|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כיכר החטופים [צילום: גילי יערי/פלאש 90]

הממשלה אישרה תשלום "חלף שכר" לחטופים

התשלום יינתן על-ידי הביטוח הלאומי בהתאם לשכרם הקודם של החטופים הוא ישולם למפרע מיום ה-7 באוקטובר מטרת ההחלטה היא לסייע למשפחות החטופים להתמודד עם הקשיים הכלכליים הרבים וההוצאות השוטפות הסדר "חלף השכר" יועבר לחקיקת קבע
04/02/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

הממשלה אישרה (יום א', 4.2.24) תשלום ״חלף שכר״ לחטופים שישולם למפרע מה-7.10.23, וזאת כצעד נוסף בסיוע ובמענה הניתן למשפחות. מאז פרוץ המלחמה מתמודדות משפחות החטופים עם קשיים רבים בינהם סוגיות כלכליות רבות. ההחלטה שהתקבלה נועדה בין היתר, לתת מענה להוצאותיהם השוטפות של החטופים.

לאחר עבודת מטה בין-משרדית מקיפה שבה השתתפו משרד ראש הממשלה, מנהלת החטופים, הנעדרים והשבים, משרד העבודה, הביטוח הלאומי, משרד המשפטים ומשרד האוצר, אושרה הצעה להחלטה, לפיה חטוף יקבל תשלום ״חלף שכר״ על-פי חישוב שכרו הקודם.

״חלף השכר״ יינתן לחטופים תושבי ישראל על-ידי הביטוח הלאומי בהתאם להסכם לפי סעיף 9 לחוק הביטוח הלאומי אשר ייחתם בימים הקרובים ויובא לדיון בוועדת העבודה בכנסת, ועבור החטופים הזרים - על-ידי רשות האוכלוסין.

עוד נקבע בהחלטת הממשלה כי הסדר ״חלף השכר״ יועבר לחקיקת קבע, וטיוטת החוק תועבר לאישור הממשלה בתוך 75 ימים.

"משפחות החטופים מתמודדות בעוז ובגבורה מול הגעגועים העזים ליקיריהן והמאמצים הכבירים לשחרורם", אמר שר העבודה, יואב בן צור. "החטופים הם הילדים של כולנו, ובימים אלו ממשלת ישראל פועלת ביתר-שאת באופן מדיני וצבאי להשבתם לחיק משפחתם במהרה. משרד העבודה והביטוח לאומי בראשותי ימשיך לעמוד כסלע איתן בליווי, בעזרה ובסיוע כלכלי לבני משפחתם, לתת להם עוגן וכתף בהתמודדות הנפשית לצלוח את האתגרים המורכבים שנכפו עליהם בעקבות חטיפת יקיריהן".

מנכ״ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי: ״המסר שאנו מבקשים להעביר מפה הוא הרצון והמאמץ להקל ולסייע למשפחות החטופים בתקופה קשה זאת״.

ירון כהן, ראש מנהלת החטופים, הנעדרים השבים ארצה ומשפחותיהם: ״זו החובה המוסרית שלנו לדאוג לצרכים הכלכליים של החטופים ומשפחותיהם. ההחלטה החשובה הזו היא חלק ממאמצים משמעותיים של המנהלת לתת מענה לאתגרים המרובים והמורכבים איתם מתמודדות משפחות החטופים״.

ירונה שלום, מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי: "כל אדם הוא עולם ומלואו. ולכל חטוף היו חיים שלמים ומלאים בארץ לפני האסון הנורא של השבעה באוקטובר. ההורדות והחובות ממשיכים להתקיים בעוד הם נמצאים הרחק מאיתנו. אנו בביטוח הלאומי ממשיכים ללוות את המשפחות ובכלל זה גם לסייע בחקיקה וביישומה כדי לתת עזרה נוספת לאור המציאות הקשה שנכפתה על כולנו".
מתן תגמול מיוחד חלף שכר לחטופים / הצעה להחלטה
מחליטים להנחות את שר העבודה לקדם תיקון חקיקה שיעגן את זכאותם של החטופים לתגמול מיוחד חלף שכר בתקופת השבי, מיום 7 באוקטובר 2023 ולמשך עד שנה מיום החטיפה; להנחות את שר האוצר לפעול מיד לחתימת הסכם עם המוסד לביטוח לאומי אשר יסדיר את מתן; להנחות את רשות האוכלוסין וההגירה לשלם את התגמול המיוחד חלף שכר לחטופים, כפי שייקבע בהסכם (5 עמ')

