|   15:07:40
  רן רהב  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

חצי מליון כדורי ים לחופש הגדול...

- הודעה מטעם גלידת שטראוס
27/06/2004  |   רן רהב   |   הודעות כלליות   |   תגובות

חצי מליון כדורי ים לחופש הגדול...

גלידת שטראוס תכריז באופן רשמי על פתיחת החופש הגדול ב-1.7.2004, בחלוקה של למעלה מחצי מליון כדורי ים ביום אחד בחופי הים ברחבי הארץ עם הסיסמא "Summer Is Here".

רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום "בתרבות המודרנית אנשים מחפשים רגעים קטנים ומיידים של הנאה ואושר ואנחנו בעולם הגלידות, רואים עצמנו כמותג שתפקידו לרגש, לשמח ולהעצים את תחושת החופש והקיץ".
זהר הוסיף כי החלוקה של למעלה מחצי מליון כדורים בחופי הים ברחבי הארץ, בהשקעה של למעלה ממיליון ש"ח, תתבצע בהפקת טרגט מרקט.

הפעילות תלווה בקמפיין טיזרי שיעלה בערוצים 2 ו-10, עיתונות ורדיו החל ממחר עד ליום החלוקה.

על פעילות חלוקת כדורי הים

בהמשך להשקה המחודשת והמוצלחת של מותג הלב (ה-Power Brand) ב- 2003 תחת אסטרטגיה של FUN, החליטה השנה גלידת שטראוס להעביר את תחושת ה- FUN לאזרחים ביום חגיגי אחד, שהנו המעבר לחופש והפתיחה הגדולה של הקיץ באמצעות חלוקה של סמל הקיץ - למעלה מחצי מליון כדורי ים צבעוניים, עם הבשורה "Summer Is Here".

מאות אלפי כדורי הים יחולקו תוך 24 שעות בחופי ים ברחבי הארץ ויעניקו רגע אמיתי של FUN לקראת היציאה לחופשות הקיץ ולחופש הגדול.

בחברת גלידת שטראוס, הנמצאת בבעלות משותפת של חברת יוניליבר העולמית ומשפחת שטראוס (51% יוניליבר ו-49% שטראוס), חיפשו השנה את הדרך הטובה ביותר לחזק את ערכי המותג המדברים על Summer Feeling - כלומר, תחושת הקיץ של כייף, חופש, ים, שמש, והרבה גלידה.

בשלב הראשון הגדירו בגלידת שטראוס את שלושת הממדים שיגדירו את הפעילות: הזמן - היום שמסמל את המעבר לחופש ולקיץ ה"אמיתי" גם אצל הילדים וגם אצל הגדולים.

המקום - חופי הים שמהווים מקום אולטימטיבי לתחושת הקיץ, הכיף והחופש.

והמסר - "Summer is here" תחושת הקיץ כסמל לחופש ולכייף שנותנת רגעים של FUN בדיוק כמו הגלידה.

השלב הבא היה מציאת הסמל שיעביר את המסר (תחושת הקיץ). הפריט הטבעי ביותר שניתן היה לחלק היה שלגון גלידה, אולם גלידת שטראוס החליטה לפעול בצורה מקורית וחדשנית ולחלק כדורי ים בצבעי הלוגו (אדום, כתום וסגול) עם המסר "The Summer Is here". כדורי הים ייצרו בחופי ישראל חגיגה צבעונית ושמחה - "פשוט להעניק רגעים קטנים ומיידיים של Fun", הוסיף זהר. "בחרנו לחלק כדורי ים ולא גלידה גם כדי לצור חגיגה צבעונית בעיניים לכל מי שיגיע לחופים, וגם כדי להעניק חוויה מתמשכת ולא חד פעמית. בנוסף, הפעילות מחזקת את ערכי מותג הלב שהם הרבה יותר מרק גלידה".

הוצאתו לפועל של הקמפיין כרוכה גם בהיערכות לוגיסטית מיוחדת וחסרת תקדים, זאת במטרה להגיע ביום אחד בלבד לכל חופי הארץ עם למעלה מחצי מיליון כדורי ים צבעוניים ומנופחים ! שיעבירו לעם ישראל את תחושת הקיץ המהנה ואת חווית המותג.

במהלך אחד הכנסים של יוניליבר בחודש האחרון בו הציגה גלידת שטראוס את תכנית הפעילות הנ"ל, גילו בגלידת שטראוס כי באופן מקרי לחלוטין גם ביוניליבר הולנד נעשתה פעילות זהה בשנה שעברה, כאשר ב - 21/6, היום הארוך בשנה, חילקה יוניליבר עשרות אלפי גלידות וגלויות תחת המסר "The Summer Is Here" והמחשבה כי חברות שונות במדינות שונות הגיעו לאותה הפעילות רק חיזקה את הרעיון כי זוהי הפעילות הנכונה להעברת אסטרטגיית המותג.

גלידת שטראוס משקיעה מדי שנה בפעילות Brand Activation אחוז נכבד מהפעילות השיווקית במטרה לשמר את הקשר הרגשי עם הצרכן.

לדברי זהר "יותר ויותר חברות מבינות כי הקשר הרגשי עם הצרכן לטווח הארוך נבנה באמצעות קשר ישיר בין החברה לצרכנים, על כן, משקיעה גלידת שטראוס משאבים רבים ליצירת קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הצרכנים, מעבר להשקעה במדיה המסורתית".

תאריך:  27/06/2004   |   עודכן:  27/06/2004
רן רהב, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קמפיין פרסום חדש לחברת "תמי 4" - "בר חכם וקטן"
יפאורה תבורי גאה להציג:
ביה"ס "חשיפה" של האוניברסיטה הפתוחה מציע לראשונה בעולם התקשורת קורס מדיה דיגיטלית אינטראקטיבית
קומטאץ' חתמה על חוזים חדשים עם מוסדות השכלה גבוהה ברחבי העולם
רשת "קרביץ" מתרחבת:
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il