|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

יופיטר - הכוכב שכולנו אוהבים לאהוב

על-פי התחזיות צפוי יופיטר לעבוד מהר דרך מזל טלה לפני יציאתו למזל שור ומשום כך נחווה את האנרגיה שלו רק למשך החצי השנה הקרובה. לכן חשוב מאוד שלא תפספסו שום הזדמנות ותקשיבו להצעות שהיקום נותן לכם
08/02/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
להקשיב להצעות שהיקום נותן לכם

יופיטר הוא הכוכב שכולנו אוהבים לאהוב ובשבוע שעבר סיפרתי על תכונותיו...ולמי ששכח, הנה תזכורת. בשבוע שעבר נכנס למזל טלה אחד מהכוכבים היותר אהודים והמוכר גם בשמו צדק = יופיטר, עד לחודש יוני 11. בדרך כלל כוכב זה נותן זמן של שנה למימוש הזדמנויות ופוטנציאל, אלא שבמקרה הזה, בגלל העובדה שמזל טלה שמטבעו מהיר ופזיז, הכוכב יעבור מהר דרך המזל לפני יציאתו למזל שור.

לכן, לצערנו תחוו את האנרגיה של יופיטר רק למשך החצי השנה הקרובה. חשוב מאוד שלא תפספסו שום הזדמנות ותקשיבו להצעות שהיקום נותן לכם.

להלן ההזדמנויות שיכולות להגיע לכל מזל:

טלה - זוהי השנה שלכם לקידום עצמכם בכל הנוגע להתחלות חדשות. ההזדמנות תגיע עבורכם השנה ועליכם ללמוד לקטוף את ההזדמנויות.

שור - בשנה זו תהיה לכם הזדמנות לעשות שלום עם עצמכם. להקשיב לתובנות הפנימיות שתקבלו ולהבין מה היקום מצפה מכם .

תאומים - זוהי תקופה מצוינת לקידום מעמדכם האישי והחברתי דרך עיסוק בנושאים חברתיים חשובים ותרומה אישית בהתנדבות למען הקהילה.

סרטן - תיתכן פריצת דרך בכל הקשור לנושאי קריירה. השקיעו זמן ומרץ בניסיון נוסף לשווק את עצמכם כדי להגיע למקומות הנכונים עבורכם.

אריה - בתקופה הקרובה נראה שיהיו לכם הזדמנויות לנסוע לחו"ל. נסו לשלב בין הנאות ולימודים שיש בהם הבנות ותובנות לטווח הארוך בחייכם.

בתולה - בתקופה הקרובה כנראה שתהיה לכם הזדמנות לקבל כספים מאנשים קרובים שלא תכננתם. כמו-כן, הרצון שלכם להתעמק בנסתר יגבר.

מאזניים - אתם המזל שייהנו מיחסים בין אישיים מוצלחים במיוחד בתקופה הקרובה. יש לכם הזדמנות להכיר את המתאימים לכם או לשדרג את הקיים.

עקרב - בתקופה הקרובה תוכלו לקדם עצמכם בכל הקשור לנושאי עבודה. יהיו לכם הזדמנויות חדשות בתחומים אלה והרשו לעצמכם לגוון ולשנות.

קשת - בשנה הקרובה תוכלו להיות יותר יצירתיים בתחומכם. נראה שתצליחו לממש עצמכם ולגרום לאחרים לקנא בכם וביכולותיכם.

גדי - בתקופה הקרובה תוכלו להשלים עם האנשים הקרובים אליכם בתוך התא המשפחתי. תרגישו רווחה והתחלה חדשה בתחומים אלה.

דלי - זה הזמן שלכם לעשות שינויים בכל הקשור למקום המגורים שלכם. במידה ואתם רוצים לעבור דירה זה הזמן הנכון ביותר עבורכם.

דגים - סוף סוף בית הכספים שלכם עומד לפרוח. יהיו לכם הזדמנויות להרוויח כספים בזכות עצמכם, והמצב הכלכלי שלכם עומד להשתפר.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בתקופה הקרובה תוכלו ליישם את תוכניותיכם בצורה הטובה ביותר כיוון שתקבלו עזרה מהיקום, כך שיהיה לכם הכוח הנדרש ליישום מטרותיכם.

דלי - החודש הקרוב עומד להיות עמוס במיוחד וזאת לאור שינויים משמעותיים שאתם עומדים לעבור בחייכם. חשיבה בהירה וצלולה הינה הכרחית בתקופה הקרובה כדי לוודא שאתם נשארים מפוקסים במטרה, לא מתפזרים במחשבותיכם ומתנהגים בהתאם. השאירו בצד בשלב הזה את היחסים הבין אישיים, כיוון שנראה שמכיוון זה אינכם רווים נחת לאחרונה. השקיעו יחסי צבור ויחסי אנוש כדי להגשים תוכניות.

