|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
ניסו שחם. אפס + אפס + אפס = עבירה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

אפרת שחם מלינה, בשם האב

אפרת שחם יוצאת להגנת אביה, ניצב (בדימ') ניסו שחם מפנה אצבע מאשימה כלפי הפרקליטות, שפעלה בכל כוחה כדי להפליל את ניסו שחם ולהטיל עליו מאסר ממושך מאשימה את שי ניצן בטיוח פרשת יוחנן דנינו ואת עמית איסמן בהתחסדות וברדיפת אביה
26/09/2022  |   אפרת ניסו   |   יומני בלוגרים   |   סדום ועמורה   |   תגובות
שי ניצן. שיבש פרשת דנינו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

איסמן. נחשד בעבירת מין [צילום: משרד המשפטים]

שי ניצן הורה לשמור בכספת ולהסתיר מהמשטרה תיעוד שיחות בין דנינו ל-צ'
יואב יצחק
הסתרת מחקרי התקשורת בהוראת פרקליט המדינה שי ניצן מהקצין הבודק נועדה למנוע מבוכה מדנינו וצעדים פליליים נגדו בהמשך בגין עבירות פליליות מחמת יחסיו האישיים הפסולים עם הקצינה צ' * הוראת ניצן לגלות לדנינו בטרם חקירתו כי בידי מח"ש תיעוד שיחתו עם צ' בפגישה אישית שקיימו נועדה למנוע ממנו להיכשל בעדות שקר במסגרת חקירתו כעד בפרשת ריטמן * היועמ"ש מנדלבליט נמנע מחקירה פלילית * הנציב דוד רוזן בודק פרשה זו
לרשימה המלאה

בואו נכיר רגע?
אני אפרת, הבת של ניסו שחם. כנראה שלא כל ה-600 חברים שלי פה בעמוד באמת מכירים אותי, או את השושלת המשפחתית שלי.
ניסו שחם, נו אתם יודעים, עבריין המין המורשע.
סיפור מסעיר, לא? קצין משטרה בטופ 10. בתפקיד הכי מרכזי. מועמד מוביל למפכ"לות.
נחקר בקיץ 2012 בחשד שהטריד מינית "עשרות" שוטרות זוטרות.
וואלה בהחלט יכול היה להיות מסעיר. לו היה זה מחובר למציאות באיזשהו אופן, ולו הקטן ביותר.

תשמעו רגע, אני לא בנאדם מי יודע מה מחובר למסורת. אבל יש משהו בחודש אלול, בכל זאת.
אנחנו אמורים לחפש תשובות לשאלות פשוטות ומהותיות, להתבונן בעצמנו, לעשות סוג של חשבון נפש פנימי וחיצוני. מסע של סגירת שנה לקראת עוד אחת שתתחיל.

ויש גם בחירות באופק הנראה לעין. וגם אבא שלי השתחרר לפני שבועיים מהכלא. ויחד איתו יצאנו כולנו מסוג של כלא. אז מכל הסיבות שמניתי ומאלה שלא, אני מרגישה שכל המילים שגרות אצלי בראש ובלב בעשור האחרון מרגישות מוכנות להיכתב. שחור על גבי פיד.


אזהרת מסע
בהפוך מבתי המשפט, אני לא מתכוונת לעשות הנחות לפרקליטות. והאמת המרה על התנהלותה, לפני תוך-כדי ואחרי הכל, תאמר כאן. וגם אכתוב קצת על הקשר המטריד, השבטי לא פעם, של שבט "אוכפי החוק" ובהם הקשר בין שופטים ופרקליטים.
מי שלא אוהב שעננים מסתירים לו את כל צבעי הקשת, ומעדיף להמשיך להאמין שהכל טוב, נכון וצודק, מוזמן להיפרד ממני כאן.

הנה:
בתיק של אבא שלי אין מתלוננות. אין. וגם לא היו.
ולא, לא בגלל שהן היו בחורות צעירות שהכינו לו קפה וחששו ממרותו. ועל-כך גם הן העידו. פשוט כי היו אלה קשרים בהסכמה בין אנשים בוגרים. וחכו רגע עם המוסר, אגיע לזה.
במשטרה, אז וגם היום, לא קיים איסור על קיום קשרים בהסכמה בתוך הארגון (בדומה למקומות עבודה אחרים). ושימו לב: גם לא בין מפקד לכפיף.
ולפני האירוע של אבא שלי וגם אחריו אף אחד גם לא עמד לדין משמעתי על-כך.
כן, קראתם נכון. תזכרו את זה להמשך.

