|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
אירוע ההוקרה בכנסת

החטופים שחולצו הפתיעו את לוחמי הימ"מ

יו"ר הכנסת הפתיע את לוחמי הימ"מ עם סרטון תודה מהחטופים המשוחררים אוחנה הודה ללוחמים על מבצע החילוץ ואמר שגבורתם תיחקק בדברי הימים של ישראל השר בן-גביר אמר שהחילוץ מוכיח שישראל לא צריכה לקיים מו"מ עם מחבלים
13/02/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הפתיע (יום ג', 13.2.24) את מפקדי הימ"מ ולחמיה אשר השתתפו במבצע החילוץ של החטופים לואיס הר ופרננדו מרמן. עם פתיחת אירוע הוקרה לימ"מ, אשר יזם יו"ר הכנסת, הקרין אוחנה סרטון תודה וברכה שהקליטו החטופים המשוחררים הבוקר, יחד עם בני משפחותיהם, הילדים והנכדים.

בסרטון אמר לואיס הר: "כל מילה שאמרתם לנו, כל חיבוק שעטף אותנו בחיבה - נתנו לנו הרגשה שאנחנו בבית. אין מילים לתאר את האושר, כשהבאתם אותנו הביתה לנכדים ולילדים. דרככם הרגשנו את העם. אתם היהלומים שבכתר, אלף תודות".

פרננדו מרמן הוסיף בקול נרגש ובדמעות: "כשראיתי אתכם הרגשתי הכי בטוח בעולם".

אוחנה התייחס באירוע למבצע החילוץ ואמר: ״הצלחתם לשחרר שניים מאחינו. על כך ועל כל כך הרבה, עוד יסופר בתולדות דברי הימים של מדינת ישראל״.

עוד הוסיף יו״ר הכנסת: "אני עוקב מרחוק ונפעם מגבורת הלב ומהתעוזה שמפגינה הימ"מ פעם אחר פעם. בשבעה באוקטובר הייתם הראשונים לקפוץ, להיתקל ולחסום בגופכם נחילי מחבלים שאיימו לפשוט על כל הארץ כמו נגיף. אני כאן בשם רבים מחברי הכנסת שהיו רוצים להיות כאן ואינם יכולים בשל מגבלות ביטחון שדה, ובשם רבים עוד יותר מאזרחי ישראל - שמבקשים להצדיע לכם, גיבורי ישראל, לוחמי הימ"מ. נלחמתם, הקרבתם, נפצעתם וגם איבדתם חברים לנשק, חברים לחיים.

"ואיך אפשר בלי רגעי האושר, השמחה והגאווה הלאומית שהסבתם לנו השבוע. החשיבות שבפעולה המסוכנת שנטלתם על עצמכם היא קודם כל במצוות פדיון החטופים והשבתם לבני משפחותיהם, אך גם בחיזוק כוח ההרתעה של מדינת ישראל, שיקום האמונה ביכולותיה, וגם בהשבת הצבע לפנים של אזרחיה".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, אמר בנאותו: "רבים הם גילויי העוז והגבורה, סיכון הגוף והקרבת הנפש שנתגלו בדברי ימי היחידה. ופעילותה האחרונה, מלאת ההשראה, בחילוץ בני הערובה ברפיח, פרטה על נימי נפשו של כל אזרח בישראל. רק זו הדרך: לא במשא-ומתן עם רוצחים ואנסים. לא בלשלוח את ראש המוסד למדיניות שונות בעולם להתחנן על נפשנו ולבקש עסקה שהמשמעות שלה ברורה - לשחרר המוני רוצחים לרחובות ולהפסיק חלילה את המלחמה, לא כך אנו אמורים להתנהל בפרט אחרי 7.10, אסור להמשיך בקונספציה, לא בקניית שקט, אלא בכוח, בעורמה, בנחישות ובעוצמה. בדרך אותה חרתה היחידה עצמה על דגלה: אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי: "אתם, מפקדי ולוחמי הימ"מ הגיבורים, פעלתם בעוז רוח, בנחישות בלתי מתפשרת תוך הפגנת יכולות ועוצמה אדירה השמורה רק לכם. פעילותכם בשבעה באוקטובר מגדירה מחדש את המונחים - אומץ לב, גבורה, מקצוענות חסרת פשרות.

