|   15:07:40
  חיים שטנגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

לעצור בכוח גל הטרור הפלשתיני - ומיד

אם חפצי חיים אנחנו לא רק חפצי חיים פיזיים שקטים וחפים מפיגועים, אלא גם חפצי חיים, כמי שעתידים ליהנות, בעתיד, מרווחה ומשגשוג, פרי עמלנו, מוטב שנדכא כל ניסיון להביא לפרוץ האינתיפאדה השלישית. אם חפצי חיים אנחנו, מוטב גם כי נפעל ובכוח לדיכוי המהומות הקיימות
08/10/2015  |   חיים שטנגר   |   יומני בלוגרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
פיגוע דקירה סמוך לקניון הגדול בפ"ת [צילום: פלאש 90]

שימו לב היטב לכותרת רשימה זו. תנו דעתכם לכך, כי לכאורה, חסרה מלה "מתבקשת" בצמוד למילה כוח והיא - המילה סביר או אולי נדביק למילה כוח את המילה - ראוי. אפשר אולי שנבחר, כשיוך הולם, במילה - הולם. אז זהו זה. שום כלום, כפי שמתבטאים הילדים. שום כלום מוחלט וברור. יש לעצור ומיד! את גל הטרור הפלשתיני המתגבר, בכוח רק בכוח!. מה היא מידת הכוח שתופנה למיגור טרור ארור ואכזרי זה? מה יהא שיעור הכוח שיופעל, לצורך סילוקו של טרור נבזי זה מהעולם? הדבר יקבע, מפעם לפעם, בהתאם לנסיבות ולצרכים המשתנים, מפעולת טרור אחת לאחרת.

הגיע הזמן, שסוף-סוף נחדל מלהיות כל כך צפויים מראש. הגיע הזמן שנגיב חזק, מהר ובאופן מיידי לגל טרור מלאכותי זה, שכוחות פוליטיים ואינטרסנטיים מקרב הפלשתינים מפיחים בו רוח בלתי פוסקת, כדי שהניצוצות העולים פה ושם לא רק שלא יכבו, אלא יהפכו לשריפה עצומה וכוללת. שיהיו הדברים ברורים לכל - אינתיפאדה שלישית מסוג אינתיפאדת אל-אקצה לא תקרום עור וגידים, אם נדע בחוכמה לחסל אותה ולהשמיד ניצניה, כשהיא עדיין באיבה.

עזבו אתכם מכל קולות הנהי והרחמים העצמיים המתחילים להספיד המציאות טרם מומשה וטרם התממשה היא, בפועל ולמעשה. עזבו אתכם מכל ה"מכריזים" בריש גלי ובשער בת-רבים כי, הנה כן, פרצה כבר פרצה האינתיפאדה השלישית. על כך נשיב, כי מי שרוצה לראות דברים מבעד למשקפים בעלי זכוכית שחורה, יראה שחורות, בלבד. מי שרוצה לראות מציאות כהוויתה, מוטב ירכיב משקפים חסרי צבע עם זכוכית שקופה. עם זאת, ככל שתשמע דעתנו אנו, הרי טרם בשלה, עדיין, האינתיפאדה השלישית וניתן לרסק ולחסל אותה, בעודה באיבה. יש לפעול לכיבוי בו זמנית של מכלול מקורות ומקומות האש המלאכותית שמבעירים הפלשתינים. יש לנפץ ולנתץ רצונם ותאוותם של פלשתינים אלה להבעיר אש קבועה, רבת להבות ומתמשכת בכל רחבי מדינת ישראל, וכמובן גם ובעיקר, להבעיר אש מתמשכת ונמשכת שכזו, בשטחי יהודה ושומרון, כמו גם בירושלים, בכפרים וביישובים סביב לה.

כבר כתבנו והדגשנו, יום אתמול ברשימתנו הקודמת שהפגנה בלתי חוקית, מתלהמת ופרועה, שהביאו לעולם אתמול, ערביי יפו ו"חברים מן המגזר הפלשתיני" לא הייתה באה לאווירו של עולם - לא בדמשק שבסוריה, לא בקהיר, שבמצרים ולא בכל בירה של מדינה ערבית שראשיה ותושביה, חפצי חיים הם. הפגנה שכזו לא הייתה קורמת עור וגידים, בכל מדינה החורתת על דגלה עקרונות שמירה על ריבונותה, ומילה זו אינה בגדר של מלה ריקה, חסרת משמעות וחסרת מימוש מיידי בשטח ובפועל. איך הגענו, לעזאזל (ולא. לא. איני מתנצל, ואיני מתכוון להתנצל על מידת הכעס והרוגז הטמונה בביטוי, חצי גידופי זה) למצב דברים, שזה לנו יום שני בשבוע שמתקיימת הפגנה בעניין הפלשתיני, ביפו? איך הגענו, לעזאזל, לכך כי במקביל להפגנה ביפו, התקיימו בו-זמנית שתי הפגנות שכאלה, גם בלוד ובאום אל-פחם.

