|   15:07:40
  איתן קלינסקי  
משורר ומורה לתנ"ך
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
רפיח [צילום: פטימה שביר/AP]

למען 134 החטופים

לטובתם חובה לסיים את המלחמה בעזה למרבה הכאב, סופה של המלחמה אינו נראה באופק ודעת הקהל במרבית המדינות מתמקדת היום בלחץ הדוק ובגינוי מדינת ישראל
07/04/2024  |   איתן קלינסקי   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

צר לי להקליד את האמת הכאובה ביום שאנחנו מבכים את נפילת החלל ה-600 של צה"ל מתחילת המלחמה. האמת הכאובה היא, שהניצחון המוחלט על החמאס ועל התמוטטותו, עליו חוזר ושונה יום-יום ראש הממשלה, הוא למעשה בבחינת סיסמה חלולה.

134 אזרחים ישראלים שנחטפו מבתיהם מוחזקים כבר חצי שנה בגיא ההריגה של החמאס שלא התמוטט. לצערי, ברור שאין כל ערך להבטחות הניצחון, המובעות בנחרצות רבה ובגבהים של מלל יהיר המתפרץ לכל בית בישראל באמצעות אמצעי התקשורת מפי ראש הממשלה, שאישית אני מאחל לו בריאות והחלמה מהירה מהניתוח הרפואי שהוא נדרש לו.

לצערי, אנו עדים לתופעה כאובה, שקיבלה אחיזה חזקה במרבית מדינות העולם. מתעלמים כבר לחלוטין מהאירוע האכזרי, שביצעה הקלגסות החמאסית ב-7 באוקטובר 2023, יום שבת בו נטבחו מאות יהודים, נחטפו אנשים, נשים נאנסו, בתים נהרסו ורכוש נבזז ב-22 ישובים כפריים בדרומה של מדינת ישראל.

למרבה הכאב, סופה של המלחמה אינו נראה באופק ודעת הקהל במרבית המדינות מתמקדת היום בלחץ הדוק ובגינוי מדינת ישראל, לה מייחסים הריגת אלפי אזרחים פלשתינים, בתוכם מספר מדאיג של ילדים והריסת כ-300 אלף בתים בישובים הפלשתינים ברצועת עזה, שרבים מתושביה נקלעו למציאות של רעב.

הממשלה נטעה בנו רף ציפיות גבוה של השמדת החמאס ופירוק היכולות הצבאיות שלו. לצערי, קשה להאמין שניתן יהיה לפרק כליל את המשטר החמאסי הקלגסי.

צר לי, שישראל יצרה מציאות של פינוי כפוי של האוכלוסייה האזרחית הפלשתינית מצפון רצועת עזה לדרומה, פינוי שלווה על-פי הערכות בהריגת יותר מ-20 אלף פלשתינים. צר לי, שבניצחון המוחלט אותו מבטיח בנימין נתניהו הוא כולל את כיבוש העיר רפיח, כיבוש המחייב אותנו לדאוג ל-1.3 מיליון פליטים שלא יופקרו למציאות של רעב. המספרים האלו מרעידים את דעת הקהל בעולם נגד ישראל, כשלחלל נזרק המספר המדאיג של אלפי ילדים שנהרגו, ויש שהרקיעו למספר של "14 אלף ילדים שנהרגו ועוד 17 אלף שנותרו לבד בעולם". (עיתון הארץ, 5 באפריל, עמ' 1)

ראש הממשלה חוזר ושונה, שהפלישה לרפיח תבוצע, מה שעלול להביא אותנו להסתבכות חמורה במערכות היחסים הדיפלומטיים עם ארה"ב, שאינה מסתירה את התנגדותה המוחלטת לפלישה לרפיח, בה שוהים מיליון ושלוש מאות אלף אזרחים פלשתינים.

