Websense Media זכתה בתקציב הפרסום של קבוצת קרסו באינטרנט בהיקף של 300,000 דולר.
חברת האון ליין Websense קיבלה את תקציבי הפרסום באינטרנט של קבוצת קרסו המשווקת את מותגי ניסן ורנו בישראל בהיקף של 300 אלף דולר בשנה. עד עתה טופל בחברה רק תקציב ניסאן, והשנה יצטרף אליו גם תקציב רנו.
ניסו לרדן, סמנכ"ל השיווק של websense, אומר ש-Websense Media, חברת האינטראקטיב של Websense, מספקת מענה מקצועי המשלב מיומנויות טכנולוגיה, קריאיטיב ומדיה מתקדמות. בשונה מחברות אינטראקטיב רגילות, Websense Media נעזרת בתמיכה טכנולוגית ענפה של החברה-אחות Websense Technologies.
"בנייה נכונה של קמפיינים באינטרנט אינה אפשרית ללא הבנה מעמיקה של המדיום הזה", אומר לרדן. "התפיסה המובילה אותנו היא שאינטרנט אינו רק כלי שיווקי אלא פלטפורמה המאפשרת ללקוח להפוך את הרשת לאפיק הכנסות משמעותי ורווחי. זאת, אם יודעים איך לרתום את הטכנולוגיה לטובת המטרות העסקיות והמסרים הפרסומיים של הלקוח".
הילה אראלי מנהלת תחום מחקר ואינטרנט של קבוצת קרסו, אומרת ש- Websense הוכיחה יכולות טכנולוגיות והבנת מדיה מצוינת, ולכן הוחלט בקבוצה להעביר אליהם גם את תקציב רנו.
Websense - Creating On line היא חברת אינטרנט המתמחה בפיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק המספקת ללקוחותיה פתרונות מסחריים באינטרנט ומשלב מיומנויות טכנולוגיה קריאיטיב ומדיה. מאז הקמתה בשנת 2000 על-ידי קטי יופה וניסו לרדן, websense מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות און ליין והתאמתן ליעדי הלקוח ברשת. מודל העבודה הייחודי של Websense עם לקוחותיה, הופך את האינטרנט לאפיק הכנסות רווחי באמצעות הטכנולוגיה.
בין לקוחות Websense: ישראייר, יוניליוור, מכללת לסלי, יוניטל, אשת-טורס, סרטי שפירא, חברת "ליסקאר", רשת שרתון, המרכז הרפואי הרב תחומי, מרפאות "עיניים", Lyvent, רשת דיסק קלאב, מרפאות OR ועוד...