קמפיין פרסום חדש לחברת "תמי 4" - "בר חכם וקטן"
תקציב הקמפיין להשקת תמי בר Family החדש - תמי בר Family כ-3 מילון שקל לאחר השקה בפיתוח המוצר של 5.5 מיליון שקל.
חב' "תמי 4", חברת המים המובילה, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לקראת השקת התמי בר החדשני והמהפכני לבית - "תמי בר Family" בקמפיין פרסום עם הסיסמא: "תמי בר FAMILY בר חכם וקטן". הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות, ומוערך בתקציב של כ-3 מליון ש"ח.
תסריט הטלוויזיה מבוסס על שני ילדים קטנים בני 4 ו-6 המבצעים קסמים עם תמי בר החדש , הלקוחים מסצנות של הסרט הארי פוטר.
כאשר הילד הגדול שואל את הילד הקטן אם הוא רוצה להיות קוסם ואז הוא לוחץ על כפתורי תמי בר החדש תוך קריאת הקסם: "הוקוס פוקוס בילי בוקוס חת שתיים תן לי מים".
שהילד הקטן פותח את עיניו, הוא רואה שהמים מהבר נמזגים באופן אוטומטי לתוך הכוס וזרימת המים נפסקת בדיוק על שפת הכוס המלאה. תוך כדי שהילד הקטן מתבונן בעניים פעורות בקסם, קורא לעברו הילד הגדול: "עכשין אני אשתה ואתה תיעלם".
קרדיטים:
בימוי התסריט - שחר סגל
משרד הפרסום - אדלר חומסקי ורשבסקי
מנהל לקוח - עדנה מאור
סופרווייזרית - רויטל שימחי
מנהל קריאטיב ראשי - אורי לברון
מנהל קריאטיב - יניב קציר
ארט - ערן טלמור
קופי - אריאל אילין
מפיקת משרד - אורלי פוקס