|   15:07:40
  שרון נריה בר-און  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
רמזור החיים
מהו רמזור בחיים

האם יש לנו שליטה על חיינו

בכל רגע נתון אנו חשופים לאין ספור אפשרויות השאלה היא רק האם עומדת לרשותנו האפשרות לבחור בדרך המיטבית עבורנו, ואם כן, האם אנחנו מספיק חכמים או יוזמתיים על-מנת לבחור באפשרות שתוביל להצלחות משמעותיות?
19/12/2022  |   שרון נריה בר-און   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

בכל רגע נתון, אנו חשופים לאין ספור אפשרויות, השאלה היא: כיצד נבחר בדרך המיטבית עבורנו, זו שתוביל להצלחות משמעותיות בחיינו?

האם לפעמים קורה גם לך??

האם לפעמים גם אתה מרגיש שהיום הזה הוא יום נאח'ס? שעדיף להישאר בבית ולא לצאת החוצה, לעצור את המרוץ היומיומי, להתכנס פנימה, ללמוד יותר, לנוח יותר, לישון קצת יותר ולקחת את היום ב"איזי"? ולפעמים, האם גם לך יש יום שהכל הולך לך בלי מאמץ? גם בצד האישי וגם בצד העסקי הכל מצליח לך. כאילו כל הדלתות נפתחות לקראתך מעצמן, כל האורות ברמזורים ירוקים היום, הנתיבים פתוחים, התנועה זורמת ללא פקקים ואפילו חנייה מצאת בקלות. האם יש דרך לאתר את הימים האלה? האם נוכל לדעת מראש מתי יהיו ימים כאלה וכאלה?

וּבָחַרְתָּ, בַּחַיִּים

יום ההולדת הוא יום מיוחד, בדרך כלל שמח, יום שמלווה בברכות ובאיחולים, ואם אתה ממש אהוב - אפילו תזכה לאיזו מתנה או שתיים. ימי הולדת הם גם ימים מוזרים. מצד אחד, לא מתחולל בנו שום שינוי פיזי נראה לעין - אנחנו נראים בדיוק כפי שנראינו כמה דקות לפני הוספת השנה למניין שנותינו - אפילו כמות השיער המפארת את ראשינו לא ממש השתנתה, ולצער חלק ניכר מאיתנו, גם מצבו של חשבון הבנק שלנו לא השתפר.

מצד אחר, משהו בהרגשה משתנה. בכל זאת, מדובר בציון דרך בחיים. יום ההולדת הוא מן יום כזה שבו הכל עוצר ואתה או את צריכים להתמודד עם השאלות הנוקבות של "מר ביקורת עצמית". מה הספקת השנה? האם זה מספק אותך? איפה טעית? כיצד כדאי להמשיך? ובכלל, מה מתוך היעדים והמטרות שהצבת לעצמך הספקת בחייך עד כה? התשובות בדרך כלל לא מעודדות, וההלקאה העצמית מתחילה להתפתח לממדים די מדאיגים, שכן תמיד אפשר להספיק יותר, המטרות שהצבנו לעצמנו עדיין לא הושגו, ולאן נעלמה לה שנה שלמה?!

רגע, האם יש בכלל מקום לשאלות הללו או שנועדנו בעצם להתגלגל עם החיים לכל מקום שאלו יובילו אותנו? האם, בכלל, יש לנו שליטה על חיינו, ואם כן, אילו כלים מצויים בידינו על-מנת לנווט את חיינו לפי רצוננו, כפי שהקארמה - הגורל - היקום - הבורא תכננו ובנו עבורנו במטרה שנגשים את הפוטנציאל האישי שלנו.

אנו מוקפים בכל כך הרבה אנשים שנאבקים בכל כוחם רק כדי להישאר במסגרת שהחיים מכתיבים להם, כדי ללכת בנתיב התדמית שמישהו אחר יצר עבורם - ללמוד מקצוע נחשב, למצוא עבודה קבועה, לפגוש בחורה מבית טוב אם המזל משחק להם, ולהמשיך את חייהם בנתיב הקבוע והמוצלח שלהם: מוצלח בעיני עצמם, בעיקר, כי הם למעשה שקועים בנוחות האישית ומתקשים לצאת מאזור הנוחות על-מנת להצליח יותר. כאן בדיוק נעוץ ההבדל בין אדם המעוניין להעביר את זמנו על פני האדמה ולזרום לכיוון שהחיים יובילו אותו, לבין אדם הנחוש להיות האחראי לחייו ולבחור לחיות חיים משמעותיים ולהטביע את חותמו על היקום.

