|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

"השחור והלבן" של יופיטר

נסיגת כוכב יופיטר מגיעה לסיומה ועימה יושל גם עורו השלילי של כוכב זה תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
07/10/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

והפעם על הכוכב המוכר והאהוב מכולם - יופיטר. בתאריך ה-13 בחודש זה, תסתיים נסיגת כוכב יופיטר, המוכר כאחד הכוכבים היותר אהודים גם בשם צדק - יופיטר למצב נסיגה. בחודשים האחרונים היה כוכב זה בנסיגה והפך את עורו לשלילי. ולמי ששכח - כמה מילים על יופיטר...

יופיטר, הנקרא גם כוכב הצדק (שפע), נמצא כבר במזל דלי ויימצא שם עד לסוף ינואר 2010. יופיטר הוא הכוכב המקושר לשפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב ולהתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

המזלות שנהנו עד עכשיו מאנרגיה זו היו המזלות שנולדו במחצית הראשונה של המזלות הבאים: מאזניים, קשת, דלי, טלה ותאומים. מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל, הרי שהשנה הייתה שנת מזל עבור ילידי המזלות שהושפעו מכוכב זה, להיפתח אל היקום, להפעיל דמיון מודרך ולהתמגנט אל האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות.

המזלות שהרגישו ביופיטר באופן שלילי יותר היו המזלות הבאים: אריה, שור, סרטן ובתולה. מקווה שנזהרתם יותר בחייכם כדי לא להגיע למצבים של חוסר איזון ויציאה מפרופורציה.

במשך כל החודש הקרוב, לאט לאט יתאזנו ויתאפסו נושאים בחייכם אשר יצאו לאחרונה משליטה ומפרופורציה, ותוכלו לסדר את הדברים בחייכם כדי להמשיך ולצעוד קדימה בתוכניותיכם. והפעם, לאחר תקופה של קושי, יוכלו ליהנות מהאנרגיה החיובית של הכוכב אלה שנולדו במחצית השנייה של המזל. האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כך שכל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו, תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל.

הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר ייקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה. דברים רבים ייראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות, והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה של רגשות. כדי להישאר במסגרת הנכונה כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות ולהתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית. רבים מכם עשויים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע מומלץ לכם לבדוק את השקעותיכם הכלכליות. גם אלה מכם שאין לכם נכסים, מומלץ לכם לבדוק את נכונות תפקודכם בנושאים כספיים.

מאזניים
יש לכם נטייה להסתיר את תחושותיכם ותוכניותיכם מאנשים קרובים ולא בהכרח בגלל שאתם מופנמים, אלא בעיקר בשל העובדה שאתם שומרים לעצמכם את מחשבותיכם ולא משתפים את הקרובים לכם בתוכניותיכם. אל תטעו לחשוב שאתם מוליכים שולל בהתנהגות זו, ושאחרים אינם מודעים לכם. במידה שתמשיכו כך, הרי שבסופו של דבר תמצאו עצמכם ללא האנשים החשובים לכם בזמני מצוקה.

עקרב
בתקופה זו אתם מתחילים לחוש באנרגיית טרום יום ההולדת. נראה שקיימת אצלכם ירידה אנרגטית ולכן יש לכם יותר אפשרויות. שימרו על עצמכם יותר מהרגיל והקשיבו לגופכם בכל פעם שאינכם בטוחים שאכן אתם פועלים נכון. מבחינה חברתית אתם עדיין נמצאים בשלב של פעילות אינטנסיבית ויש לכם אפשרויות להתחלות חדשות. יעזרו לכם בבית בכל פעם שתצטרכו עזרה רגשית ופיזית.

קשת
מבחינה חברתית אתם נמצאים בהתעוררות ובהתחלות חדשות. נראה שאתם עומדים להכיר אנשים חדשים שלאחר שייכנסו לחייכם תוכלו להגיד שהזמן הזה היה נקודת מפנה עבורכם. ייתכן שאת השבוע תתחילו בחולשה כלשהי וזאת בשל העומס בו אתם חיים, אך ככל שיעבור השבוע תוכלו לשים את עצמכם במקום הנכון ונראה שהקריירה שלכם עומדת לפרוח בגלל התנהלות נכונה בזמן האחרון.

