הקרן לעידוד השיווק בחו"ל תעדיף השנה להעניק תמריצים לענפים המסורתיים, הסובלים מירידה משמעותית בביקושים. כך מסר המשנה למנכ"ל משרד התעשיה והמסחר, יוחנן לוי.
שרת התמ"ס, דליה איציק, ציינה כי דווקא בימים אלו ישנה חשיבות לטפח את הענפים המסורתיים, כי הם המעסיקים הגדולים ביותר של חברות כוח האדם.
עם הענפים שייהנו מקידום הקרן יושם דגש בחברות אינטרנט, חברות המפתחות מכירות באמצעות אינטרנט, ובשלב ניסיוני עומדים גם חברות ומפעלים מתחרים ומשלימים שירצו לפעול בתחומים חדשים, ביניהם גם ביצוא.
תקציב הקרן לעידוד השיווק בחו"ל הסתכם בשנת 2001 ב-96 מיליון ש"ח.
בעקבות מאמצי השרה איציק, אישר משרד האוצר את הגדלת תקציב הקרן לשנת 2002 ב-125 מיליון ש"ח.