ואל תטעו, חלילה וחס בהם, במפגינים בהפגנות אלה. אין מדובר במפגינים "מנומסים", הנושאים אל על, נס ודגל עקרונות הדמוקרטיה, השוויון וחופש הביטוי. מדובר בקבוצה אלימה של פורעים שהפרת הסדר הציבורי הינה ראש מעייניהם. מדובר בקבוצת מפגינים השורפים צמיגים ופחי אשפה, במטרה לחסום כבישים; המיידים אבנים ובקבוקים בשוטרים ובקציני משטרה ומכוונים, כוון היטב, במטרה להרוג ובמקרה הטוב, "רק" במטרה לפצוע שוטרים וקצינים אלה.

איך? איך הגענו למצב דברים כזה, שבלוד, עיר המצויה במרכזה של הארץ ובה ממוקם בית המשפט המחוזי, מרכז מעזים פורעים ערביים, תושבי ואזרחי הארץ הנהנים מזכויות אזרח מלאות, כתוצאה מכך, להניף ובגלוי דגלה הנטען של פלשתין? למי ששכח נזכיר, כי מדובר בישות שאינה בגדר של מדינה מוכרת והפלשתינים בעזרתם האדיבה של "אחיהם" הערביים, תושבי הארץ - מקימים אותה, בהבל פיהם? איך? איך הגענו למצב דברים שהיה מי שהעז, אתמול, להזכירכם, מדובר במדינת ישראל הריבונית ולא באירועי ופרעות תרפ"ט,שהיוו בסיס למהפכת "אל בוראק", היו סדרה של פרעות אלימות ומעשי טרור מצד הערבים תושבי ארץ ישראל נגד היישוב היהודי בארץ ישראל, שהחלו ב-23 באוגוסט 1929. במהלך המאורעות נרצחו 133 יהודים ו-339 נפצעו, ננטשו ונחרבו יישובים וקהילות ברחבי ארץ ישראל, שעה שהיה קיים בארץ שלטון זר - להשליך בקבוק תבערה לעבר כוחות הביטחון?

יש להבהיר לפורעים המקומיים, הבהר היטב ובכוח. כן. כן. כן - ובכוח של ממש!, שהינם ערביי ישראל, אזרחי ותושבי המדינה "המזדהים" עם אחיהם הפלשתינים, כי לא תהיה כל תקומה שהיא ליום אדמה, חדש ומחודש, כמו-גם תיכשל ותוכשל כל כוונה לייצר וליצור אינתיפאדה שלישית.

כל הכבוד למפקד משטרת אשדוד, סנ"צ נועם שקל, שהציע אתמול בישיבת מועצת העיר אשדוד, כי בשל המתיחות הביטחונית, אזרחים בעלי רישיון נשק יישאו עמם כלי נשק, "כדי להגביר את תחושת הביטחון בעיר", כפי שפורסמו דברים בשמו, בהודעה שפרסמה משטרת-ישראל. אם צריך להכריז על חלקים מיפו, לוד, אום אל-פחם ובכל מקום נדרש אחר, בו משתוללים חוליגנים, מסוגם של הפורעים הערביים על שטח צבאי סגור - יש לעשות זאת, ובמהירות!. אם צריך להכריז על עוצר נקודתי, המתייחס לדיירי הרחובות ראשיים ולשטח רחובות ראשיים אלה, ביישובים הערביים, דוגמת אום אל-פחם והרחובות הסמוכים להם, כמו-גם בערים המעורבות דוגמת לוד ויפו (שהינה עיר נפרדת, לכל דבר ועניין שהוא ושנים - שנים הרבה, אינה מהווה חלק מתל אביב עוד, חרף "חיבורה", כמו-גם "איחודה" עם העיר, תל אביב, בשנת 1960), נא להכריז על עוצר שכזה - עוד יום אתמול.