גדי
נראה שאתם נמצאים בחוסר מנוחה מוגבר וזאת בשל התחושה שלכם שדברים חייבים לזוז בחייכם ובעיקר בתחום המקצועי. חוסר סבלנות זה עלול להיות בעורקיכם במידה שלא תתעשתו מהר. נכון שאכן הגיע הזמן, אבל... יהיה עוד יותר נכון עבורכם לחכות עד לסיום החגים, שזוהי גם התקופה שמרבית הכוכבים שעיכבו אתכם יוצאים מהנסיגה ואתם יכולים להתחיל בדרך חדשה.

דלי
מאמצע חודש זה, כאשר יחזור כוכב השפע מנסיגתו, תוכלו לאזור כוחות ולגייס את כל המשאבים שלכם כדי לדחוף ולהצליח במקומות המתאימים כדי לשווק את עצמכם. זה הזמן לטפל בכל הקשור לכספים שהתעכבו עד היום מסיבות שאינן תלויות בכם. בחודש הבא נושאי זוגיות ושותפויות שוב יעלו על הפרק, כך שזה הזמן שלכם לבדוק מראש את מערכות היחסים בחייכם ולנסות לשפרן היכן שצריך.

דגים
החודש האחרון היה אינטנסיבי מאוד בכל הקשור ליחסים בין-אישיים ולכן מומלץ לכם להירגע במקצת. הדבר הנכון עבורכם הוא לקחת את הדברים בפרופורציה, ומאחר שאינכם יכולים לעשות זאת לבד, מומלץ לכם לשתף אנשים קרובים שאתם סומכים עליכם, שיראו לכם את הנתונים מזווית אחרת. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל - חכו עוד חודש עד אשר דברים יירגעו.

טלה
אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת ותקופה זו מעולה לעשיית חשבונות נפש בכל הקשור לחייכם ובמיוחד בנוגע לכל הקשור לעבודתכם. לאחרונה היו לכם יותר הזדמנויות לעבוד, אך איכשהו בכל פעם שניסיתם לצאת מהמסגרת הרגילה שלכם נתקלתם במכשול. הכוכב סטורן, המביא איתו עיכובים וקשיים, גרם לכם גם לירידה אנרגטית, כך שאתם עייפים והדבר הנכון לכם ברגע זה הוא חופשת התרעננות.

שור
בחודשים האחרונים היה נראה שיש התפתחויות חיוביות בכל הנוגע לקריירה שלכם, ולאחרונה אף הייתה לכם הזדמנות לשקול את כל האפשרויות כדי להגיע למשא-ומתן בדרך שתתאים לכם. מאמצע חודש זה, לאלה מכם שעדיין לא בטוחים לגבי מהי הדרך הנכונה לכם, הרי שסוף סוף תקבלו את כל הנתונים ותוכלו לנתח את העובדות בדרך מקצועית ואובייקטיבית שתקל עליכם להחליט החלטות.

תאומים
הנושא הכספי ודרך ההתנהלות הכספית שלכם הוא הדבר הנכון למחשבה ולעשייה בפרק הזמן הקרוב. נראה שנסיבות חייכם משתנות ואתם צריכים להיערך לאפשרויות חדשות ומאתגרות. יש לכם אפשרות להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את מעגל החברות שלכם. נראה שלא תמיד תקבלו את מלוא הפרגון דווקא מהאנשים הקרובים לכם ביותר, אך למרות הכל תשרדו את הקושי.

סרטן
בחודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור לנושאי המשפחה ועובדה זו תמלא אצלכם חלק ניכר מהזמן. תחושה זו תגרום לכם לקשיים עם עצמכם, כיוון שמצד אחד תרצו לתמוך ולעזור, ומצד שני הדבר יפריע לשגרת יומכם הרגילה. אתם עוברים מהפכים ושינויים בכל הקשור לתפיסת עולמכם בנוגע לשותפויות הקרובות של חייכם. עובדה זו נוגעת בכל תחומי חייכם הרגשיים והעסקיים.

אריה
בתקופה זו יש לכם יכולת להתחבר אל האני הפנימי שלכם ולקבל משם תשובות לגבי נושאים רבים וכאובים. הנושא הכספי גם הוא חשוב כיוון שיש לכם צורך פנימי לשנות ולשדרג את סגנון חייכם. כבר תקופה ארוכה שאתם מרגישים חוסר יציבות בנושאים הקרובים לכם ביותר - עבודה ומערכות יחסים, ואולם מאמצע החודש הבא, עם חזרת כוכב השפע מנסיגתו, הדברים יתבהרו ותרגישו הקלה.