תאריך:  04/02/2024   |   עודכן:  04/02/2024
עידן יוסף
+לא למלחמת ג'יהאד
08:19 05/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
ציפיתי, ששר החינוך יתמודד עם המהות המסוכנת בקריאות המשיחיות לטרנספר שני מיליון ערבים מחבל עזה ולהקים ישובים יהודים בחבל עזה, אך הוא לצערי בחר לעסוק בהרחבה רק בדימוי, שאנחנו עלולים להראות מצורעים ופשוט ברח מהדיון במהות
קיש. ברח מהתמודדות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חבילת תקציב דו-מפלגתית בסנאט כוללת את הסיוע לישראל
08:17 05/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נציגים משתי המפלגות הסכימו על חבילה בת 118 מיליארד דולר שבמרכזה מאבק בהסתננות בגבול מקסיקו, לצד סיוע לאוקראינה, ישראל, הפלשתינים וטייוואן  ▪  הבעיה הגדולה: תומכי טראמפ בבית הנבחרים מתנגדים בתוקף
שומר. החקיקה תתחיל השבוע [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
+סין וארה"ב חזרו לדבר. הסכמות - זה דבר אחר
08:04 05/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שתי המדינות חידשו את המו"מ על בלימת מגיפת ה"פנטניל" ואת הקשר בין הצבאות. אבל בסוגיות החשובות באמת - כמו אירן וקוריאה הצפונית - קשה לצפות להסכמות, מציין ניו-יורק טיימס
שיחות הפנטניל, ינואר השנה [צילום: נג האן גואן, AP]
+מנהרות החמאס בעזה
08:03 05/02/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
ברגע שכוחות צה"ל הגיעו לחוף ימה של העיר עזה ציפינו להנחת צינור או כריית תעלה להזרמת מי הים למנהרות  ▪  ההנחה היא שמאחר שהחטופים הם "נכס" מדיני וביטחוני לחמאס הוא יוציאם ממנהרות מוצפות
הפתעה [צילום: ויקטור ר. קביאנו/AP]
+הבית הלבן: ביידן לא כינה את נתניהו "בחור פאקינג רע"
02:21 05/02/24  |  עידן יוסף
אתר "פוליטיקו" האמריקני פרסם טור שעוסק בתמיכה בנשיא ארה"ב ג'ו ביידן לקראת הבחירות לנשיאות בנובמבר, ברקע המלחמה בין ישראל לחמאס. בטור נכתב כי ביידן חשדן מאוד כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובשיחות פרטיות הוא אף כינה אותו "בחור פאקינג רע", על פי אנשים ששוחחו עם הנשיא.

דוברו של ביידן, אנדרו בייטס, הכחיש זאת ואמר כי "הנשיא לא אמר את זה, והוא גם לא יגיד". לדבריו, לשני המנהיגים יש "מערכת יחסים מכבדת של עשרות שנים, בפומבי ובאופן פרטי".
+צה"ל תקף בלבנון מפקדה מבצעית, עמדת תצפית ומבנה צבאי
23:28 04/02/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו הלילה מפקדה מבצעית ומבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הכפר יארון.

