|   15:07:40
אריק באך פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

לשלוח את אולמרט להישפט בהאג

צריך לקרוא לילד בשמו, ולקלף מדוח וינוגרד את הנימוסים אשר אינם מתאימים למי שהילדים שלו נשלחו למוות לחינם: המסקנה מדוח הביניים של וינוגרד היא למעשה שדן חלוץ ואהוד אולמרט טבחו בהמוני אזרחים - ישראלים אבל לא רק - ללא הצדקה, וללא מינימום של איכפתיות לשווי ולערך של חייהם
01/05/2007  |     |   מאמרים   |   ועדת וינוגרד (מלחמת לבנון)   |   תגובות

למשפחות 119 חללי ישראל במלחמת לבנון המיותרת, ועוד כאלף חלליה האזרחים והחפים מכל פשע של לבנון עצמה יש אינטרס חשוב, משותף, מאחד, מלכד ומפייס אחד: דוח הביניים של ועדת וינוגרד חייב להסתיים בהעמדה לדין של פושעי המלחמה אשר על ידיהם דם של כל כך הרבה ישראלים ולבנוניים חפים מכל פשע, בבית הדין הבינלאומי בהאג.

בית הדין הבינלאומי הפלילי הפועל בהאג (International Criminal Court) הוא בית משפט בינלאומי היושב בהאג ופועל, החל מ-2002, מתוקף סמכות אמנת רומא.

סעיפי אמנת רומא השונים קובעים את סמכויותיו של בית המשפט הבינלאומי הפלילי וסוגי הפשעים שיידונו בפניו. אלו כוללים 4 סוגי פשעים: פשעי השמדת עם, פשעים נגד האנושות, פשעי מלחמה ופשע התוקפנות.

קריאת הסעיפים הברורים והחד-משמעיים מדוח הביניים של ועדת וינוגרד, יחד עם קריאת הקדיש על קברי 119 חלליה הישראלים שנשלחו אל מותם על לא כלום, למען כלום בעצם, בלא תכלית, בלא הפעלת שיקול דעת מינימלי, ובהפקרות מוחלטת וזילזול בוטה כלפי חיי אדם, מחייבים את המדינה לבער את הקלות הבלתי נסבלת שבה מנהיגים ישראלים רוצחים חיילים שלנו כמו גם אזרחים של אחרים שהיו סתם אזרחים וכיום הם אוייבים ובצדק, כאילו היו סתם קלפים במשק פוקר.

על אזרחי מדינת ישראל ליזום צעד דרמטי, אמיץ, והוגן זה, גם כדי לספק צדק של ממש למשפחות החיילים הטובים שלנו שנהרגו לחינם ואין סיכוי שבדין הישראלי האחראים ישלמו באמת את המחיר הראוי להפקרת הזו בכל כך הרבה חיי אדם, ו... גם כלפי אויבי החיזבאללה שהיו פעם לצידנו עד שברוב טיפשותם של המנהיגים שלנו הפכנו אותם לשונאינו, בצדק כי טבחנו בהם במקום בחיזבאללה.

במדינת ישראל אין בית משפט שיכול לשפוט פושעי מלחמה בקליבר של חלוץ או אולמרט. בתי המשפט מורכבים בסך-הכל משופטים שהמחיר שלהם זול מאוד ואין כל בעיה לקנות מהם תוצאה נוחה תמורת הג'וב וטובת ההנאה המתאימה למקורביהם. למעשה, אפשר לקנות פטור ממשפט הרבה יותר בזול מאלה שעדיין לא שופטים אלא סתם פקידים במערכת המחליטה אם ואת מי להעמיד - ובעיקר לא להעמיד - לדין...

זו איננה החלטה פשוטה למי שאין מצפון. אבל זו תהיה החלטה חכמה וצודקת ואלמנטרית למי שהמצפון שלו פועל באופן האוטומטי שנפש יהודי הומיה: מי שאחראי למוות של חפים מפשע של ישראלים אבל לא רק שלהם, חייב ללכת למאסר עולם. שם מקומם של דן חלוץ ואולמרט, לא בחו"ל עם מליוני הדולרים על חשבון הקופה הציבורית ולכנות את מנעמי החיים האלה שמחכים להם אחרי ההרפתקאה הציבורית העקובה מדם הזו, "עונש" או "טלטלת וינוגרד".

