|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אישור ETIAS לאירופה בעברית, איך זה עובד בדיוק?
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?

שנת 2011: קשיים מול הנאות

למזלות מאזניים, טלה, סרטן, גדי, דגים ושור צפויים קשיים שיובילו לשינויים משמעותיים בחייהם טלה, אריה, קשת, תאומים ודלי ייהנו מהתחלות חדשות ומתחושות של שפע תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות
29/12/2010  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בשנה החדשה, שנת 2011, יהיו משולבים השפע והקושי זה בזה, ולכן כל התחלה חדשה תלווה בקושי, אך תהיה זו למעשה תחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר.

השנה מתחילה בנסיגת הכוכב סטורן, המוכר גם בשמו שבתאי במזל מאזניים, ותימשך עד לחודש יוני. משמעות עובדה זו היא שמומלץ לחשוב בהיגיון בכל פעם שרוצים להגיע להחלטות. חשוב לא לתת לרגש להשתלט על ההיגיון, כיוון שיש סיכוי שהוא יעכב את היכולת לבצע את הדברים בצורה הנכונה. כדאי גם להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים, כדי להימנע ממצב של התלבטויות רבות האופייניות למזל. לדוגמה, בין היכולת להיות עצמאי ובין היכולת לשלב את החיים בשותפות עם אדם אחר מהפחד של לא להישאר לבד או להיבלע בתוך האחר.

סטורן משפיע עכשיו בעיקר על מי שנולד בשליש השני של המזלות מאזניים, טלה, סרטן, גדי, דגים ושור. המזלות הללו יעמדו בפני קשיים שונים בנושאים בהם הם צריכים לקחת אחריות וירגישו כי הם עוברים כור היתוך בנוגע לשינויים המתבקשים. רק בגמר הנסיגה, ביוני 2011, יוכלו המזלות שציינתי לנשום לרווחה ולהגיד לעצמם שהנה אכן חוללו שינויים משמעותיים בחייהם.

השנה ייכנס גם כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר = צדק למזל טלה וישהה בו כחצי שנה עד לחודש יוני. בדרך כלל מבקר הכוכב יופיטר כשנה בכל מזל כולל נסיגה, אך בשל העובדה שהטלה מטבעו מהיר ונחפז לכבוש את היעד, כך מתאפיין גם ביקורו של יופיטר במזל טלה - מהיר ואפילו מהיר מדי.

בכל מקרה, המזלות שייהנו מתקופה של שפע והתחדשות יהיו המזלות הבאים: טלה, אריה, קשת, תאומים ודלי. מזלות אלה ייהנו מהתחלה חדשה ומתחושת שפע. תקבלו הזדמנויות חדשות שיתנו לכם את האפשרות להצליח בתוכניותיכם ולהיות מרוצים מאופן התנהלות הדברים. ואולם, יהיו גם מזלות שהשפע לא יורגש שם באופן חיובי, אלא יעצים דווקא את הקושי ויהיו אלה המזלות מאזניים, סרטן , גדי, שור ודגים.

השפע והקושי שיהיו שזורים השנה יחדיו יתנו תחושה של פוטנציאל להצלחה אך כזה שמלווה בתחושה שהכל מגיע בדרך הקשה. התמודדות זו תחזק את האנשים החזקים, תחשל ותעצים את היכולת שלהם להתמודד עם קשיים. ובכל מקרה, לכולם, שילוב שני כוכבים אלה והשפעתם על המזלות שציינתי עשוי להוות חלון הזדמנות לשינוי ופוטנציאל להצליח. ולמרות שההצלחה לא תגיע בקלות, אלא דרך מאבקים שונים שהחיים יכפו עליכם, יהיו אלה שינויים מבורכים. שינוי חשיבה עשוי להועיל לכם מאוד והיכולת להתרומם ולהצליח דווקא מתוך הקשיים היא עובדה שצריכה לתת לכם את הרווחה הנפשית המתבקשת בימים של עשייה מתישה.

