|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת הממחים
מעוניינים לשדרג את הבית אבל חסר לכם הון עצמי? בואו לשמוע מה יש למשכנתה הפוכה להציע עבורכם!
כתיבת המומחים
מתי יש להזמין הובלה עם מנוף?

ניתוח המפות האישיות של נתניהו וברק

בימים של סערת רוחות בכנסת חשוב מאוד שנלמד קצת על אופיים של המנהיגים שלנו, דרך ניתוח מפותיהם האישיות
15/05/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
בנימין נתניהו, אהוד ברק [צילום: פלאש 90]

בנימין נתניהו - ראש הממשלה

תאריך לידה 21.10.1949, בן מזל מאזניים.

מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, מתכנן את הדרך חזרה לפסגה.

בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו בכל תחום. את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי.

ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ממוסדת ומחייבת, היה יכול לוותר כליל על מוסד הנישואין.

ברמה המקצועית, חסר ביבי נתניהו את אלמנט המים שבטבע, הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. מאחר שחסרה לו יכולת זו, הרי לעיתים אנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דיבורו כחלקלקים ולא אמינים.

הצד החיובי של תכונה זו היא העובדה שיש לו יכולת ראייה מאוד אובייקטיבית כיוון שאינו נסחף רגשית לדרמות ויש לו יכולת לפעול בשיקול דעת המתאים לנסיבות . (לפחות לדעתו האישית.)
הינו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים. הפוליטיקה , הוא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ושוחה בה כדג במים.

יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים. יש לו יכולת להיות קליל ויתרון אדיר כבן מזל מאזניים הידועים ביכולת ההתמזגות שלהם לנסיבות, גם לשנות את התנהגותו על-פי הנתונים בשטח, עובדה שחשנו אותה מאוד לאחרונה.

חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו.

אהוד ברק - שר הביטחון

תאריך לידה 12.2.1942, בן מזל דלי.

מפתו של שר הביטחון נשלטת ברובה על-ידי מזל דלי, עובדה זו גורמת לו להיות אידיאליסט אשר פועל מתוך תחושה של שליחות.
הכוח המניע אותו היא תחושה שיש לו ייעוד בחיים שעליו לבצע אותו. יכולת הדיבור שלו מעולה ולא תתפסו אותו לא מוכן. את התשובות הוא שולף מהמותן ללא הכנה מרובה מראש, כשהוא סומך על יכולת האלתור שלו.

כאדם הוא זקוק לחיזוקים רבים וגם אם יגיע לעמדה גבוהה לעולם לא ירגיש שהכול מגיע לו בקלות אלא לאחר עבודה קשה מאוד, והוא אכן עובד קשה מאוד להוכיח את עצמו ולהשאיר את עצמו על המפה הפוליטית.

הוא אינו פועל בצורה אימפולסיבית, אלא לאחר בדיקה מעמיקה והתלבטויות קשות מהי הדרך הנכונה עבורו. לפעמים, בזמנים של לחץ רגשי עשויות להשתחרר לו פליטות פה שאינן במקומן, כך שהמקורבים לו בטוחים שיש לו פה גדול.

את היחסים הבין אישיים הוא לוקח ברצינות ומתכוון לכל מילה שהוא אומר ובמיוחד במערכת הביתית שלו.

מבחינה חברתית יש לו הרבה חברים והוא יכול להיות נאמן, עקבי ויציב ביחסים אך לעולם לא ייתן לאחרים להיכנס לתוך נשמתו ותמיד ישמור לעצמו טווח מרחק.

זהו אדם הפועל מתוך אידיאל שעושה הפרדה מוחלטת בין העבודה לחייו האישיים ושהשאיפה הפנימית שלו לעולם טוב יותר, דוחפת אותו קדימה.


את מפתם של יאיר לפיד ושאול מופז נלמד בשבוע הבא.

תחזית שבועית...

טיפ לילידי השבוע - מלכת האהבה והכספים וונוס נכנסת השבוע למצב נסיגה ולכן , בפרק הזמן של החודשיים הקרובים ייתכנו מהפכים ושינויים רבים בתחום. לא מומלץ להחליט החלטות משמעותיות בנושאי כספים. וכמו-כן, בכל הנוגע למערכות יחסים, מומלץ לחכות עד לסיום הנסיגה לפני קבלת החלטות.

שור - מערכות היחסים שלכם בתקופה הקרובה יהיו מבוססות יותר על החומר ופחות על ההתייחסות הרגשית שלכם. עליכם להיזהר לא לפתוח את ארנקכם ולא להיכנע לסחטנות רגשית, עד אשר תהיו בטוחים לגמרי שהאנשים מולכם באמת רוצים בטובתכם האישית ולא רק בטובתם הם. למדו להפעיל את האינטואיציה הפנימית שלכם בכל פעם שבו אתם מתלבטים.

