|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
ארנון בר-דוד [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

יו"ר ההסתדרות: "עלי איש לא מאיים, ואיני נתון לסחיטה"

ארנון בר-דוד הכחיש את הדברים שיוחסו להראל ויזל לפיהם השר סמוטריץ' איים עליו כדי שלא יצטרף למחאה נגד הרפורמה פורום בעלי העסקים הודיע כי יפעיל לחץ על ראש הממשלה כדי לעצור את החקיקה אורי לוין, מנכ"ל תדהר: "יכולה להיות קריאה להידברות. גם עם ערפאת דיברנו"
17/07/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד הגיב לדברים שפורסמו בשמו של הראל ויזל, בעלי רשת פוקס, ואמור כי לא שוחח עימו מאז חודש מרס.

ויזל אמר (יום א', 16.7.23) כי בר דוד אמר לו ששר האוצר, בצלאל סמוטריץ', איים עליו כדי שלא יצטרף למחאה נגד הרפורמה המשפטית. בכינוס של פורום בעלי העסקים בתל אביב אמר ויזל: "אני בקשר עם יו"ר ההסתדרות כל הזמן. הוא אומר לי כל הזמן 'אני עובד כבר חצי שנה עם הסכם עם סמוטריץ' על 600 אלף עובדים. אני מקבל איומים שאם אני אומר משהו לא חותמים'".

יו"ר ההסתדרות הגיב לפרסום ואמר: "עלי איש לא מאיים, ואיני נתון לסחיטה של אף צד. הדברים שהודלפו הם לא פחות מאוסף של שטויות. אני שועל קרבות ותיק שפועל במסירות למען העובדים בישראל". הוא הבהיר כי לא ישבית את המשק בעקבות אישור צמצום עילת הסבירות: "אפעל אך ורק בהתאם לצו מצפוני. התקופה בה אנו חיים רגישה, ויש לפעול באחריות למען העתיד של כולנו״.

בראיון לרדיו גלי ישראל, אמר שר האוצר סמוטריץ': "השביתה הקודמת של ההסתדרות הייתה שביתה פראית ולא חוקית, תרשה לי להניח שהיא לא תחזור על הטעות הזו פעם נוספת. אם היא תעשה זאת - יש לנו מגוון כלים לטפל בזה״.


אמש פורסם בכאן חדשות כי יו"ר ההסתדרות בר-דוד אמר בפגישה עם בכירי ההסתדרות כי לא ישבית את המשק במחאה על צמצום עילת הסבירות. "זה סוף פסוק", אמר בפגישה.

בכינוס בתל אביב השתתפו 70 בכירי המשק בהם דנה עזריאלי, לאורה עופר, מרקוס נכט, איתן בר זאב מקבוצת "ביג", הראל ויזל ועוד. ביממה הקרובה אמורים בר דוד ומשרד האוצר לחתום על השלב השני של הסכם השכר במשק - במסגרתו החשב הכללי אמור לשחרר עוד כספים. ויזל זימן לדיון גם את דוברו איתי בן-חורין על-מנת שישמש דובר של הפורום. דנה עזריאלי, בעלת קבוצת עזריאלי אמרה על המחאה: "לא כל העם תומך בזה". על הסרבנות אמרה: "יש הרבה אנשים לפחות 50 אחוז מהעם שחושבים שאסור לעשות את זה".

אורי לוין, מנכ"ל דיסקונט לשעבר ומנכ"ל תדהר כיום אמר בדיון: "אני חושב שאנחנו צריכים להחליט מה אנחנו עושים כשהם יחצו קו אדום. אבל לצורך העניין אם מחר ישנו את הוועדה לבחירת שופטים ויהיו שם רק נציגי קואליציה - צריך להחליט מה אנחנו עושים. אנחנו לא מספיק אמיצים כדי להשבית את המשק כרגע. אנחנו יכולים להחליט אם הקו האדום הוא ביטול הסבירות או משהו אחר. יכולה להיות קריאה להידברות. גם עם ערפאת דיברנו".

מפורום העסקים נמסר כי "ההדלפה לא מייצגת את מה שנאמר בחדר. לא הייתה שיחה עם יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד בזמן האחרון. אנו נהיה בשיח איתו ועם שאר הגורמים המשפיעים במשק בכדי למנוע הקרע בעם. הודעה מסודרת תצא בהמשך".

בתום הפגישה נמסר מהפורום כי בעלי העסקים קוראים "לראש הממשלה לעצור את החקיקה החד-צדדית ולמנוע את הפגיעה הבלתי הפיכה שנגרמת לכלכלה הישראלית, בשל הקרע שנפער בעם ובשל אובדן האמון של המשקיעים במשק הישראלי. אנו רואים בכאב רבים מחיילי המילואים והטייסים ואנחנו בקשב רב להם".

