|   15:07:40
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

אזרח מהו?

השמאל הרדיקלי הקיצוני אינו מזהה עצמו כיהודי אלא כ'אזרח העולם' העולם, מצדו, לא ממש חושב כך בעיניו היהודים ישארו תמיד יהודים
07/10/2009  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   ועדת גולדסטון   |   תגובות
אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר? [צילום: AP]

כך ביטל בג"צ חוקים לא חוקתיים
ענבל בר-און
לבג"צ דימוי ציבורי של 'מתערב בפעולות הכנסת' * בפועל במשך 17 שנה, מאז היחקק חוקי היסוד, בוטלו אך ורק חמישה סעיפי חוק שנמצאו סותרים את חוקי היסוד * לקרוא ולשפוט * מאמר שישי בסדרה
לרשימה המלאה

מדוע שונאים כל-כך את בית המשפט העליון
ענבל בר-און
יובל אלבשן, במאמרו - מסביר את תהליך הפיחות של אמון הציבור במערכת בתי המשפט * לשיטתו, בית המשפט העליון הפך לדוברו של המעמד הבינוני, במסגרת 'מיסחור, מגזור והפרטת' כל רשויות המדינה * כולל ולרבות - בית המשפט העליון
לרשימה המלאה

זמיר: "בית המשפט העליון אינו סניף של מרצ"
ענבל בר-און
בראיון שהעניק זמיר לכתב העת 'עלי משפט' הוא מזים אחד לאחד את המיתוסים אודות ה"דיקטטוריות" של בית המשפט העליון * הוא אינו מתנצל * הוא משוכנע כי ארוכה עוד הדרך בפני בית המשפט העליון למגר את השחיתות
לרשימה המלאה

אהרן ברק - מדיטציה קיצית לצלילי מהלר ובאך
עו"ד אביגדור פלדמן
ספק אם המוצר "אהרן ברק", צלח בשלום את שתי החשיפות המביכות-משהו מן הזמן האחרון * מי שמכיר את כתביו עבי הכרס של אהרן ברק בעיקר בנושא שיקול הדעת השיפוטי, יודע עד כמה ברק הוא חסיד המוטיב החוזר על עצמו
לרשימה המלאה

בג"צ 1/65 ירדור נ' ועדת הבחירות המרכזית
ענבל בר-און
הלכת ירדור מהווה ציון דרך מכונן בהיותה של מדינת ישראל 'דמוקרטיה מתוגוננת' * נפסק שם כי גם בהיעדר חוק פוזיטיבי, מדינה לא תשב בחיבוק ידיים כאשר רשימה השואפת להשמידה מתמודדת לבחירות בכנסת
לרשימה המלאה

ביקורת בג"צ על הכנסת: גזענות
ענבל בר-און
בניגוד לדימוי שפרידמן מנסה ליצור, בג"צ נקט ריסון שיפוטי בעתירותיהם של חברי כנסת אחד כנגד השני * בניגוד לדימוי, הוא אינו כלי שרת של השמאל, והעניק סעדים גם לכהנא כאשר החוק דרש זאת * מאמר שני בסדרה
לרשימה המלאה

ח"כ דנון לח"כים הערבים: אל תשתקו לנוכח דברי השייח סאלח
עידן יוסף
לרשימה המלאה

כתב אישום נגד ראאד סאלח: תקיפת שוטרים
מוטי אקסמיט
משטרת ירושלים הגישה כתב אישום נגד מנהיג הפלג הצפוני בתנועה האיסלאמית בשל הפרות סדר ותקיפת שוטרים
לרשימה המלאה

חוק האזרחות שוב להכרעת שופטי בג"צ
רותי אברהם
דיון נוסף בבג"צ בחוק האזרחות המונע התאזרחות פלשתינים באמצעות נישואים לאזרחי המדינה * העותרים: החוק פוגע בזכות לחיי משפחה ומהווה ענישה קולקטיבית * תנועת "אם תרצו": לא ניתן לבית המשפט להפוך את המדינה לדו-לאומית
לרשימה המלאה

חוק האזרחות "הזמני" יוארך בשנה נוספת
אורטל אריכה
החוק אוסר באופן גורף על בני זוג פלשתינים של אזרחים ישראלים לשהות בישראל עם משפחתם * עומד בתוקף מזה 6 שנים במתכונת של הסדר זמני * האגודה לזכויות האזרח: "זהו חוק גזעני ונגע מוסרי, אשר פוגע אנושות בזכות למשפחה ובזכות לשוויון"
לרשימה המלאה

