|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
ח"כ צביקה פוגל [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

כ-20 אלף בקשות להוצאת רישיון לנשק נדחו

מתחילת השנה התקבלו 25 פניות המעלות חשש לסיכון שעשוי להישקף ממחזיקי נשק לפי נתוני המשרד לביטחון לאומי יש כיום 265 אלף בקשות למשרד הרווחה אין כיום תפקיד מובנה בבדיקת בקשות לרישיון נשק ח"כים שהגישו את הבקשה לדיון מהיר: "עלינו לוודא שנשים וילדים לא ייפגעו" יו"ר הוועדהלביטחון לאומי: "אזרחי ישראל מרגישים צורך להגן על עצמם"
11/12/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

הוועדה לביטחון לאומי קיימה (יום א', 10ץ12ץ23) דיון מהיר בנושא: "חלוקת הנשק ללא מעורבות של משרד הרווחה והביטחון החברתי, עלולה להחריף את האלימות בתוך המשפחה" של חברי הכנסת מירב בן ארי, עופר כסיף, שרון ניר, יונתן משריקי, פנינה תמנו, אפרת רייטן מרום.

חברי הכנסת אשר חתמו על הבקשה לדיון המהיר ציינו בדברי ההסבר שלהם כי "יש צורך לחזק את הביטחון האישי אבל עלינו לוודא שנשים וילדים לא יפגעו. דווקא בשבוע שבו מציינים את היום המיוחד למיגור האלימות נגד נשים, חשוב שהכנסת תדון בנושא, לא יכול להיות שמשרד הרווחה אינו שותף להליך קבלת הנשק, למרות שהוא אחד הגורמים המרכזיים המטפלים באלימות נגד נשים ומחזיק במידע קריטי הנוגע למסוכנות הפוטנציאלית של מבקש הרישיון".

לפי דוח של מרכז המחקר והמידע (ממ"מ) של הכנסת שנכתב לקראת הדיון: כיום, למשרד הרווחה אין תפקיד מובנה בבדיקת בקשות לרישיון נשק המוגשות לאגף לרישוי כלי ירייה, אלא תפקידיו נוגעים למי שכבר מחזיק בנשק. בתוך כך חלה על גורמי הרווחה חובה לדווח לאגף רישוי כלי ירייה במשרד לביטחון לאומי על מי שמחזיק בכלי ירייה, ולדעת גורמי הרווחה יש בכך משום סכנה לאותו אדם או לציבור. עד לשנה האחרונה הועברו לממונה על הערכת המסוכנות דיווחים מעטים בלבד בדבר מסוכנות מטופלים המחזיקים נשק: 2-4 מקרים בשנה מאז 2018. מתחילת שנת 2023, וביתר שאת מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, קיבל הממונה על הערכת מסוכנות במשרד הרווחה 25 פניות מעובדים סוציאליים המעלות חשש לסיכון שעשוי להישקף ממחזיקי נשק, ולראשונה גם ממי שאין ברשותם נשק אך הגישו בקשה להוצאת רישיון כלי ירייה.

לפי הנתונים שמסר המשרד לביטחון לאומי במהלך דיון הוועדה, נכון לתאריך 08.12.23, התקבלו 265 אלף בקשות להוצאת רישיון לנשק. 33 אלף בקשות אושרו, 20 אלף בקשות נדחו וניתנו 53 אלף אישורים מותנים. מתוך הבקשות שנדחו, כ-8,500 נדחו בעקבות קביעת המשטרה כי המבקש מסוכן פלילית, 2,129 בקשות נדחו בגלל חוסר כשירות רפואי ו-57 בקשות נדחו בגלל צווי בתי משפט. בנוסף, 28 אלף בקשות נדחו מכיוון שהן לא עמדו בתבחינים הכלליים.

ח"כ צביקה פוגל, יו"ר הוועדה לביטחון לאומי: "אנחנו עדיין נמצאים במצב של מלחמה בגזרות השונות ברחבי הארץ ובמאפיינים השונים. מדינת ישראל כולה היא חזית, אזרחי ישראל מרגישים צורך להגן על עצמם ועל משפחותיהם ולכן אנחנו רואים את מספר הבקשות העצום לקבלת רישיון לנשק. אנחנו נקיים על כך דיון מעקב נוסף ונעבוד על הקמת צוות בין משרדי לטובת ייעול כל התהליך וכן חשוב לדבר על הנושא של מתמודדי נפש. נעשית עבודה מדויקת בקרב המשטרה ואגף לרישוי כלי ירייה לגבי הוצאת רישיון כלי נשק. המשרד לביטחון לאומי עושה כל מה שצריך כדי לקדם את שיתוף הפעולה עם המשרדים השונים. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי הנושא".

ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד): "קיים חשש גדול מאוד שהמספר הגדול של נשק בקרב אזרחי ישראל יתפוצץ לנו בפנים. צריך לוודא שאנחנו מסייעים למשפחות שמוכרות בקרב גורמי הרווחה. יש חשש גדול מאוד שיהיו איומים ורציחות חלילה בתוך המשפחה ביום שתיגמר המלחמה. מאז פרוץ המלחמה חל זינוק חד במספר בקשות לרישיון נשק פרטי. כ-250 אלף בקשות חדשות הוגשו מאז ה- 7.10.23 ורק ארבע מהן נדחו בשל חוות דעת כי נשקפת סכנה ממבקש הרישיון. משרד הרווחה יוזם בדיקות אלו כאשר מתעורר חשד למסוכנות, אך הגוף שאמון על הערכת מסוכנות הוא המשרד לביטחון לאומי. מתחילת המלחמה נעשו רק 18 בדיקות מסוג זה, דבר שאינו משקף את המציאות בשטח. משרד הרווחה שאינו שותף להליך מתן הרישיון מזהיר כי ההקלות בתנאי הסף לקבלת רשיון נשק עלול לסכן נשים וילדים. בעיקר, נשים שכבר נמצאות בזוגיות אלימה".

אליעזר רוזנבאום, משנה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי: "הורחבו התבחינים לגבי הוצאת רישיונות לנשק. התהליך להוצאת רישיון נשק פרטי הוא תהליך ארוך ויסודי שנבחן אצל כל מבקש היתר לנשק. כל מבקש רישיון נבדק ע"י משטרת ישראל וע"י משרד הבריאות. כרגע מחכים כ-170 אלף אנשים שיאשרו להם את הבקשה. צריך לרענן את נוהל הטיוב כדי שממשקי העבודה בין המשרדים יהיו טובים יותר. אנחנו ביקשנו בשנים האחרונות להקים ממשקים מקוונים יחד עם משרד הרווחה. ממשק שכזה ככל שיוקם צריך לכלול המלצה של משרד הרווחה למנוע מאדם מסוים לקבל נשק".

סאיד טלי ממשרד הרווחה והביטחון החברתי: "מאז פרצה המלחמה אנחנו נמצאים במציאות חדשה לגבי חלוקת רישיונות של נשק. נשק שנמצא בידיים של גברים מסוכנים שמוכרים לגורמי הרווחה מקטין את תחושת הביטחון של המשפחה ושל האזרחים. קיבלנו הרבה דיווחים על חשש מפני הוצאת רישיונות של גברים שיכולים להוות סכנה, בחלק מהמקרים אותם גברים שקיבלנו עליהם פנייה בכלל לא הגישו בקשה להוצאת רישיון. אם קיבלנו דיווח על גבר שכבר יש בידו רישיון לנשק אנחנו צריכים להזמין אותו להערכת מסוכנות. אם במהלך הדרך אחד מגורמי הטיפול מדווח על חשש מסוים, אנחנו מקבלים את הדיווח עליו ועורכים את הבדיקות המתאימות. אנחנו מבקשים להסדיר את המעורבות שלנו בתהליכים של הגשת הבקשה לרישיון לנשיאת נשק. צריך לבחון את הגישה שלנו למאגר רישיונות הנשק. בכל מקרה רווחתי שמעורב בו עובד או עובדת סוציאלי אחת מהשאלות הראשונות שהוא שואל זה על הימצאות של כלי נשק בקרב המשפחה כדי לדעת לעשות את הערכת המסוכנות הטובה והיעילה ביותר. ברגע שיש הערכת מסוכנות בינונית או גבוה זה מופנה לכל הגורמים הרלוונטיים".

אושרה פרידמן מהרשות לקידום מעמד האישה: "אנחנו לא מצליחים לטפל בשגרה במגוון האלימות כלפי נשים, כל שכן בזמן חירום שאז מספר מקרי האלימות רק עולה. צריך ליצור מנגנוני פיקוח ובקרה על האנשים שנושאים נשק. אנחנו יודעים שברחבי העולם יש מדיניות של חלוקת כלי נשק ויש מדיניות מקבילה של איסוף נשקים. צריך להנגיש את המידע לגבי נשיאת נשק בצורה בהירה יותר בדגש על האוכלוסיות המוחלשות".

צפנת נורדמן, מנכ"ל פורום חרות וכבוד האדם בישראל: "יש יותר נשים שמאוימות מפני מחבלים וטרור מאשר נשים שמאוימות מפני אלימות בתוך המשפחה. אני מרגישה יותר ביטחון כאשר בעלי נושא נשק, וכאשר הוא גויס למילואים אני רצתי להוציא רישיון לנשק בעצמי. יש אינטרס לאומי שיהיה כמה שיותר נשקים להגנה ברחובות ולאפשר לנשים להחזיק נשק בעצמן".