בכל רגע נתון אנו חשופים לאין ספור אפשרויות. השאלה היא רק האם עומדת לרשותנו האפשרות לבחור בדרך המיטבית עבורנו, ואם כן, האם אנחנו מספיק חכמים או יוזמתיים על-מנת לבחור באפשרות שתוביל להצלחות משמעותיות?

בחירה או בריחה?

רבי עקיבא אמר כי "הכול צפוי והרשות נתונה" (פרקי אבות ג’, ט"ו). גם אם החלטנו לא להחליט, קיבלנו בכך החלטה. אומנם ברחנו מאחריות, אך לעולם לא נוכל לברוח מגורלנו. אגב, קיים דמיון ברור בשורשי המילים ב.ח.ר - בחירה וב.ר.ח - בריחה - בסך-הכל שינוי קטן במיקומן של שתי אותיות, אבל השינוי הזה יוצר הבדל עצום, הבדל בין מי שנוטל אחריות על בחירת דרכו בחיים לבין זה המפקיד את הבחירה על דרכו בידי אדם או גורם אחר.

אין זה משנה באיזו נקודת זמן בחיינו אנו נמצאים - בין שאנו בפסגת העולם ובין שאנו שרועים בתחתית הבאר - עלינו לגלות אחריות לחיינו ולהחליט לאן פנינו מועדות. אף אדם אינו מכיר את נסיבות חייו טוב יותר מאשר הוא עצמו, ולכן, אף אחד לעולם, לא יוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורו.

תאריך הלידה - משמעותו וחשיבותו

כדי להגיע לשורשו של כל עניין, יש להתחיל בנקודת ההתחלה, שהיא, במקרה הנוכחי, מעמד הלידה. כל אדם יוצא לאוויר העולם במועד נתון. מועד זה מיוצג על-ידי שש עד שמונה ספרות המציינות את היום, החודש ושנת הלידה. ברצף מספרים זה טמון וצפון כל מהלך חייו של האדם.

התאריך טומן בחובו מידע רב-ערך על אודות ייעודו של כל אדם, אך מרבית האנשים, עקב חוסר ידע, אינם משתמשים בו מלבד לציון יום ההולדת ולצרכים ביורוקרטיים. הספרות המרכיבות את תאריך הלידה מייצגות תדרים אנרגטיים שונים שכל אחד מהם מסמל את ייעודו של האדם, שליחותו, גורלו, כוחו ודרכו. סכום הספרות מוכר גם בשמות האלה: מספר "ספירת התפארת", "מספר הגורל", "שביל הגורל", "מספר המהות", "מספר הייעוד", "מספר הצופן" או "מספר המזל" של האדם.

שימוש נכון במידע שתאריך זה טומן בחובו, יכול לסייע לנו ללמוד ולהבין מהם חיינו ברגע נתון וכיצד להתגבר על הקשיים. מספר זה מעניק לנו תכונות, מאפייני התנהגות, יעדים והזדמנויות שונות שיתגלו לנו בהמשך דרכנו, גם אם לא נהיה מודעים לקיומם. מסיבה זו בדיוק מומלץ שלא לגלות אדישות למידע רב עוצמה זה, היכול להפוך את חיינו על פיהם ולהוביל אותנו לפסגות שעד לא מזמן נראו לא מציאותיות.

החלוקה האנרגטית הרגילה

החלוקה הרגילה המוכרת על-ידי העוסקים בנומרולוגיה הינה כדלקמן:

המספרים הרגילים הם: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 והם מכילים את הידע, המידע הראשוני והבסיסי על תכונות המספרים. המספרים הקארמטיים הם: 13, 14, 16, 19 ובהם מצוי הידע הקדום שאיתו האדם הגיע לעולם, כמו גם הידע בנוגע לשיעורים שעליו לעבור בכדי לצמוח מהם ולהגיע אל הצד המואר. מספרי המאסטר הם: 9, 11, 22 ובהם מצוי החלק המואר הטבעי שביקום ובאמצעות שיעורם להגיע לדרגת המאסטר.

