אולי זעם הצופים נגד בתי הקולנוע, בייחוד נגד רשת גלובוס גרופ, על אורך הפרסומות המקדימות להקרנת הסרט, הוא זה שהניע את העומדים בראש רשת בתי הקולנוע "לב" ליזום אמנה חדשה בינם לצופים, שתאפשר רק 5 דקות של פרסומות, לא כולל סרטוני בקרוב.
בימים אלו מופצת בבתי הקולנוע של הרשת "אמנה של כבוד", שנועדה ליצור יחסי אמון בין קולנוע לב לצופים. האמנה, ראשונה מסוגה, מבטיחה לשמור על תנאים אופטימליים על-מנת להנעים את זמנם של הצופים ולתת לסרטים ולצופים את הכבוד המגיע להם.
מנסחי האמנה דורשים תמורה, שלא תישמע זרה לאוזניים ישראליות - פשוט לכבות טלפונים ניידים, ותביעה שנשמעת יותר כגימיק שיווקי - לחוות את הסרט בצחוק, בכי, התרגשות והנאה ולהמליץ לחברים...
נוסח האמנה:
הסכם של כבוד
שבין: רשת בתי קולנוע לב (להלן "הקולנוע")
לבין: רוכש/ת כרטיס לבתי קולנוע לב (להלן "הצופה")
היות שבתי קולנוע לב מקרינים את הסרט, על-מנת לגרום לצופה להתרגש, לצחוק, לבכות וליהנות ממנו ולא מגורמים מסיחי דעת, מעצבנים ומטרידים.
הוסכם בזאת כי:
הקולנוע
- לא יקרינו יותר מ-5 דק' של פרסומות לפני תחילת הסרט בפועל.
- לב יקרינו כל סרט בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר.
הצופה
- הצופה יכבה את מכשיר הטלפון הנייד שלו לפני תחילת ההקרנה.
- הצופה יהנה, יתרגש, יצחק ויבכה מהסרט בהתאם לז'אנר וימליץ עליו לחבריו.
על החתום
בתי קולנוע לב