מוטב ילמדו התושבים המקומיים כבר עתה כי השתוללות חסרת רסן לא תועיל להם, כלל וכלל. היפוכם של דברים, הוא הנכון. ככל שתיפגע, יותר ויותר, רקמת החיים השגרתית; ככל שתיפגע פרנסתם של תושבי ערים ויישובים אלה; ככל שייחסר מזון בסיסי וחיוני, בבתיהם של התושבים המקומיים (אם וככל שיעמיק ויחריף עוצר מוצע שכזה), כך יגבר הלחץ מבית של אותם תושבים ערביים מקומיים, מפונקים ונהנתנים אלה, להפסיק מעשי האלימות של הפורעים המקומיים.

זאת לדעת. הערבים תושבי מדינת ישראל - להבדיל מ"אחיהם" הפלשתינים, המתגוררים ביהודה, שומרון וחבל עזה וחלק מבין תושבי הכפרים, סובבי ירושלים - הם ערבים מפונקים. ערבים מקומיים אלה, לא יוותרו, בכל מחיר שהוא בעולם, על הפינוק ועל הטוב, שהתרגלו הם אליו ואותו צרכו, כמו-גם ממשיכים הם לצרוך תחת עולו של "הכיבוש" הישראלי. ערבים מקומיים נהנתנים ומפונקים אלה, אינם בכלל "בוגרי" האינתיפאדה הראשונה והשנייה. הם - מעולם - לא חוסנו והתחסנו, במהלך שתי האינתיפאדות האחרונות. הם היו מחוץ ורחוק, מתחלואי ופגעי האינתיפאדות. מעולם לא החסירו הם, מפיהם ומפי בני משפחתם הבסיסית, רחבה, ככל שתהיה - מזון בסיסי דוגמת: פיתות, ירקות, לבנה וכדומה. הם החסירו מפיהם מזון בסיסי כזה - שלא לדבר על תפנוקים, דוגמת: בשר, מעדני חלב, דגים ועוד.

נסו רק להחסיר ממפונקי ארץ אלה, רמת החיים לה הורגלו הם, בעבר ועד כה. מיד - מיד תתקלו במטר וגל קובלנות מצד מפונקי ארץ אלה. מפונקים אלה התרגלו לכך, כי מלוא מחסורם, מתמלא מיד וכי הם חיים - וימשיכו לחיות - על חשבון ומכספי הקופה הציבורית, דוגמת קופת הביטוח הלאומי, המשלמת להם הבטחת הכנסה, קצבאות ילדים ועוד. אתם חושבים שערביים מקומיים אלה ימלאו החוסר בבשר, במקרה של עוצר מתמשך, בגידול שפנים, כתחליף לחוסר הבשר הצפוי? אם כך, אז אתם בגדר של מי ש"חיים בסרט".

מעבר לחרות הצעקה וההפגנה, אין כל להם כל כוח ממשי שהוא ויצעקו פלגי תנועת מוסלמית זו, ככל שיצעקו ויצרחו הם, במלוא גרונם. הערבים המקומיים אינם מוכנים, כלל וכלל, להמיר רווחתם הכלכלית וצריכת מנעמי ארץ, באידיאולוגיה. אתם חושבים ש"גיבורים לשעה" אלה, היכולים ליצור פנטזיות בלתי מחייבות של רגע ובכללן לזרוק בקבוקי תבערה, מעשה של פירוטכניקה - כאילו מדובר בזיקוקין הנורים בחתונה כפרית, מאחד מכפרי הגליל הנידחים - מסוגלים, להחזיק מעמד ולעמוד משך זמן רב בחוסר אספקת מזון בסיסית? אתם חושבים שהדוניסטים ערביים אלה מ"תוצרת הארץ", שהינם אפנדים בעלי רכוש רב, שנצבר משך שנות עבודה רבות ובעמל רב, יוותרו, בפועל ולמעשה על הנאות החיים, להם הורגלו ומורגלים הם שנים. בכל הכבוד הראוי, יש למתוח מרחק וקו ברור של בידול, בין הפגנות ופנטזיות רעשניות למען ה"אחים המדוכאים", תחת השלטון ו"הכיבוש" הישראלי, לבין מימושן של הצהרות בומבסטיות אלה, בידי הערבים המקומיים, למעשה ובפועל. אם סבורים אתם כי הערבים המקומיים, יוותרו על הנאות חייהם השוטפות, למען "אחיהם המדוכאים", הרי במקרה הרע אתם בגדר של בורים מוחלטים ועיוורים לנעשה סביבכם, כאשר במקרה הטוב הינכם, בגדר של מי שהינם תמימים מוחלטים, למתרחש וסובב סביבכם.