אושר בכנסת: חוק האזרחות יוארך בשנה
מחלקה ראשונה
לרשימה המלאה

גלאון לבג"צ: לבטל את חוק האזרחות
רונן ליבוביץ
ח"כ זהבה גלאון הגישה עתירה לבג"צ בדרישה לבטל את חוק האזרחות * לטענתה, "חוק זה שולל זכויות יסוד חוקתיות, על בסיס לאום, ונוגד את עיקרון השוויון"
לרשימה המלאה

חוק האזרחות הנדון בפני בית המשפט העליון אסור לו שייכלל במסגרת זכאות לשפיטה בידי בית המשפט העליון של מדינת ישראל. ברי הוא כי ביטולו של החוק ופתיחת שערי ישראל בפני כל פלשתיני, בעל משפחה וכזה שאינו, תמוטט את אושיות המדינה היהודית בארץ ישראל.

מכיוון שאושיות קיומנו עומדות על כף המאזניים, אין זה ראוי ויש לאסור על בית המשפט העליון לעסוק בסוגייה זו באשר חברי הפאנל שם אינם נבחרי ציבור ואל להם לעסוק בסוגייה אשר הינה ציבורית עד שורשיה. נבחרי הציבור, המשמשים כנציגי הציבור בינינו, הם הסוברנים היחידים הרשאים לעסוק בכך. על בית המשפט לכן, להעביר עתירה כזו לדיוני וחקיקת הכנסת.

שוב אנו עומדים בפני כישלונותיו של אהרן ברק (זה הבדימוס) אשר הבנתו את הדמוקרטיה המתגוננת אינה ברמה סבירה, ורבות מפועלו היה לשם האדרת שמו ומעמדו, גם אם על חשבון כלל הציבור וקיומו. התזה המופרכת כי "הכל שפיט", אשר זכתה לגינוי מהדהד בארץ ובמרב המדינות החופשיות בתבל, מקעקעת כל בסיס להגיון צרוף ויש לגנותה נחרצות.

דעה מוזרה מסתחררת במקומותינו הגורסת, כי באם מדינה מונעת כניסת אויביה המבקשים לכלותה מעבר לגבולותיה הרי שהיא אינה מדינה דמוקרטית. די לשמוע את זהבה גלאון, זו אשר הבחירות האחרונות (כמעט) פטרונו מעונשה, המאשימה את המתגונן למען קיומו, כאנטי-דמוקרט ואילו את התוקפן, מחרחר המלחמה, בעל 'אידאולוגיית השלבים' לחיסולה של מדינת ישראל, זה הוא התוקפן הערבי-פלשתיני, כדמוקרטי להלל.

מדוע אין נשללת אזרחותם של האנרכיסטים נגד הגדר ופעולותיהם השבועיות האלימות? מדוע זה אין נעצרים, נשפטים ונכלאים "אינטלקטואלים", עיתונאים ופוליטיקאים ישראלים הקוראים בריש גלי לחיסול, הרג והשמד של מתיישבי איו"ש? מדוע אנו פועלים בנוסח איפה ואיפה, מדוע "תנועת כך" של הרב כהנא הוצאה אל מחוץ לחוק בעוד שהשמאל המיליטנטי, הפשיסטי ממשיך לחגוג, להתל ולתעתע בדמוקרטיה הישראלית באין מפריע. מדוע לא יישפטו אלו, ייענשו ותישלל אזרחותם?!

ולאותם אשר יצביעו על מתיישבי איו"ש באותו ההקשר, הרי שנציין כי רובם המוחלט הינו שומר חוק וסדר ברמות שתושבי השפלה חייבים לקחת מהם דוגמא. בנוסף, אלו מהמתיישבים הפורעים חוק (למרות שחייבים אנו לעצרם ולהענישם), עושים זאת מאהבת ישראל והיהדות ומדאגה אמיתית לקיומה, ואילו האנרכיסטים, חברי השמאל הקיצוני-הפשיסטי, עושים זאת משנאת ישראל והיהדות. ועל כך נאמר: "יחי ההבדל הקטן".

מדוע שוטם-ישראל המדופלם, שייח' ראאד סלאח (שייח' של מה? שייח' של מי?), יכול להטיף ארסו כנגד מדינת ישאל וקיומה באין מפריע? האם איבדנו את יצר הקיום הנמצא בכל יצור חי בתבל, למעט היהודים? יש להוציא את "הפלג האיסלאמי הצפוני" כולו מחוץ לחוק, לשלול את אזרחות פעיליו המרכזיים ולגרשם חוצה לגבולות המדינה. ובמידה שחברי "הפלג" ייצאו כנגד החלטה זו, ובכן כאן תהיה ההוכחה הניצחת כי פעלנו כשורה ועלינו למנוע זממם.

