|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

שריפה חברתית

כאוס, הרס ואלימות - ולא רק במישור החברתי תנודתיות בשווקים ששווה הרבה כסף ההשקעה בזהב מוכיחה את עצמה ממשיכים בצעידה אל עבר סדר עולמי וגם מקומי חדש תחזית אסטרולוגית לשבוע 29.7.11-22.7.11
22/07/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
המחאה החברתית בעיצומה [פלאש 90]

אלו ימים לא נוחים לעבודת צוות. הפעילות או הכיוון בהם בוחר אדם אחד, אינם מתאימים לדרכו או לצרכיו של האחר. העדיפות תהיה לעבודה אינדיבידואלית. עד התאריך 25.7 הרגישות גבוהה יותר ומעוררת גם גל של פעילות לוחמנית במקומות החמים על פני הגלובוס. אפשרי שהטבע מתעורר. היזהרו בבקשה מתאונות, מאש או מאדם שמשתמש ברטוריקה המסיתה את המאזינים, אדם שתוכן דבריו משלהב יצרים אלימים.

יש מגמה של התלהטות באווירה, משהו שגורם ל"דווקא", לחוסר הסכמה, לחילוקי דעות ולסכסוכים. קל לעצבן את הזולת ואולי מתוך הבנה שזה עלול להתרחש כהרף עין, כדאי לחייך, להימנע מתגובה, לתת לצד השני להישאר בתוך המדורה והעשן שהדליק.

אל תאפשרו לזולת לעורר בכם פחדים או מחשבה שאתם לא בסדר, או אולי לא טובים מספיק. אל תיכנסו לעימותים מילוליים, זה קורה מהר ובלי כוונה. נסו להקשיב למסרים ואל תגיבו, זה יהיה הניצחון שלכם במאבק, שנובע רק בגלל חוסר שביעות רצון שמתפתח לקיטורים ואלימות מילולית.

השמש עוברת למזל אריה בשבת, מחדדת את הצורך להיות עצמאים יותר, לשמור על אוטונומיה. היצירתיות מתבטאת בספונטניות ומביאה בדרכה לפעילות אקראית נחמדה. זה זמן שמתאים לפעילות של תנועות "ירוקות", אלה הפועלים למען הסביבה.

לקראת סוף השבוע, הסגנון הוא יותר דיפלומטי, מה שגורם לסביבת עבודה נינוחה יותר, ובכלל מערכות יחסים יהיו טובות יותר. הימים הבאים אחרי התאריך 27.7 יהיו נוחים יותר לפתרון בעיות.

מולד ירח יהיה בתאריך 30.7, ויביא אנרגיה נחמדה לחיי אהבה והחברה במישור האישי, ולהתפתחויות הקשורות בחינוך ילדים ובחיי התרבות, במישור הארצי.

תזכורת: כוכב מרקורי כבר מאט, נעצר ועומד לחזור על עקבותיו בתחילת חודש אוגוסט. נסו לסיים מו"מ, הסכמים וחוזים עוד בתחילת השבוע הקרוב, השתלבות במקום עבודה חדש, פרויקטים חדשים, כל אלה גם הם מומלצים בסדר עדיפות כבר בימים הקרובים. מרקורי בנסיגה יהיה למעשה עד סוף אוגוסט. כל דבר שמתחיל בתקופת הנסיגה, צריך לשנות ולתקן אחר-כך. אלה מכם שנולדו עם כוכב מרקורי בנסיגה, יזכו החודש בהזדמנויות חדשות.