בנוסף, צה"ל תקף עמדת תצפית של ארגון הטרור במרחב הכפר מרון א-ראס.
+הפלשתינים מדווחים על 29 הרוגים בתקיפות במרכז הרצועה
23:14 04/02/24  |  עידן יוסף
הפלשתינים מדווחים על 29 הרוגים במספר תקיפות שונות היום במחנה הפליטים דיר אלבלח במרכז הרצועה. דיר אלבלח הוא המרחב עם הכי הרבה הרוגים היום ברצועה, בעיקר בשל תקיפות מהאוויר (אבו עלי).
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+נחתם הסכם למען משרתי המילואים ובני זוגם
22:57 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר והעבודה, יו"ר ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי הגיעו להסכמה על שורת הטבות לעובדים משרתים: תוארך תקופת ההגנה מפני פיטורים לחודשיים, אפשר יהיה לגרור ימי חופשה לא מנוצלים מ-2023, ובני זוג יוכלו להיעדר מעבודתם עד 8 ימים בתשלום בשל המצב ובהתאם לכללים  ▪  כמו-כן, יוענק למעסיקים שיפוי בגין תשלום ההפרשות הסוציאליות לעובדיהם המשרתים
יואב בן-צור, דובי אמיתי, ארנון בר-דוד, בצלאל סמוטריץ'
+מוצב הענק של חמאס היה בסיס אוגדת עזה לשעבר לפני ההינתקות
22:19 04/02/24  |  עידן יוסף
מוצב הענק של חמאס שנחשף הערב היה בסיס אוגדת עזה לשעבר לפני ההינתקות, באזור הישוב נווה דקלים. ‏במהלך הקרב חיסלו לוחמי חטיבת גבעתי למעלה מ-40 מחבלים בתוכו. ‏מגרש הכדורסל הפך לאתר לייצור רקטות, מגורי החיילים למחסני אמצעי לחימה (חדשות 14).
+לוחמי גבעתי פשטו על המפקדה המרכזית של חמאס בח'אן יונס
19:41 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במפקדה היו מתחמים גדולים של הארגון: מתחם ייצור רקטות, משרדי בכירים, בהם המשרד ממנו פעל אחיו של יחיא סינוואר ומתקני אמונים שבחלקם אותרו דגמים המדמים שערי כניסה של קיבוצים, בסיסים וכלי רכב משוריינים צה״ליים
[צילום: דובר צה''ל]
[צילום: דובר צה''ל]
+אלערבייה: חמאס מסרב לעסקה במתכונת הקודמת
18:15 04/02/24  |  עידן יוסף
דיווח בערוץ אלערבייה הסעודי: חמאס מסרב עד עתה לעסקת חליפין שדומה למתכונת הקודמת ומעוניין בהגדלת מספר האסירים הפלשתינים שישוחררו. נטען כי ישראל הודיעה למתווכים על התנגדותה לכך. לדיווח אין אישור ממקור אחר.
+אושר קיצוץ רוחבי בכספים הקואליציוניים לטובת תקציב הישיבות
17:53 04/02/24  |  עידן יוסף
הממשלה אישרה קיצוץ רוחבי של 65 מיליון שקלים בכספים הקואליציוניים לטובת תקציב הישיבות. מטרת הקיצוץ - להעמיד את הסכום שיועבר לישיבות על סכום שהועבר להן בשנה שעברה וש"לא לפגוע בעולם התורה".
+הרמטכ"ל יגיע לישיבת הממשלה הבאה
17:51 04/02/24  |  עידן יוסף
לראשונה מזה חודשים - הרמטכ"ל יגיע לישיבת הממשלה הבאה, כך נאמר לשרים - אחרי ששרים תהו מספר פעמים מדוע רא"ל הרצי הלוי אינו מגיע.
+תנועת אמל נטלה אחריות לחלק מהשיגורים לצפון
17:47 04/02/24  |  עידן יוסף
עד כה היום חמש קבלות אחריות של חיזבאללה לירי לצפון, ואת היתר נטלה אמל. לפי ערוץ אל-מיאדין באופן חריג יש לא מעט ירי היום של תנועת אמל השיעית בתגובה על הרג שני פעילי הארגון בסוף השבוע האחרון. עד לשעה זו נספרו כ-15 שיגורים.
+בנק לאומי הקפיא חשבונות לישראלי שארה"ב הטילה עליו עיצומים
17:41 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ארה"ב הטילה עיצומים על 4 ישראלים בטענה שנקטו פעולות אלימות כנגד פלשתינים  ▪  בין הישראלים נמצא ינון לוי, שחשבונותיו בבנק לאומי הוקפאו בעקבות צו הנשיא ביידן  ▪  ח"כ צבי סוכות גיבה את לוי ואמר כי מדובר בהאשמות שווא ובפעולה לא חוקית של הבנק  ▪  שר האוצר סמוטריץ': "אדאג שבנקים לא יפגעו באזרחי ישראל בגלל צו מופרך"