בחודש יוני יעבור כוכב השפע למזל שור וישהה שם עד לסוף השנה, ואז יקבלו הזדמנות להצלחה והתחלות חדשות המזלות הבאים: שור, גדי, בתולה, עקרב, אריה ודלי. זוהי התקופה בה ייהנו ממנו מזלות המים והאדמה שציינתי ללא הקשיים שמתלווים אליהם בגלל ביקור הכוכב סטורן שימשיך להשפיע על מזלות האוויר והמים שציינתי.

  • המזלות מחולקים לשלושה חלקים.
  • מי שנולד עד ה-3 בחודש, ייחשב השליש הראשון.
  • מי שנולד עד ה-13 בחודש, ייחשב השליש השני.
  • מי שנולד עד לסוף החודש, ייחשב השליש השלישי.

והרי התחזית...

גדי

שפע: השנה ייכנס כוכב השפע לבית המשפחה שלכם החל בפברואר 2011. זהו הזמן שבו תוכלו לשנות את חייכם לטובה בכל הקשור למשפחת המוצא שלכם. תוכלו לסגור מעגלים ולכן אתם צפויים לשינויים ממשיים. זה הזמן להעלות נושאים שמזמן רציתם לטפל בהם ולפתור בעיות מעיקות ישנות בתחום המשפחתי.

קושי: כוכב סטורן המקשה על העשייה, הוא למעשה הכוכב השליט במזל שלכם, כך שלמרות שבדרך כלל אתם מסתדרים איתו, הפעם קשה לכם מאוד בכל הקשור לקריירה שלכם. אתם מרגישים ויודעים שאתם חייבים לעשות שינוי משמעותי וזאת, כדי להגיע לפריצה לה אתם מייחלים מזה זמן רב. אל תתנו לקשיים להפיל אתכם.

דלי

שפע: את השנה האזרחית הקרובה השקיעו בניסיון לטפח את סביבת המגורים שלכם על-מנת לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני ביתכם. יש לכם הזדמנות לעשות שינוי במקום המגורים שלכם אם תחליטו לעשות זאת. ובינתיים, מאחר שכוכב השפע נמצא בנסיגה בבית הכספים שלכם, כל הנושא נמצא בערפל ולכן מומלץ לכם לחכות עד לסיום הנסיגה.

קושי: כוכב סטורן המקשה על העשייה, הוא למעשה אחד הכוכבים היותר מוכרים לכם, כך שהתמודדות עם קשיים היא בדרך כלל חלק מסגנון חייכם. השנה תוכלו ליצור שינויים מתוך בחירה. זוהי תקופה מעולה לקידום עצמכם בתחומים שונים, ובעיקר לפתח קשרים עם חו"ל. אלה מכם שחולמים על עבודה בחו"ל - הגיעה שעתכם.

דגים

שפע: החל בפברואר, תוכלו להרגיש בהקלה משמעותית בחייכם כיוון שכוכב השפע ייכנס לבית הכספים שלכם ואתם תקבלו הזדמנות חדשה לפריחה כלכלית. אל תחמיצו את ההזדמנויות. זוהי תקופה של שנת שגשוג המגיעה אחת לשתים-עשרה שנים למשך שנה ולכן, חשוב שתמצו את מקסימום ההזדמנויות. הזמן שעליכם להיות יותר זהירים יהיה בין ספטמבר לדצמבר.

קושי: את ההתנהגות הכללית שלכם בשנה האחרונה קבעתם לפי מערכות היחסים שלכם ואילו מהשנה הקרובה תהיו עסוקים בנושא הכספי והיכולת שלכם לממשו. עכשיו אתם כבר מבינים שכספים לא יגיעו לכם בדרך הקלה כפי שציפיתם, וגם לא דרך הקרובים לכם, אלא רק בעבודה קשה. עובדה זו תתרום לריחוק מאחרים ולחיפוש תשובות בדרך רוחנית.