פעולותיו של השמאל הישראלי הקיצוני-הפשיסטי מהוות איום אסטרטגי על קיומה של מדינת ישראל. מחבר מאמר זה מתריע כבר מזה שנתיים, בעשרות מאמרי דעה ובנוסף בספרו "משנאי החינם בינינו", על אודות סכנה זו. השנאה האנטישמית העכשווית, השוטפת את העולם במסווה שנאת ישראל, כולל דוח גולדשטיין (גולדסטון בג'יבריש), שולהבה במדה רבה על-ידי שליחי השמאל הקיצוני הישראלי כדוגמת "שלום עכשיו", בצל"ם, "זוכרות", "נשים בשחור", "שוברים שתיקה", "מוסווה", "עדאללה", ועוד רבים אחרים. הללו חצו זה מזמן את הגבול הדק שבין חופש הבעת הדעה הלגיטימית לבין בגידה במדינתם. מעשיהם, הם שמעידים בהם.

ארגונים אלו פועלים בעזרת ולמען שלמונים ודמי לא יחרץ השופעים עבורם בנדיבות ממדינות האיחוד האירופי וארה"ב. בכך, הינם מהווים "סוכנים זרים" המושתלים בתוככי ישראל על-מנת לקעקע את לגיטימיות קיומה.

אם עדיין היה ניתן לעצרם בעבר הקרוב על-ידי חסימת מקורותיהם הכספיים, הרי כיום, הגולם כבר תפח לממדים מפלצתיים. אין מנוס כיום מלבחון את פעולותיהם תחת זכוכית מגדלת משפטית ומוסרית ולפעול להוצאת המסוכנים ביותר מהם אל מחוץ לחוק.

הפעולות האנטי ישראליות של השמאל הישראלי הרדיקלי-פשיסטי נעוצות בתזה הפוסט-יהודית, פוסט-ציונית ופסט-לאומית הגורסת כי העם היהודי אינו לאום מזה כאלפיים שנים וזו הצדקתם לאחוז באידאולוגיות אוניברסליות של שלום ואחווה עולמית, אשר גם העובדות המוצקות להיפוכן של תזות אלו אינן מצליחות לבלבל את הנוהים אחריהן.

מפאת שהעם היהודי, לגישתם, אינו לאום (אך הפלשתינים, לגישתם, הינם לאום למהדרין), הרי פנייתם לפריצים מארצות הים לבוא ולהתנכל למדינת ישראל אינה נתפשת בעיניהם כבגידה. פעולותיהם אינן נתפסות כבגידה באחיהם היהודים באשר אינם רואים ביהודים כאחיהם. הם הלא רואים את כלל תושבי היקום כאחיהם ומתעלמים מעובדות היסטוריות ועכשוויות כי "אחיהם לכאורה" ברחבי העולם עדיין רואים בהם יהודים לכל דבר, אשר לטעמם - אנו אלו הנקלים, הראויים לבוז ולשמצה, יהודונים הראויים למשיסה ולהשמדה (כן, גם כיום).

גם העובדה כי מעל מחציתו של עולמנו אינו נאור, אינו אוניברסלי ואינו ליברלי, אינן משכנעות יפי נפשינו כי משהו לקוי בתזה בה הינם מחזיקים. הם בשלהם. עובדי ניו-אייג', סיינטולוגיה, בודהיזם, יהודים משיחיים ועוד שאר ירקות בואשים. אלו אשר זכו בכינוי "מתייוונים" ביושר. אלו הם המקבילה ההיסטורית לעובדי כוכבים ומזלות, לאותם המכרכרים במחולות סביב לעגל הזהב.

האיסלאמיסטים בני דת ישמעל האיסלאמית השוכנים בינינו רואים את המראות, שומעים את הקולות ומסיקים מסקנותיהם. לגישתם, אם בארזים היהודים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר הפלשתינים. ומכאן, יציאתם של ערבים ישראלים להשחית אושיות המדינה הופכת ללגיטימית בעידודה של כת הזויי "היהודים" בינינו.

הערבים הישראלים האיסלאמיסטים המיליטנטים אינם פועלים כנגד מדינתם ישראל באשר לגישתם, ישראל אינה מדינתם. הם אינם ציונים באשר לגישתם הציונים הם שגזלו את אדמתם. הם אינם יהודים באשר הינם מוסלמים וזכותם כמובן להיות שכאלו.