איזו טלטלה זו כשמישהו כמו אולמרט או חלוץ רוחץ ידיים אחרי שדם של אלף החפים מפשע היו על ידיו, והוא הולך למסעדה של אלפיים דולר לארוחה סתמית, כדי להוריד אותה כמה שעות אחרי זה בשירותים בחדר של שלושת אלפים דולר ללילה - חשבון הוצאות שהורי החללים שילמו במיטב כספי המיסים שלהם לרוצחי בניהם!

על מדינת ישראל להושיט יד לשלום עם לבנון, וגם עם סוריה, על-ידי בקשת סליחה כנה ואמיצה, ובעיקר מוסרית, המלווה במעשה המשדר אחריות, לטבח האזרחים הבלתי אחראי שביצענו בהם. לא כי אנחנו בעד הערבים דווקא, אלא כי אנחנו בעד מצפון נקי, חף מכל חיפוי על מרצחים שהרגו גם לנו כל כך הרבה חיילים טובים לחינם, "והיה מחננו טהור"! לא מאהבת ערבים דווקא, אלא בהכרה בזה שיהודים זה לא רק שטחים אלא בעיקר מוסר ומצפון וערכים.

אסור למדינת ישראל לאפשר לרוצחים עם כל כך הרבה דם של חפים מפשע על הידיים, גם דם של ישראלים וגם דם של לבנונים, לפטור את עצמם ממעשי הטבח הנוראי שהם אחראים לו, על-ידי פרישה מרופדת במליוני הדולרים שהם שמו לעצמם בצד מהקופונים, ולזה לקרוא בטמטום "ענישה" או "הפקת לקחים".

מקומם של פושעי מלחמה בבית הדין הבינלאומי בהאג. מקומם של רוצחים הוא בכלא, למאסר עולם. מאסר עולם אחד על כל הרוג אחד. כמה שזה ישמע לכם מוזר, עם עובדות לא ניתן להתווכח: על הידיים של אולמרט, ושל דן חלוץ, יש יותר דם של חפים מפשע מאשר כמות החפים מפשע שיוחסו בפועל - בתכלס - לסדאם חוסיין (136 בלבד - כשעל ידיהם של אולמרט וחלוץ יש דם של מעל 119 אזרחי ישראל שאולמרט יזם את מותם ועוד מעל 1,000 אזרחים לבנוניים חפים מפשע שנהרגו על לא עוול בכפם ובלי שעשו שום מעשה רע).

אסור למצפונה של מדינת ישראל להיות פחות טהור ממצפונה של האומה העירקית. אסור לנו לכבס את הרוצחים האלה בבית, ולפרוס עלהם חסות וטוהרה. דין אולמרט כדין סדאם. שלא יתלו אותו, אבל בטח שלא יוותרו על החובה החוקית לשפוט אותו ולאסור אותו. אי אפשר לכבס מעשי רצח בפיטפוטי סלון על איזו ועדה שכתבה דוח מפוהק ולעבור לפרסומות. חיי אדם, כל כך הרבה בני אדם, חייבים להיות שווים הרבה יותר מזה.

עלינו להבהיר כי יש לנו מחלוקת קשה עם הערבים, וכי כולנו מקווים לפתור אותה בצורה מכובדת שתאפשר לכולם לחיות בשלום במקום האומלל הזה.

עלינו להבהיר כי לעולם לא נתפשר על זכותינו להרוג כל מי שיעז לתכנן להרוג אזרחים ישראלים, בכל מקום, ויהיה מי שיהיה. עלינו להישיר מבט לכל לבנוני ולבקש ממנו סליחה על שבחרנו ברוצחים להנהיג את המדינה שלנו. לא ידענו שהם כאלה, ועובדה שהם רצחו גם את הטובים שבבנינו, ולכן אין זו סיבה למלחמה ושנאת עולם עם לבנון, אלא להראות להם שאנחנו מכבדים את המתים שלהם, כמו גם את שלנו, ומתנערים מכל אחריות וחיפוי למעשים הנתעבים ולטבח ההמוני שעשו בהם (כמו גם בנו) אולמרט וחלוץ.