"גם ברגע זה, אנו לא שוכחים את חללי היחידה, מתוכם תשעה חללים במלחמת 'חרבות ברזל' אשר הותירו אחריהם מורשת מפוארת, וגבורתם לנצח תעורר השראה בקרב משרתינו בהווה ובעתיד. משפחות יקרות, עם ישראל חב לכם חובה מוסרית שאין כמותה אני מצדיע לכם ומחזק את ידיכם".

מפקד מג"ב, ניצב בריק יצחק: "הרוח שחזרה לנשב ולפעם בנו מאז מבצע החילוץ ההרואי אתמול של החטופים לואיס הר ופרננדו מרמן, הצבע בלחיים של משפחות החטופים והכבוד הלאומי, כל זה לא היה מתאפשר אילולא נעניתם בקריאה 'הנני' ושוב נחלצתם להשפיע על גורל העם. לא בכדי הייתם הראשונים ששעטו לשדה הקרב ובקרבות נועזים של מעטים מול רבים, שיניתם את פני המלחמה. הכרעתם את המערכה בכל מקום שבו דרכו רגליהם של מפקדי ולוחמי היחידה הכי טובה בעולם. בשבעה באוקטובר ועוד הרבה לפני, בימים שבאו אחר כך, בפעילות מבריקה ונועזת בחיסול המחבלים בבית החולים בג'נין ובאינספור תוכניות שעוד טרם יצאו לפועל ושהשתיקה יפה להן. משמר הגבול הלאומי הוא הבשורה שעל הפרק ואני שמח שנתתם את ברכת הדרך לתוכניות עליהן עמלנו רבות אשר תכליתן בראייה אסטרטגית לשנות את תפיסת הביטחון במדינת ישראל".

מפקד ימ"מ, תנ"צ ח': "בבוקר שמחת תורה של ה-7 באוקטובר, לוחמי הימ״מ הגיעו ראשונים לזירה, נלחמו בריבוי גזרות ובמיעוט מספרי למול המרצחים שחדרו ליישובי העוטף. הלוחמים ניהלו קרבות הירואים ופעלו באומץ לגב ובגבורה עילאית. אין לי כל ספק כי לגבורת הלוחמים הייתה השפעה מכרעת בבלימת המשך התקדמותם של מחבלי החמאס לעבר ישובים נוספים. לצערנו, המחיר כבד מנשוא. הימ״מ איבדה 9 מפקדים ולוחמים מטובי בנינו. רבות נאמר כבר על הלחימה בשבת הארורה. אך רוצה אני לומר לכם, בנימה אישית, כי אין שיעור לגאווה שאני חש על האופן שבו נלחמתם אני גאה בכם ואני אוהב אתכם. תודה לכם על עוז הרוח, שיקול הדעת, ניהול הלחימה, החתירה למגע, אומץ הלב והנחישות שהפגנתם".

יושב-ראש הכנסת, השר לביטחון לאומי, מפכ"ל המשטרה, מפקד מג"ב ומפקד ימ"מ העניקו למשפחות חללי היחידה, אשר נפלו ב-7 באוקטובר, תעודת הוקרה על גבורה יוצאת דופן ותשורה מהכנסת בהוקרה ובכבוד לזכרם של רפ"ק סטניסלב שיינקמן, רפ"ק אברהם הנקין, רפ"ק אלכסיי שמקלוב, רפ"ק משהאל שלמה, רנ"ג חן נחמיאס, רס"ב בר סיון, רס"ב יוראי אליהו כהן, רס"מ דרור אלטון ורס"מ אבשלום פרץ.

ילנה שמקלוב, אמו של אלכסיי ז"ל, נשאה דברים: "ה-7 באוקטובר שינה את פניה של מדינת ישראל ואת חיינו. אנחנו נושאים את משקל היעדרותם של יקירינו ואת האובדן העמוק שחשות המשפחות השכולות. למרות שאינם איתנו עוד, רוחם חיה בליבנו. לא נשכח את שליחותם ואת המחיר הכבד ששילמו עבור החופש והביטחון שלנו. עלינו להיות מאוחדים, כדי שהגיבורים שלנו יהיו גאים בנו".

