|   15:07:40
  יוסי קרמר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

צפייה בסרטי פורנו

30/11/2009  |   יוסי קרמר   |   יומנים אישיים   |   תגובות

למה יש לנו את הצורך והנזקקות הרגשית-המינית לצפייה בסרטי פורנו? פורנו היא תעשיה שלמה שמייצרת סרטים, שבהם מקיימים יחסי מין. הסרטים שמביימים, משחקים ומצלמים בתעשיית הפורנו, מספקת את הצפייה בצרכים הרגשיים-המיניים, למגוון רחב של אפשרויות, שבהם יוכל בן האנוש לצפות ולהביא את עצמו, אם או בלי פרטנר, לסיפוק מיני עם ההנאה המקסימלית שכרוחה בכך, כלומר לאורגזמה.

לפני שמנסים להבין, למה תעשיית הפורנו גדלה והתפתחה לממדים שבה היא נמצאת כיום, צריך להבין מהיכן החל הכל. ברגע שנבין מהיכן החל הכל, נוכל להבין את עצמנו באופן ברור יותר, כמובן שהכל יחסית לרמת המודעות שלנו כחברה כיום.

לקיום יחסי מין יש מהות ויש מטרה. מהות ומטרת קיום יחסי המין היא להביא תינוק לעולם. כלומר, ברגע שהגבר מייצר בגופו הפיזי את הזרע, ופולט אותו לנרתיקה של האישה, פעולה זו, מטרתה להפרות את הביצית שהאישה ייצרה בגופה הפיזי, ברחמה, באמצעות הזרע. תהליך הכניסה להריון, קורה בעת קיום יחסי מין עם בן/בת הזוג, באופן הטבעי. אקט מיני זה, שיש לו מהות ושיש לו מטרה אבולוציונית, הוא אקט רציונלי, כשהתייחסות של בן-האנוש היא רגועה ועניינית למטרת הנושא, התנהגות שמשקפת את זהותו האמיתית.

למה?

כיוון, שייצור הזרע, וייצור הביצית, לא נעשה סתם כך בשביל ההנאה, יש לכך מטרה אבולוציונית. אם כך הדבר, למה אנחנו מתנהגים באופן שהוא אינו רגוע, אינו רציונלי, ואינו ענייני? התשובה היא שהאנושות, בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית, נמצאת בשלב שבו בן האנוש אינו מחובר לעצמו, כלומר לזהותו האמיתית, כתוצאה מכך היכולת שלו לתרגם את המציאות האמיתית שבה הוא חי, נעשית באופן שגוי, ולכן הוא חי בפנטזיה.

מה גרם לכך?

כדי לענות על שאלה זו, צריך להבין למה הצורך והנזקקות הרגשית המינית, לעצם קיום יחסיי מין ו/או אוננות, שנעשה לשם ההנאה וההרגשה הטובה, וההגעה לאורגזמה, ללא כל כוונה לממש את האקט למטרת הבאת ילד לעולם?

כלומר, למה הצורך של המין האנושי, בפולחן הרגשי מעצם קיום יחסי מין ו/או האוננות, גם תוך כדי הצפייה בסרט פורנו? כאשר, בן האנוש מקיים יחסי מין או מאונן לשם ההנאה וההגעה לאורגזמה, הוא רוצה להרגיש טוב עם עצמו.

מהו הרגש הטוב?

הרגש הטוב הוא: אהבה, אושר, צחוק, שמחה, הנאה, תשוקה, יצרים, תאווה ועוד, ולרגשות אלו שואף בן-האנוש להגיע במשך כל חייו, כך הוא מחונך, מאולף, מתוכנת להתנהג.

למה, הצורך והנזקקות של בן-האנוש להרגיש טוב עם עצמו? הצורך והנזקקות של בן האנוש להרגיש טוב עם עצמו, נעשה כיוון שהוא מרגיש רע עם עצמו.

מהו הרגש הרע?

הרגש הרע הוא: רוע, פחד, חרדה, דיכאון, ייאוש, הרגשת הנרדפות, כעס ועוד.

הרגש הטוב והרגש הרע, ממחישים את הקונפליקט הפנימי, הניגוד הפנימי שנמצא בו בן-האנוש, שחי בין הרגשות הפנימיים שבו, האמוציונליות וההתייחסות הלא עניינית שלו למהות ולמטרת החיים מכל הבחינות, לבין הרוגע הפנימי, הרציונליות וההתייחסות העניינית שלו למהות ומטרת החיים שזו זהותו האמיתית.

כלומר, קיום יחסי מין או אוננות לשם ההנאה וההגעה לאורגזמה, גורמת לבן-האנוש להרגיש טוב עם עצמו, וזה מאפשר לו לצאת מהמצב שבו הוא נמצא, שבו הוא מרגיש רע עם עצמו, וכדי שלא לשקוע לאותם הרגשות, המחשבות והדמיונות הנלווים לרגש הרע, וזו מטרת הפולחן הרגשי המיני.