כל עוד ראש הממשלה מעמיד את רפיח כיעד צבאי של ישראל, הוא מסכן את חייהם של 134 היהודים, שנחטפו מבתיהם ב-7 באוקטובר 2023, יום של מחדל קשה, לו אחראי הממשל בישראל. למען החזרתם היום הביתה, לא נותר אלא להוריד את כיבוש רפיח מסדר היום, ובכך להסיר מעלינו את נשיאת האחריות למכת הרעב של מעל מיליון פליטים והחשש לגורלם של 134 מאחינו היהודים הנמצאים בגיא ההריגה העזתי.

חובה עלינו לאמץ את העובדה הכאובה, שלמלחמה הזו נכנסנו עקב מחדל של הממשל שלנו, לכן אנחנו חייבים להרכין ראש ולשלם את המחיר הגבוה למען הצלת חיי 134 מאחינו, שעלולים לחזור אלינו בארונות מתים. מניעת החיזיון המבהיל הזה מחייב אותנו להחליט באומץ על הפסקת המלחמה.

תאריך:  07/04/2024   |   עודכן:  07/04/2024
איתן קלינסקי
+הירי לצפת: צה"ל תקף משגר רקטות ותשתית מבצעית של חיזבאללה
21:54 07/04/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו בשעות האחרונות תשתית מבצעית של ארגון חיזבאללה בכפר כילא ומשגר רקטות במרחב יארון שבדרום לבנון. בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב העיר צפת, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה שיגור אחד שחצה משטח לבנון.