ח"כ משה סעדה (הליכוד): "נשק משרה תחושת ביטחון בקרב האזרחים. צריך להיזהר בשלב מתן ההיתר של חלוקת רישיונות הנשק. צריך להסדיר שאם מבקש הרישיון הוא מוכר בקרב גורמי הרווחה הוא לא יכול להיות מאושר. צריך להגדיר את התנאים לקבלת נשק".

ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל): "אני באופן עקרוני נגד חלוקת נשק לאזרחי ישראל מכיוון שאני רואה בכך הפרת חוזה בסיסי בין מדינת ישראל לאזרחיה. חלוקת נשק מוגברת תסכן בעיקר את הנשים שיכולות להיות מאוימות ביתר קלות".

ח"כ יצחק קרוייזר (עוצמה יהודית): "צריך מצד אחד להגביר את תחושת הביטחון בקרב אזרחי ישראל ומצד שני לוודא שהנשק מגיע לידיים הנכונות ולא מסכן חלילה קהלים שלמים בישראל".

ח"כ שרון ניר (ישראל ביתנו): "השיקולים של היתרים לנשק צריכים להיות מקצועיים בלבד. חימוש של אזחרי ישראל הוא צורך חיוני שמאפשר לאזרחים להתגונן בשעת סכנה. יש צורך לחדד את כל הסעיפים שמאפשרים לאזרחים לשאת נשק בשיתוף משרד הרווחה".

ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית): "כלי נשק לא הורגים אנשים, אנשים הורגים אנשים. אסור להפוך את מקרי הקיצון החריגים לנקודה המרכזית. לפני שפרצה המלחמה באוקטובר, מדינת ישראל צמצמה את כמות הנשקים בקרב כיתות הכוננות מתוך חשש לגניבות. נשק שניתן לידיים של אזרחים שומרי חוק הוא מציל חיים. למדינת ישראל אין שום יכולת למנוע את הזכות הבסיסית של אזרחיה להגן על עצמם, אלא אם יש לכך סיבה חוקית".

ח"כ פנינה תמנו (המחנה הממלכתי): "הדיון הזה הוא על חיים ועל מוות. כולנו רוצים ביטחון ובמקביל למנוע מהנשקים להגיע לידיים לא נכונות. אנחנו לא מתקדמים ביישום המסקנות שלנו לאורך הדרך. אנחנו דורשים שאף נשק לא יגיע לידיים של גברים אלימים".

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד): "אנחנו במלחמה מול שלל אויבים שרוצים להשמיד אותנו. בנקודת הזמן הנוכחית טוב עשה השר לביטחון לאומי כאשר הוא מאפשר הקלות בהוצאת רישיונות לנשק. יש פחד אמיתי אל מול פיגועים בשטחי יהודה ושמרון ובכל מדינת ישראל. הייתי שמחה לדעת שיש מספיק חיילים בכל עיר ובכל רחוב, אבל זה לא המצב, לכן טוב שיש אזרחים שנושאים נשק ברחובות. צריך לחזק את האזרחים שנמצאים בעורף והימצאות נשק במרחב הציבורי הוא הכרח".

ח"כ נאור שירי (יש עתיד): "אי אפשר לנתק את הפוליטיקה בנושא של חלוקת נשק מכיוון שמתנהל מעל לראש שלנו קמפיין בסיסמה 'ישראל מתחמשת'. כיום במדינת ישראל יותר קשה להוציא רישיון נהיגה מאשר רישיון לנשק. במדינה מתוקנת, המונופול על האלימות צריך להיות אך ורק בידיים של כוחות הביטחון. בעתיד שאחרי המלחמה אנחנו נצטרף לאסוף את הנשקים שחולקו בעקבות ההקלות במלחמה".

ח"כ עמית הלוי (הליכוד): "הגנה עצמית היא לא זכות אלא חובה. מדינת ישראל לא צריכה למנוע מאזרחים לשאת נשק אלא אם יש מניעה רפואית או ביטחונית לכך. צריך להיות לנגד עינינו העיקרון של שכיחות ההיזק. חייבים לאפשר לאזרחים להגן על עצמם במקומות בהם העבודה של כוחות הביטחון לוקחת זמן".

ח"כ דבי ביטון (יש עתיד): "כאשר פרצה המלחמה ונכנסתי לממ"ד הרגשתי בטוחה שיש בקרבנו נשק אישי. עם זאת כעורכת דין עומדת לנגד עיניי הזעקה של נשים שמרגישות מאוימות מצד בני הזוג שלהן. צריך לאפשר לאזרחי ישראל לשאת נשק, אבל לוודא לאן הנשק הזה הולך".