אצלנו: המחאה החברתית

בכתבה כאן בתאריך 1.7.11 נכתב: "כוכב ונוס מושפע לאורך החודשים יוני ויולי מכוכב אורנוס. ונוס מסמלת את הערכים והמודעות החברתית לצד מחירים. כך התעוררה בארץ המחאה למחירי הקוטג' כסמל לכעס של האזרחים נגד התייקרויות המזון חסרות הפרופורציה. הכוח של האורנוס מוביל תמיד לשינוי ולמהפך. יש להניח שכל עוד כוכב אורנוס ימשיך להשפיע על כוכב ונוס, המגמה תמשיך להשפיע, וכמו בשרשרת דומינו, נשמע על מוצרים נוספים שהאזרח סימן אותם כיקרים מדי. ולא רק, השילוב בין הכוכבים האלה יביא לעוד מחאות חברתיות שמטרתן להביא שינוי ערכי, חברתי ותרבותי בכל הרבדים בחיינו".

מעברה של השמש למזל אריה בעוד כמה ימים, ואחריה כוכב ונוס נכנס אף הוא למזל אריה, מאפשרים למצוא את הפתרונות. לקראת סוף חודש יולי 2011, כוכב מרקורי, שהיה מבודד, מקבל תמיכה מכמה כוכבים, מה שעוזר לקשור את הפרטים ולהגיע להחלטות, הבנות והסכמות. גם כוכב אורנוס מתרחק בהדרגה מהמנעד לכוכב ונוס עד אמצע חודש אוגוסט, כך שהכעסים יתחילו להתפוגג.

אבל התקדמות כוכב מארס במזל תאומים מתאריך 25.7 שממשיך למזל סרטן, מלהיטה בצורה מסוכנת את האווירה, עם חברותו לכוכבים אורנוס ופלוטו עד לתאריך 11.8, ולצערי הרב זה מבטיח כאוס, הרס ואלימות, ולא רק במישור חברתי. זה מצב הגורם להרבה אכזבות וכאבי לב, שיקשה על מו"מ בינלאומי או פנימי בתוך המדינה, בגלל עקשנות וחוסר רצון להתפשר.

לקראת סוף יולי אנו חווים את המעבר של כוכב מארס על מעלות ליקוי הלבנה, שהיה בתאריך 21.12.10. מצב זה גרם בדצמבר ואחר-כך בסוף חודש מרס 2011-תחילת אפריל, למטר טילים מרצועת עזה, עד שצה"ל הגיב בהלימה. כך שאנחנו נכנסים שוב לתקופה רגישה יותר.

השבוע...

22.7 שימו לב לפרטים בתוכניות שאתם עושים. אתם מתעוררים משלב של חלום וצועדים צעדים גדולים גם מבחינה מנטאלית. הצורך הוא לשמור על עצמאות לצד מערכת יחסים חברתית. קל לכם להתבטא בהתלהבות בחברת אנשים שאתם אוהבים, גם התגובות והתמיכה שאתם מקבלים משמחות ומעשירות אתכם.

23.7 הירח בטל מאמש בשעה 23:33 עד לשעה 07:58 היום בבוקר. השמש עברה למזל אריה, הירח במזל שור, עולים קונפליקטים, אך נסו להימנע ממאבקי כוח. חפשו את השקט וההרמוניה בחיק המשפחה. נסו להיות יצירתיים בארגון סדר היום, כדי לא לאבד את מצב הרוח, וכדי שלא תהפכו לנודניקים. אין תחושה של ביטחון עצמי והחולשה הזאת עלולה לבלבל אתכם, כך שאולי כדאי לקחת פסק זמן, לשבור את הסטטוס קוו ולשנות כיוון.

24.7 הבוקר מתחיל עם חשש ודאגה למצב הפיננסי, או בנוגע לנכס הנמצא בבעלותכם. אתם יוזמים פרויקטים יקרים, אבל לרוע המזל אתם מתפזרים לכמה כיוונים כך שאינכם מסיימים דבר. נסו להיות מרוצים ממה שיש לכם ואל תחשבו על מה שיהיה, אלא על מה שיש לכם עכשיו, בהווה. חוסר השקט גורם לכם לנוע ללא הרף בחוסר סבלנות. אתם עסוקים יותר מדי באמביציות שלכם וההתנהלות הנוכחית מרחיקה אתכם מהמטרות.

