|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
השר גדעון סער [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

סער נגד גלנט: "אסור בשום אופן להגיד סיום שלבים"

שר הביטחון הכריז רשמית: "שלב התמרון הצבאי הסתיים בצפון הרצועה; בדרום הרצועה הוא קרוב לסיום" גדעון סער: "אני מתנגד ליציאה מח'אן יונס לפני שאנחנו רואים התקדמות בסוגיית החטופים וחיסול ראשי חמאס"
15/01/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

השר גדעון סער (המחנה הממלכתי) התבטא (15.1.23) נגד דבריו של שר הביטחון יואב גלנט, ואמר כי ״אסור בשום אופן להגיד סיום שלבים לפי לוח זמנים ולא לפי הישגים".

הוא התייחס לדברי גלנט, שהכריז רשמית: "״שלב התמרון האינטנסיבי הסתיים בצפון הרצועה, בדרום הרצועה הוא יסתיים בקרוב ובשני המקומות יגיע הרגע שנעבור לשלב הבא״ - דברים שצוטטו גם ברשת אלג'זירה כהוכחה לכך שצה"ל נחלש בעמידתו מול עזה.

בראיון לחדשות 12, המשיך סער: "כדי להיות קונקרטי, אני מתנגד ליציאה מח'אן יונס לפני שאנחנו רואים התקדמות בסוגיית החטופים וחיסול ראשי חמאס. אין כרגע איזשהו מתווה שמישהו מציע לקבל אותו. חמאס עומד בגישה של הפסקת המלחמה כעת. להפסקת המלחמה יהיו השלכות קשות ביותר. הטרור הזה ירדוף אותנו. חייבים להשלים את המלאכה״.

עוד אמר גלנט: "רוצה לפנות מכאן לראש הממשלה ולשר גנץ - זו עת לאחדות ולפשרות על-מנת להשיג את המטרות. ממשלת החרום היא תנאי לניצחון במלחמה. בלעדיה, המרוויח היחידי יהיה החמאס".


תאריך:  15/01/2024   |   עודכן:  15/01/2024
עידן יוסף
+רס״ם (מיל׳) נועם אשרם, שנפצע בחודש שעבר בעזה, מת מפצעיו
13:02 16/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אשרם לוחם בפלס״ר 5352, עוצבת ׳ראם׳, מת מפצעיו לאחר שנפצע ב-29.12.2023 בקרב במרכז רצועת עזה  ▪  בכך עלה מניין חללי צה"ל מתחילת המלחמה ל-524
רס״ם (מיל׳) נועם אשרם ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+ליברמן: כל שטח שצה״ל יפנה חמאס מיד ישתלט עליו. מילת המפתח היא פירוז
12:54 16/01/24  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנהו, ח"כ אביגדור ליברמן בעקבות המטח לדרום: "רק אתמול עזב צה״ל את מחנות המרכז ברצועת עזה וכבר היום ספגנו מטח כבד של עשרות רקטות מאותו השטח לעבר דרום הארץ. הדבר מלמד אותנו מה יקרה בעתיד הקרוב. כל שטח שצה״ל יפנה חמאס מיד ישתלט עליו. לכן מילת המפתח היא פירוז. חייבים להתנות את המשך הסיוע ההומניטרי ושיקום הרצועה בפירוז של כל השטח מנשק ורקטות, ובמקביל צה״ל חייב להשתלט על ציר פילדלפי שדרכו גם בימים האחרונים היו הברחות לא מעטות מסיני לתוך הרצועה."
+המלחמה כמנוף לחידוש אתוס ההתיישבות
12:40 16/01/24  |  שיר טורם-הספרי   |   לרשימה המלאה
דווקא אירועי ה-7 באוקטובר והמלחמה שפרצה לאחר מכן, בעקבותיהם פונו מהנגב המערבי ומהגליל כ-130 תושבים, מספקים חלון הזדמנות ראשון מסוגו, לאחר שישה עשורים, לחידוש מפעל ההתיישבות בנגב ובגליל
ליישב מחדש [צילום: יניב נדב/פלאש 90]
+בן גביר: ההחלטה להוציא את צה״ל ממרכזי החמאס ברצועה היא שגיאה חריפה
12:37 16/01/24  |  מירב ארד
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר נגד דילול כוחות ברצועה: "קבינט הקונספציה מחליט פעם אחר פעם החלטות שגויות אשר מביאות לנזק. ההחלטה להוציא את צה״ל ממרכזי החמאס ברצועת עזה היא שגיאה חריפה וחמורה שתעלה בחיי אדם".

