|   15:07:40
  משה גביש  
יועץ כלכלי, בורר ומגשר
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

עלה בידינו

עלה בידינו לבחור ראש ממשלה נאשם בפלילים חמורים החותר, עם חבריו, לקעקוע המערכת המשפטית כדי לחלץ את עצמו מזרועות החוק
02/01/2023  |   משה גביש   |   יומני בלוגרים   |   ממשלה 37   |   תגובות

עלה בידינו למחוק 75 שנה של מדינה יהודית ודמוקרטית ואלפי שנים של מסורת יהודית שפויה וחומלת.
עלה בידינו לבחור ראש ממשלה נאשם בפלילים חמורים החותר, עם חבריו, לקעקוע המערכת המשפטית כדי לחלץ את עצמו מזרועות החוק. בנו של ראש הממשלה שלנו קורא לשומרי הסף בוגדים ורומז שעונשם מוות.
עלה בידינו למנות עבריין שהורשע בקבלת שוחד ובהעלמות מס, לשר האוצר שבידיו הקופה הציבורית.
עלה בידינו לתת בידיו של עבריין שהורשע בסיוע לטרור, ושלא שירת כלל בצבא, שליטה במשטרה כולה ופיקוד על משמר הגבול שיקרע מהמערכת הקיימת ויהיה לצבא פרטי.
עלה בידינו למנות ראש ממשלה (בפועל) על השטחים, יהודה ושומרון, שימנה קצינים בכירים בצבא מעל ראש הרמטכ"ל, מי שהשתמט ממרבית שירותו הצבאי ושלא יתיר לאשתו לשהות בחדר בית חולים עם אישה ערבייה, למרות שאביו הרוחני טופל בידי צוות שרובו ערבי באחרית ימיו. ממחדשי השפה: "מצעד הבהמות".
עלה בידינו למנות מי שנפסל לתפקיד רמטכ"ל בשל עבירות בנייה ובשל חתימה על תצהיר כוזב לשר ביטחון.
עלה בידינו למנות לשרות את זו שסבורה שאין חובה להעניק טיפול רפואי באופן שוויוני ואת זו שערקה ממפלגתה תמורת אתנן פוליטי.
עלה בידינו למנות לשר שיכון מי שמודה שאינו יודע מהו משבר דיור, אבל הוא עצמו צבר הון מכספי ציבור שהגיעו אליו ואל משפחתו במקום לשמש למטרותיהם.
עלה בידינו להפקיד נתח נכבד מחינוך ילדינו למי שמכין רשימות שחורות של שומרי סף, עיתונאים "סמולנים", פעילות זכויות נשים ולהט"בים. מפחיד לחשוב מה ייעשה בהן.
עלה בידינו להעניק עשרות מיליארדים ללא פיקוח למטרות עלומות כמורשת ישראל, חוסן לאומי, תשלומים ללא פיקוח לעסקנים, לתלמידי ישיבות ללא לימודי ליבה וללא שירות צבאי או לאומי, והכל על חשבון מערכות הבריאות, הרווחה והתשתיות.
עלה בידינו לאפשר כניסה לבית המחוקקים למי שמסית לגזענות, ולבחור חברי כנסת המצהירים בריש גלי כי מה שמעניין אותם הוא כסף, כוח וכבוד.
עלה בידינו להביא לשלטון כנסת וממשלה שבפעולותיהן תתמוכנה במתנגדי ישראל באו"ם, תסייענה לאויבינו בבית הדין הבינ"ל בהאג, תפננה נגדנו גורמים חשובים במדינות המערב ובהשקעות זרות בישראל.
יעלה בידינו, אי"ה, למנוע כל הסדר מדיני בעתיד.
יעלה בידינו, אי"ה, לסרס את מערכת המשפט, ובג"ץ בראשה, על-ידי פסקת התגברות, מינוי שופטים על בסיס פוליטי, שבירת הפרקליטות וחקירות המשטרה, נטילת סמכויות מהיועמ"ש לממשלה (רבים מאלה זקוקים כבר לאבטחה), מינוי יועצים משפטיים במשרות אמון וכל שניתן לעשות כדי למשול לבלי מיצרים וללא גבולות.

ולמתנגדים אל תהי תקווה.

תאריך:  02/01/2023   |   עודכן:  04/01/2023
משה גביש
+עו"ד אמנון מרחב ימונה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה
21:18 02/01/23  |  איציק וולף
שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, הודיע על מינוי עו״ד אמנון מרחב לתפקיד מנכ״ל משרד הכלכלה והתעשייה.