דגים - בתקופה הקרובה אתם מרגישים שאתם פועלים כנגד שעון זמן בלתי נראה. יש לכם המון תוכניות ורצונות אך אינכם יכולים לעמוד בציפיות של כולם ובפרט לא של עצמכם. התחושה הכללית אצלכם היא שאתם פועלים כביכול עם ידיים הקשורות מאחורי גבכם. גם מבחינה כספית המצב אינו יציב ואינכם יודעים מה יהיה ההמשך כתוצאה מהשינויים שאתם חווים כרגע בחייכם למרות רצונכם – חכו עד כ-3 חודשים לאחר יום ההולדת לגיבוש החלטות.

טלה - זוהי תקופה מעולה מבחינה חברתית לקידום מעמדכם האישי והמקצועי. פגישות ואירועים יעזרו לכם להכיר ולהתחבר אל אנשים חדשים בחייכם שיעזרו לכם לבנות את התדמית שלכם בדיוק באופן אותו אתם מבקשים לעצמכם. כוכב השפע נותן לכם התחלות חדשות ויש לכם תחושה שבאים לקראתכם ואף מבינים אתכם בדברים שאתם מתכוונים ליישם. שתפו יותר פעולה ופרגנו לאנשים במעגל הקרוב לכם.

שור - אתם עסוקים מאוד בכל הקשור לתחום המקצועי שלכם. יש לכם רצון וצורך להוכיח את עצמכם ואתם מתלבטים קשות בכל הנוגע ליכולת שלכם לממש את עצמכם בתנאים הנוכחיים. זה הזמן שלכם למחול במקצת על כבודכם ולנסות להגיע להידברות עם אנשים קרובים לכם כיוון שמהם תגיע לכם העזרה, כך שתתפנה לכם האנרגיה הדרושה והמתאימה לקידום עצמכם בתחום הקריירה.

תאומים - בתקופה הקרובה יועצמו הכישורים החברתיים שלכם ואתם תרגישו שההזדמנויות שנופלות בחלקכם מעשירות את עולמכם המקצועי והחברתי. ואולם, אל תצפו ליציבות. דווקא חוסר היציבות יהיה הדבר היציב ביותר בחייכם (: ובתקופה הקרובה תוכלו להחזיק מעמד בטלטלות החיים במידה ותיישמו את האופי הקליל שלכם הלכה למעשה. במילה קלילות אין הכוונה לקלות דעת, אלא לקלילות בה את יכולים לקפץ מנושא לנושא ולזרום עם החיים.

סרטן - אתם נמצאים בתקופה בה אתם מקבלים תגובות חיוביות מהסביבה על התנהגותכם ומעשיכם. כמו-כן, אתם זוכים לשיתוף פעולה מהסביבה הקרובה, אך למרות זאת פעמים רבות אתם מרגישים שהדבר אינו ממלא אתכם רגשית כפי שהייתם מצפים בנסיבות אחרות והתסכול מלווה אתכם פעמים רבות. זה הזמן להשקיע יותר בעבודה ובקריירה ולהפנות לשם את מירב האנרגיה.

אריה - אתם נמצאים בתקופה אינטנסיבית בחייכם שבה מרובים יותר השאלות מהתשובות. נראה שאתם נמצאים בפרשת דרכים כלשהי והתשובות שחשבתם שהן ברורות מאוד, למעשה אינן עונות על הצרכים שלכם. נראה שאתם נמצאים בדרך חיים חדשה שהאילוצים בה מכריחים אתכם לעשות שינויים. היזהרו מלהיות אסרטיביים יתר על המידה כיוון שהיא תתפרש כשתלטנות אצל הקרובים לכם ואתם תינזקו מכך בטווח הרחוק.

בתולה - נושאי כספים ועבודה מטרידים אתכם, וכל אחד מהתחומים מעסיק אתכם מסיבה שונה לחלוטין. קודם כל, בנושא הכספי אין לכם הרבה מה לעשות, אלא להתמודד עם העובדה שלא הכול תלוי בכם ולא תמיד יש לכם שליטה על הנסיבות. יחד עם כך, מבחינה מקצועית עליכם להתמיד בעבודה ובעובדה שאך ורק אתם, יכולים להוכיח לאחרים את היכולות שלכם עובדה המונעת מכם להאציל סמכויות על אחרים.

מאזניים - זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהיא מכריחה אתכם להתעמת עם הנושאים הכי רגישים שלכם בתחומים בהם העדפתם עד היום לא להתעמת איתם, אלא להשאיר אותם ליד הגורל. בתקופה הזו אתם צריכים לשקול את ההתנהגות של האחרים מולכם ולבדוק מהם הגבולות האישיים שלכם ועד איפה אתם מוכנים לתת מעצמכם לאחרים, ומהו הקו האדום אותו אסור לכם לעבור.