25.7 אי השקט מתדלק אתכם וגורם לכם לפעול, בה בעת, גם במישור המנטאלי וגם במישור הפיזי. התמיכה של המשפחה מעניקה לכם ביטחון ושביעות רצון. המחשבה נעה בין תחושות רגשיות ובין המציאות הריאלית - זה עלול לגרור אתכם לוויכוחים, בגלל דעות נוקשות מדי. הירח בטל משעה 16:11 עד שעה 19:35 בערב. הרומנטיקה והדמיון משתלבים זה בזה, מצב שיכול להביא לסיפוק ושמחה.

26.7 יש קושי להתפשר על הדעות האישיות, למרות שזה מה שנדרש מכם עתה. היו פתוחים ומשוחררים כדי להתחיל מחדש. פינוק יתר גורם להתנהגות אימפולסיבית, שגוברת על כל היגיון. הצורך העיקרי הוא להיות עם אלה שאתם אוהבים ויקרים לכם.

27.7 יש נטייה לפזרנות והוצאות בלי הגבלה. הראוותנות קיימת בכל מה שאתם עושים, אוכלים או שותים היום. חפשו פעילות בתחום המנטאלי, פתרו תשבצים או סודוקו כדי למנוע תסכולים. אתם יכולים לבטא את הצד האינדיבידואלי בלי הגבלה, הרעיונות שופעים ומשפיעים על סדר היום והתחלה חדשה מרגשת אתכם. בילוי או ארוחת ערב עם בני משפחה או בן/בת הזוג שלכם, יתנו גוון שמח לשעות הערב.

28.7 הירח בטל משעה 03:34 עד שעה 04:12. נושאים הקשורים במשפחה מעסיקים אתכם היום. אתם מנסים לעבוד מהבית, או לשלב את המשפחה במטלות הקשורות בעבודה. הרצון הוא לפנות זמן לבילויים שיש בהם שמחה, נעימות וחמימות, בקיצור לכייף.

29.7 הירח בטל משעה 01:58 עד למחרת בשבת בשעה 09:16 בבוקר. רעיונות עלולים להטעות אתכם וההחלטות שתקבלו תהיינה מביכות. אין קשר בין היגיון ורגשות, וקיימת נטייה להיכנס לקונפליקטים, שלא מובילים לשום מקום. העדיפו להמשיך בשגרה, בלי לחפש נתיב חדש, או להתחדש באיזשהו אופן, מאחר שאין תוצאות והכל יהיה סתמי.

כלכלה ושווקים
זהב משתלם [צילום: AP]

כוכב מרקורי, במפה ההליוצנטרית, נמצא במזל קשת עד לתאריך 31.7. כוכב מרקורי קשור לתקשורת ומזל קשת מסמל הרחבה והתפתחות, הוצאות והגזמה, עם רצון להגיע אל מעבר לאופק.

מזל קשת תמיד שמח, כך שהוא גורם להוצאות גבוהות, ואחר-כך כששומעים או קוראים את הכותרות נבהלים מאוד, וזה הגורם לתנודתיות החדה במחירים בשווקים. בתקופה של חוסר-ודאות בעולם, בעיקר במישור הכלכלי, כשאין הסכמה על תקרת החוב בארה"ב, לצד השפעה מתמשכת של ההידרדרות הפיננסית של אירופה, הפחדים נראים בשווקים. למעשה, בתנודתיות הזו יש הרבה כסף, החוכמה היא רק לדעת מהו העיתוי הנכון. אנחנו ברצועת זמן שבה רק אלה שיש להם לב חזק מעזים, והתוצאה יכולה להפתיע, לטוב או לרע.

ההשפעה החיובית על מחיר הזהב נראית ואינה מפתיעה את קוראי המדור. אלה מכם שזוכרים, מחיר הזהב היה סביב 800 דולר לאונקיה, והיום כבר חצה את קו ה-1,600 דולר לאונקיה, והמגמה תימשך עד סוף החודש, ואולי גם בימים הראשונים של אוגוסט. הזהב ממשיך להיות האלטרנטיבה הבטוחה בשנים שיש בהן משבר כלכלי ארוך טווח. גם אם יהיו תיקונים, ההשקעה בזהב מוכיחה את עצמה לאורך זמן, ועוד היד נטויה.