מוקדם יותר היום זוהו מספר שיגורים נוספים שחצו משטח לבנון לעבר מרחב הר דב, אין נפגעים. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי.
+אזהרת צפייה: המדינה פרסמה תמונה גרפית של ילדים שנטבחו ב-7.10
21:49 07/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בציוץ ההסברה של המדינה נכתב: "לחלקכם אולי יש זיכרון קצר. לנו לא. יהי זכרם של הקורבנות ברוך"
חלק קטן מהתמונה שפורסמה
+תקווה לפריצת דרך: ראש המוסד השתתף בשיחות במצרים
21:27 07/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לחץ משמעותי של ארה"ב על מצרים וקטר ומעורבות גבוהה של האמריקנים בהכנת מסגרת המו"מ  ▪  ישראל דורשת הפעלת לחץ מירבי על החמאס
נשיא מצרים א סיסי מארח את ראש ה-CIA ברנס [צילום: לשכת הנשיאות המצרית]
+הלוי: המלחמה בעזה נמשכת, ואנחנו רחוקים מלהפסיק
20:28 07/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
 ▪  צה"ל חזק מספיק כדי שמדינת ישראל תדע לשלם מחירים למען השבת בניה ובנותיה. השבת החטופים היא דחופה חשובה ושעון הזמן שלה שונה משעון הזמן של המטרות האחרות
 ▪  אנחנו בוחנים ניצחון בהגדרות צבאיות; את ההישגים שלנו אנחנו מודדים בשעון הישגים
 ▪  לא קיבלנו שום תכתיב מאף גורם בינלאומי להדיח את קציני הנח"ל
 ▪  פועלים נגד אירן בשיתוף פעולה עם ארה"ב ושותפות אסטרטגיות במרחב
הרמטכ"ל. עובדתית צה"ל נמצא בעזה [צילום: דובר צה''ל]
+גלנט: הכוחות יצאו מח'אן יונס כדי להערך לכניסה לרפיח
19:48 07/04/24  |  עידן יוסף
שר הביטחון גלנט בפיקוד הדרום: "יציאת הכוחות מח׳אן יונס בוצעה לאחר שהחמאס חדל מלתפקד כארגון צבאי בעיר, הכוחות יצאו עבור היערכות לביצוע המשימה ברפיח".
[צילום: אלעד מלכה]
+מספר הטלפון להזמנת הפרחים הופיע ברשת אירנית שחשף שב"כ
18:31 07/04/24  |  עידן יוסף
מספר הטלפון ששימש להזמנת זר הפרחים למשפחתה של החטופה לירי אלבג הופיע ברשת השפעה אירנית ששב"כ חשף בינואר. כך גילו חוקרי ״אקטיב אינפו״. המספר הוגדר כמנהל הרשת דאז שעסקה בקמפיין פיקטיבי להחזרת החטופים. שב״כ פרסם לציבור על הרשת הזו וגם אחרות אך למרות זאת הן עדיין פועלות (הארץ).
+אחרי שהשווה את ישראל לחמאס - האפיפיור ייפגש עם משפחות חטופים
17:32 07/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פרנציסקוס נענה לבקשת שר החוץ ישראל כ"ץ, הסבור כי הפגישה תגביר את המודעות לנושא שחרור החטופים ותבטיח שכל הפסקת אש תותנה בשחרור החטופים  ▪  החשש: האפיפיור יאשים את ישראל בטרור - כפי שנהג בעבר
פרנציסקוס. מוסר כפול [צילום: אנדרו מדיצ'יני/AP]
+חצי תה, חצי קפה
17:31 07/04/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מי שממיט עלינו כישלון מוחץ הוא בנימין נתניהו  ▪  אם גם נתעלם מהיותו שקרן ורמאי ונוכל ונאשם בפלילים וחומס קופת המדינה כי אז נוסף לכל אלה הוא מנהיג חסר כל יכולת הכרעה
נתניהו. גם לא וגם לא [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+השר ארבל: צוואת גיבורינו - להקשיב ולהפסיק לתייג
16:59 07/04/24  |  עידן יוסף
השר משה ארבל: ״בזמן ישיבת הממשלה נכחתי בלוויית הלוחם הגיבור אמיתי אבן שושן הי״ד. שמעתי את מילותיה של אמו לעם ישראל, שאמרה: ״אני פונה אליכם מעל הקבר של הבן שלי: די להכפשה ולשנאה. אמיתי היה דתי, אוהב תורה, אוהב אדם. הגיע הזמן שנסתכל אחד לשני בעיניים ונבין שעבור אויבנו כולנו יהודים. בואו נקשיב ונפסיק לתייג ונבין שיש לנו רק זה את זה״. זו צוואת גיבורינו וחובה על כולנו לקיימה!
+75% מהמוסלמים בבריטניה: לא מאמינים שחמאס ביצע את הטבח
16:57 07/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סקר הטלגרף: 46% מהמוסלמים הבריטים מזדהים עם חמאס  ▪  סגן ראש ממשלת בריטניה: נפסיק מכירת הנשק לישראל אם תפר את החוק הבינ"ל  ▪  בריטניה שולחת בים סיוע לרצועה
הפגנה פרו-פלשתינית בבריטניה [צילום: קין צ'ונג/AP]
+החות'ים טוענים שתקפו שתי ספינות ישראליות וספינות נוספות
16:40 07/04/24  |  עידן יוסף
דובר הזרוע הצבאית של החות'ים טוען כי בשעות האחרונות הם תקפו באמצעות טילים וכטב"מים ספינה בריטית, שתי ספינות ישראליות וכמה ספינות מלחמה אמריקניות במפרץ עדן, באוקיינוס ההודי ובים סוף.

צבא ארה"ב מעדכן שאתמול היו שני ניסיונות לתקוף ספינות אמריקניות סמוך לתימן ובמסגרתם יורטו כטב"ם וטיל נגד ספינות ששוגרו לעברן, כמו גם טיל שהיה מוכן לשיגור על אדמת תימן. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים.
+צה"ל תקף מתחם צבאי גדול של כוח רדואן בדרום לבנון
16:22 07/04/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי ובו שבעה מבנים צבאיים של כוח רדואן השייך לארגון חיזבאללה במרחב אל-חיאם, בנוסף כוחות צה"ל תקפו מפקדה צבאית המשויכת לארגון במרחב כפר טורא.

כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי במרחבים כוכבא ומיס אל ג'בל שבדרום לבנון בתגובה לשיגורים שזוהו מוקדם יותר היום לעבר רמת הגולן ואזור מנרה.
+דיווח: הפסקת אש הומניטרית בעיד אל פיטר
16:12 07/04/24  |  עידן יוסף
כלי תקשורת בקטר: צפויה הפסקת אש הומניטרית של כמה ימים בעיד אל פיטר, שיתחיל ביום שלישי. מנהל לשכת ההסברה הממשלתית בעזה: "מה שהציונים אומרים על עזיבת ח'אן יונס זה שקר וטקטיקה צבאית כדי לתקוף את רפיח".
+ההתרעה על חדירת עלי טיס עוין במרחב אילת - זיהוי שווא
15:01 07/04/24  |  מירב ארד
בהמשך להתרעה על חדירת עלי טיס עוין במרחב אילת - מדובר בזיהוי שווא.
+רה"מ: "אנחנו כפסע מהניצחון. המחיר שנגבה מאיתנו קורע לב"
14:55 07/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הבהיר: "ישראל היא לא זו שמונעת עסקה. חמאס מונע עסקה. דרישותיו הקיצוניות נועדו להביא להפסקת המלחמה"  ▪  הוסיף: "הבהרתי לקהילה הבינלאומית: לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת חטופים"  ▪  על החשש מנקמה אירנית אמר: " ישראל ערוכה - בהגנה ובהתקפה - לכל ניסיון לפגוע בנו"
נתניהו. "מחויבים להחזיר את כולם הביתה" [צילום: קובי גדעון / לע״מ]
+התרעה על חדירת כלי טיס עוין באילת
14:29 07/04/24  |  מירב ארד
אזעקה באילת: חשש לחדירת כלי טיס עוין.
+שב"כ: האירנים מאחורי שליחת הזר למשפחת אלבג
14:28 07/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ביום שישי האחרון הונח בפתח בית משפחתה של החיילת החטופה לירי אלבג זר פרחים. משפחתה סיפרה שהזר הופיע עם הכיתוב "יהי זכרה ברוך. המדינה החשובה ביותר"
זר הפרחים שנשלח לבית המשפחה
החטופה - לירי אלבג [צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים]
+דילול כוחות משמעותי: אוגדה 98 יצאה מהרצועה
12:43 07/04/24  |  מירב ארד
דילול כוחות ברצועה: חיילי אוגדה 98, בהם חטיבת השריון 7, החלו לצאת הלילה מרצועת עזה לאחר שלחמו בשטח העזתי מתחילת התמרון בסוף חודש אוקטובר. בשלושת החודשים האחרונים חטיבה 7 פעלה בחאן יונס תחת אוגדה 98, ולפני כן תמרנה בצפון ובמרכז הרצועה תחת אוגדה 36. בתוך השטח נמצאים כעת אוגדה 162 וחטיבת הנחל.

צה"ל ערוך ופרוס מחדש סביב הרצועה לאחר הקמת רצועת הביטחון החדשה. לפי שעה,
בעקבות יציאת אוגדה 98 מהרצועה, תושבי העיר חאן יונס יוכלו לשוב לבתיהם
+עת צרה היא, וממנה ניוושע
12:18 07/04/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
ידעו צוררינו: לא תפחידו אותנו  ▪  לא בחסדכם ניתנה לנו הארץ ולא בזדון רמייתכם תשכלו אותה מאתנו לא תוכלו לנו
נוולד מחדש [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+שירה מגויסת
11:53 07/04/24  |  דרור גרין   |   לרשימה המלאה
שלחתי למנויי 'פיוט' הרהור על תופעת השירה המגויסת לעת מלחמה ועל שירו של אליעז כהן 'עכשיו תעצמו את העינים'  ▪  אינני אוהב שירה מגויסת, שירה שמבטאת רעיון חד-משמעי ומשמשת, למעשה, כתשדיר-תעמולה
לעצום עיניים [צילום: AP]
+האזעקות בגולן: כ-30 רקטות שוגרו מלבנון
11:39 07/04/24  |  מירב ארד
בהמשך לאזעקות שהופעלו מוקדם יותר בגולן: כ-30 רקטות שוגרו מלבנון לשטח ישראל, חלק מהרקטות יורטו. במהלך הלילה תקפו מטוסי קרב מתחם צבאי ותשתיות צבאיות של חיזבאללה במרחב בעלבכ בלבנון.