בימים אלה פרסם משרד האוצר התקציב והתחזית הכלכלית לשנים 2015-2016. לפי תחזית זו, הרי מדינת-ישראל הינה אחת המדינות הבודדות בעולם המפותח שהצליחה להקטין שיעורי האבטלה שלה, בעשור האחרון. שוק העבודה הישראלי נמצא - כיום - בשיאו, עם שיעורי השתתפות מהגבוהים בעולם, כאשר שיעורי האבטלה הינם, מהנמוכים בעולם. עם זאת, בהתייחס לתחזית לשנת 2017, הרי אין מדובר בתחזית מעודדת, דווקא. אם יחזור ויפרוץ המשבר הכלכלי העולמי - או אם יצליחו הפלשתינים לממש כוונתם, להבעיר האש בשטחי יהודה ושומרון, ירושלים והכפרים, כמו-גם ביישובים הערביים סביב לה - וחלילה וחס, גם בתוככי מדינת-ישראל - באופן שתפרוץ האינתיפאדה השלישית, הלכה למעשה, הרי עלולה כלכלת ישראל להיקלע למשבר של ממש, כמו-גם תיפגע - אנושות - רווחתם הכלכלית הקיימת של תושבי המדינה.

אם חפצי חיים אנחנו ולא רק חפצי חיים פיזיים שקטים וחפים מפיגועים, אלא גם חפצי חיים, כמי שעתידים ליהנות, בעתיד, מרווחה ומשגשוג, פרי עמלנו, בעבר מוטב שנדכא כל ניסיון להביא לפרוץ האינתיפאדה השלישית. אם חפצי חיים אנחנו, מוטב גם כי נפעל ובכוח לדיכוי המהומות הקיימות, עתה, של פלשתינים "אמיתיים", כמו-גם של פלשתינים "מתחזים", הן בשטחי יהודה שומרון, בירושלים והכפרים, כמו-גם ביישובים הערביים, סביב לירושלים והן בשטחי מדינת-ישראל הריבונית. התעלמות מקיומן של מהומות חמורות אלה ואי דיכוין, לאתלר, מעבר לפגיעה בריבונותה של מדינת-ישראל, עלולה להביא לחיסולה של מדינת-ישראל, כמדינה מתפקדת ובעלת השפעה בין כלל האומות הקיימות והפעילות, כיום, בעולם.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין. ד"ר חיים שטנגר, אינו עובד במקצועו, במהלך השנה הקרובה ובמקומו עובדים - בתקופה זו - עורכי הדין אורי פנטילט וארנון שצמן.
תאריך:  08/10/2015   |   עודכן:  08/10/2015
חיים שטנגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לעצור בכוח גל הטרור הפלשתיני - ומיד
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ועוד מעט צונאמי
9/10/15 01:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
כמה היבטים של גל הטרור המשתולל בימים האחרונים ברחבי הארץ: התגובה הראויה, השת"פ החיוני עם הרשות הפלשתינית, העמדה של התקשורת, השתיקה של חמאס והגדרתם של האירועים
08/10/2015  |  אריאל י. לוין  |   מאמרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הנחה את המשטרה למנוע מחברי כנסת ומשרים לעלות להר-הבית ועורר את זעמם של שותפיו לממשלה ולקואליציה. בתחילה פורסם כי הנחיית ראש הממשלה נוגעת לחברי כנסת יהודים בלבד. הבוקר (יום ה', 8.10.15) הבהירה לשכת ראש הממשלה כי ההנחיה נוגעת גם לחברי כנסת יהודים וגם לחברי כנסת ערבים. "ההחלטה נובעת מהכוונה לצנן את האווירה סביב הר-הבית", אמרו אנשיו של נתניהו והוסיפו כי בימים האחרונים מנע ראש הממשלה מאישי ציבור פלשתינים לעלות להר-הבית.
08/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
ממלא-מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב בנצי סאו, טוען כי אופי הפיגועים האחרונים - פיגועי 'מפגע בודד' - הופך אותם לאתגר קשה ובעייתי לטיפול.
07/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
כוח מסתערבים לכד מחבל שיידה אבנים במהלך התפרעות פלשתינים סמוך ליישוב בית אל. סרטון וידאו שהופץ ברשת האינטרנט מאפשר הצצה אל האופן שבו לכדו המסתערבים את המחבל. ניתן לראות אותם לבושים בבגדים אזרחיים דומים מאוד לבגדיהם של הפלשתינים המתפרעים, אוחזים בידיהם כלי נשק ומעבירים את המחבל לידי חיילי צה"ל.
07/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
גורמים בכירים במערכת הביטחון מעריכים שקיים סיכוי לחידוש ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל בעקבות ההסלמה וגל הפיגועים ששוטף את המדינה.
07/10/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il