בן גביר הוסיף: "מטח הרקטות ששוגר הבוקר לנתיבות, מאיזור ממנו יצאו כוחות צה"ל רק אתמול, מוכיח שוב כי כיבוש הרצועה הינו דבר הכרחי בשביל מימוש מטרות הלחימה. המשך ניהול המלחמה ועקיפת הקבינט המדיני-בטחוני באמצעות הקבינט הקטן - אינם מקובלים על עוצמה יהודית."
+הערות על המצב והמלצות
12:23 16/01/24  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
חובה לארגן פטיציה הקוראת להקמת ממשלת חירום לאומית ללא נתניהו, מאחר שנתניהו אינו אהוד, בלשון המעטה בעולם, היותו ראש ממשלה גורמת נזק למדינה
נתניהו. עסוק במשפטו [צילום: יריב כץ]
+מפקד פיקוד הצפון: "מוכנים יותר מאי פעם למתקפה בלבנון"
12:17 16/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
האלוף גורדין ציין:יותר מ-150 חוליות חיזבאללה נפגעו והרבה מאוד יכולות של ארגון הטרור נלקחו. יש עוד הרבה מה לעשות כדי להביא לתוצאה הרצויה של ביטחון משופר
האלוף גורדין. "מוכנים להיום בלילה אם מצטרף" [צילום: דובר צה"ל]
האלוף בתרגיל התקפה בלבנון [צילום: דובר צה"ל]
+האם ארה"ב ואירן יצליחו להימנע מעימות ישיר
11:59 16/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אירן משגרת את שלוחיה ברחבי המזרח התיכון ובמקביל מאותתת שאינה רוצה מלחמה ישירה. אבל הרג של אמריקנים יגביר משמעותית את סכנת ההתלקחות – מנתח ניו-יורק טיימס
הפגנה נגד ארה"ב ובריטניה בטהרן לאחר תקיפת החות'ים [צילום: וחיד סאלמי, AP]
+27 מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יו"ש ובחטיבת הבקעה והעמקים
11:48 16/01/24  |  מירב ארד
לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 27 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. הלוחמים פעלו בעיר רמאללה למיפוי ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בסמוך לצומת המשטרה הבריטית ב-07.01.

במבצע גדודי בכפר אדנא בחטמ״ר יהודה, ממנו יצאו שלושת המחבלים לפיגוע ביישוב אדורה ביום שישי האחרון, תחקרו לוחמי צה״ל ושב״כ עשרות חשודים. הכפר עודנו מכותר, כוחות צה"ל פועלים בימים האחרונים לסיכול טרור בכפר ומתגברים צירים במרחב.

בנוסף, לוחמי צה״ל ושב״כ פעלו אתמול בכפר בני נעים לאחר הפיגוע בעיר רעננה לתחקור עשרות חשודים בכפר, ועצרו שני מבוקשים. המבוקשים שנעצרו ואמל״ח שהוחרם הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו
+בורות ההיסטורית עמוקה הוטחה בישראל בהאג
11:23 16/01/24  |  מירב ארד
לשכת רה"מ נתניהו התייחסה להאשמה כלפי ישראל בהאג להסתה לרצח עם באמצעות אזכור 'עמלק'. "בין האשמות האבסורדיות שהוטחו בישראל בהאג הייתה הטענה שאחרי הטבח ב-7 באוקטובר ראש הממשלה נתניהו הסית לרצח עם ע"י ציטוט הפסוק "זכור את אשר עשה לך עמלק". טענה שקרית ומגוחכת זו חושפת בורות היסטורית עמוקה", נמסר מלשכת נתניהו.

בלשכת ראש הממשלה הגדילו להסביר: "עמלק תקפו באכזריות את בני ישראל לאחר יציאת מצרים. במהלך הדורות ההשוואה לעמלק נועדה לתאר את אלה שמבקשים להשמיד את העם היהודי. בדורנו, השוואה זו כוונה בראש ובראשונה לנאצים. לכן המילים שמופיעות בכרזה במצגת קבע ביד ושם קוראות למבקרים ל"זכור את אשר עשה לך עמלק". פסוק זה אף מופיע בהאג באתר הנצחה ליהודים הולנדים שנרצחו בשואה".