עוד נכתב בהודעה כי "אחרי עצירת החקיקה, הפורום קורא לראשי כל הסיעות בכנסת - קואליציה כאופוזיציה כאחד - לחזור לאלתר להידברות. ככל שהמנהיגים מכל הקשת הפוליטית לא יפעלו כמתחייב מגודל השעה, בטרם הפיכת הסיטואציה לבלתי הפיכה, הפורום יפעל באופן נחרץ באמצעים החוקים שעומדים לרשותו על-מנת להחזיר את הפוליטיקאים לשולחן ההידברות".

תאריך:  17/07/2023   |   עודכן:  17/07/2023
עידן יוסף
+הליכוד: מעריכים התייצבות של שלושת הרמטכ"לים לשעבר נגד הסרבנות
15:06 17/07/23  |  עידן יוסף
בליכוד מודיעים כי הם מעריכים את ההתייצבות של בני גנץ וגדי איזנקוט - ולפניהם של גבי אשכנזי, שלושה רמטכ״לים לשעבר, נגד הסרבנות שמאיימת על ביטחונם של כל אזרחי ישראל.
+אחד בראשון
14:46 17/07/23  |  בנימין הלוי   |   לרשימה המלאה
תגובה למאמרו של איתמר לוין - שישה בשישי  ▪  משפטנים רבים טוענים שאכן בתי המשפט ומערכת המשפט מתערבים בתחומים לא להם, ולא משיקולים ענייניים
סיבות עלומות [צילום: אביר סולטן/פלאש 90]
+רוטמן: "אין לאופוזיציה שום נכונות לפשרה"
13:48 17/07/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
האופוזיציה הגישה 27,500 הסתייגויות נגד ביטול עילת הסבירות  ▪  יועמ"שית הכנסת: גובל בשימוש בעייתי במוסד ההסתייגויות כדי לעכב ואף לעצור הליך חקיקה  ▪  הדיון מתעכב בשל רצונו של היו"ר רוטמן להגיע להבנות עם האופוזיציה על צמצום ההסתייגות
רוטמן. מספר תקדימי של הסתייגויות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חיות: רואה בחומרה רבה אי-בחירת שופטים
12:46 17/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
תוקפת את סירובו של לוין לכנס את הוועדה  ▪  נבחנת האפשרות לשינוי חקיקה להארכה קצרה בכהונתו של שהם כנציב התלונות על שופטים
לוין וחיות. לא מוכן לכנס את הוועדה [צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90]
+האש הזרה המתפשטת
11:42 17/07/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הם מרשים לעצמם לפגוע במדינת ישראל פגיעה אסטרטגית מבלי שיוקעו אל עמוד הקלון, מבלי שהבושה והכלימה יכסו פניהם  ▪  יש להם שיטה, לדמוקרטים בעיני עצמם, שיטה של דיכוי, אילוף ובעיקר סתימת פיות והשתקה
יש להם שיטה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+מפגינים חסמו את כביש 4 סמוך למחלף גן שמואל; כוח משטרה פינה אותם
11:32 17/07/23  |  מירב ארד
מספר מוחים שניסו לחסום את התנועה בכביש 4 לכיוון צפון סמוך למחלף גבעת שמואל. כוח משטרה שהגיע למקום פינה את המוחים. מוחה אחת נעצרה בגין הפרת הסדר במקום והועברה לחקירה.
+ארנון בר דוד - מנהיג או משת"פ
10:46 17/07/23  |  אילן שיינפלד   |   לרשימה המלאה
אם אתה בונה על הסכמי שכר טובים עם משטר המרוקן את קופת האוצר לטובת המגזר הלא יצרני בישראל, אתה פושע או עיוור  ▪  פושע, מפני שבזה אתה נותן את ידך למשטר, המקדם את ההפך ממה ששאפת אליו כל ימיך  ▪  עיוור, מפני שאתה שם את מעמדם, קיומם וכוחם של עובדי ישראל על קרן הצבי
בן-דוד. סוף פסוק [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+חולדאי: החלטנו לקרוא לצומת קפלן-בגין כיכר הדמוקרטיה
10:40 17/07/23  |  מירב ארד
ראש העיר של תל אביב, רון חולדאי הודיע (יום ב') כי החליט לקרוא לצומת קפלן-בגין - כיכר הדמוקרטיה!." יש שתי סיבות שבגללן החלטנו לקרוא לצומת קפלן-בגין כיכר הדמוקרטיה. הראשונה היא כי בשנתה ה-75 של מדינת ישראל התברר, בניגוד גמור לכל מה שחשבנו, שהדמוקרטיה שלה אינה מובנת מאליה. ואנחנו פה כדי להזכיר. שוב ושוב, שאין לישראל זכות קיום, כמדינה, כחברה, כרעיון - בלי דמוקרטיה", צייץ חולדאי והוסיף: "הסיבה השנייה היא כי בצומת קפלן-בגין, ובעקבותיו בכל הארץ, מתרחש כבר 28 שבועות אחד הדברים הכי יפים שבני אדם יודעים לעשות - להיאבק יחד על ערכים משותפים. אנחנו מקווים שגם בעתיד, שנים אחרי שהאיום על הדמוקרטיה שלנו ייעלם, תהיה במדינת ישראל תזכורת פיזית, ממשית, לתקופה שבה מאות אלפי אנשים ונשים נלחמו ביחד - בנחישות, בעקביות ובאנושיות - על ערכי מגילת העצמאות שעומדים בבסיס החברה שבה אנחנו רוצים לחיות ובה אנחנו רוצים שהילדים שלנו יחיו: על סולידריות. על חירות ושוויון. על הדמוקרטיה".
+לפיד: הממשלה התחילה תהליך שבסופו נהיה הונגריה
10:29 17/07/23  |  מירב ארד
ח"כ יאיר לפיד, יו"ר האופוזיציה התייחס בראיון לכאן רשת ב' למחאת חיילי המילואים: "אני נגד סרבנות - אבל אנשים לא רוצים לסרב. הם אומרים - לא נשרת במדינה לא דמוקרטית. הממשלה התחילה תהליך שבסופו נהיה הונגריה"
+"הרפורמה הסופית" של איציק זרקא מן הליכוד
09:55 17/07/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
אל ששת המיליונים בגאיי ההריגה לצרף את מיליוני המוחים נגד ממשלת החורבן  ▪  זאת לא אמירה שצמחה על שדה בור, וזרקא הוא לא עשב שוטה או קוץ בערוגת שושנים