כלומר, ברגע שבן-האנוש בשלב קדום בהיסטוריה האנושית, בתהליך ההתפתחות שלו, החל להפעיל את גופו הפיזי באמצעות הרגשות הפנימיים שבו, הוא החל את הנדנדה, הזיגזג, שנע בין הרגש הטוב שבו, לבין הרגש הרע שבו, כשהפולחן הרגשי המיני הוא התחום הקדום ביותר, תחום אחד מתוך מגוון רחב של תחומים, שאותם הוא הפך לצורך ונזקקות רגשית, כדי להרגיש טוב עם עצמו.

מה כל זה קשור, לתעשיית סרטי הפורנו?

המין האנושי הגיע למצב בשלב זה של ההתפתחות שלו, שהטכנולוגיה זמינה יותר מבעבר. כלומר, פעם כדי לצפות בסרט פורנו, שהיה מצרך נדיר, היה צורך ללכת לבית הקולנוע, ולצפות בסרט עם קהל אנשים רב, שהגיע גם כן לאירוע. כיום, בגלל ההתקדמות הטכנולוגית, הצפייה בסרטי פורנו נעשית נגישה לכולם, בעיקר בגלל התפתחות האינטרנט בעולם, מצב זה מאפשר צפייה בסרטים רבים ומגוונים, וגם בחינם.

מציאות זו העלתה את סף הריגוש, וגרמה לאנשים להיחשף למגוון רחב של אפשרויות, שהם לא היו מודעים להם קודם-לכן, ושהם קיימים בכלל, אפשרויות שמאפשרות סף ריגוש גבוה יותר מבעבר, ושאותם לרוב אנשים מנסים לממש במציאות שבה הם חיים. אבל, כיוון שנוצר פער הולך וגדל, בין המציאות האמיתית לבין המציאות הדמיונית, לפנטזיה, הדבר גורם לבן האנוש להיות מבולבל, מה שמתנגש לו עם מהות ומטרת הקשר הזוגי, שלרוב מתפרק כתוצאה מכך, ולחפש אחר סרטי פורנו שירגשו אותו יותר ויותר, כי בן/בת הזוג כבר לא עונים על הציפיות, מה שגורם לו להיזרק ולהיתקע לבד בכלא התודעתי שלו, כלא שהוא יצר לעצמו בעצמו, אם הדבר נעשה במודע או שלא במודע, שגורם לו לחיי סבל.

כלומר, כיוון שהאפשרויות לריגושים התרחב והפך להיות אין-סופי, והפער בין האמת לפנטזיה הולך וגדל, בן-האנוש הלך לאיבוד עם עצמו.

כתוצאה-מכך, הביקוש לסרטי הפורנו הזמינים לכל, ובעיקר כשהם בחינם, נעשה גדול יותר, מה שמומחש במציאות כיום. ככל שהמין האנושי יביא את עצמו לחשיפה גדולה יותר לסרטי פורנו, כך סף הגירוי המיני שלו יהיה גבוה יותר, כאשר סף הגירוי שלו יהיה גבוה יותר, הצורך והנזקקות הרגשית המינית להגיע לפורקן מיני לשם ההנאה ילך ויגבר.

במרוץ הרגשי המיני הזה, יש גבול ליכולתו של הגוף הפיזי לתפקד, מה שיכול לגרום, וכנראה שגורם, לקריסה והתפרקות פיזית ורגשית.

מה קורה לילדים בעידן שכזה?

ילד שבא לעולם, וצריך ללמוד על עצמו בתהליך ההתבגרות שלו, ואת זאת הוא צריך לעשות בעצמו, כדי להתפתח. כשהוא לא יכול לעשות זאת, הוא סובל.

למה?

פעם היינו עירומים, וקיום יחסי המין נעשה לשם הרבייה וההתרבות באופן גלוי, ללא בושה ופחד. כיום, המין האנושי לא עירום, וקיום יחסי המין נעשה באופן שהוא אינו גלוי, בסתר, בעיקר בגלל הבושה והפחד.

מה הקשר לילדים?

הקשר לילדים הוא, שהזהות המינית שלהם, והלמידה על קיום יחסי מין לא מתאפשרת להם באופן הטבעי, כמו שהיה פעם.

למה?

כיוון שהלמידה צריכה להיות מעצם הצפייה, בעיקר בהוריו ובחברה שבה הוא גדל וחי. כאשר ילד בא לעולם והוא מתבגר, הוא חי באופן אינסטינקטיבי והוא מתנהג באופן אוטומטי. כתוצאה מכך, הוא לא יכול לראות את עצמו בעצמו, היכולת שלו בשלב זה ללמוד על זהותו המינית ועל יחסי מין, צריכה להיעשות באמצעות צפייה ולמידה וחיקוי את הוריו או למידה מהחברה שבה הוא גדל, אבל הוריו, כמו שציינתי, והחברה לרוב מתביישים ומפחדים.

מה האלטרנטיבה של הילד?

האלטרנטיבה של הילד היא ללמוד על זהותו המינית, וקיום יחסי מין, שלא בעזרת הוריו, והחברה שבה הוא חי. לכן, הנוער שסובל מהמציאות שנוצרה, ומהמצב הקיים, מחפש אלטרנטיבה, ואותה הוא יחפש גם באמצעות צפייה בסרטי הפורנו, כדי ללמוד ולהשתחרר.
כי, אחרת מה יעשו הנערים, עם הרגשות היצרים המיניים שבהם?