בתולה
אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל יכולים לנשום לרווחה, כיוון שכל התשובות לגבי דרך חייכם כבר ידועות ופתורות לכם, ועכשיו נשאר רק ליישם אותן. ואילו אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, עדיין מרגישים את הקשיים ועדיין נמצאים בעין הסערה. מומלץ לכם בתקופה זו להיעזר באדם חיצוני מקצועי ונייטרלי לגבי הדרך הנכונה להמשך סגנון חייכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  07/10/2009   |   עודכן:  07/10/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמי ראתה את אושרה והצלחתה בבית מבריק ובארוחות עשירות וטעימות. עד שקלטה שנושאי השיחה בסביבתה התחלפו, שחברותיה מדברות על עבודתן בחוץ, היה מאוחר מדי.
07/10/2009  |  צפורה בראבי  |   מאמרים
בזכותו של בית הכנסת הגדול בבודפשט הפך באחרונה הרובע היהודי לאתר-תיירות פופולרי ורשמי, בחסות השלטונות המקומיים, ורבים מאלפי התיירים הנוהרים אליו, מדי יום, בטיולים מאורגנים, אינם נמנים בהכרח עם בני דת משה.
07/10/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בחירתו של ח"כ יריב לוין מהליכוד לוועדה לאיתור היועץ המשפטי לממשלה גרמה לסערה דומה לזו שקמה אחרי בחירתו של אורי אריאל מהאיחוד הלאומי לוועדה למינוי שופטים, אם גם קטנה יותר במימדיה. הפרשן המשפטי הנצחי של רשת ב' משה נגבי אף העיר בשידור לעבר הח"כ שזה עתה נבחר לוועדה "למה מי אתה", כלומר בסך הכול אחד מתוך חמישה חברי הוועדה. ההערה הגסה באה בעקבות הצהרתו של לוין כי הוא מתכוון לפעול לפיצול סמכויותיו של היועץ המשפטי לממשלה כשהכוונה היא להפריד בין תפקיד היועץ המשפטי לממשלה לזה של ראש התביעה.
07/10/2009  |  סופיה רון-מוריה  |   מאמרים
את דן מרגלית אני פוגשת כמעט מדי שבוע באולפני ערוץ 10, בתוכנית "מועצת החכמים". לפני כחודש קרס תוך כדי אימון בחדר כושר, איבד את ההכרה וחדל לנשום. "לשבריר רגע הרגשתי עונג גדול, מין תחושה נעימה בכל הגוף, עד שנפלתי", סיפר מרגלית (71) ביום שישי בפרלמנט המקדים ל"מועצת החכמים". הוא הונשם והובהל לבית החולים שם הותקן לו קוצב לב. אל האולפן הגיע יום לאחר ששוחרר מבית החולים, כי יותר משמרגלית חולה לב, הוא חולה אקטואליה. גם את הראיון הזה, למרות סקרנותי, לא ביקשתי כדי לשמוע עוד על תחושת רגע המוות או חוויית העולם הבא, אלא כדי לדבר על התפכחות שכל כולה בהוויות העולם הזה.
07/10/2009  |  יפעת ארליך  |   מאמרים
חוק האזרחות הנדון בפני בית המשפט העליון אסור לו שייכלל במסגרת זכאות לשפיטה בידי בית המשפט העליון של מדינת ישראל. ברי הוא כי ביטולו של החוק ופתיחת שערי ישראל בפני כל פלשתיני, בעל משפחה וכזה שאינו, תמוטט את אושיות המדינה היהודית בארץ ישראל.
07/10/2009  |  אהרון רול  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
[צילום: גריגורי סיסוייב, ספוטניק/AP]
יאיר נבות
דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב הודיע כי ייתכן מאוד שהנשיא פוטין יודיע כבר היום על מינוי רה"מ הבא. ייתכן מאוד שרה"מ הנוכחי מיכאיל מישוסטין, לשעבר ראש רשות המיסים הפדראלית, יישאר בתפקיד,...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אחרי שבעה חודשי מלחמה, בה נהרגו, למרבה הכאב, מעל 600 חיילי צבא הגנה לישראל ו-133 חטופים נמקים בגיא ההריגה החאמסי, מן הנכון לבחון בחינה מחודשת את המהלכים שהביאו אותנו למציאות הקפקאי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il