"מגה בעיר" יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, בעלות כוללת של 1,750,000 ש"ח.
קמפיין חדש ומרגש ל"מגה בעיר" בבימוי יורם עבר הדני. הקמפיין בא לחזק את יתרונות "מגה בעיר" שהביאה את המחיר הזול ביותר, קרוב לבית.
לדברי רות שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ: "בסקר גיאוקרטוגרפיה האחרון עולה כי 96% מהציבור נחשף ומכיר את המותג "מגה בעיר". מדובר בהישג יוצא דופן בהיקפו שכן תוך פחות משנה הפכה "מגה בעיר" לחלק בלתי נפרד מתרבות הצריכה של כל בית בישראל...".
הקמפיין ישודר החל מיום ב' הקרוב למשך 10 ימים בערוצים 2, 10, 9 ו-24.