תת החלוקה האנרגטית המיוחדת

1. חמשת מספרי היהלום, המספרים החזקים הדוחפים אדם להצלחה, 1,8,9.,11,22 מספרים המכילים את יסוד האש, המכילים את מספרי המאסטר.

2. מספרים רגילים, שאינם משפיעים על הצלחה או כישלון: 3,4,5,6, (33).

3. המספרים החלשים, הרוח הנגדית המקשה על הצלחה: 2,7

4. המספרים הקארמטיים הם: 13,14,16,19.

למספרים הרגילים, החזקים ולמספרי המאסטר יש פן טבעי מואר, אולם לעתים אפשר לראות שבמפת עץ החיים הקבלית (המתארת את מבנה האישיות של האדם) בתוצאות החישובים הנובעים מתאריך הלידה, מהשם הפרטי ומשם המשפחה, עלול להתקיים שילוב מספרים המוביל לחוסר איזון. כאשר יש מצב של חוסר איזון שכזה, הן המספרים הרגילים והן מספרי המאסטר יתבטאו בפן המוצל שלהם.

למספרים הקארמטיים ולמספרי המאסטר שני פנים. לגבי הקארמטיים, הפן הראשוני והבסיסי הוא הצד המוצל, והפן השני המיטבי הוא הצד המואר. הפן המוצל מחולק לשלושה חלקים. לדוגמה: המספר 4=13 (סכום הספרות של 13, 1+3 הוא 4) מחולק לשלושה חלקים המדומים לשלושה סוסים. כאשר המספר 13 מציב לעצמו מטרה ומנסה להשיגה, עומדים לרשותו שלושה כלים: כוחות אנרגטיים שכל אחד מהם מושך לכיוון אחר. מספר 1 מושך שמאלה, מספר 3 מושך ימינה, ומספר 4 מושך קדימה. מכאן נבין כי "העגלה תקועה" - השגת המטרה בלתי אפשרית. מצב זה מתאר את הצד המוצל. על-מנת להגיע מהצד המוצל (קו הדין בעץ החיים) אל הצד המואר (קו החסד בעץ החיים), על האדם לעבור את השיעור הקארמטי שלו.

מספרי המאסטר והמספרים החזקים

מספרי המאסטר הם "רמזור ירוק". היות שהם מאפשרים צמיחה מהירה כלפי מעלה. כאשר חישוב תאריך הלידה נותן מספר מאסטר, אם תבחר לא להעמיק בלימוד של שיעור המאסטר, החיים ישלטו בך, וגורלך, לטוב או לטוב יותר, יוכתב "מלמעלה" ללא יכולת לשינוי. במצב זה, לא תדע כיצד למצות את הפוטנציאל העצום החבוי בתוכך. אך אם תבחר להעמיק ולהבין את משמעות השיעור העומד לפניך וגם לבצעו, לאחר התיקון, חייך ישתנו מטוב לטוב מאוד! אפשר לדמות את מספר המאסטר ליהלום בלתי מלוטש. על-מנת לגלות את התכונות הנפלאות והמדהימות של המאסטר - היהלום, מומלץ ללמוד "ללטש" את היהלום, כפי שנהוג לקלף את קליפת הפרי ולגלות את לבו. ידוע שלב הפרי מתוק יותר מחיצוניותו, ולכן כולם רוצים רק אותו. דבר זה משול לתכונות המדהימות של המאסטר, כאשר מצליחים להגיע לדרגתו הגבוהה וליישם את תכונותיו הנעלות.

מספרי תיקון/שיעור קארמטי

התיקונים-השיעורים הקארמטיים משמשים כ"רמזור אדום" ואזהרה ברורה לאדם על אירועים מולדים, כלומר אזהרה מפני משהו שאתה בוחר לעשות בבחירה שגויה הנובעת מתכונה שלך, או אזהרה מאירועים חיצוניים, כלומר אירועים שאין לך שליטה עליהם ושיכולים לשנות את גורלך לטוב או לרע.