עו״ד מרחב היה בעברו מנכ״ל עיריית ירושלים, היועץ המשפטי לעירייה וכיום מכהן כמנכ״ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ בישראל. המינוי יובא לאישור הממשלה בקרוב.
+רפורמת הסלולר תבוטל, אך פינוי תדרי דור 2 ו-3 יתבצע כמתוכנן
19:43 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר התקשורת קרעי סיכם עם ראשי המפלגות החרדיות על ביטול רפורמת הקומה הכשרה  ▪  עם זאת, פרריסת תדרי דור 4 ודור 5 תתבצע ללא שינוי  ▪  תוארך בחצי שנה האפשרות לרכישת קווים חדשים בדור 2 ודור 3
קרעי וראשי המפלגות החרדיות [צילום: תקשורת שר התקשורת]
+"אמיץ, קר רוח, מקצועי וטוב מזג": גלנט מינה את זמיר למנכ"ל משרדו
18:59 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אייל זמיר ייכנס לתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון בשבועות הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר עם המנכ״ל היוצא אמיר אשל ולאחר השלמת הליך המינוי ואישורו בממשלה
אייל זמיר [צילום: דוברות משרד הביטחון]
+שר החקלאות דיכטר: שטחים חקלאיים ימשיכו להיות שטחים חקלאיים
18:52 02/01/23  |  עידן יוסף
שר החקלאות הנכנס, אבי דיכטר, אמר בטקס חילופי השרים: "עלינו להגיע למצב שבמדינת ישראל בתחום החקלאות נוכל לספק ולדאוג לביטחון מזון לכלל אזרחי ישראל. בתוך כך, לדאוג לכך שכל המחירים יהיו הוגנים וסבירים לכל נפש, ולא נגיע למצב שבו הביקוש הופך לייאוש".

עוד התייחס דיכטר לסוגיית הקרקעות: "כל מי שחושב שהחקלאות תהיה כר שבה אפשר ליהנות מעבריינות, טועה. הפשיעה החקלאית, הטרור החקלאי, הסחטנות החקלאית והעבריינות החקלאית זה סיפור שניתן גם ניתן להתמודד איתו, ולנצח. נגדע את הטרור החקלאי. שמירה על התלם נכונה לגבי כלל השטחים, לא רק אלו בסמוך לגבולות. שטחים חקלאיים ימשיכו להיות שטחים חקלאיים, בכל הארץ. מי שישתלט על שטחים חקלאיים יפנה אותם באמצעים כאלה או אחרים".
+לפיד: ימים קשים דורשים אנשים קשים
18:20 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי-האמון שהגישו סיעות האופוזיציה  ▪  ראש האופוזיציה: "ב-75 שנות קיומה של ישראל המודרנית, מעולם לא היה ספק לגבי השאלה אם היא תהיה מדינה דמוקרטית, עכשיו יש"  ▪  השר קיש: "זו הסתה נגד חרדים. קשה למצוא ביטוי לכך"
יאיר לפיד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+פרוש מסרב להתפטר לבדו במסגרת החוק הנורווגי
17:54 02/01/23  |  עידן יוסף
למרות דרישת דגל התורה כי פרוש יתפטר בהסכם הנורבגי לאלתר בהתאם לסיכום בין הסיעות, באגודת ישראל מסרבים ודורשים כי מקלב יתפטר גם כן על-מנת להכניס את נציגם רוט (בחדרי חרדים).
+סמוטריץ': "סמוך עלי שמצאתי מקור תקציבי"
17:39 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר: "כלכלה זה לא עניין של שליפות מהמותן, הנושא מחייב עבודה מקצועית ויסודית כדי להביא בסופו של דבר לתוצאות שכולנו מיחלים להן"  ▪  "לאחר שתסתיים עבודת המטה נציג את תוכנית הפעולה לציבור"
סמוטריץ'. עיתון נפוץ מצא את האשמים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו שוחח עם בן-גביר לגבי העלייה להר-הבית
17:13 02/01/23  |  עידן יוסף
עמית סגל: נתניהו שוחח עם בן-גביר על הר-הבית. השר לביטחון לאומי לא חוזר בו מכוונתו לעלות להר בשבועות הקרובים (חדשות 12).
+גנץ: שרים שמבטלים טקסי חילופין ולא מקיימים ישיבות חפיפה - פוגעים בבסיס הדמוקרטיה
16:11 02/01/23  |  עידן יוסף
יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, אמר בפתח ישיבת הסיעה: "אני נגד הממשלה הזאת ונגד הרבה דברים של הממשלה הזאת ובעד מדינת ישראל. לא אצטרף לממשלה הזאת".

