איך מוכרים מוצר? על-ידי שמבליטים את יתרונותיו או על-ידי שמבליטים את החסרונות של התחרות?
והתשובה היא שכמובן יתרונות תמיד טובים מחסרונות, השאלה רק אם יש לך כאלה, ואם אין לך יתרונות, דבר על החסרונות של המתחרה.
על זה בדיוק נסבה מערכת הבחירות האחרונה, כל הלפידים והשלים למיניהם, דיברו על החסרונות של ביבי, עמותות קמו אד הוק על-מנת להדגיש את חסרונותיו, והעם הצביע בידיים ביבי, ומדוע? כי מי שמתרכז בחסרונות המתחרה אינו שווה את הקו שלנו.
כולם מכירים את דיעותיה השמאליות של
שלי יחימוביץ', כולנו מכיר את הכלכלן הדגול שר האוצר
יאיר לפיד, ועל מה יש להם לשני העיתונאים האלה לדבר כעת? על כמה ביבי לא טוב, על כמה הוא נכשל.
ומה להם יש להציע? כלום מכלום.
כישלונו או הצלחתו של ראש הממשלה בנושא האירני תיבחן בראי ההיסטוריה, והאופורטוניזם של השמאל מרכז, לא יירשם כלל בספרים אלה, אופורטוניזם כמו אופורטוניזם, זמנו קצר, מת לפעמים לפני שנולד.
כך הם ניהלו את קמפיין הבחירות, כך הם מנהלים עצמם כעת כאופוזיציה המצטיינת בדבר מרכזי אחד, כסת"ח, שתו לי אכלו לי, הוא לא בסדר והוא לא בסדר, ובמצב כזה הזה גם אחרון חברי המרכז של הליכוד יועדף לתפקיד ראש ממשלה על צמרת המפלגות השמאל מרכז מן העבר השני, ובצדק.
אחרי שנוכחו לדעת שקמפיין שלילי מביא להם רק נזק, ממשיכים לפיד ושלי לילל ולבכות על ראש הממשלה שלהם, הם לא מבינים שאת חסרונות ראש הממשלה כולם רואים, ואליו את יתרונותיהם איש לא רואה.