שוק שירותי ה-IT העולמי צמח ב-6.7 לסך של 607.8 מיליארד דולר בשנת 2004, מסך של 569.6 מיליארד דולר ב-2003, כך עולה מתוצאות מחקר מוקדמות שערכה גרטנר, חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית. הירידה המתמשכת בשער הדולר גרמה להפרזה בגידול, אולם אנליסטים בגרטנר מעריכים שהגידול העולמי הריאלי ב-2004 היה כ-2.2%.
IBM המשיכה להוביל את תעשיית שירותי ה-IT העולמית, עם 7.6% מסך המכירות בעולם. אקסנצ'ר (Accenture) הציגה את הצמיחה החזקה ביותר בקרב שש הספקיות, כאשר הכנסותיה גדלו ב-16.4%
מיקור-חוץ היה המניע לצמיחה ב-IBM וב-HP ב-2004, בעוד שאקסנצ'ר חוותה גידול שווה בשני הענפים - מיקור-חוץ וייעוץ", אמרה קתרין הל, אנליסטית בכירה בקבוצת שירותי ה-IT בגרטנר. "ל-CSC ו-EDS יש, כל חברה לחוד, ריכוז חזק של הכנסות בארה"ב, אשר השפיע על הצמיחה הגלובלית בשתי החברות בשנה שבה הדולר נחלש".
עסקי מיקור החוץ של פוג'יטסו גדלו באזור EMEA, אך ההתאוששות הכלכלית האיטית ביפן, והשפעת הרה-ארגון שעברה החברה באו לידי ביטוי בגידול נמוך במקצת מהממוצע בתעשייה.