כל הפרשה הזו התחילה ממכתב אנונימי שמי שלחץ על כתיבתו היה קצין משטרה שאבא שלי הזיז הצידה. בעדה שלנו זה נקרא "סגירת חשבונות".
עשרות נשים הוזמנו לחקירות. הן נחקרו באמצעים פסולים ואסורים. חלקן הגדול לא התנהלו בחדרי החקירות ולא תועדו, כי הן לא עלו בקנה אחד עם התזה של הפרקליטות, שהיא הרשעה בכל מחיר. קטע.


ממשיכים?

אז ככה, הפרקליטות הבינה מהר מאוד שאין עבירות מין. כך העיד ראש צוות החקירה בבית משפט בזמנו.
מה עשתה, שואלים? ניסתה להגיע להסדר טיעון עם אבא שלי. כזה שאין בו עבירות מין (כי אין כאלה) אבל יש בו הפרת אמונים.
כי ככה זה במשחק הזה שלה, you win some you lose some.
אבל אבא שלי לא הסכים להודות במה שאיננו עבירה פלילית.
וכמה שזה עצבן אותם!
אבא שלי, אגב, המשיך להביא להם את הסעיף לאורך כל הדרך. הוא לא יישר קו. הוא לא סתם את הפה. הוא לא השפיל מבט ואפילו התראיין. זה היה בלתי נסלח מבחינתם.
ואז הוגש כתב אישום.
הוא מפחיד והוא מלא בשקרים שיש להם ייעוד, אל תתבלבלו. הם הכלי של הפרקליטות לסחוט באיומים הסדרי טיעון. זו השיטה. שיטה רוחבית אגב. ממש לא רק בהקשר של אבא שלי. שווה שתדעו, ששלוש נשים שנחקרו באותה חקירה, מנהלות תביעת פיצויים נגד מח"ש והפרקליטות על אותה חקירה מוטרפת מאז. במהלכה, כך לדבריהן, גם הן נסחטו באיומים. הן גם הוטרדו מינית על-ידי החוקרים, הושפלו והוחפצו. "אולצנו להפליל את ניסו שחם". כך הן העידו בבית המשפט המחוזי, לפני 4 חודשים, בעת שאבא שלי מרצה את המאסר.
"הוא היה צריך להיות מפכ"ל ואסור היה לתת לו" - כך העידה החוקרת (המתעללת/המחפיצה). ובהמשך אמרה: "אני באה מבית דתי ולא מקבלת את זה". באירן? לא, ממש כאן.

מניחה פה רגע, לבדיקתכם:
האם ארגוני הנשים דואגות לשלוש הנשים האלה שמלינות נגד המדינה? בוודאי שלא.
ואם אתם שואלים למה נהגו בהן כך, אני אספר לכם. כי נורא רצו להפליל את אבא שלי. ומי שלא שיתפה פעולה שילמה מחיר אישי כבד (חלקן היו נשואות וכבר אינן).

וכעת סיפור קצר על גלגולן של שלוש ערכאות:

  • בבית משפט שלום - אחרי 5 שנים של משפט, עדויות, תמלילים, ראיות - השופט החליט לזכות את אבא שלי על שלושה מתוך ארבעה סעיפי אישום. זיכוי מהדהד. סיקור נרחב. אפשרות לביקורת ציבורית קשה על הפרקליטות? כנראה שכן. כל אלה היו מנוע וטריגר להתחמשות בעובדות חדשות לגמרי, למרות שהודיעו שהם לא מערערים על העובדות (בערעור שלהם למחוזי). האם טענות ועובדות שלא נטענו בעבר, זה חוקי במשפט הישראלי? לא. האם זה הזיז להרכב השופטים (לכאורה) במחוזי? גם לא.

  • אז מה קורה במחוזי? - הרשיעו את אבא שלי, בהתבסס של עובדות שגויות שכבר הופרכו. על מה הם התבססו? על כתב האישום, כמובן. כמו ערכאה ראשונה עם סייג "קטן": ללא התייחסות לקביעות העובדתיות, לראיות, ולהוכחות. אופס. ברור שגם רוח התקופה היוותה משקולת רצינית. ובל נשכח את התקשורת, אותה מזינה הפרקליטות. גם היא תכתיב את הדין של אבא שלי.