"מובן מאליו שאין באף אחת מאמירות אלה הסתה לרצח המוני של העם הגרמני. כך גם בהתייחסותו של ראש הממשלה נתניהו לעמלק לא הייתה שום כוונה להסית לרצח עם של הפלשתינים, אלא לתאר את הטבח האיום שביצעו מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר והצורך להילחם בהם".
אתר ההנצחה בהאג [צילום: עיריית האג]
+גדעון סער דורש לכנס את הקבינט: יש לקבל החלטה על הגברת הלחץ הצבאי על חמאס
11:03 16/01/24  |  מירב ארד
השר גדעון סער דורש לכנס באופן מיידי את הקבינט הביטחוני כדי לדון בהמשך המלחמה:
"פניתי לכינוס מיידי של הקבינט הביטחוני כדי לדון בהמשך המלחמה ברצועה ובאופן ניהולה. הורדת עצימות פעילות צה״ל ברצועה וצמצום היקף הכוחות בה במצב הקיים - שגויים. יש לקבל החלטה על הגברת הלחץ הצבאי על חמאס לאלתר. כמו כן יש להנחות ששינויים באופי המערכה יתבססו על בחינת ההתקדמות בהשגת היעדים ולא לפי לוחות זמנים.
+אין זבנג וגמרנו, תנו לצה"ל לנצח
10:48 16/01/24  |  טובה ספרא   |   לרשימה המלאה
מפברואר צפוי צירוף כוכבים אלים במיוחד. מול חיזבאללה תהיה הסלמה. ישראל חייבת להיות עצמאית ולהילחם מלחמותיה. מפברואר עד מאי יתחיל העולם לדבר על נצחונות צה"ל. הצבא יעבור טרנספורמציה וקצינים שכשלו יודחו. האמת תתחיל לבעבע בחודש מארס. טון יגיע מהעם, המדינה תתנקה כאשר המסכות יוסרו לאט ונבין מי לנו ומי לצרינו. המזימה בהאג לא תביא לתוצאה המיוחלת וישראל תגלה יצירתיות ועוצמה
+מטח כבד לעבר העוטף, פגיעה ישירה בחנות בנתיבות
10:14 16/01/24  |  מירב ארד
מטח כבד לדרום: זוהו למעלה מ-50 שיגורים מרצועת עזה לעבר אזור עוטף עזה. בעיר נתיבות פגעה רקטה בחנות למוצרי חשמל וגרמה לנזק רב. לא ידוע על נפגעים בגוף. צוותי הביטחון ממשיכים בסריקות.
+עשרות שיגורים לנתיבות; חשש לחייו של החטוף יוסי שרעבי
09:36 16/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מטח של כ-50 רקטות לעבר אזור עוטף עזה  ▪  רקטה פגעה בחנות בנתיבות וגרמה לנזק. אין נפגעים  ▪  אתמול הגיעו נציגי צה"ל לבתי משפחותיהם של שרעבי, איתי סבירסקי ונועה ארגמני שהופיעו בסרטון שפרסם חמאס  ▪  מנועה ארגמני התקבל אות חיים, אך קיים חשש לחייהם שני החטופים האחרים
החנות שנפגעה בנתיבות [צילום: דוברות כבאות והצלה]
הזירה בנתיבות [צילום: דוברות איחוד הצלה]
+במרכז הרפואי מאיר ובבילינסון מאושפזים 7 פצועים מהפיגוע ברעננה
09:22 16/01/24  |  מירב ארד
במרכז רפואי מאיר עדיין מאושפזים 4 פצועים מהפיגוע ברעננה אתמול, מתוכם גבר ואשה במצב קשה בטיפול נמרץ כללי, פצוע נוסף במצב בינוני ופצועה נוספת במצב קל.

בבית חולים בבילינסון מאושפזים 3 פצועים מהפיגוע ברעננה. מצבו של הפצוע בשנות ה-60 לחייו, קשה ומעט יותר יציב, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. הפצוע בשנות ה-30 לחייו יצא מהניתוח האורתופדי במהלך הלילה, מצבו קשה, אך יציב. שניהם מורדמים ומונשמים במחלקה לטיפול נמרץ כללי. הפצועה במצב קל צפויה להשתחרר במהלך היום.
+המפתח למיטוט החמאס אינו בעזה
09:22 16/01/24  |  אביעד ויסולי   |   לרשימה המלאה
מהי ליבת החמאס? מהו הערך המרכזי והחיוני לקיומו? היכן ניתן לפגוע בחמאס בצורה שתשתק אותו? מה יקומם את הציבור העזתי נגדו? מה יפיל את תמיכת הציבור ביהודה והשומרון בטבח ה-7 באוקטובר, המגיעה לכמעט 80% על-פי הסקרים?
מקור הבעיה [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
+צה"ל תקף משגר נ"ט של ארגון הטרור חיזבאללה
09:03 16/01/24  |  מירב ארד
כלי טיס של חיל-האוויר תקף במהלך הלילה משגר נ"ט של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הכפר כילא שבדרום לבנון. כמו-כן, כוחות מיוחדים של צה"ל תקפו במהלך הלילה להסרת איום שזוהה במרחב עיתא א-שעב.