זהו צעד של מדינת חוק. פרשיות השוחד זה משחק ילדים ליד פרשיית הטבח ההמוני המתוארת בדוח הביניים של ועדת וינוגרד. זה יהיה צעד של עם שיש לו אלוהים, שיש לו תורה ועשרת דיברות, ויש לו ערכים ורצון לחיות עם היכלת להביט במראה לעצמו בעיניים ולשכנים שלנו שיהיו כאן גם בעוד מאה וגם אלף שנים. זה הוא צעד המשדר כי אנו לא מדינה של רוצחים אלא מדינה של יהודים שרוצים לחיות בשלום ולתת ללבנונים לחיות בשלום בטריטוריה הבלתי מעורערת שלהם.

את החיזבאללה - למרבה הצער - כבר לא ננצח בכוח האדיר שהעניק להם אהוד ברק כשברח והפקיר לידיהם את לבנון המרוסקת עד דק. ולמה לא ננצח אותם? כי בנשק אי אפשר לנצח את הרוח, ולנו יש מקסימום נשק אבל את הרוח כבר מזמן מכרנו על מזבח הקומבינות בועת הנהנתנות ותרבות הזיוף האמריקנית. "צבא של כוסיות הגיבור רק נגד בני עמו".

גם את אירן כבר לא נוכל לנצח (יכולנו אם במקום להתקיף את לבנון אז היינו תוקפים את בעל הבית של החיזבאללה במקום את השליח, בהפתעה ובזבנג וגמרנו, אבל היום כבר מאוחר...).

אנחנו בכלל צריכים ללמוד להפסיק לדבר בטרמינולוגיה של "ניצחון" ו"תבוסה" להתחיל לדבר בטרמינולוגיה של ללמוד להסתדר ביחד עם המנהיגים המחורבנים שיש לנו, כמו גם המחורבנים שיש לפלשתינים.

רק חרשים לא מזהים בין השורות של נאומי המנהיגות של אחמדינג'ד מוכנות לשלום תמורת כלום ממה שחשוב לנו, בעצם. הוא בסך-הכל הגיוני וצודק ולכן אותנו זה מעצבן ואנחנו מכנים אותו משוגע. הוא באמת משוגע שהוא לא משחק לפי הזיופים שבפרסומות המכונות "חדשות" ו"מאמרי מערכת". הוא באמת משוגע שהוא לא אוהב שוחד. הוא באמת משוגע שהוא חושב שמגיע לו לעשות מה שכל אלה שמטיפים לו לא לעשות עושים בעצמם... משוגע כלבבי!

אנחנו נוהגים להסתכל על הדברים שלו דרך הפרשנויות של השרלטנים שלנו. אבל כדאי להסתכל למנהיג הזה לא רק בעיניים, אלא בעיקר בביצים. כי יש לו, וגדולות כמו שאין לכל חברי הממשלה שלנו גם יחד.

רק שרלטנים יעדיפו לעשות שלום עם ערפאתים מפוקפקים למיניהם במקום עם גברים שבגברים, עם מילה של זהב טהור, כמו נסראללה וגברים עם ביצים כמו של נשיא אירן. אני מצטער לבשר לכם שאני על המילה שלהם סומך יותר מאשר על המילה של הפוליטיקאים שלנו. אני מצטער כשהם מדברים על מלחמות, אבל מאמין למה שהם אומרים גם כשהתוכן לא לרוחי בעוד שלפולטיקאים שלנו אני לא מאמין גם כשהם מקשקשים מן הפה אל החוץ תוכן שהוא מאוד לרוחי.

עם מנהיגים כמו נסראללה ואחמדינג'ד אפשר לעשות שלום בלחיצת יד, בלי שום הסכם חתום, ולסמוך על זה שמילה שלהם זה דבר קדוש. הם אמינים. המחיר שלהם הוא בכבוד ובצדק, לא בדולרים ונערות ליווי.