אבי אלטון, אביו של דרור ז"ל, אמר בהתרגשות: "ניהלתי עם דרור שיחות רבות על ערכים, על שליחות ועל חשיבה קדימה. הוא אמר לי: אני אדם מאושר; יש לי אישה ובן שאני אוהב, עבודה שאני מקצוען בה ומייצגת כל ערך עליו גדלתי וחברים בנפש שהם חבריי לנשק ורק איתם אני רוצה להיות".

תאריך:  13/02/2024   |   עודכן:  13/02/2024
עידן יוסף
+יום ראשון לפסגה: נתניהו דחה מתווה שגיבשו המוסד, שב"כ וצה"ל
22:31 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המתווה הוצג לראש הממשלה לפני יציאת המשלחת לקהיר, אך הוא דחה את המתווה והורה לבכירים לנסוע לפגישה כדי להקשיב  ▪  מקור מצרי: "האווירה בפסגה הייתה חיובית"
רונן בר, דדי ברנע והרצי הלוי [צילום: אבשלום ששוני ואוליביה פיטוסי, פלאש 90 וגלעד קוולרצ'יק]
+גלנט לגולני: "אתם יכולים להגיע לכל מקום בלבנון"
20:56 13/02/24  |  עידן יוסף
שר הביטחון יואב גלנט, ביקר את לוחמי חטיבת גולני, במסגרת תרגיל שמקיימת אוגדה 36 בצפון הארץ. הוא אמר כי על הלוחמים להתכונן היטב לפעולתם בגבול הצפון, בהגנה על היישובים ובהתקפה נגד יעדי חיזבאללה.

"זאת לחימה בהגנה", אמר גלנט. "מי שלא פועל נכון נפגע, מי שפועל נכון פוגע באויב, עם המגבלות שיש פה. ומיד זה מתחבר לזה שיש לאפשרות ריאלית שאנחנו נגיע למצב שאנחנו נאלצים להחזיר את התושבים שלנו באופן כוחני אל הבתים שלהם. המשמעות היא, לייצר מציאות ביטחונית אחרת בכוח וזה יכול להוביל לכל דבר. אם האוגדה על חטיבותיה מתייצבת בגבול הצפון היא יכולה להגיע לכל מקום שאנחנו נחליט בלבנון וגם מעבר לזה. אנחנו חייבים להיערך לאפשרות הזאת".

+הרמטכ״ל: הזדמנות היסטורית להרחיב את מקורות הגיוס לצה"ל
20:29 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רא"ל הרצי הלוי: "מקדימים עכשיו פתרונות גיוס מידיים, כדי להשלים את שורותינו, נוכח המשך הלחימה. נידרש לעוד מכך בהמשך"  ▪  "נדע לייצר את הפתרונות והתנאים הנכונים לכל אוכלוסייה שתצטרף למשימה הנעלה"
רא"ל הרצי הלוי [צילום: דובר צה''ל]
+לשכת נתניהו דורשת דין פלילי כתב שיצטט מדיון הקבינט
20:21 13/02/24  |  עידן יוסף
לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מבקשת להעמיד לדין פלילי כתבים שיפרסמו ציטוטים מישיבות הקבינט. לשכת ראש הממשלה דורשת לאסור על כתבים לפרסם כל פרט מהדיונים, כולל פרטים שאינם ביטחוניים בהגדרה. כתב שיפרסם ציטוטים יועמד לדין פלילי, אלא אם קיבל לכך מראש אישור הצנזורה (כאן חדשות).

