בימים אלו קבוצת "גיל-עד תקשורת" משלימה תהליך מיזוג עם חברות הבת של יפית גרינברג ומעתה תקבל את שמה החדש "G מדיה גרופ".
החברה החדשה שקמה בימים אלו תכלול את החברות: "גיל-עד תדמית -מיתוג ויח"צ ", משרד הפרסום ג. קיד & Young המתמחה בשיווק לצעירים.
Light Big Big - חברה לתקשורת חזותית המתמחה בייצור פתרונות מדיה ויזואליות, חברה לשיווק "גרילה" ותוכן שיווקי- "וויז אפקט",חברת האינטארקטיב-G PEOPLE המתמחה בבניית ממשקים חווייתיים וחברת TRM - חברה לרכש מדיה.
החברה החדשה תוחזק בבעלויות שוות על-ידי ג.יפית תקשורת ועיתונות בבעלות יפית ואיל גרינברג ו"גיל-עד" מדיה גרופ בבעלות של גילי כהן ומשפחת לובושיץ.
איל גרינברג וגילי כהן יתפקדו כמנכל"ים משותפים של הקבוצה.
לדברי גילי כהן: "מדובר בהחלטה אסטרטגית של איחוד שתי קבוצות מצליחות שהוכיחו עצמן כל אחת לחוד, להתמזג לפעול יחדיו ולהפוך לשחקן בולט ומרכזי בתחום השיווק והמדיה".
אייל גרינברג מוסיף: "בין הלקוחות הבולטים של הקבוצה: "שופרסל", "סקאל", "טמפו", "השרות הבולאי","קופת חולים כללית", "קוסמופארם","דובק","אילנית צעצועים", הערוצים:"הופ","ריאלטי טי וי",הולמארק","האקסטרים",רשת קפה הילל".