את זה אי אפשר להגיד לא על המנהיגים שלנו, וגם לא על אלה של ארה"ב. ואת זה כדאי לנו ללמוד להעריך, ולשאוף לחקות, כי אנחנו רוצים מנהיג שיגן עלינו בדיוק באותה נחישות ואמונה בצדקת הדרך והגאווה הלאומית (כן, פעם ידענו גם אנחנו מה זה) שבה אחמדינג'ד מגן על האינטרסים של אירן, ומנהיג שאנחנו יכולים להאמין לכל מילה שהוא אומר בדיוק כמו האמון המוחלט שנסראללה ראוי לו (מבלי לבדוק איזה ארגון מודיעין עוין מסתתר באמת מאחורי התורם העלום, היועץ המשפטי הנאמן, ויועץ התקשורת המקומבן).

עם אירן יש לנו גם היסטוריה משפחתית אמיצה וארוכת שנים. גם בעת העתיקה של מלכת אסתר, וגם בעת החדשה מימי השאח של אירן. עם אמריקה זו אהבה התלויה בדבר, עליה כבר אמרו חז"ל כי "בטל הדבר, בטלה האהבה". הערכים שלהם אינם הערכים שלנו (מה הם הערכים שלהם, בעצם? מריחואנה? הירואין? עסקי אוויר? גואטנמו? עירק? ויאטנם? הירושימה? שינאת השחורים והעבדות? השמדת העם האינדיאני וגזל אדמות טקסס וקליפורניה המקסיקניים?).

הסיכויים הגבוהים היא שהשואה הבאה על העם היהודי תהיה בארה"ב, לא באירן, וזה יקרה ביום שמגדלי הקלפים של המעכרים וצבא המשחדים המכונים "לוביסטים" יתחיל לקרוס. והקרקע הזו כבר בוערת...

עם ערכי השוד והגזל והרצח, הנצלנות והזיוף ותרבות ההונאה של ארה"ב, אין לנו שום כלום. הם קנו את המצפון שלנו בכסף, כדי שנהיה עבורם בשר תותחים באזור הזה. הם קונים לנו מלונה כדי שנהיה כלבי השמירה שלהם, ומדי פעם נקריב כמה מאות צאצאים שלנו כדי לאפשר להם לגזול, כהרגלם, משאבי טבע שלא שייכים להם.

וזו היא פני הפוליטיקה הבוגדנית שלנו. המרחק בין שנאה לאהבה קרוב הרבה יותר מהמרחק בין האהבה המזויפת של חברי הכנסת למצע הבחירות שלהם. הם מאוהבים בחשבון הבנק שלהם ובאינטרסים שלהם.

נכון, כיום הם הידידים הכי אמיצים שלנו, ואנחנו גם מחויבים להכיר להם תודה ענקית ששרדנו עד הלום. אבל כדאי גם לפקוח עיניים ולהבחין שאנו - בעצם - תלויים בידידות הזו רק בגלל שהיא מייצרת לנו אוייבים ושנאה כל כך עמוקה מסביב! ואהבה הניזונה משינאה לאחרים - סופה שלא להתקיים.

מה גם שבגדול ובראיה רחבה, המלחמות שאמריקה מציבה אותנו לחרחר כאן, מזיקות לא רק לנו אלא בעיקר לאמריקה עצמה. ומותר לנו להכיר תודה לאמריקה על כל מה שהיא עשתה למעננו עד היום והיא בהחלט עשתה - ולגאול את אזרחיה התמימים מהייסורים שאנחנו בלי אינטרסים אמריקנים ניתן לשכנע בקלות את כל בני הישמעל כי ארץ ישראל רבתי הינה הבית הלאומי של בני יעקב. בקלי קלות, בהבנה, ועל-רקע טבעי והיסטורי ארוך טווח, כולל חברון וכולל יריחו ועם כל הכבוד שגם אנו מחויבים להעניק להר הבית מבלי שיעזו להרהר אחרי הכבוד המוחלט המגיע מאיתנו לכותל המערבי.