+רופאים קטעו את רגלו של כתב אלג'זירה שנפצע ברפיח
20:10 13/02/24  |  עידן יוסף
רופאים קטעו את רגלו של כתב אלג'זירה אבו עמר, לאחר שנפצע מתקיפה ישראלית ברפיח (אלג'זירה). אבו עמר תיעד את הטבח ב-7 באוקטובר ושידר מניר עוז.
+שר האוצר הנחה: משלוחי הקמח לא יגיעו לאונרא
19:36 13/02/24  |  עידן יוסף
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הנחה לא להעביר את משלוחי הקמח המיועדים לאונרא בעזה, ובתיאום עם ראש הממשלה לבחון מנגנון חלוקה אחר שלא יגיע לידי חמאס. סמוטריץ׳: "עכשיו גם העולם יודע שאונרא היא חלק מרכזי במכונת המלחמה של מחבלי החמאס הנאצים. יש קונצנזוס מקיר לקיר בממשלת החירום ובקבינט על הצורך למנוע מהסיוע להגיע לידי חמאס וכך אפעל בתחומי אחריותי".
+נסראללה נגד המתווכים: "נמשיך עד שתיפסק התוקפנות בעזה"
18:26 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מזכ"ל חיזבאללה מאשים את המתווכים בחוסר הוגנות ואומר כי ארגונו מרתיע את ישראל  ▪  צה"ל תקף מטרות של ארגון חיזבאללה בשטח לבנון: בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים בהם פעלו מחבלי הארגון
נאום חסן נסראללה מוקרן בביירות [צילום: חוסיין מלא/AP]
+תיעוד מצלמות במנהרות שבו נראה סינוואר הגיע לידי ישראל
17:56 13/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בסרטון מ-10 באוקטובר נראה סינוואר במצב טוב ועומד על רגליו  ▪  הוא מובל על-ידי אדם נוסף למקום אחר כשעימו כמה מילדיו  ▪  הסרטון נלקח ממצלמות אבטחה שחמאס לא הספיק לפרק
סינוואר. תיעוד מהמחילות
+כלי טיס מאויש מרחוק מסוג "רוכב שמיים" נפל בלבנון
17:50 13/02/24  |  עידן יוסף
כלי טיס מאויש מרחוק מסוג "רוכב שמיים" נפל הלילה (ג') בשטח לבנון בעקבות תקלה טכנית. אין חשש לדלף מידע. האירוע מתוחקר.
+אחי חטופים שמלאו להם 21 יכללו בזכאות למענק
16:57 13/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק מימון הוצאות למשפחות שבויים, חטופים ונעדרים (תיקון מס' 2), התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 12 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים.

הצעת החוק מבקשת להסדיר את זכאותם למענק רבעוני למימון הוצאות של אחים וילדים של חטופים ונעדרים בני 21, שנשללה עד כה עקב תשלומים אחרים שהם או הוריהם מקבלים מכוח חוק התגמולים לבני משפחה, חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה או חוק משפחות חיילים שנספו במערכה, עד גיל 22.

הזכאות למענק רבעוני, שגובהו 21,000 ש"ח, תורחב יותר ותוענק לאחים ולילדים של חטופים ונעדרים בני 18-21, בקיזוז של שלוש פעמים התגמול שמשתלם להם או התוספת לתגמול המשתלמת בעדם לפי החוק האמור, לפי חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) או לפי חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה.

כמו כן הטבות סוציאליות המשולמות לפי הסכמים שנערכו מיום ה-1.1.24 ועד יום 31.3.24 לפי סעיף 9 לחוק הביטוח הלאומי בשל המצב הביטחוני המיוחד, לא יחשבו כהכנסה לעניין כל דין אלא אם נקבע בהם אחרת.
+מצרים: החלה פגישת ראש ה-CIA, ראש המוסד, ר"מ קטר וראש המודיעין המצרי
15:46 13/02/24  |  מירב ארד
לקראת עסקת חטופים? החלה פגישת ראש ה-CIA, ראש המוסד, ראש ממשלת קטר וראש המודיעין המצרי בקהיר.