בהמשך להתרעה על חדירת כלי טיס עוין בצפון הארץ, מדובר בזיהוי שווא.

+לוחמי צוות קרב חטיבה 401 איתרו כ-100 מתקני רקטות
09:00 16/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כ-60 רקטות מוכנות לשיגור  ▪  הלוחמים חיסלו עשרות מחבלים במהלך הקרבות  ▪  בצפון שאטי לוחמי צוות קרב חטיבה 5 הכווינו כלי טיס ומסוק קרב והביאו לחיסול תשעה מחבלים
+הותר לפרסום: רס"ל (מיל') ניצן שסלר נפל בקרב בדרום הרצועה
08:52 16/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שני לוחמים נוספים נפצעו  ▪  בכך עלה מניין החללים ל-523
רס"ל במיל' ניצן שסלר ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+צה"ל שילם עד היום 2.1 מיליון ש"ח לחיילים שאיבדו ציוד בטבח
01:23 16/01/24  |  עידן יוסף
בכנסת נידונה בתמיכה בניצולי אירועים בדרום, בדגש על טיפול פסיכולוגי, תחנת מיצוי זכויות ותקצוב צעדים מרכזיים.

אל"ם שולי אלכסנדר, ראש מחלקת הפרט באכ"א, התוותה את הליך הפיצויים של צה"ל בגין אובדן ציוד, כאשר 2.1 מיליון שקל כבר הועברו. על אובדן בשווי עד 7,000 שקל החייל יקבל תשלום מיידי. תביעות מעל 7,000 שקל - נבדקות בידי ועדה פרטנית במשרד הביטחון פעמיים בשבוע, וכל חייל מקבל תשובה בתוך שבוע מהוועדה. לדבריה, 988 תביעות כבר אושרו, ו-101 תביעות נוספות עדיין נידונות. היא הדגישה כי כל חייל שהיה בעוטף בשמחת תורה - קיבל שיחת-טלפון על-מנת לבדוק אם נדרש במענה.
+אירן: תקפנו בטילים בליסטיים מטה של המוסד בכורדיסטן
23:42 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משמרות המהפכה נטלו אחריות גם לטילים שוגרו מאירן לעבר מטרות אמריקניות בעירק, ומירי זה נהרגו ונפצעו אמריקנים  ▪  כן נטלו אחריות שיגור טילים ליעדים של דאעש בסוריה
הטילים ששוגרו
+דיווחים: ישראל תקפה מהאוויר בסוריה
23:33 15/01/24  |  עידן יוסף
מרכז המעקב של האופוזיציה בסוריה מדווח על תקיפה ישראלית בחלב.
+מטוס קרב תקף במארון א-ראס בדרום לבנון
23:22 15/01/24  |  עידן יוסף
מטוס קרב של חיל-האוויר תקף תשתית מבצעית של חיזבאללה במרחב מארון א-ראס שבדרום לבנון. מוקדם יותר היום, שוגרו מספר מיירטים לעבר מטרות אוויריות חשודות בשטח לבנון במרחבים יארון ורמיש, האירועים הסתיימו.
+הותר לפרסום שמה של הנרצחת בפיגוע ברעננה
21:33 15/01/24  |  עידן יוסף
פורסם שמה של הנרצחת בפיגוע ברעננה - עדנה בלושטיין ז"ל הי"ד. בת 79 הייתה בהרצחה.
עדנה בלושטיין
+סימן חיים מארגמני; חשש לחיי סבירסקי וחטוף נוסף
21:18 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חמאס פרסם אחר-הצוהריים סרטון נוסף  ▪  צה"ל למשפחות 3 החטופים: "בוחנים את מהימנותו. איתי סבירסקי לא נורה בידי כוחותינו"  ▪  גלנט: ״אם תיפסק האש, ייחרץ גורלם של החטופים לשנים ארוכות"
נועה ארגמני
איתי סבירסקי
+הרמטכ"ל מזהיר: "בהיעדר תוכנית ליום שאחרי ההישגים יישחקו"
20:52 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכמה וכמה דיונים בשבועות האחרונים הזהיר רא"ל הלוי את נתניהו וגלנט: "ייתכן שנצטרך לשוב ולפעול באזורים שכבר סיימנו בהם את הלחימה"  ▪  גלנט: "השלטון העתידי בעזה חייב לצמוח מתוך רצועת עזה, בעזה ישלטו פלשתינים"  ▪  סביבת נתניהו: "בעיה ארוכת שנים לא יכולה להיפתר בשנייה"
רא"ל הרצי הלוי בפני לוחמי יהל"ם [צילום: דובר צה''ל]
רא"ל הרצי הלוי בפני לוחמי יהל"ם [צילום: דובר צה''ל]
+הותקפה חוליית המחבלים ששיגרה טיל נ"ט לעבר מרחב מלכיה
19:16 15/01/24  |  עידן יוסף
במהלך היום כוחות צה"ל תקפו מספר מרחבים בשטח לבנון לצד שתי חוליות מחבלים.
כמו כן, בתוך פחות משעה לאחר שבוצע שיגור נ"ט למרחב מלכיה, כוחות צה"ל תקפו את החוליה שביצעה את השיגור.