+גלנט: ״הושלמה ההיערכות לתגובה נגד כל תרחיש שיתפתח מול אירן״
11:17 07/04/24  |  מירב ארד
שר הביטחון יואב גלנט קיים הבוקר (יום א') הערכת מצב מבצעית, יחד עם ראש אגף המבצעים בצה״ל האלוף עודד בסיוק וראש אגף המודיעין האלוף אהרון חליוה. בתום הערכת המצב אמר גלנט: ״מערכת הביטחון השלימה את ההיערכות לתגובה נגד כל תרחיש שיתפתח מול אירן״.


[צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]
+סינוואר ושחרור החטופים
10:39 07/04/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
נראה כי לסינוואר אין חשיבות לחיי אדם, כולל חיי אזרחים פלשתינים המשמשים לו מגן וגם לא לחיי לוחמי חמאס כולל האסירים שבידי ישראל
סינואר. אכזרי [צילום: אדל חנה/AP]
+שני פצועים בפיגוע ירי בשומרון; מצוד אחר המחבל
10:14 07/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שני הנפגעים גבר ואישה - הפצועה בת 19 מטופלת במצב קשה, פצוע נוסף במצב קל-בינוני עם פצעי ירי  ▪  המחבל פתח בירי מרכב חולף לעבר אוטובוס ורכב פרטי  ▪  כביש 55 נחסם לתנועה  ▪  כוחות צה"ל עורכים סריקות באזור אחר מחבלים
זירת הפיגוע [צילום: תיעוד מבצעי מד"א]
מצוד מתנהל אחר המחבל [צילום: תיעוד מבצעי מד"א]
+חצי שנה למלחמה: כ-300 אלף חיילי מילואים גויסו; מהם כ-17% נשים
10:02 07/04/24  |  מירב ארד
מ-7 באוקטובר צה"ל גייס כ-300 אלף חיילי מילואים, כ-51 אלף מהם נשים. כ-24 אלף מהמילואימניקים היו בני 70-50. כך על פי נתונים שמפרסם דובר צה"ל במלאת חצי שנה למלחמת חרבות ברזל. מתחילת המלחמה נפצעו כ-3,193 חיילים, מתוכם 497 במצב קשה. ברצועת עזה הותקפו מהאוויר כ-32,000 מטרות, יותר מ-12,000 מחבלים חוסלו. בזירת הותקפו יותר מ-1,400 מטרות מהאוויר, כ-330 מחבלים חוסלו
בפיקוד המרכז חוסלו כ-420 מחבלים.
+ "יש לאיים ולהשמיד כל נשק שנועד להשמיד את מדינת ישראל"
09:29 07/04/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שיחת עומק עם הפיזיקאי ד"ר אבי רבינוביץ, הטוען כי יש להצהיר באו"ם, וממילא בעולם כולו, כי אם אירן והחיזבאללה לא ינטרלו מייד את הטילים והנשק הגרעיני שהם מצהירים כי הוא נועד להשמידנו, אנחנו נשמיד בעזרת נשק גרעיני את הכורים ואתרי הטילים הכבדים שברשותם
אירן [צילום: משרד ההגנה האירני/AP]
+צה"ל: מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי ותשתיות צבאיות של חיזבאללה בעומק לבנון
08:52 07/04/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר הלילה מתחם צבאי ושלוש תשתיות צבאיות נוספות של מערך ההגנה האווירית ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה במרחב בעלבכ בתגובה להפלת כלי הטיס של חיל האוויר אמש. בנוסף, מטוסי קרב תקפו אתמול במהלך היום תשתית טרור ומבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים עייתא א-שעב ואל עדייסא, כמו כן צה"ל תקף בירי ארטילרי במהלך היום במרחב יעטר.
+התמונה בכפר עזה מורכבת מזו הנראית במרילנד
07:20 07/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רות מרכוס, בעלת טור בכירה בוושינגטון פוסט, מתארת את התובנות מביקור קצר בישראל: הטראומה והפחדים, החטופים אל מול הסיוע לרצועה, "הבדידות הקיומית" במיוחד מיהודי ארה"ב
כפר עזה. לראות כדי להבין [צילום: אריה אברמס, פלאש 90]
+ארבעה לוחמים מעוצבת הקומנדו נהרגו בח'אן יונס
07:19 07/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הותר לפרסום כי קצין ושלושה לוחמים נהרגו בהיתקלות עם מחבלים בשבת בצהריים  ▪  אלה שמות הנופלים: סרן עידו ברוך, סמל אמיתי אבן שושן, סמל עילאי צעיר וסמל ריף הרוש
מ-7 באוקטובר נפלו 604 חיילי צה"ל [צילום: דובר צה"ל]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למען 134 החטופים
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
להפסיק את המלחמה
7/04/24 13:33
2
בן ציון
7/04/24 13:53
 