אזרחי מדינת ישראל צריכים להוכיח יושר, מצפון, כנות, ואחריות לאומית, ולשלוח לפחות רק את אולמרט וחלוץ (אם כי לדעתי יש לשלוח את כל מי שהצביע נגד היציאה לטבח אזרחים חפים מפשע) להאג, להישפט שם, רחוק מאיתנו, בלי שופטים שאפשר לקנות על-ידי שלמונים לבעל, ושירדו לנו מהמצפון ושיאפסו את החשבון הפתוח הנורא, בצדק, והאינסופי - גם כן בצדק - שיש לנו עם אזרחי לבנון.

עם הפלשתינים הייתי עושה את אותה העסקה בדיוק. דורש מהם לשלוח להאג את מרצחי החמאס וכל מי שאינו מצהיר במפורש שהוא זונח את האלימות והטרור לצמיתות. שישבו שם בתא אחד וילמדו את אולמרט וחלוץ קצת תרבות, דרך ארץ וצניעות. תנו להם את ועדת וינוגרד לשנה של שלטון אובייקטיבי, שתפקידם יהיה לדאוג שלפלשתינים יהיה טוב מבלי שלנו יהיה רע. זה אפשרי. בהונג קונג יש על שטח יותר קטן משטחי "פלשתין" הנוכחית פי עשרים יותר תושבים מכל הפלשתינים כולל אלה שאולי יבואו אם נכיר בזכות השיבה.

עם משא-ומתן כנה, אמיתי, נדיב, ישר וישיר, עם הפלשתינים עצמם, אפשר להגיע לנוסחה של ארץ ישראל השלמה (!) תמורת רווחה ושפע לפלשתינים. האמריקנים הצליחו לעשות את זה למקסיקנים ואין שום סיבה שנלמד מה רק מה מה שהם עושים בכישלון מדהים בויאטנם ובעירק. פעם היו להם הצלחות יפות וגם הישגים חוקתיים מרשימים. מותר לנו ללמוד מהם דווקא את זה ולא רק את הכשלונות.

למעשה, ישראל מנוהלת על-ידי דיפלומטיה של עיוורים, אשר אינם מזהים כי ארה"ב טובעת, אירופה מתפוררת וסביבה מתהדקת טבעת חנק של שליטה באנרגיה על-ידי רוסיה ושליטה זוחלת ושיטתית מרשימה בדמוגרפיה על-ידי האיסלאם, ומעל כולם מתגבשת לה קואליציה אמיצה ואיכותית של מדינות עתירות ידע, חוכמה, ניסיון, טכנולוגיה, משאבים ומנהיגות ערכית: סין, רוסיה, צרפת, אירן, הודו, פקיסטן, ויאטנם, ונצואלה, ובנסיבות המתאימות גם מצרים וסעודיה וממילא כווית, דובאי ואולי אפילו קטר.

מדינת ישראל צריכה להפסיק לשחק במשחקים הכאילו הדמוקרטיים שלה, להעמיד בראשה חבורה של מנהלים מקצועיים ומוכשרים שיתוגמלו בדיוק כמו שמגיע להם, ישירות ולא בקומבינות, ושיקבלו כל אחד מאה מיליון דולר במזומן ופטור מכל מס לאחר שישיגו לנו את היעדים שנציב להם: שלום עם אירן, סוריה, לבנון, והאוכלוסיה הערבית המקומית ("פלשתינים" וערביי ארץ ישראל).

יש לנו במגזר הפרטי עשרה מנהיגים איכותיים שכאלה. יש לנו אפילו מאה כאלה. מאה מיליון דולר בונוס לכל אחד מהם כעמלת הצלחה, זה אתגר משתלם למשלם המיסים וגם למצליחנים שלעולם לא יתבזו בעיסוק בזנות, או פוליטיקה. הם יודעים לייצר הצלחות ולסיים עסקות כששני הצדדים מרוצים. בלי להביס ובלי לנצח אלא אומים בהגדרת נוסחאות שיתוף ומינוף.