טלה

שפע: מחודש פברואר 2011 ייכנס כוכב השפע למזל שלכם, ומאחר שתהליך כזה מתרחש אחת לשתים-עשרה שנים, הרי שהשנה תהיה שעתכם הגדולה. ייפתחו בפניכם שלל אפשרויות שמהן תצטרכו לבחור את זו המתאימה לכם ותוכלו להעשיר את חייכם האישיים. ועד אז יש לכם כמה חודשים שבהם מומלץ לכם להיות קשובים לקול הפנימי שלכם ולפעול בעצתו.

קושי: השנה הקרובה עומדת להיות משמעותית מאוד עבורכם, שכן כל נושאי הזוגיות/שותפויות והיחסים הבין-אישיים יעמדו למבחן בשנה זו. תהיה זו שנה בה תאלצו להשקיע יותר ב"יחד" שלכם ואם הקשרים אינם על בסיס מוצק - תיתכן פרידה. אלה מכם שישרדו, יתחזקו. בכל מקרה, זהו תהליך גורלי שיתרחש גם ביניכם ובין האנשים הקרובים לכם ביותר.

שור

שפע: בשנה האזרחית הקרובה ייכנס כוכב השפע לבית תת-המודע שלכם, וייתן לכם את האפשרות להתחבר לאני הפנימי ולקבל משם את התשובות להתנהגותכם בעבר, וגם הכוונה לעתיד. אם תלמדו לשמור על פרופורציות, תרגישו שכל מה שקורה - אכן מתרחש לטובה. בשלב הזה מומלץ לכם להשקיע בחיזוק יחסיכם החברתיים, ולהקשיב לאינטואיציה בבחירת חברים.

קושי: הכוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי נכנס כבר לבית העבודה שלכם. עובדה זו תגרום לכך שתעבדו קשה כדי לשמר את הישגיכם. התנאים בשטח יהיו כאלה שתמשיכו להתאמץ ואף תאלצו להסתגל לתנאים חדשים, מתוך הבנה שאין ביכולתכם לשנות. הקפידו על תזונה נכונה, כיוון שייתכן שהתקופה תהיה רגישה מבחינה בריאותית. תקופה רגישה תהיה בין ינואר ליוני 2011.

תאומים

שפע: כוכב השפע ייכנס השנה לבית החברים והחברה שלכם, כך שיש לכם הזדמנות לשדרג את עצמכם ברמה החברתית. תפגשו אנשים וחברים, והעשייה שלכם תשדרג אתכם ברמה האישית באופן כזה שאנשים אחרים יחפשו את קרבתכם. הכריזמה שלכם תעזור לכם להתגבר על קשיים ולכן, הרשו לעצמכם להיות טבעיים, הקשיבו לאינטואיציה בבחירת האנשים.

קושי: בשנה זו תרגישו צורך לבטא את עצמכם בדרך יצירתית. אם עדיין לא התחלתם, הרי שזה הזמן להתחיל בעיסוק חדש וגם לבלות שעות איכות עם הקרובים לכם ביותר. ייתכן שבגלל הצורך שלכם להתקבע בתחום יצירתי אחד או אפילו בקשר אחד, תציבו דרישות מהקרובים לכם שלא תמיד יוכלו לעמוד בציפיות שלכם. תצטרכו ללמוד לזרום עם הנסיבות.

סרטן

שפע: בפברואר 2011 ייכנס כוכב השפע לבית הקריירה שלכם, וייתן לכם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שיקדמו אתכם מקצועית. יהיה עליכם לבחון כל הצעה בדרך שקולה ולקחת ייעוץ מקצועי במקרה הצורך. היזהרו בין ספטמבר לדצמבר 2011. כדי שגם בסיום הנסיגה תיהנו מהעשייה שלכם. ועד אז, תאלצו לסגור עניינים משפטיים שונים שמטרידים אתכם.