מחשבות אסטרולוגיות בעקבות המתרחש בחיינו

התהליכים אותם כולנו רואים וחווים הם חלק מהשפעה של המשבר הכלכלי הגדול. למעשה גלשנו להיות חברה צרכנית, בזבזנית, הזוללת מכל הבא ליד. הפיתויים העצומים יצרו את ההוצאות הגבוהות, כוח הצריכה צמח, כשברקע הייצור עבר בגדול לסין ולהודו, והביא את האפשרויות לרכוש בלי הגבלה, בגלל המחירים הנמוכים של מוצרי האלקטרוניקה והטקסטיל. אלא שבתחום המזון, החברה המתפתחת בסין ובהודו החלה לשנות הרגלי צריכה וגרמה לדרישה גבוהה יותר של מגוון מוצרי מזון, שלא היו זמינים שם בעבר, מה שגרם בין השאר למחסור במזון ברחבי העולם ומכאן כוחות השוק החלו להשפיע על המחירים של הסחורות הבסיסיות, על מחיר ייצור המזון, כשבנוסף היו אסונות טבע בשנים האחרונות שפגעו בשדות חיטה ועוד.

החדשות הן שבתוך המציאות החומרית, שבה כולנו חיים, הכוכבים במזלות היוזמה, אורנוס במזל טלה ופלוטו במזל גדי, מייצגים את הפוטנציאל לשינוי הקיצוני, שמעורר את המודעות, שזה למעשה המקום בו נמצא הכוח האמיתי של השינוי.

רעידת האדמה הרגשית, בעקבות המשבר הכלכלי, השפיעה על חוסר הביטחון הפיננסי וגרמה להרבה אנשים להתכנס בתוך עצמם ולהתעלם מהעתיד לבוא, אולי להיאחז במה שהם מכירים מהעבר, בדעות מקובעות הנובעות מפחדים, בחוסר גמישות, באמונה ש"בסוף הכל יהיה בסדר", למרות חוסר-ודאות. אבל השעון מתקתק והגלגלים עליהם נעים הכוכבים אינם הולכים אחורה, לא משנה כמה ננסה לשמור על אידיאליזציה של "היו זמנים, אני אותם זוכרת" - המציאות בה אנו חיים ממציאה את עצמה מחדש ומגדירה את היעדים העתידיים, עם מבט קדימה, בלי להביט לאחור כמו שעשתה אשת לוט, שהפכה להיות נציב מלח בגלל שלא קיבלה בהבנה את החוקים.

ההתפתחות והיציאה מצורות חשיבה מוכרות, אם של האומה כולה ושל האדם הפרטי, נראות כחלום בלתי אפשרי. האם אפשר לשנות ולפנות מקום לשיטה כלכלית חדשה במקום הישנה? איך תגיע הגאולה בלי להישען על האמונה שהביאה אותנו עד הלום? התשובות אינן בשינוי הדיסק המפורמט במוח שלנו, אלא בחוכמה האינטואיטיבית, שתנחה אותנו אל העתיד.

אנחנו בתוך תהליך שבו האינדיבידואלים בוחרים לשחרר את עצמם מהרגלים של טוב ורע, ממחשבה של מותר ואסור, לשחרר את עצמם מעיוורון הנובע מפחד. עתה האמת מתעוררת, מתוך ראייה פנימית, ממודעות היוצאת ממקום חשוך ומתחילה לצמוח. זהו גלגל חדש של יצירתיות, המשתתף בהתפתחות האנושית ומכניס אותנו לפאזה חדשה, לא נוכל להישאר יותר בעבר. יש אפשרויות חדשות ומציאות חדשה. לשם אנחנו מתקדמים. היכולת להגמיש את המחשבה והרוח תאפשר לכולנו להתכופף ולהתפתל, כדי לעבור את הפינות הנוקשות של המציאות הישנה.

