חברת מחסני תאורה תעלה השבוע, בקמפיין פספוסים עם פרזנטור הרשת, מיקי בוגנים.
לראשונה, נערך בארץ קמפיין המציג פספוסים אותנטיים, שצולמו במהלך הפקת סרטי פרסומת. מדובר בשישה פספוסים שונים של בוגנים אשר צולמו בעבר.
הקמפיין, שנערך על-ידי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד נאמד בתקציב כולל של 2.5 מיליון שקלים, כולל: סרטוני טלוויזיה שישודרו בערוץ 2 וערוץ 10, קמפיין אינטרנט ומודעות בעיתונות יומית. כמו-כן, יערך מסע קידום מכירות רחב בסניפי הרשת ורצפות המכירה יקושטו בפוסטרים של מיקי בוגנים.
הקמפיין, נערך לרגל מבצע של עד 70% על כל גופי התאורה מקולקציית 2008 והוא ישודר במשך חודש וחצי. במסגרת הקמפיין, יוצגו מאות פריטים מקולקציית 2008, של מעצבי על מאירופה והמזרח הרחוק.
לאחרונה, עלה קמפיין רחב עם איש הטלפתיה אורן זריף, לרגל השקת הנורה החסכונית של המותג סילבנייה. איציק חיימוב, מבעלי מחסני תאורה מסר כי בסוף שבוע האחרון עלה הסרט עם זריף והרשת מכרה למעלה מ-25,000 נורות סילבנייה, לעומת 5,000 נורות שנמכרו שבוע לפני כן.
רשת מחסני תאורה נמצאת בבעלות האחים נרי ואיציק חיימוב. הרשת מונה 35 סניפים ברחבי הארץ. תקציב הפרסום השנתי של מחסני תאורה נאמד בכ-13 מיליון שקלים.