בנוסף, זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מרחבים מתת, מרגליות, אדמית, זרעית ומלכיה שבגבול הצפון. כוחותינו תקפו את מקורות הירי.
+דילול כוחות: לוחמי אוגדה 36 יצאו מרצועת עזה
19:11 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האוגדה שלוחמיה חיסלו מאות מחבלים והשמידו תוואי מנהור באורך של עשרות קילומטרים יוצאת לריענון ולאימונים  ▪  אחרי יציאת הכוחות, ברצועת עזה נותרו כעת שלוש אוגדות לוחמות, לצד כוחות מיוחדים
[צילום: דובר צה''ל]
[צילום: דובר צה''ל]
+מנסור עבאס: הממשלה תקעה סכין בגב החברה הערבית
18:23 15/01/24  |  עידן יוסף
יו"ר רע"ם, ח"כ מנסור עבאס, מגנה בישיבת הסיעה את הפיגוע ברעננה ובמקביל קרא גם להפסקת המלחמה בעזה וללכת להסדר מדיני. הוא הוסיף שברקע הקיצוצים בתוכניות החומש של החברה הערבית הממשלה למעשה תקעה סכין בגב החברה הערבית ותהה לאן הממשלה הזו מובילה אותנו.
+ספינה בבעלות אמריקנית נפגעה מאש החות'ים במפרץ עדן
18:09 15/01/24  |  עידן יוסף
צבא ארה"ב מאשר כי הספינה שהחות'ים ירו עליה טיל בליסטי היא בבעלות אמריקנית. הספינה שנפגעה כתוצאה מטיל שנורה לעברה במרחק 95 מיל ימי דרומית מזרחית למפרץ עדן.
+שגיב יחזקאל שב ארצה עם משפחתו
17:46 15/01/24  |  עידן יוסף
השחקן הישראלי שגיב יחזקאל שב ארצה עם משפחתו. שר הספורט, מיקי זוהר: "אני מודה לכל הגורמים שפעלו במהלך כל הלילה והבוקר במסירות ובאחריות לפיתרון הסוגיה ובתוכם, יו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, אנשי משרד החוץ, השב״כ וארגון המוסד".
+לפיד תקף את המבקר; ארבל: "פגיעה בממלכתיות"
17:35 15/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר יש עתיד כינה את אנגלמן "מבקר מטעם" ואמר כי אינו יכול לחקור את מחדל ה-7.10  ▪  משרד המבקר מסר בתגובה: גורמים פוליטיים מבקשים לפגוע במוסד מבקר המדינה. המבקר ימשיך לשמור על ענייניות, מקצועיות ואי תלות"
לפיד. "יחס מבזה" [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+פורסמו שמות מבצעי הפיגוע ברעננה
16:37 15/01/24  |  עידן יוסף
את הפיגוע המשולב ברעננה ביצעו שני מחבלים אשר נעצרו ע״י הכוחות בשטח:
  • אחמד זידאת, בן 25, תושב בני נעים/יתיר.
  • ⁠מחמוד זידאת, בן 44, תושב בני נעים/יתיר.

