בנק דיסקונט החל לשלוח ללקוחותיו הודעות דואר בתצורה חדשה, המאפשרת להם לקבל במרוכז את כל המידע הדרוש להם בדרך נגישה וידידותית.
הודעות הדואר האלה הן תוצר ראשון, שבו מיושמת התפיסה של פנייה אל הלקוחות בשפה נהירה ופשוטה באמצעות מבנה אחיד של הודעות בכל נקודות המגע עם הבנק - בדואר, במשוב, באינטרנט ובסניף. במהלך 2006 ייושם בהדרגה כל השיפור המוצג.
העיצוב החדש, במבנה קבוע שיופיע בעל הערוצים, שהוא ידידותי מאוד, קל לקריאה וצבעוניותו נעימה, נעשה במסגרת מהלך גדול יותר של שדרוג ההודעות היוצאות מן הבנק אל הלקוחות והתאמתן לאסטרטגיה של הבנקאות האנושית. במסגרת זאת ההודעות נכתבות מחדש ומנוסחות בשפה פשוטה יותר, ברורה וקלה להבנה.
בין השאר, בהודעה מפורטים שמותיהם של אנשי צוות השירות לרבות מספרי הטלפון שלהם, מופיעים נתוני חובה וזכות בצבעים, סוג הפעולה מוצג גם על-ידי צלמית, על תיאור הפעולה נוספים פרטים (למשל: במקום תיאור הפעולה "העברה" מופיע מעתה "העברה לסניף" בצירוף שם הסניף), ועוד.
"התצורה החדשה מהווה עוד שלב במימוש האסטרטגיה של הבנקאות האנושית, שהודות לה יהיה כל הממשק של הבנק עם הלקוח ברור, פשוט, נהיר ונגיש," אומר הסמנכ"ל ישראל דוד, ראש חטיבת שיווק ותכנון אסטרטגי.
השיפור הנוכחי - ושיפורים מתוכננים נוספים, ובכללם הוספת מסרים מפולחים ואישיים ללקוחות - התאפשר הודות לפרויקט שדרוג תשתיות המחשב של הבנק.