גלנט. צביעות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הוגשו 27,676 הסתייגויות להצעת צמצום עילת הסבירות
09:34 17/07/23  |  איציק וולף
חברי הכנסת מסיעות האופוזיציה הגישו לוועדת החוקה 27,676 הסתייגויות להצעת חוק יסוד: השפיטה- עילת הסבירות. מדובר במספר שיא של הסתייגויות שהוגשו להצעת חוק. בשעה 11:00 יתחיל הדיון בוועדת החוקה להנמקת ההסתייגויות וההצבעות. ראש האופוזיציה ח"כ לפיד צייץ: "הגשנו עכשיו 27,676 הסתייגויות של האופוזיציה לביטול עילת הסבירות. אני מוסיף עוד אחת: אנחנו לא נסכים לחיות בדיקטטורה."
+כנראה שהיכולת להרתיע נגמרה
08:27 17/07/23  |  זוהר בן אשר   |   לרשימה המלאה
כאשר מתחזקות הקריאות המתלהמות של המנהיגים ששולחות לעזאזל את אלה שנושאים את המדינה על כתפיהם וכאשר תומכיהם מלבים את השנאה ומרחיבים את מעגל השטנה וההתלהמות - אולי עד סיפה של מלחמת אזרחים, זה המקום שבו החיזבאללה, החמאס, הג'יהאד האיסלאמי, אירן ושאר חובבי ציון שכמותם מחככים את ידיהם בהנאה ומסתכלים בהנאה איך ממשלת ישראל מחסלת את המדינה
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סגן מפקד 8200 לשעבר: משהה התנדבות למילואים
07:45 17/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אל"ם במילואים כ' חשף בפני חבריו ליחידה המתנגדים לרפורמה המשפטית כי הוא הקצין הבכיר לשעבר שעליו דיווח הניו-יורק טיימס כי הודיע על השהיית ההתנדבות למילואים בשל קידום הרפורמה המשפטית  ▪  "הידיים רעדו, אבל זה הזמן לעשות מעשה"
"צעד ראשון בדרך להפיכה משפטית" [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+אירועים בימינו והקשר לפרשת דברים ולהפטרת השבוע (ב')
06:41 17/07/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לראש הממשלה במדינת ישראל בשנת 2023, המבזה את מערכת המשפט, מבזה בפרהסיה את המערכת של הייעוץ המשפטי לממשלה, זו המערכת שהעזה להגיש נגדו כתבי אישום - לראש ממשלה זה ולחבר מרעיו - אליהם, מכוונים במדויק דברי ישעיהו בן אמוץ
שבת "דברים" [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+"הממשלה לא רשאית להתערב בטיפול בהפגנות"
23:28 16/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המשנה ליועצת המשפטית מבהירה: יש כללים ברורים, הם שוויוניים וחלים על כל ההפגנות; לא יהיו "מכסות" של מעצרים וכתבי אישום
שיקול דעת מקצועי בשטח [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+רוטמן האריך את המועד להגשת הסתייגויות בצמצום עילת הסבירות
22:18 16/07/23  |  עידן יוסף
לבקשת האופוזיציה, הסכים יו"ר ועדת החוקה לתת תוספת זמן להגשת הסתייגויות על החוק לצמצום עילת הסבירות. רוטמן הודיע לחברי הוועדה כי הוא נותן להם עוד שעה וחצי, והגשה תתאפשר עד השעה 8:30 בבוקר (גלי צה"ל).
+ההזמנה לנוסעי המטוס שנחת בארץ: "לאגור כוחות בשבת לקראת ההפגנות במוצ"ש"
22:11 16/07/23  |  עידן יוסף
נוסעים שנחתו בנתב"ג ביום שישי במטוס חכור של ישראייר שנחת מאלבניה, נדהמו כאשר איש הצוות קרא בכרוז: "לאגור כוחות בשבת לקראת ההפגנות במוצ"ש נגד הרפורמה המשפטית".