עוד אמר: "נתניהו מבשל את מה שהוא באמת מכוון אליו - פטור ממשפט". לדבריו, "שרים שמבטלים טקסי חילופין ולא מקיימים ישיבות חפיפה - פוגעים בבסיס הדמוקרטיה".
+נתניהו על ההסתה נגד הממשלה: "להשיב מלחמה שערה"
15:48 02/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה אומר כי הממשלה הקודמת הזניחה את נושא יוקר המחיה וכי יחד עם השר סמוטריץ' תפעל הממשלה "בצורה תקיפה, מושכלת ואפקטיבית"
ישיבת סיעת הליכוד [צילום: דוברות הליכוד]
+השר אלי כהן: לא נמנה שגרירים שלא מכירים במדינה יהודית
14:14 02/01/23  |  מירב ארד
שר החוץ החדש אלי כהן נשא דברים (יום ב', 2.1.23) בפני עובדי המשרד עם כניסתו לתפקיד. "כמו בכל שנה, גם הקיץ יהיה סבב מינויים לתפקידים דיפלומטיים ברחבי העולם. דבר אחד בטוח - לא ימונה אף אחד שלא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית" אמר כהן.

+המצעד להאג
13:30 02/01/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מאז עלה בנימין נתניהו לשלטון והבטיח לתמוך בשלום המבוסס על שתי מדינות לשני עמים ושיקר את כל העולם התהפך הגלגל  ▪  הצידוק הישראלי לקפאון המדיני הלך ונשחק, כי העולם חדל להאמין לביבי
נתניהו. נושא באחריות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ימי החושך המשפטי
09:12 02/01/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
מערכת המשפט במדינת ישראל היא מקהלה בקול אחד, פה ושם ישמע קול בודד, נטע זר, קול שנכפה על אדוני המשפט, קול בעל גוון שמקלקל את קולות העליונים המלאכים
חשין. "הבית שלי" [צילום: קובי גדעון/פלאש 90]
+גולדקנופף המפצל, סמוטריץ' המפלה וביבי המופלא
07:02 02/01/23  |  יעקב קורי   |   לרשימה המלאה
יצחק גולדקנופף הוא המפצל האולטימטיבי  ▪  הוא מפצל את הדירות שלו לחמישה, כל זוג בצאן מרעיתו מתפצל לעשרה ילדים, וחצרות החסידים מתפצלות לעשרות כתות השונאות זו את זו
גולדקנופף. אלוף הפיצול [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עלה בידינו
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באום
2/01/23 15:58
2
מעומק הלב
2/01/23 17:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
אחזור לספר: ד"ר יעקב הרצוג - דודו של הנשיא העכשווי - היה היועץ המדיני המזהיר של דוד בן-גוריון ולוי אשכול. ראש הממשלה הראשון העניק לו את תצלומו וכינה אותו כמו את יוסף שבתורה - "צפנת פענח". ראיתי את התצלום-צל"ש על המזנון בביתו של הרצוג ברחוב אוסישקין בירושלים כאשר התמניתי לאושרי ל"סופר המדיני" של עיתון הארץ ב-1969.
02/01/2023  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
מדינת ישראל חייבת מערכת משפט עוצמתית, איכותית, מערכת שאינה תלויה בפוליטיקה ובפוליטיקאים. מדינת ישראל חייבת מערכת משפט מגוונת נטולת צבע אחד ויחיד, נטולת מחשבה אחת ויחידה, נטולת נפוטיזם. מדינת ישראל חייבת מערכת משפט הזוכה לאמון הציבור, הזוכה לתמיכת הציבור הבא בשעריה ומבקש לקבל את יומו. מדינת ישראל חייבת מערכת משפט אשר בשולי גלימתה יהיו גם חמלה, פיכחון בהבנת המציאות, התייעלות, מיצוי דין ולא עינוי דין.
אני עדיין מחפש צדיק אחד בסדום, בממשלת הכאוס, מישהו אחד בממשלה ובקואליציה שאחוש אליו אמפתיה, שאעריך אותו, שאראה בו מודל להתנהגות. לעומתם בקרב המצביעים עבורם אני אישית מכיר עשרות שהם אנשים מקסימים, ישרים, עובדים, לומדים, תורמים - דתיים, ליכודניקים, חרדים, מתנחלים. דווקא אלה מייצגים אתכם?
02/01/2023  |  יעקב קורי  |   יומני בלוגרים
שר הביטחון, יואב גלנט, נכנס (יום א׳, 1.1.22) לתפקידו, בטקס רשמי, בקריה בתל אביב. גלנט התקבל על-ידי משמר כבוד של חיילי צה"ל כשהוא מלווה על-ידי הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי ומנכ״ל משרד הביטחון אמיר אשל.
01/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
עיתון הארץ סיכם לקוראיו את הקמת הממשלה במילה אחת: "כאוס", אות סיום לחודש של קמפיין נבואות הזעם שהובילה התקשורת הישראלית על העתיד להתרחש במדינה לאחר הקמת "הממשלה הכי ימנית שקמה בישראל אי-פעם".
01/01/2023  |  שלמה פילבר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il