ה.א
7/04/24 15:29
3
בן ציון.
7/04/24 13:55
4
ה.א
7/04/24 13:55
 
רובי.
7/04/24 15:26
5
ש.ש.
7/04/24 14:46
6
3בזה למגיב ה.א
7/04/24 15:55
 
ה.א
7/04/24 22:46
7
ישראל כיפור
7/04/24 18:49
8
מחמיאה ל-ה.א
10/04/24 19:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
ידעו צוררינו: לא תפחידו אותנו לא בחסדכם ניתנה לנו הארץ ולא בזדון רמייתכם תשכלו אותה מאתנו לא תוכלו לנו
07/04/2024  |  דרור אידר  |   יומני בלוגרים
בשמונה-עשרה השנים האחרונות אני מהרהר על שירה מדי שבוע ושולח את ההרהור לארבעת אלפים מנויים. השירה, בעיני, היא היצירה האנושית המיותרת ביותר, משום שאין בה צורך מעשי, ודווקא משום כך היא עולה על שאר האמנויות. השירה היא קוד סמוי שכל קורא מפענח בדרכו ויוצר בזכותו התבוננות חדשה בעולם הסובב אותו. גדולתה של השירה אינה בתכנים שהיא מבטאת, אלא בריבוי רבדי המשמעות שהיא מעוררת.
07/04/2024  |  דרור גרין  |   יומני בלוגרים
אחת הדרישות להצלחה בקרב או בביצוע משימה היא "דע את האויב". הכלל הזה יפה תמיד וגם כאשר אויבך הוא אכזר, עיקש ולכאורה חסר לב.
07/04/2024  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
שני ישראלים נפצעו הבוקר (יום א') בפיגוע ירי ליד צומת נבי אליאס שבשומרון. המחבל פתח בירי מרכב חולף לעבר אוטובוס ורכב פרטי. שני הנפגעים גבר ואישה - הפצועה בת 19 מטופלת במצב קשה, פצוע נוסף נפגע קל מרסיסים.
07/04/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
שיחת עומק עם הפיזיקאי ד"ר אבי רבינוביץ, הטוען כי יש להצהיר באו"ם, וממילא בעולם כולו, כי אם אירן והחיזבאללה לא ינטרלו מייד את הטילים והנשק הגרעיני שהם מצהירים כי הוא נועד להשמידנו, אנחנו נשמיד בעזרת נשק גרעיני את הכורים ואתרי הטילים הכבדים שברשותם. ד"ר רבינוביץ מעריך שלאחר הצהרה פומבית כזאת ארה"ב, מעצמות ומדינות אחרות יפעלו במרץ כדי לנטרל את הטילים הכבדים של החיזבאללה בלבנון שאחרת תושמד לבנון ואת הכורים הגרעיניים באירן.
07/04/2024  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
ציר פילדלפי [צילום: יוסי זמיר/פאש 90]
תומר ישראלי
אם הייתה הנהגה בישראל, היא הייתה מכוונת ל"מצב סיום" רצוי ונוקטת פעולות בדרך אליו    מכיוון שההנהגה בישראל פוחדת מ"מצב סיום", היא עסוקה אך ורק בשימור והמשך המצב הנוכחי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il