בית "ברברי" מעלה בישראל קמפיין פרסום בהיקף של כ-900 אלף ש"ח המלווה את השקת הבושם החדש לגבר "ברברי בריט".
בית האופנה הבריטי ,"ברברי", יוצא בקמפיין פרסום מיוחד לרגל השקת הבושם החדש לגבר - Burberry BRIT MEN בהיקף של כ-900 אלף שקל.
הקמפיין, בהפקה פרטית של בית ברברי, יכלול פרסום ב-300 שלטי חוצות ברחבי הארץ, מודעות בירחונים מובילים לגברים ונשים, עיתונות רוסית ומגזינים יוקרתיים.
כוכב הקמפיין הוא השחקן הבריטי יו דנסי אשר כבש את המסך בסרט "המלך ארתור" בו גילם את סר גלאהד. יו דנסי, בוגר האוניברסיטה היוקרתית "אוקספורד" מבטא במראהו הייחודי את הגבר המשתמש ב"ברברי בריט" - נינוח, בטוח בעצמו, בעל אהבה לאמנות ומוזיקה ורוח משוחררת. הסגנון האופנתי שלו אלגנטי באופן טבעי ללא מאמץ.
הקמפיין, שצולם על-ידי צלם האופנה המוביל, מריו טסטינו, מייצג את הגבר החדש והנון שלנטי של ברברי. עניבתו רפויה על גבי חליפת פסים אלגנטית של ברברי, יושב בניחוחות לפני מכוניתו - אסטון מרטין קלאסית משנת 1968, פניו לעתיד אך הוא מודע לעבר.