צבי סוכות וינון לוי
+גלנט במסר ללבנון: "חרטומי המטוסים מופנים צפונה"
17:24 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון בבסיס תל נוף: "כל תקיפה בלבנון מקדמת אותנו בשינוי המצב הביטחוני בגבול הצפון. עדיין לא הפעלנו את כל יכולותינו המיוחדות"  ▪  "כל תקיפה בעזה מקרבת אותנו לפירוק החמאס והשבת החטופים"
גלנט. ערוכים לכל רעה [צילום: אריאל חרמוני]
+נתניהו: קבענו בעסקה הראשונה את היחס בין מספר המחבלים לחטופים
16:54 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרים בממשלה דורשים עסקה בפעימה אחת  ▪  ראש הממשלה הבהיר שלא תהיה עסקה בכל מחיר  ▪  שרים דרשו שהנחיות להמשך המו"מ יובאו לקבינט המורחב - ונענו בחיוב  ▪  דיווח סעודי: תשובת חמאס לעסקה - הערב  ▪  צה"ל תומך בהפוגה לזמן מוגבל, שבסופה תהיה חזרה ללחימה
נתניהו. צה"ל לא יסוג מהרצועה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+מצפון תיבלם הרעה
14:12 04/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מעקב אחר מסלולו של הגרי על הקשיים וההישגים שבמלחמה בערבון מוגבל מול החיזבאללה מחייב להגדיר יעדים מציאותיים להסדר בצפון, שאולי אינם ניצחון מהדהד אך חייב להיות הישג משמעותי
דניאל הגרי [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+התנועה העממית לשחרור מהקונספציה
13:56 04/02/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
"מה שהיה עד השישה באוקטובר לא ישוב עוד"  ▪  המפונים מביתם, הגולים בתוך עמם מעניקים לממשלת ישראל ולצה"ל, מרחב נשימה ארוך מאוד כשמטרתם אחת היא, הכרעה ברורה בדרום ובצפון גם במחיר היותם פליטים בתוך ביתם
תם עידן האמונה הנוצרית [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+משבר מנהיגות
13:15 04/02/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
העליבות, חוסר היכולת והמחדלים פשו בכל זרועות השלטון האזרחי והצבאי כאחת  ▪  ראש הממשלה נמנע מלהחליט, כל החלטה שלו נדחית ממש עד לרגע האחרון ולעתים אף מעבר לו
נתניהו. נמנע מלהחליט [צילום: תומר אפלבאום]
+לראשונה: אפליקציה חדשה מעבירה מידע רפואי מהשטח לביה"ח
12:54 04/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
באפליקציה מזין המטפל מידע על מצבו של הפצוע ועל הטיפול שניתן לו בשטח, המידע מועבר באמצעות כרטיסי NFC בין דרגי הטיפול בדרך עד לבית החולים אליו יפונה בארץ
מידע רפואי מועבר מהשטח [צילום: דובר צה"ל]
ישירות לבית החולים [צילום: דובר צה"ל]
+הבטל"א הקים צ'אט בוט זכויות למלחמת חרבות ברזל
12:27 04/02/24  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
בביטוח הלאומי מודעים למורכבות, לשינויי החקיקה התכופים ולצורך בהנגשת המידע - ובשבועות האחרונים בנוסף לאתר הייעודי ולמערכי ההסברה שקודמו, התווסף רובד נוסף והוא צ'אט בוט ייעודי למלחמה ובו כלל הזכויות לכלל הקהלים
גם מנציג אנושי
+האופוזיציה ישנה - נא לא להפריע
12:26 04/02/24  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
הביביסטים שולטים בתחום התעמולה לחיזוק ה"בייס" ומצליחים בשעה שהאופוזיציה אינה מסמנת את המטרה העיקרית - ביבי  ▪  בני גנץ יכול לעשות דבר אחד כדי לעורר את הטריגר להפלת הממשלה והוא לצאת ממנה
גנץ. לצאת [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+האזעקות בגליל העליון - התרעות שווא