  • גלגול שלישי ואחרון - אבא שלי הגיש רשות ערעור לעליון. הרשות התקבלה סביב השאלה: האם ניתן להרשיע אדם בעבירה פלילית אחת כאשר כל אחד מהמעשים שעשה איננו מגבש עבירה פלילית?? ומה התוצאה, אפוא? יש תקדים!! לראשונה אימץ בית המשפט העליון ברוב של שני שופטים מתוך שלושה ובניגוד לדעת המיעוט את "תזת הצבירה", כפי שהם קוראים לה. כלומר, אין עבירה ועוד אין עבירה ועוד אין עבירה = עבירה פלילית. מה זה אומר? עוד פעם אכתוב - אימוץ של "תזת הצבירה" אפשר את הרשעתו של אבא שלי בעבירה של מרמה והפרת אמונים, בשל "צבר התנהגויות", חרף העובדה שכל אחת מהן לבדה אינה עולה לכדי עבירה פלילית.

מברוק גם לכם

היום זה אנחנו, מחר זה אתם.
האם התשתית הזו הונחה לראשונה בבית משפט בישראל על-מנת להרשיע את ביבי? שאלה טובה. ואני ממש, אבל ממש לא ביביסטית.

גזר הדין.
אבא שלי קיבל 10 חודשי מאסר בכלא בגין עבירות מין ברף הנמוך, גם לדברי הפרקליטים, ועל העבירה החדשה של צירוף מעשים שאינם עבירה שהוכנסו לעבירת הסל הגדולה מכולן: הפרת אמונים. 10 חודשים.
עבור מביני דבר אחד או שניים, זה קצת פחות קרקע מתחת לרגליים.
עוד אבן יסוד של דמוקרטיה, של שלטון החוק ושל עקרון החוקיות הלכה לעולמה. יהי זכרה ברוך.

כלא.
כמו כל אסיר שמרצה עונש בכלא, יש מה נקרא קיצור שליש וקיצור מנהלי.
יש חוקים בנושא. יש כללים. יש תורה שלמה.
אבא שלי היה ראוי לשחרור מוקדם. כך קבעה הוועדה לשחרורים. חשוב לדעת שהוועדה הינה בלתי תלויה והיא גוף אוטונומי שבסמכותו לקבל את ההחלטה הזו.
מה תעשה הפרקליטות? תערער על ההחלטה הזו. בכל זאת, היא חייבת לציבור מלחמה עיקשת בעבריין מין!
ראוי שתדעו שכדי לערער על החלטת הוועדה צריך להוכיח אי-סבירות קיצונית שנפלה בהחלטה. אז היא תטען שאבא שלי מסוכן לציבור. קטע, הסתובב עשור בחוץ. האיש המסוכן הזה.
אבל המחוזי לא יקבל את הטענה. ובכמה שאלות מאוד פשוטות לפרקליטות, היא תחזור בה מהמסוכנות.
המחוזי יידחה את הערעור של המדינה, ויחליט גם הוא לשחרר שחרור מוקדם.

גלגול שלישי, שוב:
בצעד כמעט חסר תקדים (יש מקרים מאוד בודדים בתולדות המדינה), הפרקליטות תגיש רשות ערעור לעליון. גם שם היא תטען טענות חדשות. מה בתפריט? פגיעה אנושה באמון הציבור.
ואז מה אם היא לא טענה את זה בערכאות קודמות. שיטת מצליח. וואלה לעיתים זה עובד. זה עבד לה בעבר.
הפעם, זה לא עבד להם ורשות הערעור לא התקבלה. ומזל. שתישאר טיפהל'ה אמונה.

ועכשיו לכמה עובדות מעניינות על הפרקליטות ואחרים, ברשותכם
האדם שמוביל את מאבק השחרור של אבא שלי, הוא לא אחר מאשר פרקליטה של (חלק מ)המדינה בכבודו ובעצמו, מר עמית איסמן. למה חלק מהמדינה? כי כך הם רגילים לעשות בדרך של קבע למען המיליה החברתי, מקצועי, דתי, עדתי, מגדרי שלהם (כל התשובות נכונות).
אגלה לכם סוד עליו? הוא בעצמו נחקר בחשד לביצוע עבירות מין, אבל לא על-ידי המשטרה, זה לא בשביל פרקליטים. הוא נחקר בנציבות שרות המדינה. נמצאו ראיות לשני מקרים של הטרדות מיניות תוך כדי עבודה ביחס לכפיפות ישירות, אחת מתמחה. מה נקרא "זוטרה". רק שעבירות המין שלו טופלו בחדרי חדרים, "ברף התחתון של עבירות ההטרדה". והתוצאה? התראה בלבד של מנכ"לית המשרד פלוס קידום לתפקיד פרקליט המדינה, כבונוס על התנהגות טובה.

