|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות

בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא - לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר ביחס לעצמכם
04/10/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

  • מזל מאזניים עם מזל מאזניים - זהו קשר הגיוני ושכלתני המושתת על יחסים בין אישיים הרמוניים מתוך שמירה על סביבה אסטטית ונעימה. היו צפויים לקשיים ביצירת אינטימיות בגלל חוסר הרצון להתעמק ביחסים בין אישיים. קשר סביר !

  • מזל מאזניים עם מזל עקרב - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

  • מזל מאזניים עם מזל קשת - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

  • מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/ שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

  • מזל מאזניים עם מזל דלי - שילוב שני מזלות אויר אלו יכול להוליד קשר מעניין ואטרקטיבי. אל תצפו לעומק רגשי ולחוויות עמוקות, לעומת זאת אתם יכולים לצפות ליחסים לא שגרתיים אשר יגרמו לכם לסיפוק רב. זהו קשר מומלץ, במידה ואתם לא שוכחים לעשות תאומי ציפיות!

  • מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת -הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!.

  • מזל מאזניים עם מזל טלה - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המתאימים מבחינה אסטרולוגית כיוון שהם משלימים זה את זו ומקושרים עם אלמנט האוויר והאש הידועים כמפרים האחד את השני. שילוב מעניין ואטרקטיבי עם הרבה עליות ומורדות. צפו להתרגשויות !

  • מזל מאזניים עם מזל שור - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי הכוכב וונוס ועל כן, עשוי להיות כאן שילוב מוצלח במיוחד. הבית יתפוס מקום מאוד נכבד ביחסים האישיים ובכל פעם תרצו לחדש ולשפץ את הקיים. הטעם שלכם יהיה דומה בנושאים רבים , כך שתוכלו להפרות האחד את השני בקשר. מומלץ!

  • מזל מאזניים עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי אישיות זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב המהיר של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ואילו התאומים ימצא לא בן/בת ברית אידיאלי בצורך להתחדשות. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

  • מזל מאזניים עם מזל סרטן - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ימצא את עצמו בכל פעם נפגע מחדש. לאורך זמן, קשר לא אפשרי!

  • מזל מאזניים עם מזל אריה - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, וזה ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!!.

  • מזל מאזניים עם מזל בתולה - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. ואולם, האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים. ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע: מרבית הכוכבים נמצאים עכשיו במזל שלכם כך שעובדה זו נותנת לכם את היכולת להיות בשבוע של עשייה מהנה ויעילה בתחומים השונים של חייכם.

מאזניים - תקופת יום ההולדת השנה מביאה איתה עבורכם ימים חדשים של עשייה מהנה בגלל העובדה שהכוכב וונוס נמצא במזל שלכם והוא זה אשר גם שולט במזל שלכם. ואולם, בשבוע הזה תאלצו להודות ביניכם לבין עצמכם שאתם סומכים בעיקר על עצמכם בהוצאה לפועל של דברים, כיוון שאתם אלה שיודעים בדיוק כיצד אתם רוצים שהדברים יתנהלו. בעוד כחודש תחזור אליכם האנרגיה ותמשיכו בחייכם כרגיל.

עקרב - בחודש הקרוב אתם נכנסים לתקופה הנקראת תקופת טרום יום ההולדת. תקופה זו אינה קלה עבורכם כיוון שהמקום המואר ביותר אצלכם עכשיו הוא בית תת ההכרה ולכן, אתם מכונסים יותר בעצמכם ומחפשים תשובות לתחומים שלאחרונה העסיקו אתכם במיוחד בגלל נסיבות החיים. את המחשבות והרגשות שלכם מומלץ לכם להשאיר לעצמכם בפרק זמן זה, עד אשר תהיו בטוחים בעשייה שלכם.

קשת - מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה של התעוררות כיוון שמרבית הכוכבים שלכם נמצאים בבית החברים והחברה. זוהי תקופה שבה תרגישו יותר מקובלים והחברים יתפסו מקום יותר משמעותי בחייכם. גם מבחינה מקצועית נראה שאתם עוברים שינויים ואתם יותר מוערכים בעיני האחרים. זה הזמן להרחיב את תחומי עבודתכם למקומות יותר רחוקים ולנסוע לכל מקום שבו יש לכם הזדמנות לשדרג את עצמכם מקצועית.

גדי - למרות שתקופת החגים ידועה כתקופה שבה הדברים פחות זזים, הרי שדווקא עבורכם מסתמנת תקופה זו כימים של דינאמיקה ועשייה. נראה שאתם נחושים בדעתכם להמשיך בתוכניותיכם ולא תמיד הדבר עולה בידיכם כפי שאתם מעוניינים. ואולם, במידה ותוכלו להתפשר קצת עם האחרים ולבוא לקראתם – הרי שאתם נמצאים בתקופה שבה תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם בעקבות העבודה הקשה שנאלצתם לעשות.

דלי - הכוכב מארס מבקר אצלכם בבית השותפויות והזוגיות כך שנראה שאתם עושים חשבונות נפש בתחומים השונים עם חייכם ובכל פעם שאתם נקלעים לחוסר וודאות אתם מגיבים בחוסר סובלנות. זה הזמן להכריח את עצמכם למתן את תגובותיכם ביחס למציאות על-מנת לא להרחיק מכם את האנשים הפוטנציאלים המתאימים לכם. את העזרה והתמיכה שתקבלו, מומלץ לכם להפנות לאפיקים חיוביים.

