קבוצת "דנאל כוח אדם וסיעוד" משנה את שמה, בתהליך מיתוג מקיף. החברה תעלה בימים הקרובים בקמפיין תדמיתי תחת הסיסמא: "דנאל משאבי אנוש - עובדים עם חיוך". היקף הקמפיין מוערך בכ-300 אלף דולר והוא יכלול עיתונות ארצית, פרסום בלוחות דרושים ופעילות קידום מכירות. כמו כן, ימותגו כל סניפי החברה בהתאמה לקמפיין המיתוג החדש.
לדברי סמנכ"ל השיווק והפרסום של דנאל, דפנה אדיר, "שינוי התדמית נובע ממחקר מקיף שנערך ואשר העלה את הצורך להתמקד בתג החברה משאבי אנוש המתווסף לשמה של דנאל, וזאת על-פי התפיסה, כי מדובר בהעסקת הון אנושי ולא רק בכוח אדם".
לדבריה, "מבין כל חברות משאבי האנוש הפועלות כיום בישראל, דנאל, שהיא האחת החברות המובילות בתחומה, היא החברה היחידה הנסחרת בבורסה כחברה ציבורית. עובדה זו מחייבת אותה יותר מכל חברה אחרת בתחום העסקת כוח אדם, להיות אמונה על ערכי שקיפות מלאה, מילוי כל חוקי העבודה הקיימים ועמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר של בקרת איכות".
אדיר מוסיפה, כי "סיסמת הקמפיין מדגישה את ההבטחה של החברה ללקוחותיה ולעובדיה, לא רק לעבוד בשקיפות מלאה, אלא גם ובעיקר להיות חברה הוגנת, המעניקה לעובדיה את התנאים המגיעים להם ומאפשרת סיבה אמיתית לבוא לעבודה עם חיוך".
הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום מורדי-גורן, פיתח שפה ייחודית המזוהה על-ידי כובעים שונים של בעלי מקצוע, המייצגים את מגוון העובדים, מגוון הקריטריונים והפתרונות ש"דנאל משאבי אנוש" מציעה ללקוחותיה. החיוך האדום המתלווה לכל כובע, אומרים בחברה, "מייצג את העובד הנהנה מתנאים ומשכר הוגנים ביותר ולכן, כדי לשים דגש על מחויבות זו, הוא מופיע מהיום גם בלוגו החברה".
קבוצת דנאל נוסדה בשנת 1974 על-ידי אדיר יהושע ז"ל כחברה המעניקה שירותי כוח אדם. החברה, מציעה היום מגוון רחב של שירותים בתחומי כוח האדם, הסיעוד והביטוח. דנאל, הינה אחת מהחברות המובילות בתחום כוח האדם, והחל משנת 1992 הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה. החברה פרוסה ב-31 סניפים, המעניקים שירות לכ-2,000 חברות בכל רחבי הארץ.