הפרסומת "H&O - מילי אביטל מול המראה", של פרסום באומן בר ריבנאי S&S היא הפרסומת שזכתה במקום הראשון ב-1 בחודש דצמבר (פרסומות חודש אוקטובר). כך עולה (יום ב', 26.12.05) מניתוח שערך מכון המחקר מותגים.
הפרסומת של H&O זכתה ב-81 נקודות, כאשר 31% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.
במקום השני: זכתה הפרסומת "אמריקן אקספרס - דה נירו", של פרסום אוגילבי, ניו-יורק, אדפטציה מקומית - שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה עם 53 נקודות, כאשר 19% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות;
במקום השלישי: זכתה הפרסומת "yes וייטנאם אימפקט - ספיישל סרטים לחג" של פרסום מקאן אריקסון, עם 33 נקודות, כאשר 10% תרומה למותג ו-13% קריאטיביות;
במקום הרביעי: זכתה הפרסומת של "שטראוס אקטימל - יומני היקר", עם 32 נקודות, כאשר 11% תרומה למותג ו-10% קריאטיביות;
במקום החמישי: זכתה הפרסומת של "קפה הילל", עם 30 נקודות, כאשר 11% תרומה למותג ו-8% קריאטיביות;
במקום השישי זכתה הפרסומת של "ביטוח אישי ישיר - סבא", עם 23 נקודות, כאשר 6% תרומה למותג ו-11% קריאטיביות;
במקום השביעי זכתה הפרסומת של "בזק בינלאומי - לא תאמין לאן תגיע", עם 19 נקודות, כאשר 4% תרומה למותג ו-11% קריאטיביות;
במקום השמיני זכתה הפרסומת של "אחת מתשע - הילדה הכי יפה בגן", עם 12 נקודות, כאשר 4% תרומה למותג ו-4% קריאטיביות;
במקום התשיעי זכתה הפרסומת של "פוקס מן - תאונה", עם 10 נקודות, כאשר 2% תרומה למותג ו-6% קריאטיביות;
במקום העשירי זכתה הפרסומת של "S.O.S - חיות", עם 6 נקודות, כאשר 2% תרומה למותג ו-2% קריאטיביות.