תאומים - הפעם מבצע הכוכב וונוס את נסיגתו במזל שלכם. עובדה זו תגרום לכך שייתכן מערכות היחסים הקרובות שלכם עלולות לעלות בתקופה הקרובה על שרטון כיוון וימאס לכם מאנשים קרובים ותרגישו שאתם רוצים לשנות את כל סגנון חייכם ובעיקר הרגשיים הזוגיים. מערכת שתשרוד את תקופת הנסיגה תתחזק ותתעצם.

סרטן -בחודשים הקרובים נראה שתרגישו צורך להסתיר את תוכניותיכם ואת רגשותיכם וזאת בגלל העובדה שאינכם בטוחים שאתם נמצאים בצד הנכון שבו הייתם רוצים להימצא. על-מנת לא לגרום לעצמכם טרדות מיותרות – אתם מוזמנים לפנות לאנשים מקצוע מתאימים שיעזרו לכם להגיע להחלטות ובדרך זו תמנעו מעצמכם טעויות מיותרות. הימנעו מפשרות במקומות שאינכם חייבים.

אריה -בתקופה הקרובה תוכלו לקדם את מעמדכם האישי דרך מערכות יחסים חדשות שייכנסו לחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לצאת מהקיבעון הרגשי בו חייתם לאחרונה ולהיות פתוחים לסגנונות שונים של מערכות יחסים. נראה שזה גם הזמן הנכון לעשות חשבונות נפש עם עצמכם ביחס לקשרים שאתם כבר נמצאים בהם – הסיקו מסקנות ביחס לחייכם ורק אז - פעלו בהתאם.

בתולה - בתקופה הקרובה יימצא הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים בבית הקריירה שלכם כך שנראה שנסיגה זו תשפיע על שתי האפשרויות שציינתי. אתם מזל מחושב מאוד ולא תתנו לאחרים להסיט אתכם מדרככם וממחשבתכם. יהיה לכם את כל הכוחות הפנימיים החסרים לכם להשקיע במערכות היחסים הבין אישיות שלכם ולקדם את מעמדכם המקצועי.

מאזניים - אתם זקוקים לטיול או אפילו למסע רוחני כלשהו שיעזור לכם למצוא את עצמכם במבוכי התחום הזוגי. מומלץ לכם בתקופה הקרובה שהיא תקופת נסיגת הכוכב וונוס, לקחת מרחק כלשהו מעצמכם ולנסות לבחון את החיים שלכם מהצד. רק בחינה מדוקדקת שכזו תוכל להראות לכם בדיוק יתרונות מול חסרונות, כך שיהיה לכם יותר קל להחליט.

עקרב - בתקופה הקרובה תרגישו שהצורך שלכם באינטימיות גדל אך עובדה זו מגיעה עם הצורך העז שלכם בשיחות, בחברות וביחסים בין אישיים טובים שהם הבסיס גם לאינטימיות. לעיתים אתם חווים מצוקה נפשית כיוון שאתם יודעים שהצרכים שלכם אינטנסיביים במקצת לעומת האחרים. ולכן, הלמידה שלכם בתקופה הזו היא לדעת שיש אחרים שלא חשים כמוכם וגם זה בסדר.

קשת - הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית המקושר עם מערכות יחסים ושותפויות, כך שנראה שאתם עומדים להיות מושפעים בתחומי עניין רבים כתוצאה מהנסיגה. במערכות יחסים ייתכנו קשיים כתוצאה מכך שאתם והשותפים לכם רואים את הדברים בצורה אחרת. זה הזמן לנסות ולקחת פסק זמן ולא להחליט החלטות משמעותיות. בחלוף הנסיגה תהיינה לכם תשובות יותר ברורות.

גדי - בחודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור לנושאי מערכות יחסים ונראה שהפעם תעדיפו לבדוק אותם דרך קשרי העבודה שלכם. כך שנראה שאתם עומדים לבחון את יכולת העבודה שלכם דרך מערכות יחסים עם אנשים קרובים. את העזרה תקבלו מהם כשתצטרכו - אך לא בטוח שקשרי העבודה יחזיקו מעמד בציפיות שלכם.

דלי - הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים עומד לבצע את נסיגתו אצלכם דווקא בבית היצירה, הילדים והרומנים – כך שנראה שבעיות בנושאי כספים נמנעו מכם החודש. מומלץ לכם להשקיע במערכות יחסים עם הצעירים במשפחה ובמידה ומזדמן לכם קשר חדש לא לפסול אותו על הסף, אלא לנסות ולשמר את הקשר לפחות בכל מהלך נסיגת הכוכב בחודשיים הקרובים.