בישראייר הפנו אצבע מאשימה לחברת שירותי הקרקע 'לאופר' שמספקת שירותים מטעם חברות התעופה הזרות בנתב"ג. וטענו כי בעת הנחיתה כאשר הצוות פתח את הדלת הראשית של המטוס, נכנס לפתע עובד חברת 'לאופר' וביקש מהצוות הזר את המיקרופון כדי להודיע לנוסעים על מזג אוויר חם על-מנת שיזהרו ברדתם מהמטוס, אולם תוך כדי הדברים הוסיף איש הצוות וקרא על דעת עצמו לנוסעים לבוא ולהשתתף בהפגנות.

מחברת 'לאופר' נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה ובכל מקרה הנהלים חודדו (עכשיו 14).
+פרש משטרה נחקר במחלקה לחקירות שוטרים
20:54 16/07/23  |  עידן יוסף
פרש משטרה בדרגת רס"מ נחקר היום במח"ש בחשד לתקיפת מפגין במהלך הפגנה בתל אביב ביום שלישי בשבוע שעבר.
+המרי בצבא: "מזהים פגיעה בלכידות, אך לא בכשירות"
20:38 16/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך אומרים בכירי צה"ל בדיון על מחאת חיילי מילואים המזוהים עם המחאה נגד הממשלה  ▪  השר גלנט והרמטכ"ל הלוי דנו במחאה נגד הרפורמה במערך המילואים, והוחלט לנקוט צעדים נגד האיומים
הרמטכ"ל ושר הביטחון [צילום ארכיון: אלעד מלכה]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יו"ר ההסתדרות: "עלי איש לא מאיים, ואיני נתון לסחיטה"
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נובי
17/07/23 06:12
2
שלומי
17/07/23 10:39
3
יוני
17/07/23 12:57
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
"אין צורך לומר שמערכת אכיפת החוק אינה יכולה לגזור על עצמה עמידה ברף מספרי כלשהו של שימוש בכלים לפיזור הפגנות, של מעצרים, של כתבי אישום וכדומה. הנחה אפריורית כי על מערכת אכיפת החוק לעמוד 'במכסות' היא שתוביל לפגיעה קשה בערך השוויון בפני החוק". כך אומרת (16.7.23) המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, אביטל סומפולינסקי.
16/07/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
שר הביטחון יואב גלנט קיים (יום א', 16.7.23) דיון בקריה עם הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, ועם בכירי צה"ל לדיון עידכון על המחאה במערך המילואים בצבא סביב המחאות מצד מתנגדי הממשלה.
16/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
"שינוי הנוסח לאחר הקריאה הראשונה אינו נוסח "מרוכך" יותר של ההצעה אלא אף מחריף את הקשיים שהיו קיימים עוד לפני הקריאה הראשונה", התריע עו"ד גיל לימון, המשנה ליועמ"שית. לימון הוסיף: "משמעות התיקון היא למעשה שחרור הממשלה ושריה מהחובה לפעול בסבירות תושבי המדינה בהחלטותיהם".
16/07/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
רוב מכריע של העם בישראל זוכר שהיו כאן, לפני חודשים אחדים, בחירות דמוקרטיות שהסתיימו בניצחון מובהק של מחנה ראש הממשלה, בנימין נתניהו. רוב מכריע של העם מכבד את הדמוקרטיה, מכבד את בחירת רוב העם, מכבד את בחירת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתפקידו הרם, החשוב, המורכב והמאתגר.
פרופ' יובל אלבשן, שהוביל את מתווה פרידמן-אלבשן בניסיון להשגת פשרה בנושא הרפורמה המשפטית, אמר בדיון של ועדת החוקה של הכנסת כי במהלך המגעים לפשרה הייתה הסכמה בין הצדדים על השארת ממשלת מעבר ככזו שנתונה לביקורת של עילת הסבירות.
16/07/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il