השניים קרובי משפחה, שוהים בלתי חוקיים בישראל ומנועי כניסה ברקע היותם שוהים בלתי חוקיים מספר רב של פעמים. השניים הועברו לחקירת שב״כ. חקירת הפיגוע נמשכת.

מחמוד זידאת, אחד החשודים בביצוע הפיגוע ברעננה בעל עבר של 7 הרשעות בעבירות שב"ח, הפרעה לשוטר ושימוש במסמך מזויף. במאי 23' נעצר כשחצה את הגדר במיתר. השופט איתן אמנו מבית המשפט השלום בבאר שבע התחשב בטענותיו שיש לו 7 ילדים ובמצבו הכלכלי וגזר עליו 20 ימי מאסר בלבד (הקול היהודי).
+מרב מיכאלי: זאת הממשלה המופקרת בתולדות המדינה
15:51 15/01/24  |  מירב ארד
יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי: "זאת הממשלה המופקרת בתולדות המדינה. הרסתם את הביטחון. פגעתם בכלכלה. ממשלת הכל דיבורים ואפס במעשים. לכו הביתה. נקעה נפשו של העם מההתנהלות המחפירה שלכם. המחדל הביטחוני הנוראי הזה יהיה חקוק על המצח שלכם לעד".
+לפיד: הממשלה לא כשירה לנהל את המלחמה
15:42 15/01/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד: "הממשלה לא כשירה לנהל את המלחמה, נתניהו לא כשיר לנהל את המדינה" - יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, תוקף את הממשלה ואת ראש הממשלה: "למדינת ישראל יש היום ממשלה גדולה מדי וצבא קטן מדי".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סער נגד גלנט: "אסור בשום אופן להגיד סיום שלבים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
נציגי צה"ל הגיעו הערב (ב', 15.1.24) למשפחותיהם של החטופים יוסי שרעבי, איתי סבירסקי ונועה ארגמני ועדכנו את בני המשפחות במידע שיש בידי הצבא על אודותיהם ובשני הסרטונים שלהם שפרסם חמאס ביממה האחרונה. צה"ל בוחן את מהימנות הסרטונים ותא"ל דניאל הגרי אמר כי יעדכן את הציבור בהמשך.
15/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
חוסר ההחלטה בסוגיית היום שאחרי מביא שניים מן הבכירים בצמרת הביטחון למתוח ביקורת על ההשתהות. "אנחנו עומדים בפני שחיקה של ההישגים שהשגנו עד עכשיו במלחמה, כי לא נבנתה אסטרטגיה ליום שאחרי", מזהיר רא"ל הרצי הלוי את נתניהו וגלנט בגמה דיונים. בדברים שהובאו (15.1.24) בחדשות 13, אמר הרמטכ"ל: "ייתכן שנצטרך לשוב ולפעול באזורים שכבר סיימנו בהם את הלחימה".
15/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
לוחמי אוגדה 36 יצאו הלילה (15.1.24) מרצועת עזה. האוגדה פעלה במרחבים זייתון, שאטי, שג'עייה, רימאל ומחנות המרכז. כתף אל כתף פעלו פלוגות השריון, ההנדסה והחי"ר, בקרבות מטווח קרוב, בסיוע תותחנים ובשיתוף פעולה הדוק עם חיל-האוויר וחיל-הים תקפו הלוחמים מטרות טרור, חיסלו מאות מחבלים והשמידו תוואי מנהור באורך של עשרות קילומטרים.
15/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, תקף בישיבת הסיעה את מבקר המדינה מתניהו אנגלמן ואמר: ״מבקר מדינה מטעם לא יכול לבדוק את המחדל הגדול ביותר בתולדות המדינה״. עוד הוסיף: "מבקר שמונה ע״י נתניהו ולא פרסם שום דוח עם אחריות אישית של נתניהו לא יכול לחקור את המחדל הזה. רק ועדת חקירה ממלכתית".
15/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
אישה בת 70 נרצחה (יום ב', 15.1.24) בפיגוע משולב בעיר רעננה לפחות 17 בני אדם נפצעו בפיגוע שכלל דריסה ודקירות בשלושה רחובות אחוזה, החרושת ומשה דיין, בעיר. החשוד דקר נהגת, גנב את רכבה, דרס כמה אנשים - החליף רכב והמשיך לזירה נוספת בעיר. מד"א עדכן כי מצבם של שלושה פצועים קשה - בהם נער בן 16. תשעה בני אדם נפצעו בינוני ושישה במצב קל. הפצועים פונו להמשך טיפול בבתי החולים בילינסון ומאיר.
15/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il