קושי: בשנה הקרובה יימצא הכוכב סטורן בבית המשפחה שלכם. עובדה זו מלמדת כי תאלצו להשקיע הרבה אנרגיה בתא המשפחתי שלכם. זהו זמן של סגירת מעגל ולמרות הקשיים, זוהי תקופה מעולה לשינוי/לשיפור ולניפוץ תבניות ישנות כתוצאה מהתנאים החדשים שייווצרו. נראה שרק עם יציאת הכוכב מבית המשפחה שלכם תוכלו להעריך נכונה את השינויים שעברתם.

אריה

שפע: בשנה הקרובה ייכנס כוכב השפע לבית המקושר עם חו"ל ולכן, סביר להניח שתהיו בקשרים הדוקים עם אנשים מעבר לים שיעזרו לכם בפתרון בעיותיכם האישיות והמקצועיות. נראה שתפישת העולם שלכם הולכת ומשתנה לאיטה ודברים שהיו בראש מעיינכם בעבר מקבלים עדיפות משנית. השנה תהיה לכם הזדמנות לשנות את סדרי העדיפויות בחייכם.

קושי: בשנה הקרובה יתעורר בכם הצורך לפתור מערכות יחסים לא נוחות. זוהי דרך מצוינת לסגירת מעגל. ייתכן שתרצו לשנות גם את סביבת המגורים שלכם, בבחינת משנה מקום משנה מזל, וגם זה נכון עבורכם, רק עשו זאת תחת תכנון מדוקדק מראש. מומלץ לכם לבדוק היטב את כל האפשרויות העומדות בפניכם ולא לפעול בצורה ספונטנית.

בתולה

שפע: החל בחודש פברואר ייכנס כוכב השפע לבית הכספים, אותם אינכם חייבים להרוויח בעמל כפיכם, אלא דרך קשרים עם אנשים קרובים וגם כאלה שירצו לדאוג לרווחתכם המקצועית. במקביל, ישפיע כוכב זה גם על המיניות והאינטימיות בחייכם. יהיה זה הזמן בו תוכלו לפתח ולהעמיק את היחסים, רק אם תהיו מוכנים לאבד שליטה.

קושי: התקופה הקרובה עומדת להיות משמעותית מאוד בנושאי כספים, כיוון שכל הטעויות הכלכליות שביצעתם אי פעם יעלו ויצופו, ותבינו שאתם חייבים לנקוט בפעולה לשיפור מצבכם הכלכלי. חשוב מאוד שתעבדו בתיאום עם איש מקצוע שיכוון אתכם לדרך הנכונה וימנע מכם לעשות טעויות בשיפוט, הנובעות מראייה לא נכונה של העובדות.

מאזניים

שפע: החל בחודש פברואר 2011 יופיטר כוכב השפע יביא אתכם לרווחה בדיוק בנושאים הרגישים שלכם. תיפתחנה בפניכם אפשרויות חדשות בנושאי זוגיות ושותפויות. אלה מכם המצויים בקשר עשויים לשפר את היחסים שלכם, ואלה מכם שאין להם זוגיות יוכלו סוף-סוף למגנט אליהם את האנשים הנכונים להמשך הדרך. היזהרו משיפוט לקוי בשליש האחרון של השנה.

קושי: בשנה זו נמצא סטורן המביא איתו עיכובים במזל שלכם, זאת כדי שתלמדו לשנות את חייכם, במקומות הדורשים שינוי. נראה שהפעם, מתוך רצון, תיקחו אחריות על חייכם ולא תדחו החלטות כפי שלעיתים עשיתם זאת עד עכשיו. אלה מכם שמעוניינים לרדת במשקל - יהיה זה זמן מעולה עבורכם לממש זאת ולהיות אחראים לגזרתכם המתחדשת.

עקרב

שפע: בשנה הקרובה ייכנס כוכב השפע אל בית העבודה שלכם, כך שתיפתחנה בפניכם אפשרויות חדשות בכל הקשור לנושאי עבודה. ייתכן שתאלצו לעבוד קשה יותר, אך גם תתוגמלו ותרגישו מסופקים בעבודתכם. ייתכן שייפתחו בפניכם כמה אפשרויות ולכן, הדבר הנכון עבורכם יהיה לקפוץ מעבודה לעבודה ולא לתת לפחד משינויים לנהל אתכם.

