חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל החלה לשווק את אחת ממכוניות הדגל של היצרן הצרפתי בישראל - פיג'ו 207. על-מנת להדגיש את הייחודיות של ה-207 החדשה פותח קונספט פרסומי חדש ומעניין שעיקרו שילוב בין המכונית החדשה לעולם האופנה.
הרעיון בבסיס הקמפיין היא ההצהרה - הרכב שלך אומר מי אתה. רכב כיום הוא לא מוצר צריכה פונקציונאלי, אלא אביזר לייף-סטייל לכל דבר.
הקונספט יכלול מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, פרסום באינטרנט, פעילות קידום מכירות. הקמפיין על כל פעילויותיו יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, ויעלה ביום ו' 29.6 בעלות מדווחת של כמיליון דולר
על מכוניות אופנה וכל השאר
הקמפיין הייחודי יכלול מודעות בעיתונים, שלטי חוצות ופרסום באתרי האינטרנט המובילים בהם נראית המכונית על-רקע ויז'ואל עיצובי השואב השראה מעולם האופנה, תחת הכותרת: "Peugeot 207 - The New Top Model". במקביל לכך צפויה פעילות קידום מכירות אינטנסיבית.
"פיג'ו 207 מיועדת לאנשי לייפסטייל, לאנשים המפרגנים לעצמם ומחפשים ערך מוסף בכל מה שהם עושים וצורכים", מסבירה סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בחברת דוד לובינסקי. "מדובר באנשים, אשר גם ברכב שלהם מחפשים סגנון, עיצוב, נוחות ונוכחות. הם לא מחפשים קופסה שתוביל אותם פונקציונאלית ממקום למקום אלא רכב שאפשר להתרגש ממנו. הקמפיין הפרסומי פונה לקהל יעד זה, ומדגיש באופן בולט את ערכי המותג המאפיינים את פיג'ו: אסתטיות, דינאמיות, ביטחון וחדשנות".
"הסיסמא The New Top Model פועלת בדו משמעות: מחד, מבטא את המטרה להיות המודל המוביל בסגמנט הסופר מיני ומאידך מבטא את היופי והאסתטיקה של הרכב. השפה הפרסומית שנבחרה, היא שפה גראפית מתפתחת, שאינה שכיחה בקטגוריית הרכב והיא מתקשרת בסאב-טקסט את היופי והחדשנות המאפיין את הרכב".
צוות הקמפיין:
מנהל קרייאטיב: אדם בני
ארט: יוסי ברגר
אסטרטגיה: נטלי נחשוני
סופרוויזרית: מיה כהן
תקציבאית: ענבר פוגל-זוארץ
מנהלת מח' אסטרטגיה - נעה שלח
אינטראקטיב:
סופרווייזר - אידו זריני
מנהל קריאייטיב - בעז הלחמי
קופי- מאיר אוחנה
קד"מ - אלון דחב"ש