כאשר אדם מגיע "לרמזור אדום" בחייו, בין שידע על כך ובין שלא ידע, אם בחר שלא להעמיק בתיקון, החיים ישלטו בו, וגורלו, לטוב או לרע, יוכתב "מלמעלה" ללא יכולת לשינוי. ואם לא יבין את משמעות האירוע העומד להתרחש, הוא עלול לחוות אירוע שלילי עד כדי פגיעה. אך אם יבחר להעמיק ולהבין את משמעות התיקון הקארמטי העומד לפניו וגם לבצעו, חייו ו"גורלו", לאחר התיקון, ישתנו לטובה ובגדול!

ולכן, מוּדָעוּת יכולה לשנות קארמה! כלומר כאשר תבין את משמעות המספרים במפתך, תוכל, מצד אחד, לפתור בעיות הנקרות בדרכך, מה שעד היום קראת לו "הגורל שלי", ומצד אחר למקסם מצבים לטובתך!

יכול להיות שיש דרך לדעת מראש איך יהיה היום הזה?

כן, יש דרך לחשב את אנרגיית היום הצפויה לנו לפי הנומרולוגיה הקבלית ולגלות אם הולך להיות יום מוצלח, יום מוטה לכישלון או יום ניטרלי שאי אפשר לדעת מראש. זה בדיוק מה שאני מלמד בקורס "רמזור החיים". חישובים כל כך פשוטים, שאפילו ילד בגיל 8 יכול לדעת לחשב אותם.

כיצד עזר לי הידע שקיבלתי מ"רמזור החיים"?

אינני רוצה להלאות אתכם בסיפורי שואה ארוכים. לכן אספר משהו בקצרה. אני בן יחיד להורים שורדי שואה. כשהייתי ילד בן 5 מצאתי יום אחד שקית נייר חומה מתחת למיטה של הורי ובה היה לחם טרי. משאלות ותשובות שקיבלתי מהורי, למדתי על הסבל שהם חוו. מאבא על המחנה בו נכלא ומאמא על האיחוד בין אוסטריה לגרמניה בנאצית ועל התנהגות השלטונות הנאציים להוריה ומשפחתה. על הכתבה בעיתון "דר שטימר" על משפחתה שבעקבותיו נאלצה לברוח מוינה תוך יממה. מסיפורי אימא שחזרו על עצמם שוב ושוב וללא הפסקה, פיתחתי חרדות וסטרס ומשם הדרך לסוכרת הייתה קלה.

אוגוסט 2000, אני יושב מול רופא סוכרת שאומר לי: "מהיום אתה צריך להזריק 4 זריקות אינסולין ביום, הכדורים כבר לא מספיקים". וואיי.... כאילו תקע לי מסמר בראש בלי הרדמה. עד כדי כך מצבי היה חמור. אני מבין את המשמעויות הקשות. אני חוזר הביתה ובמקרה או שלא, מונח על השולחן עיתון 'ישראל היום' פתוח ואני רואה בתחתית העמוד מודעה גדולה של המרכז לקבלה המזמינה ללמוד קבלה. אני הולך ולומד קבלה. משם הגעתי לנומרולוגיה קבלית ולסוד האותיות. בעזרת הנומרולוגיה הקבלית הגעתי לרמזור החיים. התנהלות לפי ה"רמזורים הירוקים" וה"רמזורים האדומים" בחיי עזרה לי לרדת מ-4 זריקות אינסולין ביום לזריקה אחת בלבד. משם הגעתי להחלטה לחלוק את הידע הזה אתכם, כי אם אני יכול להשתמש בידע הזה, אז גם אתם יכולים ובכלל איך אמר הנביא הרצל? "אם תרצו - אין זו אגדה".

ומה עושים עם "רמזור החיים"?

אם חישבת והבנת את המשמעויות לפי השיטה שפיתחתי, כדאי לתכנן את הלו"ז שלך בכל תחום: עבודה ועסקים, חיי האהבה והזוגיות, משפחה וחיי חברה ופנאי ולמעשה כל דבר שברצונך להצליח בו או לפחות לא להיכשל בגדול.