קושי: בשנה הקרובה יפקוד אתכם הכוכב סטורן במקום המקושר עם תת-ההכרה. נראה שהרבה מחשבות והרהורים על החיים יובילו אתכם לתקופה של חשבון-נפש, שבעקבותיה תאלצו לשנות את סגנון חייכם. ככל שתזרמו יותר עם הנסיבות ולא תפחדו להתחבר אל האני הפנימי שלכם, יהיה לכם קל יותר לתקן את המצריך שינוי ותיקון.

קשת

שפע: השנה ייכנס כוכב השפע לבית היצירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לפתח את היצירתיות שבכם. אלה מכם שיש לכם ילדים, תהיו חייבים להשקיע בהם יותר זמן איכות (אך עשו זאת בשמחה). אלו מכם הנמצאים בבדידות יוכלו להיאנח לרווחה, כיוון שאתם עומדים להכיר אנשים שישנו את חייכם הרגשיים לטובה.

קושי: השינויים שאתם עומדים לעבור בשנה זו יהיו משמעותיים מאוד מבחינה חברתית. הנסיבות יהיו כאלה שייתכן שתרצו להחליף חברים, אך במקום החדש תאלצו לכבוש את מקומכם מחדש. השינויים הפנימיים שאתם עוברים יגרמו לכם לראות את המציאות בעיניים אחרות ולכן חשוב שתעשו שיקולים הגיוניים ולא תניחו לספונטניות הטבעית לנהל אתכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  29/12/2010   |   עודכן:  30/12/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה קצב נולד בשנת 1945 בעיר יזד שבאירן ועלה ארצה עם משפחתו בגיל שש. המשפחה שוכנה בתחילה במעברת שער העלייה, ולאחר מכן עברה למעברת קסטינה, שלימים התפתחה לעיירה קריית מלאכי. למד בתיכון בכפר הנוער בן-שמן ובבית הספר "באר טוביה". את שירותו הצבאי עשה בחיל הקשר והוצב במפקדת גייסות השריון. קצב לחם במלחמת ששת הימים ובמלחמת יום הכיפורים, בה נמנה על הכוחות שחצו את תעלת סואץ.
29/12/2010  |  איתמר לוין  |   כתבות
8.7.2006: פרסום ראשון על פגישה שקיים הנשיא משה קצב עם היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בה התלונן על ניסיון סחיטה כלפיו מצד עובדת לשעבר במשרדו, על-רקע איום בהגשת תלונה על הטרדה מינית. החקירה העלתה שיש לכאורה ממש בטענותיה של אותה אישה והיא התרחבה לאירועים נוספים.
29/12/2010  |  איתמר לוין  |   כתבות
פיקוד העורף הוקם בשנת 1992 כפיקוד הרביעי של צה"ל והוא עושה מאמצים לשחזר את ההיסטוריה ממועד הקמת הפיקוד.
29/12/2010  |  גרשון אקשטיין  |   כתבות

29/12/2010  |  יואל רדושר   |   כתבות
מבין כל ערוצי השיווק, יחסי ציבור הוא אולי הערוץ הכי פחות פופולרי. הוא כמו "כבשה שחורה" במשפחה טובה. לא משנה עד כמה בעלי עסקים יכירו בעוצמה של יחסי ציבור, כאשר הם מבחינים בתוצאות החיוביות אצל עסקים אחרים, כשזה מגיע לעסק שלהם וכשזה מגיע לחלק את העוגה התקציבית הפרטית, סביר להניח שלא תמצאו יחסי ציבור בתמהיל שלהם.
29/12/2010  |  ענת פרסמן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023    לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ב...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
המדיניות הישראלית הנוכחית כלפי חיזבאללה, מאז ה-7 באוקטובר 2023, מצטיירת מהבחינה האסטרטגית כמושכלת, בהינתן הנסיבות המתקיימות מאז לאורך גבול הצפון
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il