דגים - בית העבודה שלכם מופעל על-ידי הכוכב מארס המביא איתו הרבה עבודה , עשייה ובעיקר את האנרגיה המתאימה על-מנת שתוכלו להצליח במה שאתם מתכננים. בית הכספים שלכם אינו יציב, כך שאינכם יכולים לפעול בחופשיות בכל פעם שאתם רוצים להוציא כספים על מותרות. בעיקרון, בתקופה זו של חייכם מומלץ לא להוציא כספים שאינכם חייבים אותם לצרכיכם היום יומיים.

טלה - אתם נמצאים בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת ואתם נמצאים בתקופה מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם עושים חשבונות נפש רבים ביחס להישגים שלכם בשנה האחרונה עד עכשיו. מערכות יחסים עם קרובים לכם, מאוד מדאיגות אתכם ואתם מנסים לבחון את עצמכם דרך טעויות העבר על-מנת לנסות ולתקן מערכות יחסים שהתקלקלו. אין כמו תקופת החגים לשיקום מערכות יחסים.

שור - מרכז האנרגיה שלכם נמצא עכשיו בכל הקשור לנושאי עבודה. זה הזמן שלכם לגייס את כל המשאבים על-מנת לקדם את עצמכם והעסק שלכם, בין אם אתם עצמאיים ובין אם אתם שכירים. הייחודיות שלכם בולטת בשלב זה בעוצמות גבוהות עד כדי כך שאתם יכולים לקבל את ההערכה והקידום להם אתם שואפים. עד לחודש דצמבר עדיין תגששו דרכים נוספות אך לאחר מכן, הכול יבוא על מקומו בשלום.

תאומים - אתם עסוקים עכשיו בשיפוץ הסביבה הקרובה שלכם מאחר שאתם מושפעים מביקורו של הכוכב מארס במקום המקושר עם תנאי סביבת המגורים שלכם. זה הזמן לבחון את הישן במגמה להביא לחייכם עוצמות חדשות ועובדות חיים מרעננות שיסעירו את נפשכם ויגרמו לכם לחייך כיוון שאינכם יכולים לשאת שגרה לאורך זמן. בית היצירתיות שלכם אכן מופעל ונראה שתמצאו דרכים רבות ומגוונות להעשיר את עולמכם האישי.

סרטן - בשבוע הקרוב תהיו מעורבים מאוד בכל הקשור לתא המשפחתי של חייכם. מאחר שהכוכבים מפעילים אתכם בזוית מאתגרת, נראה שלא תמיד תהיו מרוצים מסך כל ההתנהלות של האנשים האחרים בקרבתכם. ואולם , לא תהיה לכם ברירה אלא להסתגל לנסיבות הקיימות ולנסות לפעול בשיתוף עם האחרים. נצלו את החגים לחידוש מערכות יחסים וחברויות שלאחרונה התרחקתם מהם.

אריה - במהלך כל החודש הקרוב יימצא הכוכב מארס במזל שלכם כך שנראה שלאחר תקופה של חוסר וודאות בנושאים מסוימים בחייכם, תקבלו את כל המרץ והאנרגיה לפעול. תהיו מוקפים בהרבה עשייה ופעולה ונראה שתרגישו שיש לכם את הכוחות הנדרשים לפעולה שקולה ואסרטיבית. מרבית הכוכבים שלכם נמצאים במקום המקושר עם הסביבה הקרובה, כך שנראה שבמשך החגים תהיו עסוקים בענייני משפחה.

בתולה - הכוכב מארס נמצא אצלכם במקום המקושר עם תת המודע שלכם ולכן, נראה שזוהי תקופה שבה אתם הרבה יותר מכונסים בתוך עצמכם עם צורך חזק מאוד בקבלת תשובות מהיקום מדוע ולמה דברים מתרחשים בחייכם בדרך מסוימת. גם הפחדים שלכם יוצאים החוצה ואין לכם ברירה אלא להתעמת איתם ולקבל תובנות חדשות על עצמכם דרך התמודדות עם הנושאים הרגישים ביותר עבורכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  04/10/2011   |   עודכן:  04/10/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משחר ההיסטוריה, אידיאל היופי הנשי כלל גוף חלק משיערות וכבר בימי קדם היו הנשים רוקחות משחות מיוחדות בכדי לנסות ולהפטר משיער הגוף המיותר.
04/10/2011  |  עידית גור  |   כתבות
ערב השנה החדשה, בכ"ח באלול, היה אמור יהונתן פלמר לחגוג יום הולדת ראשון. במקום להכין לו עוגה עם נר וזר על הראש, ישבה עליו אמו שבעה.
04/10/2011  |  הודיה כריש-חזוני  |   כתבות
העונה ה-17 של התוכנית "סטודיו למשחק" הביאה אותי למסקנה הבאה: ג'יימס ליפטון צריך למות. למסקנה הזו הגעתי מארבעה מקורות שונים:
04/10/2011  |  ניב שטנדל  |   כתבות
השופטת: ד"ר איריס רבינוביץ-ברון, בית משפט השלום, נתניה
04/10/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
לקולינריה האיטלקית יש בארץ לא רק עדנה, אלא גם עדיפות ברורה על פני כל קולינריה אחרת, לפחות בעיניהם של מרבית הגסטרונומים שלה. עובדה שכבר שנים רבות זוכה מטבחה של ארץ המגף להיות גם חביבו של הסועד הישראלי המצוי. הצרה היא שמרבית המסעדות אינן מצליחות לייצג את המטבח הזה כראוי. אחת מהן, למשל, היא "ארנסטו" התל אביבית (רחוב בן-יהודה 90);
03/10/2011  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il