עקרב - השבוע הקרוב יהיה מאוד משמעותי בעיניכם כיוון שתרגישו צורך להתכנס ולהיות בתוך המסגרת המשפחתית העוטפת שלכם. גם אלה מכם שלא נמצאים במסגרת משפחתית יחפשו לעצמם מסגרות חלופיות שיתנו לכם מענה לצורך שלכם להרגיש תחושת בית ולקבל פינוקים מאנשים קרובים. ייתכן שתרגישו סערת רגשות עם עצמכם והדרך הנכונה תהיה בגישה ומחשבה חיובית.

קשת - בתקופה הקרובה תהיו עסוקים בשיפור המעמד החברתי שלכם שיגיע דרך שיווק עצמכם מבחינה מקצועית. זוהי תקופה מועילה להוכיח את היכולות שלכם ולזכות בהכרה הציבורית אותה רציתם מזמן. עובדה זו תגרום לכך שהמעשים שלכם יזכו להצלחה ודרך הפעולה שלכם תניב לכם את הרווחים הכספיים להם אתם זקוקים כדי להמשיך את הדרך שהתחלתם. השקיעו אנרגיה בשיפוץ סביבתכם הקרובה.

גדי - הכוכב וונוס האחראי על כספים ויחסים נמצא בחודש הקרוב במזל שלכם ולכן זהו אינו הזמן הנכון עבורכם להסס אלא ללכת קדימה עם הנסיבות ולקחת את ההזדמנויות שנופלות בחלקכם. מאחר שאתם מזל שבדרך כלל לוקח לכם זמן עד אשר אתם מגיעים להחלטה, הרי שעכשיו עליכם לפעול בניגוד להתנהלות הרגילה שלכם ולפעול. אתם בתקופה של החלטות חדשות ולמרות שזה נראה לכם מפחיד וקשה – תצליחו!.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/02/2011   |   עודכן:  08/02/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יופיטר - הכוכב שכולנו אוהבים לאהוב
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דודון
8/02/11 16:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תפקוד מיני תקין היה מאז ומעולם מפתח להצלחה ביחסים בין בני זוג, בעיצוב אישיותו ותדמיתו של האדם, בביטחונו האישי ובמעמדו החברתי, ולכן לאורך ההיסטוריה האנושית הושקעו מאמצים חברתיים וכלכלים אדירים בחקר התפקוד המיני על כל היבטיו. אחת המסקנות העיקריות של חקר זה היא שתפקוד מיני תקין מתאפשר בזכות פעולה מתוזמנת של מגוון גורמים ומערכות בגוף. מספיק שתהיה הפרעה באחת ממערכות אלה כדי לגרום להפרעה בתפקוד מיני בכלל או באחד ממרכיביו.
08/02/2011  |  פרופ' יוזה חן  |   כתבות
גם אוהבי החורף וההתכרבלות, אינם אוהבים את המחלות הנלוות לעונה הרומנטית הזו. החורף מביא עמו קור, הקור הזה מכניס אותנו לחללים מחוממים ולא מאווררים וכך אנו מעבירים וירוסים וחיידקים, דרך דרכי הנשימה שלנו, מהאחד לשני.
08/02/2011  |  סיגל פרישמן  |   כתבות
לפני כתריסר שנים נפגשתי עם ספק טיוואני ענק, אשר סיפק מוצרים לשוק האמריקני בהיקף של כ-800 מיליון דולר בשנה. עם אותו ספק הייתה לי פעילות סחר שנתית בהיקף של רק 5 מיליון דולר, אולם מידת "ההשקעה של הספק בי" חרגה מעבר לכול פרופורציה. לא הבנתי מדוע זכיתי "ליחס VIP " שכזה ?!, הקשתי על הספק וחקרתי את "התופעה" והרי לכם הממצאים:
08/02/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
חגיגת הפריחה מכוונת קודם כל לחוש הראייה, לעיניים, לאהבת הצבע והצורה שלנו. לא פעם חשבתי, אז מה עושים בעונה הזו עוורי הצבעים למיניהם? איך הם יכולים לעמוד בלחץ של הסובבים אותם, שאינם חדלים להתלהב, תראו תראו, איזה קסם של פריחה.
08/02/2011  |  אלישע פורת  |   כתבות
ההחלטה על הפסקת הריון (הפלה מלאכותית) איננה פשוטה, ומלווה בלבטים ובחששות הן מההליך הרפואי, והן מפגיעה ביכולת להרות בעתיד. כדאי לדעת, כי כיום עומדת בפני הנשים אפשרות להפסיק את ההריון ללא התערבות כירורגית, ובאמצעים תרופתיים בלבד, ללא פגיעה ביכולת להרות בעתיד.
08/02/2011  |  ד"ר גיא גוטמן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il