חושבת אתכם בקול: אילו איסמן היה מנסח את כתב האישום של עצמו; או אולי משה לדור/שי ניצן (פרקליטים של אותו החלק), הוא היה עושה צעידות ערב עם אבא שלי בכלא חרמון? יכול היה להיות נחמד, לא?

שי ניצן, דנינו, איסמן
עוד סוד? הגיעו מכתבים אנונימיים (שניים לא אחד כמו נגד אבי) על-כך שלמפכ"ל המשטרה לשעבר, יוחנן דנינו, זה "שניקה אורוות" אחרי אבא שלי, היה קשר בהסכמה עם כפיפה וצעירה ונמוכה ממנו בדרגות. "זוטרה". סורי, אבל הטרמינולוגיה לא שלי.
אבל מה קרה במקרה שלו? רוצים אינסייד אינפורמיישן?
יאללה בואו איתי.
דנינו מוזמן לחקירה. פרקליט המדינה דאז, שי ניצן, מורה לעדכן אותו לפני החקירה שהקשר עם אותה שוטרת באישון לילה מוקלט. מה שנקרא, מזהיר אותו לא לשקר. שיבוש הליכי חקירה?? תחליטו אתם.
למה ככה עזר לו? אה, שכחתי לכתוב. שי ניצן ודנינו היו יחד בצבא. אחים לנשק. לכן, העובדה שמותר לקיים קשר בהסכמה, היה אז טיעון שנטען מול מר דוד רוזן מנציבות המדינה כדי לא להמשיך ולבדוק את התלונה נגד דנינו. וראו זה פלא - זה עבד. התלונות נגד דנינו, שנתמכו בראיה פורנזית, כלל לא נחקרו.
פה, במקרה הזה, "אין תשתית לחשד לעבירה פלילית".
אותו המסטינג וזה.
הרשימה עוד ארוכה. והיא בעיקר מכילה צביעות, מוסרנות וכפל מוסר. זו כל התורה.

אפילוג/נימה אישית
הסיפור של אבא שלי מעניין כי הוא נוגע במוסר. ואנחנו כולנו יצורים שנורא רוצים להאמין שהם מוסריים וערכיים. ואיך אנחנו מאשררים לעצמנו את הרף המוסרי הנורא גבוה שלנו? על-ידי אי-מוסריותו של האחר.

כן, לאבא שלי היו קשרים מחוץ לנישואין. כולם היה בהסכמה ורצון חופשי. ואני כותבת את זה אף שהורשע בעבירה אחת של מעשה מגונה בבית משפט השלום - נשיקה לשוטרת שלא הייתה כפיפה שלו, לא ישירה ולא עקיפה. המחוזי דחה את ערעורו.
האם רציתי לדעת? לא, לא רציתי לדעת את זה. גם אימא שלי לא. גם האחים שלי לא.
אבל.. Shit happens.

הטרגדיה המתוקשרת הזו, גיבשה אותנו עוד יותר ממה שהיינו מגובשים. והיינו גם קודם.
קיבלנו כישורי חיים. למדנו על מורכבויות החיים, על טעויות, על אנושיות. על חמלה ומחילה. על גדילה ועל שינוי. אלול, לא?

אנחנו משפחה חזקה. אבל אילולא היינו, הסיפור הזה שסיפרתי לכם מלמעלה, בעובדות יבשות, היה הורג אותנו. ביחד וכל אחד לחוד. וזו כוחה של תעמולה שלילית. הפרקליטות היא מכונת תעמולה משומנת היטב. שלא נותנת ולא תיתן לעובדות לבלבל אותה. וזה מפחיד, לא פחות.
תכף שנה חדשה.

ואם הגעתם עד לפה אני מבקשת מכם קצת יותר להעמיק. קצת פחות כותרות ריקות מתוכן ואמת. וקצת להיות פחות קלים על ההדק ועל המקלדת. אבא שלי היה איש משטרה מבריק. 35 שנים. הוא אדם יוצא דופן. והוא ממש, אבל ממש לא עבריין.
הוא איש חוק. היה ויישאר.
והסיפור המשפחתי חוזר להיות שלנו.
והמוסר, מה איתו? מציעה שכל אחד יסתכל בראי על עצמו, ויתקן את מה שבא לו, אם בא לו. ללא תלות בעוונות של האחר.

