"לעומק התודעה", חברה המתמחה בפתרונות תקשורת שיווקיים לקהל בליינים צעיר בגילאי 18-30, השלימה בימים אלה את רכישת פעילות חברת "חלונות פנים". מדובר בחברה שהוקמה לפני שלוש שנים על-ידי דין זהר, והתמחתה במכירת מדיה בחדרי שירותים במקומות בילוי, תחום שבו הפכה למתחרה של לעומק התודעה.
בבעלות חלונות פנים, זיכיונות פרסום בחדרי השירותים של כ- 200 מקומות בילוי. היא התמקדה בפרסום בבתי קפה ופאבים, כאשר לעומק התודעה התמחתה בלב ליבה של סצנת הבילויים: במועדונים ובארים. בבעלותה של לעומת התודעה זיכיונות פרסום ב-300 מקומות בילוי.
חברת "לעומק התודעה" נוסדה בשנת 2003, וכיום בעקבות המיזוג הפכה לזכיין הבלעדי בארץ לפרסום בחדרי השירותים. רכישת פעילות "חלונות פנים" מהווה מענה למפרסמים שצרכניו נמנים אף הם עם הבליינים הצעירים, אך מעדיפים לבלות בבתי הקפה והמסעדות האופנתיות.
בבעלות החברה כיום, זיכיון לכ-3,000 פני פרסום, ובכך מגיעה החברה לחשיפה חודשית כוללת של יותר מ-2.5 מיליון איש.
שווי עסקת רכישת פעילות "חלונות פנים" מוערך בכחצי מיליון שקל. להערכת און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, המנכ"לים המשותפים של לעומק התודעה, המיזוג יעלה משמעותית את הכנסות החברה בשנת 2006.
"שנת 2006 תציב את לעומק התודעה בעמדה של שחקן חיזוק חשוב עבור משרדי הפרסום והמפרסמים המעוניינים להגיע אל ה'מגזר הבלייני'. לאחר ש'מגזר הבליינים' בעט בכל מוסכמות המדיה, הוכיחו הבליינים שמסת הפרסום הפכה שקופה עבורם וזה הזמן שהדיאלוג איתם יהיה בגובה העיניים, בשפתם ובמקומות בהם הם אוהבים להיות", אומר און גולדשטיין.
לדבריו, "היכולת שלנו כיום לפצל את הקמפיין למקומות בילוי מגוונים הופכת את חבילת הפרסום המוצעת כיום למפרסם לאפקטיבית יותר".
בין לקוחות המשרד נמנים: "אסקייפ", "סנו", "ש.שסטוביץ'", "פרוקטר אנד גמבל", "יוניליוור", "גלובוסגרופ", "פרומדיקו", "ניאופרם", "דקסון", "תרימה", "דובק", "טמפו", "חברת הכרם", "דיזל", "TNT", "לי-קופר", , מגזין רייטינג, רדיו תל אביב, זמן אמיתי, משרד הבריאות, סרטי יונייטד קינג, פרופורציה.