מימון ישיר, המציעה אשראי חוץ בנקאי, מרחיבה את סל השירותים ומציעה "הלוואה לכל מטרה" עד לסכום של 80000 שקלים ללקוחות ביטוח ישיר. ההלוואה תינתן ללקוחות המעוניינים לשפץ את ביתם, לטוס לחו"ל, לכיסוי חריגת האשראי ולכל מטרה אחרת. ההלוואה תינתן ללקוחות ביטוח ישיר בעלי ותק של שנה ויותר. ההלוואה תינתן ללא ערבים וללא צורך בביטחונות.
לדברי שרון בן עזרא, סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר, "לאחר שתפסנו מעמד מוביל בתחום האשראי לרכישת רכב, אנו מרחיבים את פעילותנו לתחומי אשראי נוספים. בשלב זה נהנים מהשירות לקוחות של ביטוח ישיר ובהמשך בכוונתנו לספק לכלל הציבור מגוון רחב של מוצרי אשראי בתנאים אטרקטיביים, במהירות וביעילות". הקמפיין ימשך כחודש ויכלול רדיו ועיתונות בתקציב של כ-40,000 דולר.
מימון ישיר, מקבוצת ביטוח ישיר, הינה חברה המציעה אשראי צרכני במטרה לתת מענה למכלול צרכי האשראי של הפרט ומשפחתו. בשלב הראשון מתמקדת החברה בפעילות בתחום האשראי לרכב. מימון ישיר מספקת מענה לכל צורך של הלקוח ומאפשרת רכישת רכב תוך התאמת התשלום החודשי ליכולת ההחזר שלו.
קרדיטים:
משרד פרסום: ברוקנר-נטע-יער;
מנהל קריאייטיב: עופר יער;
סופרוויזר: כרמית אילוז;
תקציבאית: יוליה קוטלובסקי;
מדיה: יוניברסל.