ואם בכל זאת בחרתם לנהל רומן, תעשו טובה תבדקו שאתם נמנים על המיליה הנכון:)

יאללה שנה טובה,
אפרת.

תאריך:  26/09/2022   |   עודכן:  26/09/2022
אפרת שחם
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אפרת שחם מלינה, בשם האב
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יוסי ש.
26/09/22 18:55
2
יודעי דבר
26/09/22 20:23
3
איל הקורא
27/09/22 01:38
4
דב אנשלוביץ
27/09/22 10:04
5
אזרחית
27/09/22 11:49
6
יש
28/09/22 09:29
7
לאפרת שחם
28/09/22 10:08
8
מרק_טווין
28/09/22 10:33
9
שלמה המגיב
30/09/22 13:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סדום ועמורה
הסוהר לשעבר אלירן ערן ירצה 20 חודשי מאסר על קבלת שוחד בסך 14,000 שקל תמורת הברחת סמים לאסירים בכלא אלה ועל עבירות נלוות. שופט בית המשפט העליון, יוסף אלרון, החמיר (20.9.22) בצורה יוצאת דופן בחומרתה את עונשו של ערן, אשר נדון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע לתשעה חודשי עבודות שירות. השופט יחיאל כשר אף העיר, כי העונש הראוי בערכאה הדיונית היה צריך להיות חמור עוד יותר.
20/09/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
ליאת כהן תרצה תשעה חודשי עבודות שירות על חלקה בפרשת יוסי וסרמן, לשעבר מזכ"ל הסתדרות המורים. שופט בית המשפט העליון, חאלד כבוב, דחה (8.9.22) את ערעורה של כהן על הרשעתה בסיוע ללקיחת שוחד - עבירה בה הורשעה למרות שלא הואשמה בה בכתב האישום, אך עלתה מחומר הראיות שהוצג במשפט.
08/09/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
הסיפור הזה היה גורם אפילו לקלפטומנים להסמיק. 4.5 מיליארד דולר מכספי הציבור נגנבו – סכום העולה על ההכנסות השנתיות של קרוב למחצית ממדינות העולם. רוב הכסף שימש לממן רמת חיים גבוהה: יאכטת-על, הימורים, ענק יהלומים ב-23 מיליון דולר. חלק ממנו הושקע במימון סרט על הונאה פיננסית – "הזאב מוול סטריט". אבל כעת הגיעה שעת התשלום: בשבוע שעבר נדחה ערעורו של ראש ממשלת מלזיה לשעבר, נג'יב ראזק, שטרם חשבונותיו הפרטיים עברו 700 מיליון דולר גנובים. הוא ירצה 12 שנות מאסר וישלם קנס של 47 מיליון דולר.
28/08/2022  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
אילה חסון (ערוץ 13) משגעת את המדינה בפרשת גל הירש. היא ממחזרת שוב ושוב טענות נגד המשטרה והפרקליטות משל נעשה סיכול ממוקד בצדיק. אך לא זה המצב. נכון, החקירה נגד הירש פרצה עם היוזמה למינויו למפכ"ל המשטרה. רוב החשדות הופרכו, במיוחד החשד לעבירות שוחד. אך מה לעשות: הבדיקה/החקירה התחייבה בשל המידע שהועלה, בטרם מונה לתפקיד, גם אם לצורך הפרכתו. ובהמשך, ממצאי החקירה שהתגלו, חייבו הגשת כתב אישום נגד הירש בגין עבירות מס בהיקף של מיליונים. אגב, שותפו למעשים יניב אדם הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון.
20/08/2022  |  יואב יצחק  |   יומני בלוגרים
ניקול ראידמן תובעת מיליון שקל מיצחק זרוג, בטענה למצגי שווא במה שאמור היה להיות סחר בהיקף של 2 מיליארד אירו בציורים וכתבי קודש רוסיים עתיקים. התביעה, שהוגשה (18.8.22) לבית משפט השלום בהרצליה, מגוללת - לגרסתה של ראידמן - התקשרות יוצאת דופן, בשוליה היו מעורבים גם עבריינים בכירים. ואילו בא-כוחו של זרוג טוען, כי ראידמן היא שפעלה בצורה פסולה ואף פלילית, כאשר היא מציגה את האוסף של מרשו כאילו ירשה אותו מאמה המנוחה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il