חברת MIDIAHOUSE מקבוצת אינפומושן החלה למכור חבילות פרסום למפרסמים לקראת השידורים המרכזיים לחגיגות יום העצמאות ה-60 למדינה שישודרו בערוץ 1.
המשביר החדש לצרכן נותן החסות הראשי שיופיע בכל השידורים המרכזיים בסימן 60 שנה למדינה עם המופע המרכזי של גדי סוקניק, חידון התנ"ך ופרס ישראל.
המשביר החדש לצרכן רכש חבילת חסויות הכוללת 16 תוכניות במהלך שידורי יום העצמאות בהיקף כולל של 100,000 ₪ במחירי מחירון.
במקביל חברת MIDIAHOUSE מקבוצת אינפומושן משווקת בימים אלו חבילת ספיישל לקראת גמר גביע המדינה בכדורגל שישודר ב-13 במאי 08' בו ישחקו הפועל ת"א נגד בית"ר ירושלים שצפוי להגיע לאחוזי צפייה של 25% בממוצע.
"התחלנו את שיווק החבילות לפני כשבוע ימים בלבד ולשמחתנו יש תגובות חיוביות, המפרסמים מחפשים אירועי מדיה מגוונים כדי לקבל ערך מוסף לחברתם ולקבל מגוון רחב של צופים במיוחד לקראת שידורי יום העצמאות, גמר גביע המדינה, האירווזיון ואולימפיאדת בייג'ין", כך הסבירה תמי חזני מנכ"ל MIDIAHOUSE המשווקת בלעדית חסויות ותשדירי שירות לערוץ 1.