חברת טל סחר המתמחה בייצור ושיווק דודי שמש, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום המופק על-ידי חברת פוזישיין מדיה, בהיקף של מיליון וחצי שקלים, תחת הסיסמא: "טל סחר - דוד השמש שחוסך לכם בכל מקלחת".
הקמפיין מדגיש את החיסכון באנרגיה באמצעות טכנולוגיה חדשה, ציפוי פויליטון, המשפר את שמירת חום המים בדוד בכ-25%, ומפחית באופן ניכר את צריכת החשמל במאות שקלים בשנה.
הקמפיין כולל: חסויות תחזית מזג האוויר בערוץ 2, ערוץ 10, וערוץ 9, רדיו אזורי ושילוט על גבי אוטובוסים.
לאחרונה סיימה החברה את הפיתוח הטכנולוגי: בהשקעה של למעלה מחצי מיליון שקלים.