רשת המשביר לצרכן מרחיבה את פעילותה בתחום המתנות ומשיקה לרגל החגים כרטיס גיפט קארד נוסף בצבעוניות של אדום וזהב, בשיתוף פעולה עם חברת לאומי קארד. הכרטיס החדש מיועד ללקוחות וצרכנים פרטיים לעומת כרטיס הגיפט קארד הכחול המותאם בתנאיו לשוק העיסקי.
כרטיס ה"גיפט קארד פלוס" יקנה למשתמש בו את כל ההנחות הקיימות ברשת ובנוסף חידוש, הכרטיס יכלול גם את הנחות של חברי המועדון. כרטיסי "הגיפט קארד פלוס", נטענים מראש בעמדות הרכישה בסניפים בסכומים של החל מ-50 שקלים ועד 1,000 וניתנים למימוש ורכישה ב-33 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ.
לדברי אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן: "ההחלטה להשיק כרטיס גיפט קארד נוסף נבעה מהרצון להעניק לצרכן הפרטי מגוון רחב של מתנות אטרקטיביות מעולם הבית, האופנה, הקוסמטיקה, הטיפוח והתכשיטים במיוחד לרגל החג, בשילוב האפשרות לממש את הכרטיס גם על המבצעים העמוקים הניתנים בלעדית לחברי מועדון הרשת".
לדברי קפלינסקי: "הגיפט קארד פלוס", מהווה פיתרון יצירתי כמתנת חג אולטימטיבית, לשני הצדדים, לזה שמעניק את המתנה וגם לזה שמקבל אותה.
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על-ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 33 סניפים ברחבי הארץ, הממוקמים על שטח כולל של כ-95,000 מ"ר. לרשת מגוון מוצרים שונים: אופנה, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, תכשיטים, מוצרי חשמל ועוד.