המותג דיאט קוקה-קולה יוצא באמצעות משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק, לפעילות אינטרנטית מקורית וייחודית, בהשקעה של כרבע מיליון ש"ח. הפעילות מאפשרת לגולשים ליצור סרטון אישי על הדברים שעושים להם טוב (גם ללא ידע מוקדם בעריכת וידאו).
על-מנת לקחת חלק בפעילות האינטראקטיבית, מוזמנים הגולשים להיכנס לעולם "הדברים הטובים" של דיאט קוקה-קולה, לענות על מספר שאלות ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת ועם ממשק נוח וידידותי למשתמש, ליצור סרטון בהפקה עצמית, שאותו ניתן לשלוח במייל לגולשים אחרים.
אורלי קליין-דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה, "באמצעות הפעילות מוזמנים הגולשים להתחבר לדברים שעושים להם טוב, ליצור סרטון אישי ולהפתיע עימו. הפעילות תומכת בקמפיין הטלוויזיה הממחיש את רגעי ה-feel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים".
כתובת האתר:
[קישור].
המהלך החדש של דיאט קוקה-קולה מאפשר ליצור פסטיבל של סרטים ללא הגבלה.