ומכאן - מדוע זה כה נתמהה כאשר האיסלאמיסט ראאד סלאח משלהב המוני "הפלג האיסלאמי הצפוני" לצאת כנגד מדינת ישראל, הוא וחסידיו עושים את חובתם הלאומית והדתית שלהם. אנו היהודים, מדינת ישראל, אנו איננו עושים את חובתנו לעצרם ולסלקם מנגד עינינו, מחיינו. שחרורו של הזד הזה ממעצר אינו אשמתו של בית המשפט אלא האחריות לכך מוטלת על הכנסת החוטאת לתפקידה כשליח ציבור.

ולמרות הנאמר לעיל, עלינו להיות מודעים לכך כי חלקם של ערביי ישראל אכן רואים את מדינת ישראל כמדינתם ומעוניינים להשתלב במרקם החיים בה כפי שהוא. עלינו לקבלם בינינו כשווים. מאידך-גיסא, עלינו לפעול בנחרצות חסרת פשרות על-מנת לבודד מביניהם את המתנכלים לקיומנו, להוציאם מחוץ למסגרת חוקינו, להענישם ולגרשם.

עלינו לגזור גזרה שווה באשר לכל המבקשים להכריתנו. יהיו אלו ישראלים, ילידי הארץ אשר נולדו, התחנכו וקנו השכלתם בישראל, כמו גם ערבים, תושבי ישראל אשר גם הם ילידי הארץ, גם הם התחנכו וקנו השכלתם בישראל. אלו גם אלו יוצאים הלכה ולמעשה כנגד מדינת ישראל וזכות קיומה כמדינת הלאום היהודי ומכאן מדינת ישראל אינה אמורה להיחשב כמדינתם ויש לשפטם לחומרה על כך עד כדי ביטול אזרחותם וגירושם חוצה לגבולות ישראל.

תאריך:  07/10/2009   |   עודכן:  08/10/2009
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אזרח מהו?
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אליק-2
8/10/09 11:17
פורום: ועדת גולדסטון כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל אופיר 20, עומר גולדמן 20, וסהר ורדי 19 - סרבן אחד ושתי סרבניות. שלושתם בגיל גיוס לשירות צבאי, אבל החליטו שלא להתגייס. הם נמצאים כעת בדרום אפריקה (מיותר לציין מי מימן את נסיעתם לשם) וממצים את כישוריהם כדי להשמיץ את מדינתם ולגרום לה נזק בעיצומה של מערכה מקיפה וקשה, שבה נתונה המדינה כנגד גל התקפות הזדון של קואליציית רדיקלים ושונאי יהודים פתולוגיים שנסובה על עצם הלגיטימיות של המדינה כמדינת היהודים.
07/10/2009  |  אלכס נחומסון  |   מאמרים
"חטא הוא להשלות את רעך, פשע הוא להשלות את עצמך" - אמר הרבי מקוצק. שאלתי היא - מתי נפסיק להשלות את עצמנו? הרי זה יקרה יום אחד. בעתיד הקרוב הנראה לעין, או בעתיד הרחוק. כפי שהדברים נראים כיום, אנו נעים לעבר העתיד הבלתי נמנע. הפצצה המתקתקת תגיע לשעת השין והמרעום יופעל. וכשזה יקרה, לא נוכל באמת לנסות ולהתמודד עימה. הגוף כבר לא יהיה קיים. הוא יעלם...
06/10/2009  |  יניב שלום  |   מאמרים
הישראלי שיעצב ויעוצב בדורות הבאים, יהיה שונה בתכלית השינוי מהישראלי הקריקטוריסטי של דוש.
06/10/2009  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
מבוא
06/10/2009  |  עמנואל נאור  |   מאמרים
לא ברור מה רוצה נשיא אירן ממדינת היהודים, מהעם הקטן והנצחי ששמו ישראל. העם שאפילו אבות אבותיו חפצו כל-כך ביקרו ולפחות שלושה מהמפורסמים שבהם על-פי המקורות, שמרו על עם הנבחר הזה, כעל בבת-עינם. מה בדיוק רוצה "השיעי" המתחזה מחמוד אחמדינג'אד מאחיו הציונים ומהציונות, העתיקה וההיסטורית, שהייתה עבור היהודים ובתוכם יש להניח גם משפחתו היהודייה, ציווי של מעלה, שבזכותו התרחשה גאולת ציון.
06/10/2009  |  דני בז  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il