תחרות פרסי האפי משיקה בימים אלה קמפיין פרסומי חדש. לניהול הקמפיין נבחר השנה משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין DRAFTFCB. הקמפיין יתבסס בעיקר על מודעות בעיתונים.
במודעת הפרסום מצהירים מנהלי התחרות על חשיבותה של האפקטיביות בפרסום, במיוחד לאור המשבר הכלכלי. "המצב לא משהו (בלשון המעטה) ונורא חשוב להיות מעשיים. בקיצור, דווקא עכשיו כשהמיתון כבר כאן וכולנו בלי יוצא מן הכלל מרגישים אותו, אפקטיביות היא מילת המפתח" - אומרת המודעה.
אושיק רושינק, מנהל לקוחות במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטין, אומר: "המודעה מזמינה את אלה שהביאו השנה תוצאות. בתקופת מיתון זה חשוב יותר מרק לייצר קריאטיב חזק".
פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, מוסיפה ש"אנחנו יודעים שתקציבי הפרסום מקוצצים באופן משמעותי בתקופות קשות אלה. ודווקא בגלל זה - החשיבות של האפקטיביות והחתירה לתוצאות נראות לעין היא חשובה במיוחד. אנחנו שמחים לגלות שגם בעת המיתון לא נפגע שיעור ההרשמה לתחרות".
תחרות פרסי האפי (Effie Awards), המנוהלת על-ידי המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום, הושקה לפני כחודשיים עם גזי קפלן, יו"ר התחרות הנכנס. טקס הכרזת הזוכים יתקיים ביוני 2009.
רקע: תחרות פרסי האפי היא תחרות בינלאומית יוקרתית, שניגשות אליה החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. כיום היא נערכת בכ-35 מדינות בעולם, ומתקיימת במספר קטגוריות: מוצרי מזון; מוצרי צריכה; מוצרי צריכה לא מתכלים; פיננסים ושירותים; תקשורת, מדיה ומחשוב; מגזר ציבורי ואחריות חברתית. כמו-כן, מחולקים במסגרת התחרות פרס "אפי פלטינום" על אפקטיביות לאורך זמן ופרס "גרנד אפי", אלוף האלופים, מהלך השיווק והפרסום של השנה.
קרדיטים למשרד הפרסום:
סמנכ"ל קריאטיב: קובי ברקי;
ראש צוות קריאטיב: ליאת צור;
ניהול לקוח: אושיק רושינק;
תקציבאית: טלי בן דעת;
קופי: מעין קרניאל;
ארט: אלדד לוי.