להשקת קולקציית הקיץ תחת הכותרת: "התשוקה למשקפים" בהשקעה של 1.5 מיליון שקלץ
רשת אופטיקנה יוצאת במסע פרסום רחב להשקת קולקציית קיץ 2005, תחת הסיסמא "התשוקה למשקפיים". הקמפיין נאמד בתקציב כולל של 1.5 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי והוא כולל סרטון פרסומת שישודר בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24.
הסרטון מתמקד בבחור הנמצא במצפה תת ימי מסביבו דגים קטנים וגדולים, הוא מקניט דג גדול הנראה ככריש, מתרומם מעל האקווריום הענק ופתאום נופלים משקפיו. הבחור אינו מוותר על המשקפיים, נכנס לאקווריום נלחם על המשקפיים ויוצא מרוט אך מרוצה!!! כאשר המשקפים בידיו.
לדברי מאיר רסין, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "הסרטון הינו הפתיח הרשמי לתהליך המיתוג שעברה הרשת בשנה האחרונה, בהם הוחלף לוגו החברה, שופצו החנויות, ומדי העובדים שונו".
עוד מסר רסין כי: "מעתה כל לקוח שייכנס לרשת אופטיקנה יחוש חווית קנייה מושלמת. כל מוכרי הרשת ירכיבו את קולקציה החנות כן שהלקוחות יוכלו להתרשם".
לדבריו: "התשוקה למשקפיים לא רק סיסמא, אלה מסר אותו אנו מעבירים לכל לקוחותינו שמשקפיים אינם יותר רק צורך, אלה פריט אופנה לכל דבר. בנוסף לסרטון תערוך אופטיקנה מסע קד"מ רחב הכולל שי בכל קנייה באחד הסניפים וקטלוג אופנה של הקולקציה החדשה יחולקו בכל קנייה".
קרדיטים
שחקן - יותם ישי
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב - צור גולן
ארט דירקטור - יריב טוויג
קופי - עמית גל
סופרוויזר - שירות רונה
תקציבאית בכירה - קרן ימיני
תקציבאית - מיטל קאופמן
פלנרית - הלה תמיר
מפיקת משרד - שירה רובס
במאי - רני כרמלי
מפיק - קדישזון הפקות
מוסיקה - עופר מאירי