אם הם יביאו לנו את זה - ואין שום סיבה שלא - מה זה בכלל מילארד דולר שהם יעלו למדינה? הרבה פחות מההרפתקאה המיותרת והרצחנית של חלוץ - נהג המטוס העלוב שהפך לרמטכ"ל - ושל אולמרט - עורך דין קומבינטור רמאי שהפך לבבון פוליטי - שעלתה לנו במלחמת לבנון הקצרה והיקרה כל כך, הן בכסף אבל בעיקר בחיי אדם ובאובדן הזכות להישיר מבט לחיילים, למפקדים, למנהיגים, ולשכנים מלבנון.

צריך לקרוא לילד בשמו, ולקלף מדוח וינוגרד את הנימוסים אשר אינם מתאימים למי שהילדים שלו נשלחו למוות לחינם: המסקנה מדוח הביניים של וינוגרד היא למעשה שדן חלוץ ואהוד אולמרט טבחו בהמוני אזרחים - ישראלים אבל לא רק - ללא הצדקה, וללא מינימום של איכפתיות לשווי ולערך של חייהם.

דוח הביניים של ועדת וינוגרד מטיל - על-פי כל קריטריון משפטי אלמנטרי ביותר - אחריות אישית ישירה על טבח המוני של חפים מפשע, ברשלנות ופזיזות כאילו חיי אדם היו איזה משחק כדורגל בין צ'פחה לצ'יזבט.

וינוגרד ניסח את זה בנימוסים של שופט (בדימ.), לנו מותר לתרגם את זה לעברית פשוטה, כזו שאסור לה שתיגמר בפחות ממאסר עולם לאחראים הראשיים לרצח ולטבח ההמוני הזה.

זו לא היתה סתם מלחמה. מלחמה זה מהלך שמי שמתחיל אותו יודע איפה זה נגמר ואיך מגיעים לקו הגמר הזה במחיר הולם. אבל זה היה רצח בדם קר ובמודעות מוחלטת לזה שיש רק מחיר בחיי אדם -משני הצדדים - אבל אין גמר, ואין קו ואין כלום. יש חיי אדם, והם עולים בחינם. זה מה שקבע למעשה דוח הביניים של וינוגרד, ואסור לתת לערבים ליזום את האג הזה.

עלינו להראות שאנחנו מספיק מוסריים לגבות את המחיר ממי שרצח לנו - ולא רק לערבים - את האזרחים, ועל הדרך רצח גם כל כך הרבה אזרחים חפים מפשע של הצד השני, שלא היה אפילו הצד שכנגד אלא בסך-הכל שותפים שלנו לאותה עוינות כלפי החיזבאללה.

מי שמוכן שהטבח ההמוני הזה ייגמר בפחות ממאסר עולם לאולמרט וחלוץ, לא יוכל אף פעם להגיד שלרוצח כלשהו במדינה שירצח חף מפשע אחד בלבד, מגיע יותר מאשר דירת חינם בכרמיה או קומבינת מליונים אחרת מהתפריט המוצג לראווה במרתפיו המאובקים של מבקר המדינה.

כדי להיות יהודים במדינה יהודית, עלינו לדרוש מעצמנו בדיוק את כל שדרשנו ואנחנו דורשים מאלה הבאים עלינו לכלותינו. לא פחות. ולא במילים והצהרות ריקות, אלא מעשים!

כדי לרצות לשלוט גם בערבי ארץ ישראל ואף בערביי פלשתין, עלינו להוכיח להם כי אנחנו הוגנים ולא מחשיבים את הדם שלהם לחסר ערך באותו השבוע שבו הכנסנו בצביעות וצדקנות אדם שהתעלל בכלב לכלא ולרוצחים האלה אנחנו מעניקים עדיין משכורות עתק.

תנו לערבים שפע, כבוד עצמי וזכויות לנהל את חייהם בעצמם לעצמם, והם יחתמו ברצון על זה שמי שינהל את המעטפת שמעליהם זה יהיה משטר יהודי ולא איזה ערפאת, סוהא, סדאם או קדאפי לסוגיהם... עם שבע לא חושב על מלחמות, שחרור או שלטון. זו תסביך נחיתות של רעבים ופגועים.

בשורה התחתונה: מאסר עולם לאומרט וחלוץ. זו המסקנה המתבקשת היחידה מדוח הביניים של ועדת וינוגרד. פחות מזה, זה פרס עתיר תענוגות ומליוני דולרים, בעבור רצח ההמונים שהם אחראים לו ישירות ובאופן אישי.

