רבקה זהבי פורצת לתחום האופנה בקמפיין חדש בעלות מדווחת של $100,000 ומעלה את אופנת תוספות השיער והפיאות על ראש שמחתנו!
תוספות שיער ופיאות הפכו בתקופה האחרונה מאביזר המיועד לכסות על פדחת מבהיקה או שיער בעייתי, לאביזר אופנתי מן השורה הראשונה המונח גם על ראשים המתהדרים ברעמה טבעית למהדרין. תוספות השיער והפיאות מככבות כבר מזמן על מסלולי תצוגות האופנה, בתיאטרון, ועל המסכים (הקטן והגדול) אך מעתה הן כבר פריט חובה בכל גרדרובה נשית המכבדת את עצמה.
הופעתן של תוספות השיער והפיאות במסגרת תוכניות טלוויזיה עתירות רייטינג כמו "סקס והעיר" והעובדה כי רשימת הסלבס העושים שימוש בפיאות כמו בלבוש ותכשיטים מתארכת והולכת רק מעניקה גושפנקה לכל מי שחפצה במראה "הורס" במהירות ומחפשת גיוון והתחדשות לרוץ ולקנות אחת. מי שאחראית על הטרנד החם הזה בארץ היא רבקה זהבי, הכוהנת הגדולה של אופנת תוספות השיער והפיאות בישראל שלאחרונה החלה לקדם את הפיאה כאביזר אופנתי במסגרת קמפיין בו הושקעו כ-100,000$.
הקמפיין יכלול מספר ימי צילום אופנתיים עם שחקניות ודוגמניות מובילות. ליום הצילום הראשון הגיעו דנה דבורין וקרן שלימוביץ' שזמן רב לפני הצילומים כבר גילו את הפלא השעיר ומקפידות להפציע מדי פעם במראה חדש ומפתיע. באמצעות הקמפיין מתכוונת זהבי להרביץ בבנות ישראל את האופנה החדשה שאת שאר העולם כבר השעירה.
הקמפיין ילווה ביח"צ, שילוט חוצות, טלוויזיה מגזרית (רוסית) ופרסום נקודתי ע"י חברת תכנון ורכישת המדיה - "טופ מדייה".