11:49 04/02/24  |  מירב ארד
כל האזעקות בצפון אזעקות שווא. לא זוהה אף שיגור לשטח ישראל
+דרעי משבח את ביידן: עם ישראל יזכור איך עמדת לצדנו באחת השעות הקשות ביותר"
11:47 04/02/24  |  מירב ארד
בניגוד לשר בן-גביר, יו"ר ש"ס אריה דרעי שיבח את הנשיא ביידן בפוסט ב-X: "תודה לך נשיא ארה״ב ג'ו ביידן. עם ישראל יזכור לעולם איך עמדת לימין ישראל באחת מהשעות הקשות ביותר שלנו. אתה ואמריקה מלכות של חסד. גם בין ידידים וחברים יש חילוקי דעות. אתה משלם מחיר אישי ופוליטי כדי לעזור לנו ועל כך נודה לך לעולם.
אלוקים ישמור אותך ואת אמריקה".
+אזעקה מפני טילים ביפתח, מבואות חרמון ורמות נפתלי
11:33 04/02/24  |  מירב ארד
אזעקה מפני ירי רקטות וטילים הופעלה יפתח,מרכז אזורי מבואות חרמון ורמות נפתלי.
+תיבחן הגדלת החזרי הוצאות הנסיעה בכבישי אגרה למילואימניקים
11:10 04/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הדברים הועלו בדיון מעקב שלישי שיזמה ח"כ מיכל וולדיגר בנושא  ▪  היו"ר ביטן ביקש פתרון רטרואקטיבי לבעיה מה-7 באוקטובר ודרש תשובה תוך שבועיים
[צילום: ענת חרמון/פלאש 90]
+המלחמה בעזה, למשפט בארה"ב
10:32 04/02/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
שופט פדראלי בארה"ב, בעיר אוקלנד קליפורניה, דחה תביעה של פעילים פלשתינים-אמריקנים כי על ארה"ב להפסיק את הסיוע הצבאי שהיא מושיטה לישראל
מחאה עולמית [צילום: אוסמה עבדולרחמאן/AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יוסי שלי   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הממשלה אישרה תשלום "חלף שכר" לחטופים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
בנק לאומי הודיע לינון לוי, אחד מארבעת הישראלים שעליהם הוטלו עיצומים אמריקניים בטענה שנקטו פעולות אלימות כנגד פלשתינים, ששני חשבונותיו מוקפאים.
04/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הביטחון יואב גלנט אומר כי "כל תקיפה של חיל-האוויר ברצועת עזה, מקדמת אותנו גם להשגת המטרה וגם להבאתם של החטופים. הלחץ על חמאס עובד, הם במצב מאוד קשה ואנחנו מכים אותם״. הוא אמר את הדברים במהלך סיור (4.2.24) בבסיס תל נוף של חיל-האוויר, שבו עמד על פעילות הטייסות הפועלות בכל זירות המלחמה, וצפה ביכולת המטוסים וכלי הטיס הבלתי מאויישים.
04/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
שרי הממשלה קיבלו סקירה בנוגע למתווה שגובש בפריז לעסקה לשחרור חטופים. ראש הממשלה נתניהו אמר בישיבה כי בעסקה הראשונה הממשלה קבעה מפתח ליחס בין מספר המחבלים ששוחררו למספר החטופים שיוחזרו. לדבריו, "המפתח הזה צריך להיות נקודת הייחוס שלנו להמשך. לא תהיה פה עסקה בכל מחיר". כזכור, עמד המספר על 1:3. אולם הוא לא כלל רוצחים שדם על ידיהם, כך שהשאלה הגדולה אינה מספר המחבלים אל זהותם.
04/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי הציג הלילה באורח אינטליגנטי שווה לכל נפש את היעדים ואי הוודאות והספקות והנחישות של הלחימה בחזית הצפון, ואת המעמס הייחודי של אנשי המילואים המגויסים ומבצעים את תפקידם על הצד הטוב ביותר.
04/02/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
"מה שהיה עד השישה באוקטובר לא ישוב עוד", משפט שהיה למטבע עובר לסוחר בקרב כל אדם שני במדינת ישראל המלקקת את פצעי הכאב של טבח שבת שמחת תורה ונלחמת בעוז ובעוצמה באנשי התועבה שהפתיעו מדינה שלמה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il