ח"כ לימור סון הר-מלך (עוצמה יהודית): "ההגנה המרחבית בבוקר המלחמה הייתה מופקרת. כתושבת יהודה ושומרון מימשתי את הזכות שלי להחזיק אקדח כדי להגן על החיים שלי בשעת הצורך. בעשור האחרון מתוך 251 מקרי רצח של נשים, רק 11 מקרים נעשו ע"י נשק ברישיון. אי-אפשר לעשות שיימינג לכלל הגברים במדינת ישראל".

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית): "אנחנו נמצאים במצב של אין ברירה וחייבים לראות יותר כלי נשק ברחובות. צריך לוודא שהנשק שנמצא בידיים של אזרחים נמצא בידיים טובות של אנשים מיומנים. בעלי כבר מנסה להוציא רישיון לנשק למעלה מחצי שנה אך הוא לא מצליח לקבל את האישור מכיוון שהוא לא עומד בתבחינים הראשוניים".

תאריך:  11/12/2023   |   עודכן:  11/12/2023
עידן יוסף
+האוצר לא פותר בעיית שיפוי מעסיקים בגין הפרשות סוציאליות למשרתי המילואים
10:27 11/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כים מהקואליציה החברים בוועדת העבודה שדרשה ממשרד האוצר להציג פתרון מאיימים: אם לא יימצא פתרון - לא נצביע בעד התקציב  ▪  יו"ר הוועדה: נגיש הצעת חוק שתחייב את המדינה לשלם
הדיון בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הדיון במליאת הכנסת נמשך 8 דקות
09:17 11/12/23  |  עידן יוסף
הדיון במליאת הכנסת הסתיים היום אחרי 8 דקות ובתום שני נאומים בני דקה של חברות הכנסת שלי טל מירון ושרון ניר. במליאה נכחו שלושה חכי״ם והשר מטעם הממשלה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   כבוד האדם וחירותו   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה סעדה / Moshe Saadda   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כ-20 אלף בקשות להוצאת רישיון לנשק נדחו
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אמונחטאפ III
11/12/23 16:01
2
צודקים
11/12/23 17:08
3
די לצביעות
19/12/23 07:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
ועדת העבודה והרווחה קיימה (10.12.23) דיון נוסף בנושא שיפוי מעסיקים בגין הפרשות פנסיוניות של עובדים שגויסו למילואים. כיום כזכור, משפה הביטוח הלאומי מעסיק שעובדו גויס למילואים בגובה שכר הברוטו של העובד, אולם השיפוי אינו כולל את התנאים הסוציאליים בהם הפרשות פנסיניות, גמל, פיצויי פיטורין, קרן השתלמות, ימי חופשה, הבראה, מחלה ועוד. לפני כשבועיים קיימה הוועדה דיון בנושא, בו עלה כי גובה ההפרשות הסוציאליות עומד על 36-22 אחוזים משכרו של העובד, מה שמשית הוצאות כבדות על מעסיקים שרבים מעובדיהם גויסו, לעיתים לתקופה ארוכה. בתום הדיון הקודם דרשה הוועדה ממשרד האוצר להגיע עם פתרון לסוגיה בתוך שבועיים, או שיקודם פתרון בחקיקה פרטית.
11/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
עדת הבריאות אישרה (יום ה') תיקון לחוק זכויות החולה, שיאפשר חוקית למכון לרפואה משפטית לבקש ולקבל מקופות ובתי החולים, מידע שיאפשר זיהוי גופות וחלקי גופות. יו"ר הוועדה ח"כ יוני משריקי הדגיש כי התיקון - שאושר היום לקריאה שנייה ושלישית - שומר על פרטיות וכבוד הנפטר, מייעל ומזרז את עבודת הזיהוי.
07/12/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (6.12.23) בקריאה ראשונה את הצעת חוק תקציב נוסף לשנת הכספים 2023 התשפ"ד 2023. 62 חברי כנסת תמכו בהצעה לעומת 53 שהתנגדו והיא תועבר לוועדת הכספים. מפלגת המחנה הממלכתי הצביע נגד, השר ני רר ברקת נעדר והשר יואב גלנט התקזז.
06/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 5.12.23) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הפחתת הגירעון והגבלת ההוצאה התקציבית (תיקון מס'), התשפ"ד-2023 - הרחבת מגבלת ההוצאה ומגבלת הגירעון אשר על פיהן גובשה הצעת חוק התקציב הנוסף לשנת 2023, לשם מימון הוצאות צבאיות ואזרחיות סביב מלחמת חרבות ברזל. במסגרת הדיון נדחו רביזיות שונות.
05/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיימה (יום ג', 5.12.23) ישיבה משותפת עם הוועדה למיזמים ציבוריים, שדנה בהנגשת מקורות הון לגופים חוץ בנקאיים, במטרה להרחיב את האפשרות למתן הלוואות לציבור המצוי בקשיים בעקבות המלחמה.
05/12/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il