הממשלה את האפשרויות לתחזק קואליציה יציבה  ▪  התוכנית כוללת השגת עריקים באמצעות פיצול עוצמה יהודית והמחנה הממלכתי
אלמוג כהן. מועמד פוטנציאלי לשר נגב וגליל [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ח"כ אלמוג כהן תוקף את הטיפול בארגון פשיעה בדרום
08:41 08/06/23  |  עידן יוסף
ח״כ אלמוג כהן תוקף את הטיפול בפשיעה בדרום ואומר: ״אם לא יטפלו במשפחת אל עזאזמה הם יהיו חלק בשומר החומות 2". בראיון לקול ברמה הוסיף: "מה שראינו בשומר החומות הוא רק פרומו. הם אלה שעוסקים בהברחות בגבול מצרים ובגניבת תחמושת מבסיסי הדרום״.

עוד אמר: ״אני רואה את עצמי חלק מלא מעוצמה יהודית והקואליציה. החליפו אותי בוועדת חוץ וביטחון בגלל חוסר הבנה וחוסר תיאום. הכי קל להתייחס לכל אירוע ואירוע ולקחת אותו אישית״.
+האם חוק ההימורים המתוקן יעזור לספורט או יפגע בו
01:26 08/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במסגרת התיקון מוצע להחזיר את סמכויות המועצה מהאוצר למשרד הספורט, כשחלק מהסמכויות יהיו משותפות לשני השרים  ▪  בשינויים המבניים המוצעים: התאמות לחקיקה עדכנית, הסדרת עבודת המועצה, קביעת כללי תגמול לחבריה, והגדלת סכום התקשרות המועצה עם גופי ספורט לצרכי הסכמי שיווק ותפעול  ▪  קשיי אגודות הספורט שהביאו לסגירת רבות מהן מאז שונתה שיטת התקצוב - תמיכות דרך המשרד ולא דרך הטוטו
בליאק, טיבי וזוהר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ועדת הפנים הכינה הצעת חוק להארכת שהות של עובדי סיעוד זרים
23:15 07/06/23  |  עידן יוסף
ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק שתאריך את שהותם של עובדי סיעוד זרים שבקשותיהם להארכה נדחו על-פי החוק הקודם.

הצעת החוק, שהוצעה על-ידי היו"ר ח"כ יעקב אשר, תאפשר בחינה מחודשת ואישור של בקשות הארכה של חולים שנדחו בתקופת הקורונה, במקרים בהם הקשר הטיפולי בין המטופל המבקש לעובד הזר נמשך זמן רב יותר, יותר משלושה חודשים.

אשר אמר כי הוא "אסיר תודה לוועדה על אישור הצעת חוק חשובה זו, שתסייע להבטיח כי קשישים ונכים הנשענים על מטפלים זרים יוכלו להמשיך ולקבל את הטיפול הנחוץ להם". הוא הודיע לאחר אישור הצעת החוק כי בכוונתו לדון בהרחבה בנושא במטרה לשפר את החוק לטובת אלה שזקוקים לסיוע של עובד זר.
+50% הנחה באגרות נהיגה ספורטיבית למשרתי מילואים
19:35 07/06/23  |  עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה (ד') שני תיקונים בתקנות הנהיגה הספורטיבית, המעגנים הנחה למשרתי מילואים, בשיעור 50% מגובה אגרת רישיון נהיגה ספורטיבית, וכן הנחה בשיעור 50% מגובה אגרת רישיון כלי תחרותי, במסגרת הספורט המוטורי.

הזכאות להנחה הינה עבור משרתי מילואים המחזיקים בתעודת משרת מילואים פעיל. התיקונים צפוי להיכנס לתוקף בתום 30 ימים מפרסומם ברשומות. את התיקונים הציג שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ואת הדיון ניהל ח"כ אליהו רביבו.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוסף חיים שפירא   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכה לינדנשטראוס   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   מתניהו אנגלמן   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון כרמל   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"דתי שמחזירים לו חשמל רגע לפני שבת, חסר אונים ל-25 שעות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
הצעת חוק להסדרת הימורי ספורט בישראל נדונה בימים אלה בכנסת. הצעת החוק זוכה לתגובות מעורבות, כאשר חלק מהאנשים טוענים כי היא תסייע להעצים את הספורט הישראלי, בעוד אחרים מאמינים כי היא תגרום יותר נזק מתועלת. תומכי הצעת החוק טוענים כי היא תספק מקור מימון נחוץ. הם מציינים כי ענף הימורי הספורט הבלתי חוקיים בארץ שווה מיליארדי שקלים, וכי הממשלה מפסידה כיום סכום משמעותי מהכנסות ממיסים. הם גם טוענים שהצעת החוק תעזור להסדיר את ענף ההימורים בספורט ולהגן על אנשים מפני התמכרות. מנגד, מתנגדי הצעת החוק טוענים כי היא תגרום יותר נזק מתועלת. הם מציינים כי הצעת החוק תקל על אנשים להמר, וכי הדבר עלול להוביל לעלייה בהתמכרות ולבעיות כלכליות.
08/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ צבי סוכות פנה (יום ד', 7.6.23) בשאילתה אל שר הביטחון יואב גלנט ושאל "מדוע צה"ל לא יוצא למבצע נרחב בצפון השומרון ולמה לא מחזירים את המחסומים שהיו יכולים למנוע חלק ניכר מהפיגועים". ח"כ סוכות אף סיפר שאתמול הוא עבר בכפר חווארה מיד לאחר פיגוע הירי כלפי תושב הר ברכה, כאשר בסבירות גבוהה החזרת המחסומים הייתה מונעת גם את הפיגוע הזה.
07/06/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
שר התקשורת, ח"כ שלמה קרעי, מסר (יום ד', 7.6.23) בוועדת הכלכלה סקירה על פעילות משרדו. השר התייחס לשורה של נושאים בתחומי משרדו והשיב לשאלות חברי הכנסת ונציגי הציבור. הוא התייחס בין היתר לנושא הנגשת שידורי הספורט וסיפר כי נפגש עם מנכ"ל צ'רלטון בעניין.
07/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לביטחון לאומי קיימה (6.6.23) דיון בבקשה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת סיכול מועמדותו של גל הירש למפכ"ל המשטרה. בבקשה נטען כי החקירה נגד הירש, שהובילה לביטול מינויו, מעלה חשד לשחיתות חמורה. ח"כ אריאל קלנר, יו"ר הוועדה, הביע חשש מפני חסימה מכוונת מצד רשויות האכיפה וקרא לבחון את האירוע כדי למנוע התרחשויות דומות בעתיד.
07/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת החוץ והביטחון לענייני יהודה והשומרון קיימה (יום ג', 7.6.23) ישיבה בסוגיית הבנייה בהתנחלויות ביהודה והשומרון. ועדת המשנה, בראשות ח"כ משה סולומון, בחנה את דחיפות הבנייה באזור, תוך שימת דגש על הפוטנציאל שלה להקל על מצוקת הדיור המתמשכת. הדיון שפך אור על נקודות מבט משפטיות, השלכות פוליטיות והצורך בתהליכי תכנון ואישור.
07/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il