מה הפתרון?

חוקים וכוחניות ממסדית, אינה יכולה לעצור את הצורך והנזקקות הרגשית המינית של בן-האנוש לסרטי פורנו, ובכלל. כדי לשנות את ההרגלים, במידה ובן-האנוש רוצה בכך, הוא צריך קודם כל להבין שהוא סובל במצב שבו הוא נמצא. רק כאשר בן-האנוש יבין שהוא סובל, הוא ירצה שלא לסבול, ואז הוא יחפש לעצמו את האלטרנטיבה לצאת מהאשליה שבה הוא כלוא תודעתית, שתאפשר לו את פתרון הבעיה והרוגע.

רק בן-האנוש בעצמו, מתוך הבנה, רצון ובניית היכולת האישית לכך, יכול לשנות את הרגליו השגויים, ולהתייחס לנושא באופן ענייני. לגבי הנוער, במידה וההורים לא ישכילו להבין את מהות ומטרת קיום יחסי המין, והדרך שבה ילדיהם צרכים ללמוד על זהותם המינית, ובמידה והם לא התייחסו לנושא זה באופן ענייני, הם צרכים להבין שהילד מתחיל את חייו על סף סבל בעוצמה כזו או אחרת.

מסקנה:

בשלב זה בחיינו, לסרטי הפורנו יש תפקיד חשוב כאמצעי פולחן רגשי, שאותם בן-האנוש צריך ולהם הוא זקוק לשם ההנאה וההרגשה הטובה, וההגעה לאורגזמה, אם באמצעות קיום יחסי מין או אוננות.

סיכום:

הרגשות הפנימיים שבנו, הם הגורם לכך, שאנחנו זקוקים לפולחן הריגושים. הפולחן הרגשי, מתבצע על ידנו, בכל תחום ותחום בחיינו. בשלב זה של תהליך האבולוציוני של המין האנוש, בן-האנוש חי בנדנדה, בזיגזג, שבין הרגש הטוב שבו, לבין הרגש הרע שבו.

סרטי הפורנו, הם אמצעי שיצר לעצמו בן-האנוש, שיאפשר לו להגיע לפורקן מיני ולהרגיש טוב עם עצמו, אחרת הוא ירגיש רע עם עצמו.
מצב זה שנמצא בו בן-האנוש, ממחיש את הסבל שאיתו הוא חי. סבל, שיכול לפגוע לו בבריאותו.

המסר במאמר:

סרטי הפורנו, הם מצרך שלהם זקוק בן-האנוש כיום, עד לשלב התפתחותי מתקדם יותר, שבו הוא ילמד להיות רגוע יותר, רציונלי יותר, וענייני יותר גם בנושא המיני, וייצור לעצמו אורח חיים רגוע ושלוו, שמתאים לזהותו האמיתית ולמציאות האמיתית שבה הוא חי, הן מהבחינה האבולוציונית, קוסמית ורוחנית, להבנתי.

מחבר המאמר הינו מלווה ומכוון למודעות והתפתחות
תאריך:  30/11/2009   |   עודכן:  30/11/2009
יוסי קרמר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צפייה בסרטי פורנו
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שקד132321321321
25/05/10 00:32
2
hg
7/09/12 14:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למרות היריבות הכביכול מפלגתית רעיונית
30/11/2009  |  מתי דוד  |   יומנים אישיים
מאיץ החלקיקים L.H.C הוא מאיץ טבעתי שהוקם ונבנה בשוויץ מתחת לאדמה, שתפקידו ליצור מודל/ים, שיאפשר לענות על השאלות העומדות בבסיס תורת הפיזיקה. כמו-כן, להבין מה קרה זמן קצר לאחר המפץ הגדול? בפרויקט זה משתתפים כחמשת אלפים פיזיקאים, מארבעים מדינות, והושקעו בפרויקט זה מיליארדי יורו, כדי לנסות ולבדוק את התיאוריה שהמדענים העלו.
25/11/2009  |  יוסי קרמר  |   יומנים אישיים
השבוע פקדתי את בית הקברות הישן בפתח תקוה. באתי לשוחח עם אבי. אדם שהחיים לא האירו לו פנים. ילדותו ידעה כמה תחנות ביניים כואבות, כשהמשמעותית ביותר הייתה בבית היתומים דיסקין בירושלים, ממנו נמלט כל עוד נפשו בו. בעשר אצבעותיו החל לבנות את עצמו כנער בודד בעולם. באתי השבוע לשוחח איתו ולשאוב ממנו כוח.
חיילים המשרתים בצבא, מסרבים לבצע פקודה, כתוצאה ממגוון רחב של סיבות.
22/11/2009  |  יוסי קרמר  |   יומנים אישיים
מתנה נותנים. מתנה לא מתנים. מעניקים אותה מכל הלב, לא מסייגים אותה בתנאים.
16/11/2009  |  אברהם שרון  |   יומנים אישיים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il