ההתעוררות האישית מתפתחת לכוח הנמצא בכל אחד מאיתנו ונותנת לנו את הכוח לשנות את החשיבה שלנו כאינדיבידואלים, וביחד גם לשנות את העולם שהיה.

"לעיתים קרובות עליך להעמיד פנים כמצטרף לתהלוכה, אשר אינך מעוניין בה, כדי להגיע למחוז חפצך" (כריסטופר מורלי).

תאריך:  22/07/2011   |   עודכן:  22/07/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד עפר טויסטר, כבן 60, הוא אחד מבכירי עורכי הדין של ישראל בתחומי התכנון והבנייה. זה עשרות שנים שהוא פעיל בנושא על כל היבטיו, גם ממשרדו החדש בלב תל אביב. לאור חשיבות הצעת חוק הוד"לים - החוק להאצת הבנייה למגורים - ראוי לשמוע את דעתו, רגע לפני שהצעת החוק מגיעה לקריאה שנייה ושלישית בכנסת.
22/07/2011  |  אלעזר לוין  |   כתבות
את סיבוב ההופעות הנוכחי חתם פול סיימון הערב באצטדיון רמת-גן מול אלפי מעריצים. בשעה 20:50 הלהקה (שמונה נגנים) עלתה לבמה הענקית מלווה בסיימון הקטן, שהוגדל במעט בעזרת זוג מסכי הענק שנתלו בצידי הבמה. הם פרצו בגרסה ללהיטו BOY IN THE BUBBLE, מהאלבום "גרייסלנד", שחוגג בקרוב 25 שנים מאז יציאתו.
22/07/2011  |  עידן חגואל  |   כתבות
הסיבות להפרעות קשב וריכוז רבות ושונות, אם כי לא תמיד ניתן לשים את האצבע ולקבוע מהו הגורם והאם אכן מדובר בבעיה נוירולוגית או קושי תפקודי ספציפי המשליך על היכולות הלימודיות. שיטת אלבאום לטיפול בהפרעות קשב וקשיי תפקוד ולמידה, מציגה גישה אינטגרטיבית הלוקחת בחשבון בתהליך האבחון והטיפול את מכלול המשפיעים, תוך הסתכלות על התמונה הרחבה והתאמת הטיפול היעיל.
21/07/2011  |  טל טבנקין  |   כתבות
מה עושים רגע לפני הגמר, כשנותרו רק שלושה מתחרים ונגמרו השלבים, אבל עדיין צריך למלא עוד קצת זמן שידור בדרך אל חיפה? לכאן בדיוק נכנסות מצלמות הווידיאו הביתיות: בקמבאק מסעיר הן נשלחו לתעד את דוד לביא, חגית יאסו ולירון רמתי בימים שלפני הגמר - עושים חזרות, מבקרים את המשפחות, קופצים להופעות חפוזות בערים שמהן הגיעו, פוצחים במונולוגים מרגשים של שלושה שהגיעו עד הסוף.
21/07/2011  |  חגית גינזבורג  |   כתבות
דרך ארוכה עברה, בשנים האחרונות, הכירורגיה הפלסטית וטיפולי הלוויין המקיפים אותה סביב סביב. היום, עומדים לרשות הרופא והמטופלים שיטות שונות, המותאמות לכל גיל, למצב עור ולצרכים אסתתיים שונים. המטרה היא להעניק למטופלים את מה שהזמן והטבע לוקח מהם במראה ובהרגשה הנפשית והפסיכולוגית. אפשר להגיד במלוא האחריות כי טיפולים נכונים הם לא רק זמינים יותר ויקרים פחות, אלא בעיקר יעילים ובעלי זמן החלמה נוח ומהיר יחסית.
21/07/2011  |  ד"ר מאיר כהן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il