תאריך:  19/12/2022   |   עודכן:  19/12/2022
שרון נריה בר-און
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שנים רבות תעשיות המלח והפוספטים בנגב הניבו רווחים נאותים ואף גדולים למדינת ישראל, שהייתה הבעלים שלהם. חזון פיתוח תעשיות המלח והפוספטים היה מלווה בצורך לפתח את העוצמה הכלכלית של מדינת ישראל בשלבי הקמתה ובצורך לתת אלפי מקומות עבודה לעולים החדשים, שהופנו להתיישבות בנגב. כמובן, שמניע רציני בפיתוח המפעלים היה נעוץ גם בצורך לספק מוצרים חיוניים המופקים מפוספטים לחקלאות ולתעשיה בארץ. עכשיו קיימת מציאות עגומה - הרווחים הגדולים זורמים לכיסי החברות הפרטיות שרכשו את המפעלים.
בארץ יש שפע שאין כמוהו. כן, יש גם כמיליון ילדים וחיילים רעבים ומשפחות מתחת לקו העוני, אך אותם אנחנו לא רואים. בארץ טוב ונעים, ואנשים מסבירי פנים (למעט נהגי מוניות שאוהבים לרמות את כולם, מקומיים וזרים כאחד). טוב שלרוב התיירים (בין אם הם נוצרים ובין אם פשוט אין להם זמן) לא שומעים את החדשות היומיות: הולך רגל נדרס במעבר חציה, בחור צעיר דקר למוות מישהו שלא מצא חן בעיניו, גופת בחורה נתגלתה לאחר שיצאה עם מישהו לבלות ועוד ניסים ונפלאות שמתרחשים מדי יום ביומו בארץ העם הנבחר.
19/12/2022  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
"המכון למחקר ביולוגי הוקם על-מנת לתת מענה להתמודדות המדינה מול איומים ביולוגיים וכימיים. צוותים מעורבים של חוקרים מתחומים שונים עוסקים בשאלות כמו איך הכי נכון לפעול במצב של אירוע ביולוגי או כימי, כמה אזרחים יפגעו, כיצד למגן את האוכלוסייה ועוד. אירוע כזה הוא מעין מרוץ נגד הזמן וחשוב להיות מוכנים וערוכים ככל שניתן". מסביר ד"ר יצחקי בראיון מיוחד ל-Mod.Cast, הפודקאסט הרשמי של משרד הביטחון.
18/12/2022  |  דודו ארז  |   יומני בלוגרים
על האופניים במכון הכושר חזרתי היום לביטוי השגור "עם נבל תתנבל". בפועל הוא "עם נבר תתברר". אולי זו שיחה בין יעקב אבינו לרעייתו רחל עד כמה מותר לתכסס ולתחמן מול אביה לבן הרמאי. אולי ספר תהלים התייחס לנבל הכרמלי בעלה של אביגיל. אך התוכן ברור.
18/12/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
ניצחון הימין בבחירות הוא פרי כשלון של ניסיון השמאל-מרכז הפוסט-מודרני והפוסט-ציוני להשליט בארץ אמריקניזציה פוסט-ציונית ברוח האגף השמאלי של המפלגה הדמוקרטית בארה"ב. מוקד הניסיון והמאמץ המוביל אותו היה ועודנו פעילות אינטנסיבית להדחת מנהיג הימין (בנימין נתניהו) באמצעים שאינם דמוקרטיים - עלילה משפטית וחרם אישי. כשם שהשמאל אינו "טלית שכולה תכלת", סביר להניח שיתכנו יסודות מפוקפקים בימין שראויים לביקורות. אולם ככל שאלה הינם פרק במאבק הפוליטי, אין להם מקום בזירה המשפטית ובוודאי לא בעלילות-סרק משפטיות; לכך בדיוק נועדו הבחירות.
18/12/2022  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
שמחה סיאני
שמחה סיאני
לא אשכח לעולם את היום והלילה שישבתי במשרד, ערה 24 שעות מסביב לשעון ללא מנוחה, ואת שיחות הטלפון שלי עם נשות הספורטאים שלא ידעו בדיוק מה קרה במינכן
רוני מזרחי
רוני מזרחי
בפועל ימשיכו לקבל פטור משרות צבאי על מדים ויעבדו בתעשיות הביטחוניות    בשונה מחיילי חובה שמקבלים שכר זעום ביותר עד כדי כ-1,900 שקלים בלבד לחיילים קרביים, יקבלו אותם מתגייסים חרדים ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il