אס סי ג'ונסון ישראל עולה בימים אלה בקמפיין טלוויזיוני חדש למותג המוביל של החברה רייד (Raid). "רייד" מוביל בעולם את קטגוריית קוטלי היתושים והחרקים. המותג שנכנס לפעילות בישראל לפני כ-8 שנים מוכיח שנה אחר שנה עליה עקבית ורצופה בקטגורית קוטלי החרקים והיתושים.
לדברי יעל ארצי, מנכ"לית בפועל של אס סי ג'ונסון ישראל, הקמפיין הנוכחי מתמקד ברייד נוזל חשמלי תחת הסיסמא: "לילה שקט ללא יתושים" הוא מדגיש את העובדה כי המוצר משחרר חומר פעיל ודוחה יתושים למשך כל הלילה.
לדברי ארצי, הקמפיין מציג מצב מוכר מחיי היום יום שלנו - גבר המצויד בפנס ראש ונעל הרודף אחרי יתוש מעצבן באמצע הלילה בחדר השינה. לרגע הוא חושב שתפס את היתוש ומעיף את הנעל לכיוונו, אלא שהיתוש החמקמק נמלט והתמונה עליו הוא עמד - נופלת ונשברת! רייד נותן פתרון יעיל יותר ומעייף פחות - פשוט מחברים את רייד נוזל חשמלי לתקע - החומר הפעיל משתחרר כל הלילה ומעניק לילה שקט ללא יתושים!
קמפיין הפרסום נועד בין השאר לחשוף את הצרכן למשפחת המוצרים של רייד המספקת מגוון פתרונות יעילים להיפתר ממעופפים, גו'קים ומנמלים ולתמוך בפעילות השיווקית של החברה הממוקדת בגידול נתח השוק ובביסוס נוסף של מעמדו של המותג בשוק.
קמפיין הפרסום הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB, בהיקף של 3 מיליון ₪.
קרדיטים:
מנהל מדיה: ליאור הדרי
תקציבאית: שירה נועם
מפיקה: גליה טלנר