דגים - זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחדש את הקשר עם אנשים קרובים במעגל הראשון. נראה שלעיתים נסיבות החיים הרחיקו אתכם מאנשים וממשפחה שאתם אוהבים ועכשיו הגיע הזמן שלכם לחדש את הקשר ולקדמו לעבר תקופה טובה יותר. שני הצדדים יהיו מוכנים להידברות ותרגישו פתוחים וחופשיים להגיד ככל העולה על דעתכם, בידיעה שיש מי שמקשיב.

טלה - זהו חודש משמעותי מאוד שבו מערכות היחסים שלכם יעמדו למבחן עם הקרובים לכם בגלל חילוקי דעות בכל הנוגע לתפיסת עולמכם. נראה שלא כולם יהיו תמימי דעים איתכם ולכן אתם יכולים למצוא את עצמכם בויכוחים עזים דווקא עם הקרובים לכם ביותר. עם סיום הנסיגה בעוד כחודשיים תוכלו להגיע למצב שבו דבריכם יישמעו ביתר תשומת לב וקבלה.

תאריך:  15/05/2012   |   עודכן:  15/05/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ניתוח המפות האישיות של נתניהו וברק
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ש.ש.
15/05/12 15:24
2
ברצינות?
15/05/12 15:47
3
שטויות כל שבוע
16/05/12 06:54
4
מדען מפורסם
16/05/12 14:01
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפני כחודש בערך הכריז בעלי, יוצאים לקמפינג! הגיע הזמן שהבנות ידעו מה זה לישון בטבע, באוהל, שיכירו את הארץ דרך הרגליים, ולא רק את הקניונים שמסביב. בנוסף, יהיה לנו זמן איכות עם חברים. כי ביננו - מתי יוצא לנו כבר לשבת עם חברים מסביב למדורה, כשכל הילדים כבר ישנים. אממממ, אף פעם בערך. ומה עם מקלחות, שירותים? שאלתי בחשש. אל תדאגי, נישן בחניון מסודר. אז הסכמתי.
15/05/2012  |  יעל גתי  |   כתבות
אני בטוחה שבילדותי בישראל היו שוטרים אמיתיים שמסתובבים ברחוב. בטוח שאפשר היה לקרוא לשוטר, שהולך ברחוב במדים ותפקידו היה לעזור לאזרחים בצרה או להזכיר להם לחזור לסדר. גם הביטוי "אבא יקרא לשוטר אם לא תגמרי את הבננה", הוא לא זיכרון מהסרטים, אלא משפט שהיה רווח בדיאלוג בין הורה לילד.
15/05/2012  |  שולמית קיסרי  |   כתבות
חג השבועות, בו אנו מצווים באכילת חלב ומוצריו, הוא הזמן המתאים לבחון את המגוון הגדול ולהבין מה כדאי לבחור ומה פחות מומלץ מסיבות שונות.
15/05/2012  |  לילית רומם  |   כתבות
השופט: עמית פרייז, בית משפט השלום בכפר סבא
14/05/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
האופרה "אורפיאו ואאורידיצ'ה" המועלית באופרה הישראלית היא הפקה נועזת וייחודית, מבוססת על שלושה סולנים, רקדניות, מקהלה ותזמורת שהצליחו לנגוע בפסגה ולהעלות ערב מרגש וקסום.
14/05/2012  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
האם הצבא הפסיק לגייס חיילים עם פרופיל נמוך ליחידות תומכות לחימה, למודיעין, להדרכה, למחשבים ולפיקוד העורף?
הרצל חקק
הרצל חקק
עיון בספר ביכורים שכתב אדם עתיר שנים - פיני שרי    נושאיו המרכזיים של הספר הם סיפורי הסֵבל של משפחתו, והתלאות והשוֹאה הופכים בשירים לסמל, לצוואה של התולדות, קשר לסיפור הלאומי שאותו ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אז שקלא וטריא? מה? ברוב דחוק הייתי מייעץ לגנץ ומאיץ בו להיפרד מן הסחי בו הוא מצוי מתוך כוונה ראויה מאז הצטרף לממשלה
דרור גרין
דרור גרין
לפני חמש עשרה שנים עזבתי את ישראל ועברתי לכפר קטן ונידח בבולגריה    עכשיו, כשאני יושב וכותב, ומתחת לחלון זורם הנהר, אני מבין את תחושת האימה ממנה התרחקתי
חיים נוי
חיים נוי
מופע מוזיקלי משירי ארץ ישראל - מרגש ותוסס - תיאטרון הספרייה    השחקנים-זמרים הנפלאים, בוגרי בית צבי מהשנים האחרונות, מצליחים להשיב רוח רעננה גם בימים הקשים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il