תאריך:  01/05/2007   |   עודכן:  01/05/2007
אריק באך
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לשלוח את אולמרט להישפט בהאג
תגובות  [ 22 ] מוצגות   [ 20 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אחת מהעם
1/05/07 12:03
2
יורם סמואל
1/05/07 12:10
3
מאמר הסתה
1/05/07 12:31
4
א.ה.
1/05/07 13:07
5
אחמד זיבי
1/05/07 13:54
6
פיליפ דה-האג
1/05/07 14:27
 
לא הבנתי
1/05/07 14:44
 
אחמד זיבי
1/05/07 15:16
 
את זה דווקא הבנתי
1/05/07 15:26
 
אחמד זיבי
1/05/07 16:12
7
יגאל ת"א
1/05/07 19:09
 
אברהם שלום
1/05/07 22:46
8
יהודה דרורי
1/05/07 20:06
 
אריק
2/05/07 03:42
 
יהודה דרורי
2/05/07 10:42
 
אריק
3/05/07 07:30
 
רחמים
3/05/07 13:48
 
רחמים
3/05/07 13:54
 
רחמים
2/05/07 12:04
9
עודד ב
2/05/07 01:25
פורום: ועדת וינוגרד (מלחמת לבנון) כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום רביעי הקרוב (02.05.2007) יפוג תוקפו של צו איסור הפרסום שהוטל על חקירתו של חבר הכנסת לשעבר, עזמי בשארה. אם ללמוד מהנתונים שפורסמו עד כה על-ידי המשטרה, נראה כי מדובר באחת הפרשות הביטחוניות החמורות בתולדות ישראל.
01/05/2007  |  יוסי עבדי  |   מאמרים
כאשר מוגש על-ידי נישום דוח או השגה לצרכי מס, מוקנה לרשויות המס פרק זמן קצוב להתערב בדיווחי הנישום ולהוציא שומות או צווים. אחת השאלות המעניינות הינה מהו האירוע העוצר את מירוץ הזמנים האמור - האם די בעצם קבלת ההחלטה ע"י רשות המס אף אם נותרה "במגירה" פרק זמן נוסף, או שמא תנאי הכרחי הוא שההחלטה נשלחה לידי הנישום בטרם חלפה תקופת ההתיישנות.
לא מזמן ראיתי במוזיאון בקיסריה תערוכת פסלים ובהם ראיתי את הפסל הנראה כאן! הפסל נקרא, בטעות, ע"י יוצרו:"ניוטון". האסוסיאציה הראשונה שקפצה לי לראש היא נושא משרה ציבורית במדינת ישראל - חסר לב, חסר מוח, בעל בלורית גדולה (שמצטלמת טוב) וביצים קטנות, המחזיק את החוק (המשקולת - האנך המעידה על חוקי הטבע במקרה זה חוק המשיכה), רחוק מגופו ובאחיזה רופפת, כרוצה לומר: ברצוני אני שומר על החוק וברצוני אני מפיל את משקולת החוק על הארץ ורומס אותה, ברצוני מטילה על מישהו אחר.
01/05/2007  |  אורי נטע  |   מאמרים
שר הפנים, עו"ד רוני בר-און, הופיע אמש (30.4) בטלוויזיה ואמר כי ראש הממשלה אינו חייב להתפטר לאחר דוח וינוגרד. הוא החזיק בידו, כביכול, את דפי הדוח, ו"קרא" מתוכו כי הוועדה אומרת, כביכול, שעדיף שראש הממשלה לא יתפטר, ושהוא בעצמו יתקן את הליקויים. בר-און הוסיף ואמר, שהוא קורא מתוך עמוד 39 של הדוח.
01/05/2007  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
שוקי הפישפשים הפכו באחרונה ללהיט מסחרי בכל אתר בעולם, עד כדי כך שביקור בשוק כזה כלול כיום בתוכנית-סיור של חברות התיירות , ממש כמו הביקור בקתדרלה או במוזיאון.
01/05/2007  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il