+בן-גביר לנתניהו: התרופות לא הגיעו אל היעד - עצור את העברת הסיוע ההומניטרי
15:34 13/02/24  |  מירב ארד
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיגר מכתב לנתניהו ודרש לעצור לאלתר את הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה: "התרופות שיועדו לחטופים, לא הגיעו אל היעד - עצור לאלתר את העברת הסיוע ההומניטרי. חמאס שוב הפר הסכם שהובלת. כמה שזה כואב - כך זה היה צפוי. כפי שאמרתי שוב ושוב, מול ארגון טרור נאצי אסור להתקפל ואסור להזיז כל פעם את הקו האדום".
+הסנאט אישר את הסיוע לישראל; עלול ליפול בבית הנבחרים
14:24 13/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
70 סנאטורים משתי המפלגות, כולל 22 רפובליקנים, תמכו בחבילה הכוללת 60.1 מיליארד דולר לאוקראינה ו-14.1 מיליארד דולר לישראל  ▪  יו"ר בית הנבחרים דורש רפורמה בגבול מקסיקו כתנאי להעברת החבילה
שני הבתים ממשיכים להיאבק [צילום: סקוט אפלווייט, AP]
+חילוץ פצועים תחת אש: תיעוד של פלגת הפינוי של חטיבה 7
12:14 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אנשי הפלגה משתתפים בלחימה מתחילת התמרון ופועלים לביצוע חילוץ מהיר ומציל חיים של פצועים תוך כדי לחימה בצפון ובדרום הרצועה
[צילום: דובר צה"ל]
+יש למנוע את המלחמה ברפיח
11:53 13/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
אני כותב מתוך כאב לנוכח מחיר הדמים היקר שאנחנו נאלץ לשלם בפעולה לכבוש עיר, המאוכלסת כיום במיליון וארבע מאות אלף תושבים, שחלק גדול מהם הם פליטים מעזה, הלנים ברחובות העיר
גרים ברחובות העיר [צילום: עבד אל-אחים חטיב/פלאש 90]
+הידרדרות במצבם של הנער ואמו שנפצעו קשה בקריית שמונה
11:32 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בית החולים רמב"ם עדכן כי מצבם קשה אך יציב. לא נשקפת סכנה לחייהם  ▪  חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבי"ח עם חבלות בגפיים  ▪  צה"ל תקף בתגובה באמצעות ירי ארטילרי בלבנון  ▪  ראש עיריית ק"ש: זו מלחמת טיפטופים שאסור לנו לאפשר אותה
[צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
[צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החטופים שחולצו הפתיעו את לוחמי הימ"מ
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
מזכ"ל חיזבאללה, שייח חסן נסראללה, דוחה לפי שעה את היוזמה הצרפתית להפסקת אש והרחקת ארגון הטרור מהגבול. בנאום שנשא (13.2.24) לרגל "יום האסיר" בביירות, ייחס חוסר הוגנות למתווכות, ואמר: "המטרה של המשלחות הזרות היא להגן על ישראל ולאפשר את חזרת הישראלים לבתיהם בצפון". הוא התגאה בכך שהמוני ישראלים עזבו את צפון הארץ.
13/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בידי ישראל תיעוד מהימים האחרונים של יחיא סינוואר במנהרה בח'אן יונס. לצדו של סינוואר נראו אשתו וכמה מילדיו, כנראה שניים או שלושה. בסרטון נראה סינואר במצב טוב ועומד על רגליו. הוא מובל על-ידי אדם נוסף למקום אחר. הצילום שבידי ישראל לקוח ממצלמות האבטחה של חמאס בתוך המנהרות, ובמנוסתו החמאס לא הספיק לפרק.
13/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הסנאט האמריקני אישר ברוב גדול (13.2.24), לאחר דיון שנמשך כל הלילה (שעון וושינגטון), את חבילת הסיוע לאוקראינה וישראל - אך ספק האם היא תאושר בבית הנבחרים. 70 סנאטורים משתי המפלגות (כולל 22 רפובליקנים) תמכו ורק 27 התנגדו - כמעט כולם רפובליקנים; הרוב הדמוקרטי הוא 51 מול 49. החבילה כוללת 60.1 מיליארד דולר לאוקראינה, 14.1 מיליארד דולר לישראל וקרוב ל-10 מיליארד דולר למטרות נוספות (כולל סיוע הומניטרי בעזה ובגדה, לצד טייוואן וחיזוק הודו-פסיפיק).
13/02/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
פלגת הפינוי של גדוד 82 מצוות הקרב של חטיבה 7 מכילה חובשים ורופאים קרביים במילואים ובסדיר הפועלים בחודשים האחרונים בעצימות גבוהה.
13/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
אני חושש לגורלם של 136 בני עמי, הנמצאים בביבים האפלים של המנהרות בעזה בידי קנאי דת מרצחים, העלולים כל יום לקטוף את חייהם. אני חושש לחיי החטופים כשתתקבל ההחלטה להיכנס לעיר רפיח בתקופה של חודש רמדאן.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il